De gezellige bar en het restaurant van Zuiderduin Beachhotel hebben een eigentijds karakter en een sfeervolle, moderne inrichting. Ons restaurant is uitermate geschikt voor zowel een familiediner of een romantisch etentje voor twee, als voor een zakenlunch/-diner. De chef-kok bereidt hier met liefde culinaire gerechten voor u. De keuken is geïnspireerd door de Franse- en Mediterrane keuken en heeft daarnaast invloeden uit de ‘Zeeuwse streek’. Er is veel aandacht voor verse visspecialiteiten, zoals mosselen, zalm, schol, tongfilet, sardientjes, paling en kreeft, maar ook de vleesliefhebber zal het hier aan niets ontbreken!

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1. Op een avond in oktober naar restaurant Zuiderduin.

We krijgen vooraf een amuse, wat bolletjes brood, olijventapenade en verse boter. Smakelijk begin.
    Het voorgerecht is een salade. Een prima salade waar de dressing prima doorheen zit. Deze is niet achteraf eroverheen gedaan.

Het hoofdgerecht is varkenslende. Een smakelijk stukje vlees. Het bord is netjes opgemaakt en we krijgen er een schaaltje aardappelparten uit de oven bij, gegratineerd. Het smaakt prima maar de hoeveelheid is wat magertjes.
    Dit geldt ook voor het nagerecht. Een lekker gerecht wat er ook weer netjes uit ziet maar waarbij de hoeveelheid ook wat tegenvalt.

We hebben smakelijk gegeten maar vertrekken toch met het gevoel dat het net niet voldoende was qua hoeveelheid. Voor meer info en foto’s zie restaurantrecensie.blogspot.nl

2. Verrassingsmenu, behorend bij arrangement in het hotel. Amuse met zalm, heerlijk. Voorgerecht kalkoenfilet met brie, wat groen en een pittige mosterd. Hoofdgerecht kabeljauw met groenten en een aardappelkoekje. Frites.
    Nagerecht gemarineerde aardbeien met slagroom en ijs.
    Heerlijk gegeten! Goede bediening.