Nieuwste foto's in Wezep

Laatste updates in Wezep

1. Remon Van Dijk 's profielfoto
    Remon Van Dijk heeft gereageerd op een recensie van Het Middelpunt

Ga je toch lekker ergens anders eten

2. Vd weerd's profielfoto
    Vd weerd heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Prima eten. Goede bediening. Goede prijs. Aanrader.

3. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor De Zwijger
    Pannenkoekenhuis Wezep

Eten was er goed, personeel heeft waarschijnlijk even cursus nodig hoe je klanten ontvangt en te woord staat. Bij aankomst voelden we ons niet erg welkom en werden bijna verplicht om buiten te gaan zitten. Zonder iets te vragen of te zeggen werd de menukaart voor ons neergelegd en liep degene weer weg. Voor het eten zou je er wel weer heen kunnen maar dan graag beter en gezelliger personeel

4. Jan en Willy's profielfoto
    Jan en Willy heeft een recensie geschreven voor De Zwijger

Jan en Willy

We wilden met de kleinkinderen vanavond een pannenkoek gaan eten. Waren er rond zes uur.
    Om kwart over zeven was er nog geen pannenkoek te bekennen. Gevraagd of er iets aan de hand was. Nog vijf minuten was toen het antwoord. Mooi niet. Om half acht opgestapt en de drankjes afgerekend. Jammer locatie is leuk, maar blijkbaar te weinig mogelijkheden om op tijd het eten te serveren. Gemiste kans.

5. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Het was prima en lekker šŸ˜‹!

6. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor De Zwijger

De Jong

De opzet is goed maar het personeel dramatisch. Geen leiding waardoor het jonge onervaren personeel het niet snapt om gastvrouw te zijn. Twee van de drie serveersters hadden een zeer ongeĆÆnteresseerde uitstraling en alles oogde ongeorganiseerd. Zeer lange wachttijden (50 minuten voor een pannenkoek!) en volle asbakken op de tafels. Geen plek om naar terug te gaan. De bestelde pannenkoeken waren overigens goed van smaak.

7. Emmetje's profielfoto
    Emmetje heeft een recensie geschreven voor De Zeuven Heuvels

Emmetje

We hebben met z'n tweeƫn genoten van een overheerlijke high Tea bij de Zeven Heuvels. Het was overheerlijk, en goed verzorgd. Er was meer dan voldoende. De bediening was prima, en de medewerkers zijn heel erg vriendelijk. Er werd goed uitgelegd wat het was. De locatie is erg gezellig. De theepot en de te gebruiken kopjes konden zo uit de kast van mijn moeder zijn gehaald. Erg leuk en gezellig. Zeker een aanrader! Ik kom vast nog eens terug.

8. bas's profielfoto
    bas heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Vind het eten wel redelijk er hing wel een beetje een stille sfeer niks aan service was beroerd slecht heb wel 5 x moeten zeggen wat ik wou eten ze kwamen maar 1Ɨ vragen of ik wat drinken moest prijs is gemiddeld zitten goedkope maar ook te dure dingen tussen.

9. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Heerlijk gegeten!
    Snietzel met jagersaus. Heerlijke grote snietzel.
    En niet karig met patat. Klasse!
    En helemaal niet duur!
    Hoop zeker terug te komen! Totziens

10. H. Voskamp's profielfoto
    H. Voskamp heeft een recensie geschreven voor De Zwijger

H. Voskamp

Wat hebben we heerlijk gegeten. Tomatensoep vooraf en een heerlijke pannenkoek als hoofdgerecht.

11. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Heel mooie zaak, daar niets op aan te merken, bediening vriendelijk, houden alles goed in de gaten. Eten was over het algemeen prima, goede soep, en apart kindermenu, kids vonden het ook lekker.

12. Michiel Box's profielfoto
    Michiel Box heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Heerlijk buffet met voor ieder wat wils.
    Aanrader!

13. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor De Oranjeboom

In 1 woord: GE-WEL-DIG. Als je ergens patat wilt halen in Wezep en omstreken doe dat dan a.u.b. hier. De reden dat ik hier vooral kom is doordat Oranjeboom een van de enige snackbar in Wezep is die ras patat serveert. Tevens wordt je vrijwel altijd geholpen door de zeer vriendelijke meneer achter de balie. Ook als je lekker eventjes wilt zitten kun je altijd gebruik maken van het pas aangelegde overdekt terassje.

14. Onno Hoes's profielfoto
    Onno Hoes heeft een recensie geschreven voor De Noord Veluwe

Onno Hoes

Beste lezers,

Wij hebben het geheel positief ervaren. Het eten was super op de taaie kroepoek na. Volgens de eigenaresse lag het aan het vochtige weer. Hierop heb ik geantwoord dat ze het voortaan binnen moet laten liggen. De stoelen zaten lekker, maar het zou gezelliger kunnen worden als er meer mensen komen eten. Normaal ben ik echt geen zeurpiet, maar ik vind dat deze kritische noot gehoord mag worden.

15. Anneke Leijenhorst's profielfoto
    Anneke Leijenhorst heeft een recensie geschreven voor De Zeuven Heuvels

Anneke Leijenhorst

Mede door het mooi weer hebben we op het sfeervolle terras genoten van een heerlijke lunch. Vriendelijk personeel, lekkere broodjes royaal belegd.

16. Willemieke's profielfoto
    Willemieke heeft een recensie geschreven voor De Zeuven Heuvels

Willemieke

Gezellig met z'n drieƫn van een high tea genoten. De bediening is erg vriendelijk. Ze hadden voor ons binnen gedekt ivm mogelijk komst van regen maar we mochten gerust buiten gaan zitten. Als het dan ging regenen konden we alsnog naar binnen. Gelukkig bleef het droog.
    We kregen eerst heerlijke hartige hapjes en daarna heerlijke zoete. Tussendoor nog een ijskoffie. De gerechten waren heerlijk en het smaakte echt ambachtelijk en je kon zien dat er aandacht aan was gegeven. Origineel en erg lekker!

Zeker een aanrader!

17. FamvP's profielfoto
    FamvP heeft een recensie geschreven voor De Zwijger
    Pannenkoekenhuis Wezep

Een leuk, vrij nieuw restaurant begrepen we, waar - wat ons betreft in elke geval - goed te eten is. De tafels zijn dermate lang dat je geen gesprek met elkaar kunt voeren (het is er best rumoerig), maar de pannenkoeken waren prima met (w.b. de duurdere specials) namen in de sfeer van de locatie (voormalige kazerne). De mijne (het kanon) was weliswaar wat aan de dikke kant en er moesten wat zwarte stukjes afgeschraapt worden, maar het totaalplaatje voor ons gezelschap was prima. De kinderen kregen er leuke kleine snoepjes op. We boften met de bediening, want mensen die net na ons binnenkwamen moesten wel lang wachten, maar wij werden redelijk vlot geholpen. Er is een leuk kinderhoekje met verschillende soorten speelgoed, wat handig was om even de tijd te vullen tot de pannenkoeken op tafel kwamen. Kortom: wij hebben er lekker gegeten en zouden als we er in de buurt zijn wellicht nog wel eens terugkomen. Het is er kindvriendelijk, er hangt een leuke sfeer en er zijn voldoende pannenkoeken om uit te kiezen. Tip: maak de pannenkoeken iets minder dik, dan kan ik hem een volgende keer ook op!

18. Mike038's profielfoto
    Mike038 heeft een recensie geschreven voor De Zwijger
    Pannenkoekenhuis Wezep

Helaas niet een heel erg positieve ervaring gehad. Het was ook geen drama of zo, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

In tegenstelling tot wat wij aan de hand van de foto's van de internetsite hadden verwacht, was de inrichting wel mooi (industrieel). Dat was echter voor ons ook het enige echt positieve aan ons bezoek.

De bediening had veel moeite alles in goede banen te leiden, ondanks het feit dat het niet eens echt druk was. Te lang wachten met bestellingen opnemen en stroop, poedersuiker en bestek vergeten. Dit gebeurde ook bij diverse tafels en het was dus geen incident.

Het eten zelf was redelijk, maar helaas niet meer dan dat. De pannenkoeken waren allemaal niet volledig gaar. Van een pannenkoekenrestaurant zou je toch echt beter mogen verwachten.

19. M en K's profielfoto
    M en K heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Gisteren wezen eten bij het buffet niks op aan te merken eigenlijk qua keuze is er voor iedereen wat beschikbaar heerlijke verse salade's tot voldoende keus uit vlees of vis en voor de kids is er ook voldoende keuze van patat tot poffertjes.
    Qua aankleding zou het prettig zijn als er wat kamerschermen geplaatst worden zodat je wat meer sfeer komt.

20. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Familiebuffet bezocht met kinderen. Keuze was matig, warme gerechten soms lauw, soep stond koud. IJs weinig keuze, Ć©Ć©n bak ijs was niet te scheppen, knoeterhard. Alleen als vruchten waren er schijven appel die niet te eten waren, hard en wrang. Goede naam van Coelenhage niet meer te vinden. Wachten op drinken aan de bar, telkens geen personeel, deed andere werkzaamheden. Algemeen reactie, we komen hier zeker niet terug en maken geen reclame voor een familiebuffet.

21. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Eten viel echt tegen. De rijkelijk gevulde groentesoep was eerder een bouillon en de schnitzel kwam volgens mij zo uit de frituur. Van een restaurant verwacht je toch meer dan dat! Patat was nog het lekkerst van alles... dat zegt genoeg denk ik.

22. Holewijn's profielfoto
    Holewijn heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Buffet heel slecht, er was niet iets wat echt lekker was, zelfs de wijn en het bier waren niet te drinken. Mijn advies: gooi de prijzen omhoog en serveer goed eetbaar voedsel en als je tafel bezet is als je komt, houd dan goed bij hoelang men kan blijven nazitten, en stuur ze niet na anderhalf uur weg. We zaten nog even na te praten, want met eten waren we al heel snel klaar, heb nog nooit zoiets smerigs gegeten.

23. Emily's profielfoto
    Emily heeft een recensie geschreven voor De Noord Veluwe

De jongen was heel aardig die ons geholpen had, een buitenlands jongen. Eten was top erg lekker. Leuke en gezellige maar ook zeker zeer lekkere maaltijd gehad. Aanrader!

24. G J's profielfoto
    G J heeft een recensie geschreven voor De Zeuven Heuvels

Het is er gezellig en gastvrij. Bijzonder goede koffie en broodjes. Vriendelijk personeel. Komen zeker op korte termijn weer eens terug. En zullen onze zeer goede ervaring zeker doorvertellen.

25. Karin Huiskamp-Bruinemeijer's profielfoto
    Karin Huiskamp-Bruinemeijer heeft een recensie geschreven voor Alien
    Afhaal en bezorg Wezep

Als familie worden we iedere keer onthaald door Aliƫn, altijd vrolijk en gul. Top kwaliteit eten, met zorg en liefde bereid!!

Aanrader!!

26. Ali Boersma's profielfoto
    Ali Boersma heeft een recensie geschreven voor Coelenhage

Ali Boersma

Wezen eten met het vrouwtje. Eten was nie lekker en smaakte mij nie best.
    Patatten waren koud en taai alsof ze opnieuw oppenbakken waren.
    Vlees was nog rood van binnen en waren net kinderkerk'd. Nagerecht liet lang op zich wachten met drie kwartier.. de koffie was dan wel heet..

27. Luuk Frijlink's profielfoto
    Luuk Frijlink heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Gisteravond met mijn vriendin gebruikt gemaakt van het Familie-buffet. Ik was hierop attent gemaakt door een artikel in de Schaapskooi en wij waren toch wel nieuwsgierig geworden. Bijkomende bijkomstigheid was mijn verjaardag. Wij werden zeer correct ontvangen en liepen over een rode loper naar de eetzaal.

Na deze positieve ervaring waren er toch wat negatieve punten voor ons, namelijk:
    - Er staan geen naambordjes bij de gerechten; je moet maar raden wat er op of in de schalen zit?
    - Er staan warme en koude gerechten dicht bij elkaar en de koude gerechten worden niet gekoeld!
    - Er werd in boven genoemd artikel gesproken van een uitgebreid ijsbuffet en als er dan door een ober een schaaltje ijs met wat vruchten en slagroom wordt geserveerd, is dat voor ons als ijs liefhebbers toch wel een
    behoorlijke afgang.

Samengevat: jammer, maar helaas niet voor herhaling vatbaar!

28. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Vandaag weer wezen lunchen voor de zoveelste keer. Altijd prima. Alleen nu was het druk. Ze konden de werkdruk niet aan. Gestresst personeel. Uitsmijter in elkaar geflanst. Ei was snotterig.

29. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Wim

Vanavond daar gegeten. Bestelling opnemen goed, maar als je je bestelling hebt word je aan je lot overgelaten. Er loopt niemand in het restaurant die de gasten in het oog houdt. Heb zeker 15 min. mijn best moeten doen om een glaasje wijn te krijgen. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.

30. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Coelenhage

Jules

Na een mooie wandeling hier een lekkere kop mosterdsoep met zalm gegeten. Smaakte uitstekend! Minpunt was de hoeveelheid: erg weinig. De menukaart zet je ook nog eens op het verkeerde been: je hebt namelijk ook de mogelijkheid om een kleine kop soep te bestellen. Dat wekt toch de suggestie dat een gewone kop soep niet erg klein is.