Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westkapelle verdeeld zijn.

1. Na een miscommunicatie via socialdeal, kwam de chef op ons afgetampd die nogal grof en niet vriendelijk over kwam. Hij wou het probleem duidelijk niet oplossen en liep weg zonder iets te zeggen. Ons zien ze hier nooit meer terug.

2. Een eerlijke keuken heerlijk vers seafood, alles puur natuur met streekprodukten. Hele gezellige en relaxte sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening. Super terras in de zon en windvrij waardoor je al snel lekker buiten kunt eten.

3. Prima restaurant met een menukaart die gelukkig niet al te standaard is. Op onze tafel belandden als hoofdgerecht onder meer het Iberco varken en ikzelf nam de kabeljauw. Deze waren beiden uitstekend en erg verrassend bij de kabeljauw was de luchtige aardappelmousseline. Met de fish and chips voor onze zoon was ook niets mis en als kinderportie groot genoeg. Niet onbelangrijk: de frietjes waren uitstekend.
    De porties waren precies goed. Wijzelf zouden geen plaats meer voor het toetje gehad hebben indien we ook een voorgerecht besteld zouden hebben. Derhalve waren de Sweet Bites een uitkomst. Voor slechts 3,50 heb je dan alsnog een kleine selectie van de nagerechten uit de menukaart.
    De bediening was vlot en netjes, de inrichting voldeed ook aan onze verwachtingen.
    De volgende keer als we in Westkapelle zijn reserveren we hier weer een tafel!

4. Heerlijk eten en de bediening is goed!

5. Van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk gegeten.

6. Heerlijk gegeten en zeer goede bediening!

7. Piet Nijs

Een palet van heerlijke smaken

8. Fam. v.Straten

Even weg van het hectische Zeeuwse toerisme. In alle rust heerlijk dineren met zeer vriendelijk personeel.

9. Amber Pijnenburg

Ik quote mijn vader: "Beste Dame Blanche die ik ooit heb gehad." De rest van het eten was ook heerlijk en de porties waren perfect. Je hebt genoeg gegeten, maar er past ook nog een toetje bij. Mijn toetje was ook heerlijk overigens, de chocolade en frambozencombi was echt perfect! De bediening was ook harstikke netjes en ze wisten waar ze het over hadden. Ze konden al onze vragen beantwoorden. Het was een mooie avond!

10. Marjolein

Lang moeten wachten op de drankjes. Een flesje rosé die niet koud genoeg was. Carpaccio was een en al pees, dus terug moeten sturen en een ander voorgerecht besteld. Hoofdgerecht een pizza die je amper doorgesneden kreeg en een pasta carbonara die maar net tot smaak voldeed. Daarna kwam de bediening niet nog even vragen of we misschien nog interesse hadden in iets na, waardoor we na zo'n 15 minuten zelf naar de kaart hebben gevraagd maar ze vervolgens was vergeten om deze kaart te brengen. Toen nog een keer gevraagd naar de kaart, die vervolgens na zo'n 10 minuten aan tafel werd gebracht. Eenmaal een dessert besteld, de chocolademousse trio. Bleek deze mousse van binnen bevroren te zijn, dus niet opgegeten!

Wel complimenten voor de jongen, wist precies hoe het moest maar het kwam er eigenlijk net niet uit. Maar door hem in iedergeval vriendelijk bediend!! :)

1,1
  11. Even, op uitnodiging van vrienden, op woensdagmiddag 21-6-2016, hier een stuk appeltaart met iets verkoelend genuttigd... GEWELDIG... Zo'n grote appelpunt nog nooit gezien en hij was werkelijk verrukkelijk... Een aanrader als je hier in de buurt bent... Krijg je zeker geen spijt van... Gewoon doen...

12. Op een drukke dag (wielerwedstrijd) kreeg ik na een superkorte wachttijd (nu snap ik waarom) een portie opgepiepte (dus tweemaal gebakken) kibbeling die veel te vet, te bruin en te hard was.
    Jammer en slecht voor de klandizie.

13. Jolanda Pladdet

Super locatie met prachtig uitzicht op zee.
    Door de kleinschaligheid heel gemoedelijke sfeer.
    Prima kaart met heerlijke gerechten.

14. Marleen

Heerlijk gegeten en ontspannen gezeten! Genieten van de zon, het uitzicht en goede bediening!

15. Heerlijk zalm gegeten in een leuke omgeving.

16. Don Panneflek

Een fantastische plek om te eten en drinken met een perfecte service.
    Ook geschikt voor een bedrijfsborrel.
    Wij komen zeker terug.

17. Ans Francke

Super lekkere salade met verse tonijn gegeten, hoe kan het zo vers en niet eens hier in Westkapelle uit de zee gevangen.
    Heerlijk!!

18. Annelies

Heerlijk gegeten, leuke bediening en een leuke sfeer. Mooi uitzicht over het water!

19. Thea se Regt

De Tijd is een gezellig en goed restaurant, er wordt aan je wensen voldaan, zelf heb ik coeliakie, geef dit door en wordt prima geregeld. Bediening is uitstekend ondanks de drukte is er toch persoonlijke aandacht, super

20. Heerlijk gegeten. Volgende dag weer terug gekomen. Aardige bediening, mooi opgemaakte borden! Aanrader sweet bites.

21. Het fijne aan "De Tijd" is, dat hoe vol het ook is, je toch ruim zit.
    Nooit bij het opstaan de kans dat je iemand die achter je zit klem zet!
    Maar in een restaurant kom je om te eten, en dat kan hier, geen poespas en je verlaat het pand zeker niet met het gevoel dat je nog even moet bijtanken langs de snelweg....

Het personeel en eigenaar weten een hartelijke sfeer te scheppen en de maaltijd wordt vlot geserveerd.

Het terras voor de deur nodigt bij lekker weer uit tot een lange na-zit!

22. Zeer aangenaame sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader voor gewoon lekker en fatsoenlijk eten.

23. Rik

Laatst met een Social Deal menu mosselen gegeten. Helaas zat er kraak nog smaak aan. Hier aan de overigens ongeïnteresseerde kelner een opmerking over gemaakt. Hij zou het aan de keuken doorgeven. Daarna niets meer hierover vernomen. Toen zelf maar gevraagd maar volgens hem worden de mosselen altijd zo bereid. Gevraagd om de rekening. Geld op tafel gelegd waarop de kelner vroeg of hij het mee kon nemen. Daarna geen wisselgeld terug. Moest ik zelf om vragen. Dacht zeker dat het fooi was. Maar dat vond ik het niet waard. Al met al voor ons geen positieve ervaring bij dit restaurant ☹️☹️☹️

5,3
  24. L. Grootjans

Ik kom hier met regelmaat. We worden altijd gastvrij ontvangen. Zelfs afgelopen zaterdag toen het erg druk was (groot gezelschap in de serre-ruimte), was de bediening prima. Gastvrij, vriendelijk en attent. Eten was heerlijk, goed van prijs-kwaliteit-verhouding. We genieten altijd volop van het uitzicht over het water. Jammer dat er geen mosselen waren, daarvoor waren we speciaal gekomen. We kregen daarover uitleg; men serveert er alleen een bepaald soort mosselen van hoge kwaliteit, en die zijn nu nog te klein. Pas vanaf april weer. Compliment dat men deze visie en kwaliteit standhoudt. Een vermelding op de kaart hiervan lijkt mij echter een aanbeveling. Tot volgende keer.

25. elly kambier

Gisteren genoten van een voortreffelijke high tea in dit gezellige restaurant in Westkapelle. De bediening was heel vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

26. Fam. Roose

Met 7 dames genoten van een over heerlijke high tea..👌

Voor herhaling vatbaar 😁

27. Bij het Zeeuws Mosselhuis is men flexibel en gastvrij. Een leuke, beleefde bediening. We aten er heerlijke verse vis, absoluut goed bereid. Bravo. Deze jonge onderneming is simpelweg een aanrader.

(Misschien mag het terras wat fraaier afgewerkt worden in de toekomst. Maar dit weerhoudt me niet, ik kom zeker terug!)

28. Puck.zwartepoorte

Zeer goed adres. Alles was prima. Bediening, sfeer, eten en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding met de zeebaars.

29. C.l.overbeek-de jonge

Lekker gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening

30. Wij hebben hier 2e kerstdag gegeten met de familie. Prijs kwaliteit was super! We hebben heerlijk gegeten! Bedankt!