Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wetteren verdeeld zijn.

Jonathan

The chef isn't first class level. Food is average to poor. Beverages are good. Prices high compared to the food. My advise walk on.

Na eerdere ervaring nu erg teleurgesteld in de nieuwe kok die sinds driekwartjaar aanwezig is. Vlakke smaak en weinig innovatief. Jammer. Wisseling van keuken zou zorgen voor frequenter bezoek. Daar de service goed is.

Anny borms

Heel lekker.šŸ˜‹zeer vriendelijke bediening.šŸ˜‰fijne sfeer.šŸ˜ŒIk ga zeker nog trug.šŸ˜‰Een pluim voor iedereen die er werktšŸ‘Doe zo verder.šŸ‘ŒGroetjes chauffeur autocars tros beiaardšŸšAnny borms

Joske Loman

Marleen Eeckhout

Johan Van den Bossche

L'Esco is een innovatief restaurant, waar de grenzen van culinaire kennis verlegd worden. Het doet me denken aan Hertog Jan, enkele jaren na hun opstart. Stefan Buelens creƫert wekelijks nieuwe gerechten, waarvan je er geen enkele wil missen. Absolute wereldklasse! Dit is het zeldzame soort restaurant, waarvan je binnen 10 jaar zegt: gelukkig zijn we er vaak geweest toen het nog betaalbaar was. Het tuinmeubilair is voor verbetering vatbaar.

Noor S.

Restaurant is prachtig gelegen in het groen. Er is een prachtig terras met tuin. Helaas liet het Belgisch weer ons niet toe om daar gebruik van te maken. Samen met mijn echtgenoot en schoonouders genoten van een heerlijk diner. Aangezien onze tafel het unaniem eens was zijn we gegaan voor het menu noteloze Notelaar. Dit kost 39 per persoon en wordt enkel per tafel geserveerd. Je kan kiezen uit 4 voor, 4 hoofd en 3 nagerechten. Volop keuze dus. Het eten was verzorgd en lekker en de sfeer ongedwongen. Prijs kwaliteit echt goed. Verder heel vriendelijk personeel. Wij kunnen het aanraden.

8. EetcafƩ Wetteren

Gilbert C.

De buitenkant oogt niet echt prachtig naar mijn idee. Maar eens je binnen bent is het wel gezellig en heerst er een ongedwongen sfeer. Ons eten was erg lekker en de opmaak verzorgd. We gingen voor de wok van Mechelse asperges, pasta, rode pesto, kip, spekjes en pijpajuin. Absoluut aan te raden. Als nagerecht aardbeien met ricard. Ook eens een keer iets anders en erg lekker. De huiswijn was ook uitstekend. De bediening is erg vriendelijk en correct.

Eddy Z.

Klein maar heel erg gezellig Grieks restaurantje. Het personeel is erg klantgericht en supervriendelijk. Het eten was overheerlijk. Een geslaagde avond.

10. EetcafƩ Wetteren

Mooie brasserie met lekker eten en een hele goede service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De wachttijden waren iets boven het gemiddelde maar het eten maakte dat helemaal goed. Buiten het feit dat je er lekker kan eten kan je er ook gewoon terecht om iets te drinken met een hapje erbij. Ik at er de duivelse scampi's, en deze waren ook echt duivels. Lekker pikant.