Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wezep verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Wezep

Wilfred Mulder

In 1 woord: GE-WEL-DIG. Als je ergens patat wilt halen in Wezep en omstreken doe dat dan a.u.b. hier. De reden dat ik hier vooral kom is doordat Oranjeboom een van de enige snackbar in Wezep is die ras patat serveert. Tevens wordt je vrijwel altijd geholpen door de zeer vriendelijke meneer achter de balie. Ook als je lekker eventjes wilt zitten kun je altijd gebruik maken van het pas aangelegde overdekt terassje.

Onno Hoes

Beste lezers,

Wij hebben het geheel positief ervaren. Het eten was super op de taaie kroepoek na. Volgens de eigenaresse lag het aan het vochtige weer. Hierop heb ik geantwoord dat ze het voortaan binnen moet laten liggen. De stoelen zaten lekker, maar het zou gezelliger kunnen worden als er meer mensen komen eten. Normaal ben ik echt geen zeurpiet, maar ik vind dat deze kritische noot gehoord mag worden.

Anneke Leijenhorst

Mede door het mooi weer hebben we op het sfeervolle terras genoten van een heerlijke lunch. Vriendelijk personeel, lekkere broodjes royaal belegd.

Willemieke

Gezellig met z'n drieën van een high tea genoten. De bediening is erg vriendelijk. Ze hadden voor ons binnen gedekt ivm mogelijk komst van regen maar we mochten gerust buiten gaan zitten. Als het dan ging regenen konden we alsnog naar binnen. Gelukkig bleef het droog.
    We kregen eerst heerlijke hartige hapjes en daarna heerlijke zoete. Tussendoor nog een ijskoffie. De gerechten waren heerlijk en het smaakte echt ambachtelijk en je kon zien dat er aandacht aan was gegeven. Origineel en erg lekker!

Zeker een aanrader!

6. Pannenkoekenhuis Wezep

Een leuk, vrij nieuw restaurant begrepen we, waar - wat ons betreft in elke geval - goed te eten is. De tafels zijn dermate lang dat je geen gesprek met elkaar kunt voeren (het is er best rumoerig), maar de pannenkoeken waren prima met (w.b. de duurdere specials) namen in de sfeer van de locatie (voormalige kazerne). De mijne (het kanon) was weliswaar wat aan de dikke kant en er moesten wat zwarte stukjes afgeschraapt worden, maar het totaalplaatje voor ons gezelschap was prima. De kinderen kregen er leuke kleine snoepjes op. We boften met de bediening, want mensen die net na ons binnenkwamen moesten wel lang wachten, maar wij werden redelijk vlot geholpen. Er is een leuk kinderhoekje met verschillende soorten speelgoed, wat handig was om even de tijd te vullen tot de pannenkoeken op tafel kwamen. Kortom: wij hebben er lekker gegeten en zouden als we er in de buurt zijn wellicht nog wel eens terugkomen. Het is er kindvriendelijk, er hangt een leuke sfeer en er zijn voldoende pannenkoeken om uit te kiezen. Tip: maak de pannenkoeken iets minder dik, dan kan ik hem een volgende keer ook op!

7. Pannenkoekenhuis Wezep

Helaas niet een heel erg positieve ervaring gehad. Het was ook geen drama of zo, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

In tegenstelling tot wat wij aan de hand van de foto's van de internetsite hadden verwacht, was de inrichting wel mooi (industrieel). Dat was echter voor ons ook het enige echt positieve aan ons bezoek.

De bediening had veel moeite alles in goede banen te leiden, ondanks het feit dat het niet eens echt druk was. Te lang wachten met bestellingen opnemen en stroop, poedersuiker en bestek vergeten. Dit gebeurde ook bij diverse tafels en het was dus geen incident.

Het eten zelf was redelijk, maar helaas niet meer dan dat. De pannenkoeken waren allemaal niet volledig gaar. Van een pannenkoekenrestaurant zou je toch echt beter mogen verwachten.

8. Nederlands Wezep

Gisteren wezen eten bij het buffet niks op aan te merken eigenlijk qua keuze is er voor iedereen wat beschikbaar heerlijke verse salade's tot voldoende keus uit vlees of vis en voor de kids is er ook voldoende keuze van patat tot poffertjes.
    Qua aankleding zou het prettig zijn als er wat kamerschermen geplaatst worden zodat je wat meer sfeer komt.

9. Nederlands Wezep

Familiebuffet bezocht met kinderen. Keuze was matig, warme gerechten soms lauw, soep stond koud. IJs weinig keuze, één bak ijs was niet te scheppen, knoeterhard. Alleen als vruchten waren er schijven appel die niet te eten waren, hard en wrang. Goede naam van Coelenhage niet meer te vinden. Wachten op drinken aan de bar, telkens geen personeel, deed andere werkzaamheden. Algemeen reactie, we komen hier zeker niet terug en maken geen reclame voor een familiebuffet.

10. Nederlands Wezep

Eten viel echt tegen. De rijkelijk gevulde groentesoep was eerder een bouillon en de schnitzel kwam volgens mij zo uit de frituur. Van een restaurant verwacht je toch meer dan dat! Patat was nog het lekkerst van alles... dat zegt genoeg denk ik.

11. Nederlands Wezep

Buffet heel slecht, er was niet iets wat echt lekker was, zelfs de wijn en het bier waren niet te drinken. Mijn advies: gooi de prijzen omhoog en serveer goed eetbaar voedsel en als je tafel bezet is als je komt, houd dan goed bij hoelang men kan blijven nazitten, en stuur ze niet na anderhalf uur weg. We zaten nog even na te praten, want met eten waren we al heel snel klaar, heb nog nooit zoiets smerigs gegeten.

De jongen was heel aardig die ons geholpen had, een buitenlands jongen. Eten was top erg lekker. Leuke en gezellige maar ook zeker zeer lekkere maaltijd gehad. Aanrader!

Het is er gezellig en gastvrij. Bijzonder goede koffie en broodjes. Vriendelijk personeel. Komen zeker op korte termijn weer eens terug. En zullen onze zeer goede ervaring zeker doorvertellen.

14. Nederlands Wezep

Ali Boersma

Wezen eten met het vrouwtje. Eten was nie lekker en smaakte mij nie best.
    Patatten waren koud en taai alsof ze opnieuw oppenbakken waren.
    Vlees was nog rood van binnen en waren net kinderkerk'd. Nagerecht liet lang op zich wachten met drie kwartier.. de koffie was dan wel heet..

15. Afhaal en bezorg Wezep

Als familie worden we iedere keer onthaald door Aliën, altijd vrolijk en gul. Top kwaliteit eten, met zorg en liefde bereid!!

Aanrader!!

16. Nederlands Wezep

Gisteravond met mijn vriendin gebruikt gemaakt van het Familie-buffet. Ik was hierop attent gemaakt door een artikel in de Schaapskooi en wij waren toch wel nieuwsgierig geworden. Bijkomende bijkomstigheid was mijn verjaardag. Wij werden zeer correct ontvangen en liepen over een rode loper naar de eetzaal.

Na deze positieve ervaring waren er toch wat negatieve punten voor ons, namelijk:
    - Er staan geen naambordjes bij de gerechten; je moet maar raden wat er op of in de schalen zit?
    - Er staan warme en koude gerechten dicht bij elkaar en de koude gerechten worden niet gekoeld!
    - Er werd in boven genoemd artikel gesproken van een uitgebreid ijsbuffet en als er dan door een ober een schaaltje ijs met wat vruchten en slagroom wordt geserveerd, is dat voor ons als ijs liefhebbers toch wel een
    behoorlijke afgang.

Samengevat: jammer, maar helaas niet voor herhaling vatbaar!

Vandaag weer wezen lunchen voor de zoveelste keer. Altijd prima. Alleen nu was het druk. Ze konden de werkdruk niet aan. Gestresst personeel. Uitsmijter in elkaar geflanst. Ei was snotterig.

Wim

Vanavond daar gegeten. Bestelling opnemen goed, maar als je je bestelling hebt word je aan je lot overgelaten. Er loopt niemand in het restaurant die de gasten in het oog houdt. Heb zeker 15 min. mijn best moeten doen om een glaasje wijn te krijgen. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.

19. Nederlands Wezep

Jules

Na een mooie wandeling hier een lekkere kop mosterdsoep met zalm gegeten. Smaakte uitstekend! Minpunt was de hoeveelheid: erg weinig. De menukaart zet je ook nog eens op het verkeerde been: je hebt namelijk ook de mogelijkheid om een kleine kop soep te bestellen. Dat wekt toch de suggestie dat een gewone kop soep niet erg klein is.

20. Snackbar Wezep

Patat was lekker. Hamburger speciaal. Was een wit bolletje met sla (her en der bruine stukjes) en een stukje tomaat en een te zoute hamburger. Kinderen hadden een kinderbox. Ze hadden nog trek na het eten want de porties waren matig. We moesten een te hoog bedrag betalen voor de kwaliteit en de hoeveelheid.

Wim

Voor een snelle hap en goede kwaliteit gaan we hier vaak naar toe. Wel erg druk op zaterdag maar dat onthoudt ons er niet van. Vlotte bediening en altijd dezelfde kwaliteit. Best knap.
    Ambiance het enige punt dat minder scoort.

Johan Jensen

Lekker gegeten. Sfeer was goed. Bediening jong, maar wel attent. Super schoon, vooral de toiletten. Volop parkeergelegenheid. Zeker een aanrader. Porties zijn groot.

Bij uitstek een geschikte locatie na een mooie wandeling over de Wezeper heide. Een prima lunchkaart en vers gemalen koffie. Leuk detail is dat er wordt ingespeeld op de lokale streek(producten). En dat proef je!

ikwilkaas

Zeer goed, patat is lekker.

amanda

Boter Bloem

Hier vandaag weer eens patat opgehaald en heerlijk gegeten. De patat is altijd in orde. Broodje hamburger was ook prima. Simpel, maar erg lekker.

Ik denk dat dit momenteel wel de snackbar in Wezep is met het lekkerste eten.

Mooi terras met o.a een lekkere loungebank. De thee is er in diverse variaties verkrijgbaar en kan zelf gezet worden. Als extra en originele service werd er bij zonnig weer ook een fles zonnebrandcreme op elke tafel neergezet. Prima idee! Alleen jammer dat de zaak om 18.00 uur al sluit. Een zomeravond op het terras met een pan mossselen... daar rij ik graag een stuk voor om!

Een erg gezellig en gastvrij terras. Leuke service waarbij ik zeker verrast werd. Goede koffie en thee. Service een 7, omdat het wat sneller kan na een bestelling.

van borden

Ondanks eerdere vrij slechte ervaring recent toch maar weer eens geprobeerd, omdat een ander restaurant dinsdags gesloten is. Eend met pittige groenten was uitzonderlijk slecht, eend geen enkele smaak, erg vet (eend is altijd wel vet, maar dit sloeg alles) en groenten laf en smakeloos. Nooit meer !! Snap niet dat hier nog iemand komt, zeer sterk af te raden.