De Zwijger in Wezep

do lunch 16:00 - 20:00
vr lunch 11:00 - 20:00
za lunch 11:00 - 20:00
zo lunch 11:00 - 20:00

1. Een leuk, vrij nieuw restaurant begrepen we, waar - wat ons betreft in elke geval - goed te eten is. De tafels zijn dermate lang dat je geen gesprek met elkaar kunt voeren (het is er best rumoerig), maar de pannenkoeken waren prima met (w.b. de duurdere specials) namen in de sfeer van de locatie (voormalige kazerne). De mijne (het kanon) was weliswaar wat aan de dikke kant en er moesten wat zwarte stukjes afgeschraapt worden, maar het totaalplaatje voor ons gezelschap was prima. De kinderen kregen er leuke kleine snoepjes op. We boften met de bediening, want mensen die net na ons binnenkwamen moesten wel lang wachten, maar wij werden redelijk vlot geholpen. Er is een leuk kinderhoekje met verschillende soorten speelgoed, wat handig was om even de tijd te vullen tot de pannenkoeken op tafel kwamen. Kortom: wij hebben er lekker gegeten en zouden als we er in de buurt zijn wellicht nog wel eens terugkomen. Het is er kindvriendelijk, er hangt een leuke sfeer en er zijn voldoende pannenkoeken om uit te kiezen. Tip: maak de pannenkoeken iets minder dik, dan kan ik hem een volgende keer ook op!

2. Helaas niet een heel erg positieve ervaring gehad. Het was ook geen drama of zo, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

In tegenstelling tot wat wij aan de hand van de foto's van de internetsite hadden verwacht, was de inrichting wel mooi (industrieel). Dat was echter voor ons ook het enige echt positieve aan ons bezoek.

De bediening had veel moeite alles in goede banen te leiden, ondanks het feit dat het niet eens echt druk was. Te lang wachten met bestellingen opnemen en stroop, poedersuiker en bestek vergeten. Dit gebeurde ook bij diverse tafels en het was dus geen incident.

Het eten zelf was redelijk, maar helaas niet meer dan dat. De pannenkoeken waren allemaal niet volledig gaar. Van een pannenkoekenrestaurant zou je toch echt beter mogen verwachten.