Wereldkeuken Westzaan in Westzaan

1505198349 66
1508195174 65
1511191999 67

1. Nel Spanjaart

Het was weer top. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

2. Ging heel vaak naar de wereldkeuken heerlijk eten totdat er een nieuwe eigenaar in zat. Ben er vorige week geweest, super slecht. Friet was keihard, stokbrood was er niet, het was gewoon niet lekker!!! En dan bel je om het te melden zodat ze er iets mee kunnen doen word je door 2 personeelsleden gewoon in de boot genomen en uitgelachen op de achtergrond dus voor ons nooit meer wereldkeuken!

3. Slechte toko. Wij kwamen hier omdat onze normale wok gesloten was. Nooit meer!
    Het eten is flauw en smaakloos en alles lijkt uit potten en blikken te komen. Ik raad iedereen aan hier nooit te gaan eten. Wat een bagger tent. Ik zit er terwijl ik dit schrijf. Me kinderen eten wat ijs, en ik staar wat voor me uit. Weggegooid geld die 29 euro. Ga straks wel langs de mac das beter dan wat je hier krijgt.

4. Wij zijn er al een paar keer geweest
    Het bevalt ons prima het eten is goed
    Wij komen graag weer terug

5. We hebben gister weer heerlijk gegeten, alles was weer uitstekend en netjes.

We kwamen er voor de 4e keer maar elke keer is het weer super.

6. Wat een slechte tent zeg. Eten oké, maar de koks niet z. Vlees wordt op de grill gelegd, alles door elkaar en knoflook zomaar erop. Mijn man kreeg het vlees van een ander en ik kreeg tijdens het eten zowat een bord met eten over mijn kleren omdat er totaal geen ruimte was om er te lopen. Mensen zaten bijna op je bord. Nee, dit was eenmaal maar voor een vervolg nee.

7. Zeer goed eten, erg jammer dat ze de prijzen hebben verhoogd voor de kinderen hierdoor komen we wel minder.

8. Dwight natividad

Voor kerst gaan eten, zeer lekker en positieve sfeer.

9. Het verdiend niet eens 1 ster!! Slechte service! 1 week van tevoren gereserveerd, duidelijk gevraagd om een plekje dichtbij het buffet/keuken omdat ik met krukken loop. Komen we aan bij het restaurant, is dat niet genoteerd! Kwartier lopen zoeken naar een andere tafel. Niks was mogelijk.. Mannetje aan de balie ook zeer onbeleefd!! Hier kom ik nooit meer!

10. Eerste paar keer goed, nu gewoon slecht. Koud eten wat warm hoort te zijn en warm wat koud hoort te zijn. Verwarming was stuk, moesten met een jas aan eten. Pas op het laatste moment toen we er om vroegen, kregen we dat te horen dat de verwarming stuk was en dat het in het andere gedeelte wel warm was, maar daar was geen plek meer.
    Kortom vond het niet best en denk ook dat we er niet meer komen...

11. Om 20.00 aangekomen en we kregen een bonnetje tot 22.30. We konden aan een heel klein tafeltje aanschuiven, de sushi wat zo goed als op, de voorgerechten lagen al zichtbaar een tijdje in de olie te sudderen, waarschijnlijk is het beleid op is op en we vullen niets aan. Om 20.30 werd ons gevraagd of we nog van het buffet gebruik wilden maken, ja dat wilden we. Met grote ergernis werd er bekend gemaakt dat wij dus nog wat kwamen eten halen. Het vlees en vis lag net op de plaat toen een andere medewerker heel hard riep "de platen moeten uit, stoppen". De aardige Poolse mannen achter de platen knikte angstvallig "jaja". Het eten wat we kregen was lekker, toen wij gingen zitten met ons bord aan ons niet afgeruimde tafeltje, ondertussen 21.15, werd gelijk gevraagd of we ook nog gebruik wilden maken van het dessert, "ja", "oké geef ik dat door". Dus met een vol bord met vlees en vis keken de bediende en de leidinggevende ons op een erg onprettige manier aan waarop een daarvan naar ons toe kwam om te zeggen dat de keuken om 22.00 zou sluiten. Prima het was ondertussen 21.30. Ik wilde nog een verse jus de'Orange pakken maar dat mocht niet want het apparaat was al schoongemaakt??? De buffetten werden opgeruimd dus schijnbaar hadden wij genoeg aan wat we nu hadden??? Behalve het desserthoekje, 21.40. Laten we toch maar alvast een toetje pakken, veel bakken met ijs zag er heerlijk uit, ik wilde een bolletje cocosijs pakken maar dat wat zo zacht dat ik er echt geen bolletje van kon maken, nou ja dan maar slap ijs. De slagroom kwam als melk uit het apparaat, ook een klein potje rosé pudding, weer naar ons overvolle tafeltje. Zegt mijn vriendin "O dat wil ik ook wel dat rosé toetje, zij gelijk terug, weg toetjes??? Na 10 minuten onaangenaam aangestaard te zijn kregen we allebei geen hap meer door ons keel. We zijn maar opgestaan en weggegaan, natuurlijk wel even de leidinggevende aangesproken op onze ervaring met als antwoord "dat is ons beleid"???

12. Een van de betere "wok" restaurants, maar als je een tafel wilt reserveren, dan moet je wel het tafelnummer weten en anders wordt je niets gegarandeerd. Misschien een plattegrond op de website met de tafelindeling?
    Verder een zeer uitgebreid aanbod, maar kom op tijd!

13. Johansen

Prima, restaurant met heerlijk eten, zo veel als je maar wil! Echt aan te bevelen!!

14. Gerrit Vinke

Prima gegeten en er lag van alles. Leuk personeel wat steeds langs liep en de smerige bordjes keurig weg haalde.
    Wij hebben er met plezier zitten eten, en op een dinsdagavond niet te druk. We hadden via eet.nu geboekt en dat was keurig behandeld.

15. Nu voor de vierde keer geweest en weer heerlijk gegeten, alleen jammer dat het in de wok-rij erg druk was. Vooral de baas is een erg aardige man vraagt ook of alles naar wens was.

16. Gerard Sas

We waten vroeg dus alle ruimte ook bij het eten. Later toen het wat drukker werd was het wel dringen maar daar hebben wij geen last van gehad.

17. Wij waren met 8 volwassenen en 2 kinderen. Moest eerst erg wennen aan de drukte om ons heen, maar dat werd al snel minder. Ik had pas om 19.00 uur geboekt. Eten en drinken was prima verzorgd. Heerlijk eten, enorm veel keus en ook voor de kleintjes was er genoeg om te smullen. Prima rode en witte wijn. Ook heerlijke Sangria. Alleen bij het buffet waar het vlees/vis etc. voor je gebakken/gegrild wordt is het even wachten. Gewoon eerst lekker aan de sushi etc. waar geen wachttijd bij was. Top avond gehad. De jarige job werd nog in het zonnetje gezet en kreeg een fles rode wijn.

18. Fieke Kamst

Ik heb gisteravond voor het eerst bij jullie gegeten met mijn kinderen en kleinkind. Helaas vond ik het geen succes, het voordeel is dat iedereen kan eten wat hij/zij lust maar het was een gekkenhuis bij de buffetten, heel veel was op en de kinderen maakten vooral bij de toetjes er een kliederboel van. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, helaas...

19. Eten en drinken was prima verzorgd. Er was - wederom - volop keuze. Wel jammer dat er op een bepaald moment een piek-drukte ontstaat waardoor je toch een flinke tijd in de rij staat. Tegen de tijd dat je dan aan je tafel zit is het eten lauw/koud. Wellicht een tip om op meer dan één punt het warme buffet aan te bieden in een kleinere hoeveelheid. Verder weer prima vermaakt.

20. marianne

Goed, gezellig. Best wel druk. Lekke. Jammer, niet zo veel groente. Maar goed gevarieerde dingen.

21. m.schultz

Vrijdagavond geweest, gezellig druk, veel keuze, zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Snel weer eens heen.

22. Met een groep hartstikke gezellig.

23. Jaap Krijt

1 punt
  24. sjaan koning

We hebben genoten. Heerlijk eten, grote keuze voor volwassenen en kinderen, prima personeel. En in maart zijn we er weer.

25. Voor iedereen is er wel wat lekkers, genoeg keus, personeel is erg behulpzaam en iedere keer heb je een opgeruimde tafel. Zeker de moeite waard voor herhaling.

26. Heerlijk gegeten. Personeel heel vriendelijk. Ze doen hun uiterste best voor de gasten. Allemaal heerlijke hapjes voor ieder wat wils.

27. Fam. Sutherland

We hadden op 9-1-2016 met 34 familieleden voortreffelijk gegeten, zowel jong en oud waren vol lof over de Sushibar, Grill, Wok, Bakplaat van vis en vlees en niet te vergeten het dessertafdeling met 8 soorten ijs en softijs. Personeel erg aardig en behulpzaam, nieuwe gasten krijgen een rondleiding. De eigenaar en manager komen langs de tafels om de stemming en sfeer te peilen. Goede gastheren. Voor sommige familieleden, zoals ondergetekende, is dit het derde bezoek. Ons gezelschap komt zeker terug.

28. C.Moritz.

Wij vonden het gezellig, en goed en lekker eten.

29. Zaterdag 9 januari j.l. samen met vrienden en familie totaal 35 personen gegeten bij de wereldkeuken. Ambiance: heel goed, Sfeer: heel goed, bediening: vriendelijk en professioneel. Aangeboden producten; Naast het feit dat het eten perfect smaakt is er ook ruim voldoende aandacht besteed aan de presentatie. Eigenlijk fingerlicking good! b.v. de sushi was verrukkelijk vooral die met een krokant laagje, grill producten als entrecote, lams saté etc. zalig. De vis op de plaat klaargemaakt (een sliptong) werd na het grillen nog even voorzien van een heerlijke kruidenmix.

De kinderen vonden de garnalen, pizza’s, tapas en sushi heerlijk. De kant en klare producten ook goed op temperatuur. Er wordt constant bijgevuld dus er worden geen enorme hoeveelheden klaar gezet, hierdoor blijft de kwaliteit hoog. Dessert: wat ik heel belangrijk vind is dat schepijs en softijs op de juiste temperatuur wordt aangeboden. Ook hier was de temperatuur perfect! Voor de rest is er mooi vers fruit, diverse soorten cakes en soesjes en een chocolade fontein.

De manager Jeroen kwam persoonlijk vragen of dat alles naar wens was. Zelfs de eigenaar kwam langs en vroeg of er nog op en aanmerkingen waren. Hij wil gewoon dat iedere gast het naar zijn zin heeft en uiteraard nog vaker zal terugkomen naar zijn restaurant. Het voelde heel verzorgd. We hebben een heerlijke avond gehad en komen natuurlijk zeker terug!

30. Helaas 1e kerstdag bestelt voor 11 personen, maar bij aankomst op de overvolle onverlichte parkeerplaats geen parkeerplaats kunnen vinden. Uiteindelijk geparkeerd en tot onze verbazing stonden wij buiten op de trap in het noodweer met nog 300 andere mopperende mensen. Hoe kan je je klanten buiten laten staan in dit noodweer? Ook de mensen die naar buiten kwamen, kwamen ontevreden naar buiten, ook lange wachtrijen voor het eten en nauwelijks aan tafel gezeten met de fam. Als dat kerstdiner heet? Dus bijna bij de kassa aangekomen na 40 minuten in de rij te hebben gewacht hebben wij toch besloten om niet naar binnen te gaan en nog snel even de Chinees gebeld waar wij om 21.00 hartelijk welkom waren. Jammer Wereldkeuken, als je iets groots organiseert, doe het dan goed!

31. W van vugt

Top, heerlijk! Was er voor de tweede keer met familie.

32. We zijn dit maal voor de tweede keer hier wezen eten. Dit maal erg tegengevallen. We zaten in een zaal met veel herrie, ook de muziek die uit slechte boxen kwam was niet om aan te horen. Helaas hadden klachten geen resultaat. De meneer aan de grill perste zo hard op het vlees dat er geen vleessappen meer in zat dus zo taai als schoenzolen. Was wel leuk dat vandaag op 5 december de Sint met Pieten er ook waren. Het eten was verder best te eten maar niet van hoogwaardig kwaliteit.

33. Het eten was tegen onze verwachting in van goede kwaliteit. Lekker gegrilde biefstuk gegeten, gewokt (het vlees was nu niet taai geworden ect. wat normaal wel zo is bij wokken) daarnaast allerlei andere hapjes gegeten. Ook de sushi was goed te doen, alleen de sashimi had een bijsmaak (dus niet opgegeten). Ook hebben we kunnen genieten van verse sinaasappelsap. Voor een romantisch etentje zou ik dit niet aanbevelen maar voor een groter gezelschap zeker wel! Wij komen vast nog wel eens terug.

34. Inge Brachet

Wij hebben alleen Chinees eten genuttigd. Dat was bijzonder lekker. Er was veel keuze, en de gerechten stonden lekker warm voor de gasten. Echter, omdat de borden koud waren, was ook het eten afgekoeld toen wij met eten begonnen. Dat is heel erg jammer. Mijn suggestie: creëer iets om de borden ook heet te houden. Dan is het lekkere eten nog veel lekkerder! We hebben ook zeer genoten van de versgeperste jus d'orange, en het verrukkelijke dessert van het uitgebreide buffet. Al met al zijn wij voldaan en heel tevreden weer naar huis gegaan.

35. De verwarming was stuk, waardoor we de hele avond in de kou hebben moeten eten. De schalen met Sushi waren constant leeg. En de keuze was voornamelijk krab en garnaal. Geen zalm of tonijn. De soesjes en tompoezen waren nog bevroren. De aardbeien niet rijp. De paling was hard en van een zeer slechte kwaliteit. De carpaccio was sluimerig en chemisch van kleur. De tafel werd niet regelmatig afgeruimd en hoe zit dat met het personeel? Maar een kwart spreekt Nederlands, de rest gebrekkig Engels. Prijs-kwaliteit verhouding is er ook niet. Nu een aanbieding voor €24,95 p.p. all in, maar normaal is dat €31,95 p.p. Was onze eerste keer, maar meteen de laatste keer.

36. Ga hier niet heen als je een gezellig romantische avond met z'n tweeën wilt hebben. Het is erg rumoerig en er was geen muziek op de avond dat wij er waren. Het eten is goed met een ruime keus, helaas was alles wel snel koud. Maar genoeg keuze en de vis en sushi gerechten waren uitstekend!

Samenvattend: Als vreetschuur is het 'The place to be'.

37. 6 oktober een tweede bezoek, na een hectische start in juli. Nu veel rustiger en gezellig. Alleen al voor de sushi komen we terug. Deze zijn echt voortreffelijk. Het biedt voor ieder wat wils. Van oesters tot vers te bereiden vis. Absoluut een aanrader en gratis parkeren direct voor de deur op eigen parkeerplaats. Prima verhouding prijs en kwaliteit. Wat houdt u nog tegen?

38. Echr geweldig goed om een restaurant te hebben in Nederland dia actief churros promoot. Echt lekker. Pizza is ook heel lekker net als die smeuïge biefstuk. Dit is echt lekker. Beetje churrus met warme chocolade ernaast. Smikkelen!

39. Vriendelijke bediening, zeer gastvrij. Zeer ruime keuze aan eten en drinken; heerlijk! Echt een aanrader.

40. Gisteren hier gegeten en was wel aangenamer dan in de eerste maand, toen het door mega korting mega druk was. Nu is alles aangenamer en na eerste negatieve ervaring ben ik blij dat alles nu verbeterd is en men hier nagedacht heeft over verbeteringen.

Eten was hier prima en lekker warm. Het is steeds beter aan het worden denk ik. Ik vind het goed dat ze nu ook wat toetjes nu zelf maken en niet alleen standaard ingekochte toetjes gebruiken. Pizza is nu echt voortreffelijk lekker en de teppan yaki is ook qua smaak flink vooruit gegaan.

Geweldige vooruitgang - ga zo door!

41. sandra froger

Leuk concept maar viel erg tegen. Rommelige counters, geen bordjes bij de gerechten (wat het precies is). Kok bij het vlees wist het zelf ook niet. Sushi erg snel op en niet snel aangevuld, smaak was ok, drinken bij de bar prima. En ook de slush bar, en de toetjes ook leuk! Heel veel jong personeel, niet erg maar ook naar mijn mening nog erg onervaren en niet echt gedreven. Sfeer ok maar sommige tafels staan echt in een donker hoekje en erg ongezellig. Al met al gaan we niet snel er nog een keertje heen... Jammer. Hopen dat ze als ze een tijdje langer draaien de puntjes op de i kunnen krijgen en van alle evaluaties / recensies kunnen leren...

42. Blauwebessen

Gisteren hier voor tweede keer wezen eten tijdens de verlengde actieperiode met mijn neefje en was weer oude herinneringen opdoen. Mijn neefje was vooral nieuwsgierig hoe de oude vertrouwde lexion was veranderd dan dat ik van plan was uit eten te gaan. Ik ben wel positief verrast ondanks veel negatieve recensies. De rust is terug na de tijd van de koopjesjagers een maand geleden. De eerste keer was ik eigenlijk ook niet tevreden door de drukte maar nu ze geen megakorting meer geven kan eindelijk hier rustig uit eten gaan zonder vervelende mensen die geen manieren of waarden/normen bezitten. Nu gewoon keurige mensen die gewoon gezellig met familie en gezin lekker willen eten.
    De sushi ziet er eigenlijk mooier uit dan in menig sushi restaurant en is heel mooi opgemaakt. Ik kan het weten want ik ben in veel grote sushi restaurants wezen eten en dit is echt top of the rest qua smaak en presentatie. De tapas is ook niet mijn ding maar ze hebben het wel. Als ik hun was zou ik tapas door een andere wereldse keuken vervangen. De tippan yaki is heel lekker en verbaasd dat ze hier zelfs 3 verschillende tippan yaki platen hebben met elke een andere stijl. Mijn mening; dit is onnodig veel en hadden ze beter iets anders erbij kunnen doen. Wok is gewoon wok. Toetjes gewoon toetjes maar slush puppy meer dan andere mensen en dat was wel leuk. Er zijn verbeter punten maar ik ben hier nu wel tevreden.

43. Lexionganger

Als oude Lexion ganger heb ik maar weer eens mijn favoriete partyplace bezocht. Hele leuke atmosfeer met aardige mensen in de bediening en het oude gevoel van Lexion is wel behouden na de verbouwing naar Wereldkeuken Westzaan toe. Het eten is heel lekker: ik heb coquilles en lamsrack van de plaat gegeten en dit was echt verrukkelijk!

Voor de prijs is dit echt een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. De toetjes en fruit mag wel verbeterd worden, evenals de tapas, die was vooral beperkt.

Positief is wel de grote hoeveelheid parkeergelegenheid, goede en gezellige atmosfeer en hele lekkere eten. Ik kom ook na de actieperiode terug en heb al een tafel voor over een paar weken gereserveerd.

44. Mark 25 punten

Wij hebben hier gisteren met familie voor de 4e keer deze maand gegeten. De eerste keer was het heel erg druk maar nu is het meer gezellig druk. Het eten is van goede kwaliteit en lekker. Natuurlijk is het personeel nog niet een soepel gestroomlijnde machine zoals veel andere restaurants zijn maar vergeet niet dat dit bij veel zaken in het begin ook was. Ze noemen het ook de openingsmaand waar ze proefdraaien. Hopelijk hebben ze geleerd van hun lessen en maken het hier een absolute 10 van.

Qua eten ben ik heel tevreden; lekkere verse pizza dat met vers deeg wordt bereid. Bakplaat en grill smaken ook heel vers en mals. Qua toetjes zie ik nog wel verbeter mogelijkheden met meer zelf huisgemaakte desserts ipv veel ingekochte toetjes wat zoals de naam ook zegt ingekocht smaken.

En ik ben blij dat ze met kreeft zijn gestopt want nu kan ik veel sneller een pizza bestellen of bij de grillplaat wat vlees laten grillen.

Er zijn nog wel wat kinderziektes hier en daar maar ik kijk liever naar de hoofdlijnen en dat bevalt mij heel erg goed. Een waar toprestaurant work-in-progress! Blijf jezelf verbeteren en dan komt alles goed!

45. Afgelopen dinsdag 28 juli hier gegeten met mijn gezin en schoonouders. Werkelijk waar nog nooit in zo'n slecht restaurant geweest.

Een Sushibar waar 5 lege schalen staan, gewoon geen sushi te vinden. Een grillplaat waar je 30 minuten staat te wachten en dan blij mag zijn als je wat eten kunt bemachtigen. Voor een stukje kreeft moet je nog meer tijd uittrekken.Een wokcounter waar een chagrijn achter staat van jewelste. Patat wat koud is wordt even in de magnetron opgewarmd.

In 1 zin: Dramatisch slecht!! Als je bij de manager aangeeft niet tevreden te zijn wordt er gezegd: "Ja we hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn en we hebben te weinig personeel vandaag." Op mijn vraag hoe we dit nu gaan oplossen?: "Ik kan helaas niets voor u doen"! Geen compensatie, helemaal niets. Ik heb dezelfde avond nog een uitgebreide klacht gemaild, maar hier wordt gewoon niet op gereageerd.

Dit restaurant rekent met de klant af bij binnenkomst i.v.m. het all-in concept en wat er daarna gebeurt interesseert ze blijkbaar geen ruk, het geld is immers binnen!

46. Jessica

Mijn partner en ik besloten op een doordeweekse dag om naar Westzaan te gaan en het restaurant Wereldkeuken Westzaan te bezoeken. Wij wisten van het concept af, en hadden niet al te veel luxe en service verwacht. Wat we wel verwachtten was veel keuze aan eten en onbeperkt eten en drinken - aangezien dit staat aangekondigd op hun website.
    Bij binnenkomst werden wij netjes ontvangen door een vriendelijke jongedame achter de balie, waarbij wij ook gelijk moesten afrekenen (wat vaker gebeurt bij all-inclusive restaurants). Daarna werden wij naar onze tafel begeleid en konden wij zelf rondlopen door de zaal met de verschillende keukens. De sfeer is niet heel goed, vooral de kelder lijkt op een kantine door de gekleurde stoeltjes. De teleurstelling begon toen wij geen vlees meer konden krijgen voor op de grillplaat, er bij de sushibars zowel boven als in de kelder geen sushi meer te vinden was, en de kreeft en andere seafood op waren... Wat ze wel nog hadden was patat, frikandellen en ijs. Toen besloten wij om richting de balie te gaan om ons geld terug te vragen. Bij de balie was het druk, een groep had zich daar verzameld om te klagen over het gebrek aan fatsoenlijk eten. Het antwoord vanuit de Wereldkeuken was dat de koks een verkeerde inschatting hadden gemaakt over de drukte. Echter vinden wij dan dat je ook aan gasten moet kunnen vertellen dat de volledige capaciteit van die avond bereikt is, en niet maar geld aannemen en kijken of de gasten genoegen nemen met friet en ijs.

Positieve punten:
    + Persmachine voor verse sinaasappelsap aanwezig
    + Gratis parkeren

Negatieve punten:
    - Gebrek aan eten (wat echt niet kan voor een all-you-can-eat restaurant!!!)
    - Slechte service, er wordt niet gedacht aan oplossingen voor de gasten
    - Oneerlijke service, er wordt niet vooraf aangekondigd dat alles uitverkocht is en dat de keuze beperkt is tot gefrituurd eten en ijs... Eerst betalen, en achteraf zien ze het wel
    - Erg duur, zeker voor alleen maar friet en ijs

Conclusie: Helaas onze tijd en brandstof verspild door naar Wereldkeuken Westzaan te gaan. Hier komen wij duidelijk niet meer terug.

1,1
  47. Service:
    De reservering hadden we ruim van te voren gemaakt en hier keurig een bevestiging van ontvangen. Wij hadden interesse in het concept, maar gingen voornamelijk voor de sushi en de tapas. Dit was bij de reservering ook aangegeven. Bij aankomst kregen wij desondanks een tafel toegewezen die twee trappen en een stuk lopen van de tapas/sushi bar was verwijderd. Bij de receptie hebben ze dit wel netjes opgelost, maar het zou beter zijn om hier bij de tafel indeling al direct rekening mee te houden. Onze dochter houd enorm van de meest simpele zalm maki, maar die lag niet standaard bij het buffet. De sushi koks hebben deze wel speciaal voor haar gemaakt, dus dat vond ik wel erg positief.

Eten & drinken:
    Wat drinken betreft is er een hele ruime keus. Wij zijn geen alcohol liefhebbers dus hadden met de 2 muntjes per persoon ruim voldoende. Het eten zelf was matig van kwaliteit. Het eten was nogal aan de koude kant en niet heel erg smaakvol. Positief vond ik wel dat er van allerlei soorten wat te krijgen was. Jammer vond ik wel dat hierdoor de keus binnen een categorie zeer beperkt was. Een iets uitgebreider assortiment per categorie zou zeker positief zijn.

Sfeer:
    De inrichting is mooi en modern gemaakt, maar er is geen sprake van een gezellige sfeer. Grof gezegd is het een soort eetfabriek. Ik kon zelf de vergelijking maken met een uit de kluiten gewassen La Place all-in formule. Om de sfeer wat te verhogen zou het prettiger zijn als het kleinere wat meer afgesloten ruimtes zijn die in een bepaald thema is gemaakt die past bij de keuken die daar geserveerd wordt. Ondanks dat het leuk is om veel verschillende dingen te proeven zal je je in de praktijk beperken tot twee of drie verschillende soorten.

Prijs/kwaliteit:
    Vanwege de actie betaalden we €21 per persoon, wat een goede verhouding gaf. Indien er wat meer aandacht aan de genoemde punten wordt besteed zou ik maximaal €27.50 per persoon hiervoor over hebben. Daarna worden andere kleinere restaurants toch aantrekkelijker. De gemelde reguliere weekend prijs van €31 per persoon zou daarmee voor ons te hoog liggen.

48. We kwamen in dit restaurant omdat het natuurlijk een nieuw geopend restaurant was, en het leek ons leuk om er eens te gaan eten.

De reservering hadden wij online gedaan en we hadden een tafelvoorkeur opgegeven. Tot onze spijt kregen wij een tafel waardoor we tig keer een trap op moesten gaan, dit werd snel opgelost en we kregen een betere tafel.

Er was een ruime keuze aan gerechten en het was "all you can eat". Het eten was matig tot slecht, sommige warme gerechten waren al koud voordat je bij je tafel kwam, en de vis kon je zowat ontleden.

De sfeer was erg druk. Ook was het erg duur.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar.