Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westzaan verdeeld zijn.

Zeer slecht.
    Vlees is zeer slecht.
    Allemaal bkeus.
    Moet zeggen wanneer ik het vlees wil anders word het gort droog gebakken.
    Personeel achter de kookplaten praten amper nederlands.

Slecht maar we geven voor de 3 kans!!

Personeel die geen Nl spreekt. Was geen gezellige sfeer.
    Eten: Veel te goedkoop kwaliteit. (goedkoopste makro merk.)
    Voor die prijs? Mag wel verse product zijn vind ik.
    Toetje?: slechte toetje ooit!!! Uit makro verpakkingen(vriezer).

Geen gevoel voor Hygiënisch (haccp)!!!
    1:Het temperatuur van het maaltijd was erg slecht.
    2:Toilet: Het smerigste toilet ooit.
    3: Tafel: Wordt alleen schoongemaakt indien je vraag met slecht 1 doekje voor de hele tent.

Wij hebben lekker gegeten er mogen alleen wel wat scherpere messen komen die biefstukken zijn niet door te snijden.

Veel keuze en alles lekker! Alles netjes en schoon. Leuk restaurant!

Saskia

Cilly Pul

Eten was heerlijk!
    Alleen tafel 51, helemaal achter in een hoek was niet fijn.
    Het was krap en vooral heeeeeeeel koud.
    Jammer!

B.de lange

Was geweldig.net personeel en goede sfeer. Eten ook heerlijk. Vierde verjaardag, en kreeg fles wijn mee. Ook bericht van U op dag zelf was zeer attent. (Herinnering) nogmaals bedankt voor de goede service. Vr. Groet en alvast fijne feestdagen.B.de lange.

Bieleveld

25 November, via Eet.nu, gereserveerd voor 8 personen om 19.00 uur. We konden aanschuiven, maar wat een drukte! Het eten was goed, en alles zag er verzorgd uit.

Nel Spanjaart

Het was weer top. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Ging heel vaak naar de wereldkeuken heerlijk eten totdat er een nieuwe eigenaar in zat. Ben er vorige week geweest, super slecht. Friet was keihard, stokbrood was er niet, het was gewoon niet lekker!!! En dan bel je om het te melden zodat ze er iets mee kunnen doen word je door 2 personeelsleden gewoon in de boot genomen en uitgelachen op de achtergrond dus voor ons nooit meer wereldkeuken!

Slechte toko. Wij kwamen hier omdat onze normale wok gesloten was. Nooit meer!
    Het eten is flauw en smaakloos en alles lijkt uit potten en blikken te komen. Ik raad iedereen aan hier nooit te gaan eten. Wat een bagger tent. Ik zit er terwijl ik dit schrijf. Me kinderen eten wat ijs, en ik staar wat voor me uit. Weggegooid geld die 29 euro. Ga straks wel langs de mac das beter dan wat je hier krijgt.

Wij zijn er al een paar keer geweest
    Het bevalt ons prima het eten is goed
    Wij komen graag weer terug

We hebben gister weer heerlijk gegeten, alles was weer uitstekend en netjes.

We kwamen er voor de 4e keer maar elke keer is het weer super.

Wat een slechte tent zeg. Eten oké, maar de koks niet z. Vlees wordt op de grill gelegd, alles door elkaar en knoflook zomaar erop. Mijn man kreeg het vlees van een ander en ik kreeg tijdens het eten zowat een bord met eten over mijn kleren omdat er totaal geen ruimte was om er te lopen. Mensen zaten bijna op je bord. Nee, dit was eenmaal maar voor een vervolg nee.

Zeer goed eten, erg jammer dat ze de prijzen hebben verhoogd voor de kinderen hierdoor komen we wel minder.

Dwight natividad

Voor kerst gaan eten, zeer lekker en positieve sfeer.

Het verdiend niet eens 1 ster!! Slechte service! 1 week van tevoren gereserveerd, duidelijk gevraagd om een plekje dichtbij het buffet/keuken omdat ik met krukken loop. Komen we aan bij het restaurant, is dat niet genoteerd! Kwartier lopen zoeken naar een andere tafel. Niks was mogelijk.. Mannetje aan de balie ook zeer onbeleefd!! Hier kom ik nooit meer!

Eerste paar keer goed, nu gewoon slecht. Koud eten wat warm hoort te zijn en warm wat koud hoort te zijn. Verwarming was stuk, moesten met een jas aan eten. Pas op het laatste moment toen we er om vroegen, kregen we dat te horen dat de verwarming stuk was en dat het in het andere gedeelte wel warm was, maar daar was geen plek meer.
    Kortom vond het niet best en denk ook dat we er niet meer komen...

Om 20.00 aangekomen en we kregen een bonnetje tot 22.30. We konden aan een heel klein tafeltje aanschuiven, de sushi wat zo goed als op, de voorgerechten lagen al zichtbaar een tijdje in de olie te sudderen, waarschijnlijk is het beleid op is op en we vullen niets aan. Om 20.30 werd ons gevraagd of we nog van het buffet gebruik wilden maken, ja dat wilden we. Met grote ergernis werd er bekend gemaakt dat wij dus nog wat kwamen eten halen. Het vlees en vis lag net op de plaat toen een andere medewerker heel hard riep "de platen moeten uit, stoppen". De aardige Poolse mannen achter de platen knikte angstvallig "jaja". Het eten wat we kregen was lekker, toen wij gingen zitten met ons bord aan ons niet afgeruimde tafeltje, ondertussen 21.15, werd gelijk gevraagd of we ook nog gebruik wilden maken van het dessert, "ja", "oké geef ik dat door". Dus met een vol bord met vlees en vis keken de bediende en de leidinggevende ons op een erg onprettige manier aan waarop een daarvan naar ons toe kwam om te zeggen dat de keuken om 22.00 zou sluiten. Prima het was ondertussen 21.30. Ik wilde nog een verse jus de'Orange pakken maar dat mocht niet want het apparaat was al schoongemaakt??? De buffetten werden opgeruimd dus schijnbaar hadden wij genoeg aan wat we nu hadden??? Behalve het desserthoekje, 21.40. Laten we toch maar alvast een toetje pakken, veel bakken met ijs zag er heerlijk uit, ik wilde een bolletje cocosijs pakken maar dat wat zo zacht dat ik er echt geen bolletje van kon maken, nou ja dan maar slap ijs. De slagroom kwam als melk uit het apparaat, ook een klein potje rosé pudding, weer naar ons overvolle tafeltje. Zegt mijn vriendin "O dat wil ik ook wel dat rosé toetje, zij gelijk terug, weg toetjes??? Na 10 minuten onaangenaam aangestaard te zijn kregen we allebei geen hap meer door ons keel. We zijn maar opgestaan en weggegaan, natuurlijk wel even de leidinggevende aangesproken op onze ervaring met als antwoord "dat is ons beleid"???

Een van de betere "wok" restaurants, maar als je een tafel wilt reserveren, dan moet je wel het tafelnummer weten en anders wordt je niets gegarandeerd. Misschien een plattegrond op de website met de tafelindeling?
    Verder een zeer uitgebreid aanbod, maar kom op tijd!

Johansen

Prima, restaurant met heerlijk eten, zo veel als je maar wil! Echt aan te bevelen!!

Gerrit Vinke

Prima gegeten en er lag van alles. Leuk personeel wat steeds langs liep en de smerige bordjes keurig weg haalde.
    Wij hebben er met plezier zitten eten, en op een dinsdagavond niet te druk. We hadden via eet.nu geboekt en dat was keurig behandeld.

Nu voor de vierde keer geweest en weer heerlijk gegeten, alleen jammer dat het in de wok-rij erg druk was. Vooral de baas is een erg aardige man vraagt ook of alles naar wens was.

Gerard Sas

We waten vroeg dus alle ruimte ook bij het eten. Later toen het wat drukker werd was het wel dringen maar daar hebben wij geen last van gehad.

Wij waren met 8 volwassenen en 2 kinderen. Moest eerst erg wennen aan de drukte om ons heen, maar dat werd al snel minder. Ik had pas om 19.00 uur geboekt. Eten en drinken was prima verzorgd. Heerlijk eten, enorm veel keus en ook voor de kleintjes was er genoeg om te smullen. Prima rode en witte wijn. Ook heerlijke Sangria. Alleen bij het buffet waar het vlees/vis etc. voor je gebakken/gegrild wordt is het even wachten. Gewoon eerst lekker aan de sushi etc. waar geen wachttijd bij was. Top avond gehad. De jarige job werd nog in het zonnetje gezet en kreeg een fles rode wijn.

Fieke Kamst

Ik heb gisteravond voor het eerst bij jullie gegeten met mijn kinderen en kleinkind. Helaas vond ik het geen succes, het voordeel is dat iedereen kan eten wat hij/zij lust maar het was een gekkenhuis bij de buffetten, heel veel was op en de kinderen maakten vooral bij de toetjes er een kliederboel van. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, helaas...

Eten en drinken was prima verzorgd. Er was - wederom - volop keuze. Wel jammer dat er op een bepaald moment een piek-drukte ontstaat waardoor je toch een flinke tijd in de rij staat. Tegen de tijd dat je dan aan je tafel zit is het eten lauw/koud. Wellicht een tip om op meer dan één punt het warme buffet aan te bieden in een kleinere hoeveelheid. Verder weer prima vermaakt.

marianne

Goed, gezellig. Best wel druk. Lekke. Jammer, niet zo veel groente. Maar goed gevarieerde dingen.

m.schultz

Vrijdagavond geweest, gezellig druk, veel keuze, zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Snel weer eens heen.

Met een groep hartstikke gezellig.