Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wezep verdeeld zijn.

1. Eten was goed, bediening slecht. Het was koud in de zaak, ze hebben de kachel aangezet waarvan later werd gezegd dat die kapot was. Eten stond op tafel, er werd eet smakelijk gezegd, maar de borden ontbraken. Cola werd uit een grote fles geschonken en was dood. Bediening sprak heel slecht Nederlands. Er werd bij vertrek pas gedag gezegd nadat wij dat zeiden. Deze zaak zeker niet voor herhaling vatbaar, ondanks het lekkere eten.

2. Prima locatie, gemoedelijk, en vlotte bestelling!
    Leuk personeel waar je makkelijk een praatje mee maakt.
    Kortom: voor lunch, verjaardag of zomaar binnenvallen, zeker een aanrader!

3. Helemaal lekker!!!

• Eindcijfer 8,7
  4. Goedmiddag, gisteravond om +/- 18:00 uur hebben we heerlijk gegeten bij jullie, sfeer en service en prijs/ kwaliteit dikke voldoende. Maar we hadden het eten bijna op en toen kwamen er mensen binnen met 2 grote honden, sorry maar ik vind het absoluut niet prettig om tussen de honden te moeten eten, als jullie dat accepteren is prima maar maak daar een apparte hoek voor maar niet tussen de etende mensen, heb me voorgenomen dat het de volgende keer weer gebeurt spontaan op te staan en de zaak te verlaten en nooit meer terug te komen m vr gr J Kuiper.

5. Snackbar Wezep

Mijn partner of ik alleen, komen er jaren. Erg goed eten, niet teveel/weinig. Patat van echte aardappel en geen mail patat. Top en personeel. Ronald Wienbelt

6. Heerlijke koffie met wat lekkers gegeten, helaas zat de dame achter de kassa constant op haar tel, hebben er een tijdje gezeten en de Ping Ping was niet te tellen kwam erg onprofessioneel over.

7. Vreselijke slechte zaak, ze bakken in oud vet, staan kleuters achter de kassa en er zit geen tempo in, wat missen wij de oude eigenaren van de Oranjeboom.

2,6
  8. Van de beek

2× online besteld 2× niet goed. Eerste x geen milkshake erbij en de 2e x vroeg ik zit de milkshake erbij zat er weer niet bij en kipnuggets en geen kaassouffle erbij moet wel elke x terug jammer maar het eten was prima.

9. Wij bestellen altijd telefonisch, ideaal.
    Laatste tijden zeggen ze dat het bijv met 20 minuten klaar is maar ik heb in totaal wel 55 minuten gewacht op mijn bestelling. Dat gaat heel vaak zo, echt slecht.
    Ook klopt vaak de bestelling niet, mist vaak iets. Het zal nooit eens in je voordeel zijn dat er iets extra's in zit..
    Heb dit aangegeven maar ze doen er niks mee helaas. Echt jammer want het is de lekkerste van wezep.

10. Hennie Heibrink

Prima en nette cafetaria waar je lekker kan eten of eten kan ophalen..
    Wel aan te bevelen..👍🏼

11. Afhaal en bezorg Wezep

Heerlijk gegeten van de "Alien mixed grill gyros-shoarma-kipdoner kebab". Lekkere friet en voortreffelijk vlees en saus! Enorme porties! ;-) bedankt voor het heerlijke eten en dat we wat over was, ook nog wat mee naar huis mochten nemen! ;-)

12. Het is ons al vaker overkomen dat we bellen en dat er word opgenomen dat ze netjes vragen of ik een moment wil wachten en dat er na 5 tot 7 minuten aan de lijn er gewoon word opgehangen!
    ASOCIAAL!!!

13. Als vaste klant kan ik zeggen dat de kwaliteit top is en de bestellingen altijd kloppend zijn.
    Ondanks drukte is je bestelling altijd vlot gereed!

14. Skoonhoom

Het eten is goed alleen hij heeft al 4 of 5 keer sate in plaats van mayo gedaan wij komen er niet weer!

15. Vandaag friet gehaald. Deze was koud. Evenals de sitostick. Wij begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Dus werk aan de winkel om de oude kwaliteit te herstellen!

3,6
  16. Een heerlijke verrassende lunch box die gemakkelijk af te halen is nu in corona tijd. Echt een aanrader!

17. Er is maar 1 goede snackbar in de wijde omgeving, en dat is de Oranjeboom. Perfect gebakken frites, super vriendelijke bediening, fijn ijs, prima prijs/kwaliteit en ze kennen hun klanten🙂👍

18. 3 saté menu's gehaald en bij alle 3 waren de saté's verbrand. Erg taai en niet lekker. We hebben alles weg gegooid. Alleen de patat was lekker. Erg jammer.

19. Nederlands Wezep

Heerlijk gegeten en goede service.
    Een aanrader

20. Nederlands Wezep

Drie pannenkoeken besteld die niet gaar waren. Moesten wel een pannenkoek afrekenen na enig gebakkelei. Slechte service en geen sfeer.
    Absoluut geen aanrader.

1,1
  21. Nederlands Wezep

Fens

22. Op de terugweg vanuit Zwolle kwamen we in Wezep en gingen we daar op zoek naar de Chinees. En die heet hier heel opvallend "De Noord Veluwe" hoewel er ook iets als Fou Yung bij staat. Is dat Chinees voor Noord Veluwe? Lijkt me sterk. Maar goed. Het restaurant is verstopt in een foeilelijk winkelcentrum. En verder stelt Wezep ook niet echt veel voor, dus in die zin past het wel. We werden welkom geheten door de eigenaar die ons een tafeltje bij het raam aanwees met uitzicht op een blinde muur en een parkeerplaats. Niet geweldig dus, maar als je het restaurant binnen keek was het eigenlijk ook al niet veel beter. Vrij donker ook. Op de achterwand was normaal waarschijnlijk het lopend buffet, maar dat was ook waarschijnlijk door corona nu afgeschaft. En dus vonden ze het kennelijk een goede plek om alle rotzooi te stallen. Het maakte in ieder geval een erg rommelige indruk. Niet erg gezellig om te zitten dus. Op de menukaart was veel keuze en de prijzen zijn niet hoog. Dat is zeker wel een pluspunt. Maar dan heb je het ook verder wel gehad. We bestelden de combinatie van Chinese en Indische rijsttafel en kregen even later een tafel vol eten voorgeschoteld. Soep vooraf ook nog. Ik vroeg of ik haaienvinnensoep kon krijgen in plaats van de tomatensoep van het menu. Dat was geen probleem. En die soep was overigens prima. Maar de rest van de rijsttafel was maar matig. De smaken kwamen niet erg goed uit de verf en ook het vlees was vaak van matige kwaliteit. Eigenlijk was het maar net een kleine voldoende. Het was wel heel veel eten. En we hebben niet eens alles op kunnen krijgen. Behalve de eigenaar liepen er verder twee jonge Nederlandse chagrijnige jongetjes rond voor bediening en kassa en dergelijke. Waarbij ik me eigenlijk afvroeg of de eigenaar nou werkelijk geen beter personeel had kunnen vinden. Ze zullen waarschijnlijk wel goedkoop zijn. Ook de wc was erg smerig en als ik dat schrijf is het echt zo, want zulke hoge normen heb ik niet en meestal interesseert hygiëne me ook niet zo. Dus hier was het echt erg. Al met al straalde het restaurant vooral geen liefde voor het vak uit en kwam het meer over als een verplicht nummertje om genoeg geld te verdienen. Nee, absoluut niet voor herhaling vatbaar deze Chinees. Al is hij dus niet duur en krijg je wel veel eten voor dat geld.

5,9
  23. Nederlands Wezep

Ron Kleine

Vandaag heerlijk terrasje gepakt. Gezellig en goede bediening, leuk praatje en service is top.

24. Pannenkoekenhuis Wezep

Tim Vissers

25. Nederlands Wezep

Hans en Rianne Rorije

Goede ontvangst, prettige bediening en heerlijk gegeten.

26. Afhaal en bezorg Wezep

Slecht eten geen salade erg vet vlees en vieze stink tent. Hij rookt in de zaak en saus erg waterig.

2,2
  27. Super gegeten. Vlotte en aardige bediening. Heerlijke malse schnitzel.
    Was top!

28. Waardeloze cafetaria, telefonisch besteld en je mist voor de zoveelste keer wat. 2 Patat met en een broodje frikandel. Kinderen hadden de bestelling opgehaald, en was heel druk, zo druk dat ze zelfs de telefoon niet meer oppakken en je gewoon wegdrukken… nooit meer dus.

29. Nederlands Wezep

Erg lekker gegeten laatst. Zijn hier wezen eten nav een bruiloft die ook erg goed verzorgd was. Goede koffie en eten, leuke zaal en buitengewoon vriendelijke bediening! Erg enthousiast en komen hier zeker nog eens weer!

30. M. Berghorst

Gezellig en lekker! Op het terras gezeten, wel wat winderig.