Eetgelegenheid gesloten

1445111940 74
1538619592 64
1547120288 65
1555620983 63

1. Heerlijk gegeten! De pizzabodem was dun en knapperig en de pizza was rijkelijk belegd. Twee extra ingrediënten zonder meerprijs, helemaal fantastisch. De bediening was eg vriendelijk en de service was goed en snel. Ik raad valentino’s aan!

2. Wat een aanfluiting. Van de bediening tot de keuken. Ik denk niet dat ze enig benul hebben van wat ze doen en hoe de horeca werkt. Slechte service, vieze niet verse en veel te harde pizzabodems. Het beleg van de pizza's komt uit de vriezer. Dit was te merken bij mijn pizza waarop een laag water stond van de ontdooide ingrediënten. De desserts waren netjes uit de verpakking gehaald en op het bord gelegd. Werkelijk niets zelf gemaakt behalve een gesneden aardbeitje. Een schande voor een keuken en een chef kok. Ik zou me kapot schamen.

3. Karl Müller

Die schlechteste Pizza die wir je gegessen haben, das war eine aufgepeppteTiefkühl Pizza sonst nix, die Frage ob es geschmeckt hat haben wir vermeint, nicht zu empfehlen.

1,3
  4. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gute Gluten freie Pizza und Pasta gegessen… guter Service… und faire Preise… nach einem Gespräch mit dem Koch waren Gluten freie Gerichte kein Problem… sehr zu empfehlen… auch die normalen Gerichte. (Meine Frau) sehr sehr gut…
    H.W..

5. Joop Hendrikse

Pizza opgehaald, 2 pizza’s besteld met prosciutto ham extra maar daar zat gekookte ham op nog echt gezegd dat ik prosciutto wilde ja de ham van de pizza prosciutto zei ze, als ze dat verschil niet weten!!!
    Op 1 pizza zaten de olijven niet op, en bodem kon wat langer gebakken worden en iets meer beleg zou toch wat beter zijn is nu karig belegd, misschien niet voor niks zo rustig daar.

6. Heerlijk eten en de bediening is goed!

7. Van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk gegeten.

8. Heerlijk gegeten en zeer goede bediening!

9. Marjolein

Lang moeten wachten op de drankjes. Een flesje rosé die niet koud genoeg was. Carpaccio was een en al pees, dus terug moeten sturen en een ander voorgerecht besteld. Hoofdgerecht een pizza die je amper doorgesneden kreeg en een pasta carbonara die maar net tot smaak voldeed. Daarna kwam de bediening niet nog even vragen of we misschien nog interesse hadden in iets na, waardoor we na zo'n 15 minuten zelf naar de kaart hebben gevraagd maar ze vervolgens was vergeten om deze kaart te brengen. Toen nog een keer gevraagd naar de kaart, die vervolgens na zo'n 10 minuten aan tafel werd gebracht. Eenmaal een dessert besteld, de chocolademousse trio. Bleek deze mousse van binnen bevroren te zijn, dus niet opgegeten!

Wel complimenten voor de jongen, wist precies hoe het moest maar het kwam er eigenlijk net niet uit. Maar door hem in iedergeval vriendelijk bediend!! :)

1,1
  10. Jan, Elly en Lieve

Wij komen hier regelmatig eten, al jaren vanaf het begin, het eten is er altijd goed.
    Welk gerecht je ook kiest, je proeft dat het met zorg is klaar gemaakt in de keuken.
    Het was wederom genieten van de Italiaanse keuken bij Valentino's.
    De eigenaars en het personeel zijn zeer gastvrij en attent.
    De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en niet duur.
    Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader om er uit eten te gaan. !!!
    Zelfs onze hond wordt er verwend.

11. Ik kom hier enkele keren per jaar, voor Hermans herrie in de keuken was het hier heerlijk eten maar met te veel keuze. Na herrie in de keuken 200% verbeterd en een lekker en exclusief restaurant geworden met goede prijs kwaliteit verhouding.

12. Op eerste Pinksterdag met m'n vriend samen gegeten bij Valentino's.
    Wat een heerlijkheid! Ik snap de soms wat negatieve reacties niet zo goed, alhoewel ik vrees dat mensen die wél tevreden zijn geen recensie plaatsen.
    De sfeer is prima (dit ontbreekt alleen nog een beetje aan het buitenaanzicht), de bediening is netjes en zeer vriendelijk en het eten is geweldig!
    Na een voor- en hoofdgerecht zaten we zo vol.... dat we nog maar een keer terug moeten in de hoop dat we dan wel aan het nagerecht toekomen.
    Al met al een dikke, ruime voldoende!

Wendy

13. Lieselein

Heerlijk gegeten me mijn gezin in de kerstvakantie. Zeer vriendelijk personeel kwamen met kleurplaten aan voor de meiden. En de pizza's waren heerlijk en het brood vooraf ook. Zeker voor herhaling vatbaar..

14. schuurman

Zaterdag 29 december met 6 personen gegeten. Eigenlijk hadden we alles terug willen/moeten sturen naar de keuken. Na het eten van 2 x Calzone, 2 x Vegatariano, 1 x Peperoni en 1 x Quatro fromaggi, kwamen we alle 6 tot de conclusie dat "Valentino's" in Westkapelle waar nota bene nog de foto's van Herman den Blijker hangen, zijn naam zeker geen eer aan doen.
    De ingrediënten waren kennelijk op en is er maar iets in elkaar geflanst. De Calzone was gevuld met hooguit 2 plakjes tomaat een beetje ui, misschien 2 plakjes salami en een paar plakjes kaas. Ook de andere pizza's waren smakeloos. Op de Quatro fromaggi werd bijna geen kaas ontdekt.
    We waren ruim 100,00 euro's kwijt, maar hadden dit beter ergens anders kunnen besteden.

In deze vorm en kwaliteit absoluut geen aanrader.

15. 1e keer in restaurant was de lasagne niet warm. Dus teruggestuurd. 2e keer in restaurant was de pizza zompig en teruggestuurd 3e keer bij de afhaal zagen de pizza's zo bleek dat we ze bij thuiskomst zelf hebben afgebakken. Dit kan echt niet. waarom ben ik 3x teruggegaan? Omdat ik er 1x een hemelse pizza heb gegeten. Maar het is dus gewoon afhankelijk van wie in de keuken staat. Ik rij voortaan om naar Domburg

16. Heerlijk gegeten maar bediening laat steken vallen. Toen we na het doorgeven van het gewenste hoofdgerecht uitleg vroegen wat een proeverij was en dat we dat als voorgerecht wilden, kregen we te horen; "dat kan, morgen". Onze verbijstering was groot. De serveerster was niet om te praten, het hoofdgerecht was doorgeven dus we konden geen voorgerecht meer bestellen ondanks dat er nog geen 2 tellen tussen zat. Belachelijk, dit hebben we nog nooit meegemaakt!
    De serveersters lopen door elkaar, hebben geen overzicht, gasten moeten lang wachten op bestellingen, de aanspreek toon is van een enkele serveerster bepaald niet vriendelijk.
    Jammer want de keuken is beslist goed.

17. Rene P 271 punten

Het was erg rustig op deze zondagavond. Restaurant bekend van herrie in de keuken. Restaurant ziet er prima uit, er hangt echter geen sfeer. Muziek staat erg zacht en men benut de mogelijkheden niet volledig. Salami op de pizza kwam uit Italie. Niet de nederlandse variant, maar een soort van 'stinkende'. Jammer, verder wel goed op smaak. Brood met kruidenboter en tomatentapenade was erg lekker. Minestronesoep was niet erg smaakvol. Daarnaast stond op de kaart dat er groente in zat, dit was waar, maar er zat ook een soort van roze vlees in. Niet vegetarisch dus. Jammer van de icetea, hier zat geen ijs in. Het jonge meisje was klantvriendelijk, in tegenstelling tot de voor ons gevoel de eigenaresse. In kokskleding serveren hoort niet. Ook straalde ze geen vriendelijkheid uit van zichzelf.

18. andre de korte

Lekker gegeten na een dagje Zeeland, pizza's zijn rijkelijk belegd en lekkere bodem. Je proeft dat alles met zorg en vers bereid word, leuke open keuken!

Bediening dramatisch!! Geen kennis van het vak, loopt allemaal langs elkaar heen, geen leiding en geen vriendelijke uitstraling op een jong meisje na.
    Bedienen met kokskleding aan kan al helemaal niet...

Maar wel lekker gegeten.

19. Tijdens de vakantie bij Valentino's gegeten. Na een amuse van het huis had ik als hoofdgerecht de gebakken zeebaars met groene salsa en mijn partner de huisgemaakte verse lasagne. Beide gerechten waren heerlijk, goed op smaak/garing! De bediening was erg vriendelijk en attent, en we hebben dus hebben een heerlijke avond gehad!

20. Het eten is echt fantastisch. Pasta, anti-past, je proeft dat het met zorg is klaar gemaakt in de keuken. Het was wederom genieten van de Italiaanse keuken in Westkapelle. Complimenten aan de eigenaars in de keuken.

Maar de bediening... het was genant. De dames roddelden, duidelijk hoorbaar, over elkaar achter de bar. Één meisje besprak het halve klantenbestand wat op het terras zat. Geen idee of de eigenaars weten wat er allemaal achter de bar gebeurt, maar het wordt verstandig om hier in te grijpen. Wij zijn qua eten nooit teleurgesteld, maar wanneer deze genante vertoning nog 1 keer gebeurt komen wij niet meer terug.

21. Piet en Nel

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was uitstekend. Er was iets mis gegaan met de bereiding van het toetje, prettig dat ons dat eerlijk werd medegedeeld. De pannacotta die ik als alternatief heb genomen was ronduit voortreffelijk. De bediening is gastvrij en erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

22. roland verbeek

Twee weken terug lekker en goed gegeten, beetje eentonige pasta's. Service dramatisch, hierdoor valt de sfeer ook zeer tegen. Half uur wachten op nieuwe drankjes!

23. A.Verberne

Vriendelijk en gastvrij personeel, een beetje rommelige en chaotische bediening, gezellig terras en lekker, goed verzorgd eten.

24. G. van Zuylen

Aangekomen met de fiets vanuit de duinen lijkt het niet veel (zijkant van het restaurant). Maar eenmaal binnen tref je een leuk restaurant met een leuke uitstraling. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Lasagne was echt heel goed. Met daarbij een heerlijke italiaanse wijn (Montepulciano). Eigenlijk was alles gewoon goed en betaalbaar. Kortom een aanrader!

25. Valentino's, om te huilen.

De bediening heeft een uitstraling van niets, en bovendien hondsbrutaal. Er is geen enkele kennis van zaken.

Het idee om de italiaanse namen van de gerechten erbij te zetten is leuk, maar herken ze dan ook! Zelfs de naam panna cotta wordt vervangen door puddingkje met frambozenspul.

De uitstraling is iet wat verbeterd door het bezoek van Herman, maar vervolgens zijn hun eigen toevoegingen weer verschikkelijk!

Zo werd een mooie, strakke (kunst)buxus omgetoverd tot een afzichtelijke kitch kerstboom.

Kortom gewoon doorlopen dus!

26. Vriendelijk, gastvrij personeel. Heerlijk eten! Een échte aanrader!

27. Vantino : geweldig.

Gezellig knus en het eten heerlijk.

Zeker de onbeperkte slibtongetjes.

We waren er een keer geweest toen was het stil.
    Met valentijnsdag was het juist heel gezellig druk.
    Ze hadden het extra gezellig gemaakt.

En bij het weggaan kregen de dames een roos.

Ja Valentino, wij komen vaker terug.

28. Lekker, gastvrij, gezellig en niet te duur, dat is onze omschrijving van Valentino's. Wij komen graag terug.
    Jan en Micha van Rijn.

29. Vanavond 9 aug. Gegeten bij Valentino's, afgaande op de eerder geplaatste recensies zou dit een plezierige avond moeten worden. Wat en afknapper!

- Pizza met slappe smakeloze bodem!

- Pasta met teveel saus!

- Varkenshaas en gebakken zalm. Vlees en vis waren op zich goed maar de garnituren bestonden uit wat boontjes, een enkele doperwt en welgeteld anderhalf plakje wortel p.p. En dat dan nog uit de diepvries! De frietjes waren te lang gebakken.

Kwaliteit en prijs staan absoluut niet in verhouding!

Al met al wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

30. Geja en Henk vd Pol

Een gezellig en knus restaurantje. Heerlijke pizza's en vergeet het softijs niet, om te smullen!! Een plekje waar je met plezier terug komt! Prima bediening!!

31. P. den Hollander

Tot op heden slechts 1 maal gegeten ( pasta ) was heel lekker , bediening grandioos.