Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westkapelle verdeeld zijn.

1. Super lekker gegeten! Bediening is gemotiveerd en super aardig! (Er is ook geen bloknootje nodig, gewoon alles uit het hoofd). Mooie combinaties qua hoofdgerechten. Dit restaurant is een aanrader!

2. D.Pieterse

Heerlijk gegeten, de tomatensoep was voortreffelijk, zowel ook de mosselen.

3. Tsja... een fantastische plek met dito uitzicht is een zekerheidje voor de uitbater en de gast. Welk seizoen het ook is, de zee voor je neus en de vele voorbijgangers bieden een fantastische beleving. Als de gastvrijheid dat hier nu ook zou doen. Uitgebreide kaart met populaire gerechten, dito met drank en niet goedkoop. En dan dat waterbeleid... horecaeigenaren die menen te verdienen met waterverkoop bestaan nog. Stop daarmee. Biedt gewoon wat de gast wil en bereken dat (ook kraanwater hoeft niet gratis) in plaats van verplichten tot kopen van flessenwater.

6,5
  4. Jacques Steine

Heerlijk eten voor een goede prijs. Men kan er heerlijk mosselen eten. Zeer vriendelijke bediening en goed vertoeven.

5. Heerlijke pannenkoek gegeten. Je kunt hem samenstellen zoals je zelf wilt, niet precies volgens de kaart is geen enkel probleem. Toetjes leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening. Gezellig!

6. Pascale

Heerlijke vissalade gegeten, kinderen en man poffertjes en pannenkoeken. Goede service en belangstelling voor de gast. Ook zeer kindvriendelijk.

7. Marinus

Van de week wezen eten en de service was goed (persoonlijk geholpen door de eigenaar, werden snel geholpen). Het eten was lekker, zeker het maand menu van mijn vrouw. Onze dochter heeft lekker buiten kunnen spelen toen wij zaten te genieten van ons eten. Goed eten, voor een niet te hoge prijs, een aanrader.

8. Heb zeer slechte ervaringen met dit restaurant. Als je een half uur moet wachten op soep... dat kan. Maar als je daarna 1,5 uur moet wachten op het hoofdgerecht en de bediening niet eens komt vragen of je wat wilt drinken, dan kan ik niet anders dan ze een laag cijfer geven.

9. Vorig jaar hadden mijn vrouw en ik hier voor het laatst gegeten. Toen was de bediening belabberd. Dit hadden we ook in de recensie gezet. Hierop heeft de eigenaar ons uitgenodigd om dit jaar te komen eten op de nieuwe lokatie. Hier gingen we graag op in omdat we altijd met veel plezier hier gingen eten. De bediening was nu super goed. Er stond een leuk en spontaan team en dat straalde ze ook uit. Het eten smaakte goed en de nieuwe tent zag er prima uit. Hier komen wij graag weer eten en zullen dat ook op korte termijn weer doen!

10. Heerlijk gegeten! Combinatie van sucade met zeeduivel was heerlijk. Veel verse groenten!!

11. Het eten was erg lekker, maar helaas vonden we de bediening geen 10. De bediening kwam niet vragen of we nog wat wilde drinken, terwijl onze glazen leeg waren. Ook vonden we het absoluut onprofessioneel dat de ober aan een aantal tafels verder op het terras ging zitten om te roken. Dit kan écht niet. Misschien een verbeterpunt?

6,1
  12. rick peeters

Inmiddels een paar keer heel lekker gegeten; elke keer perfect. Mooi terras, open en toch beschut. Superverse vis, mooi opgediend door de gastvrouw die voorzien is van een kamerbrede glimlach. Aanrader!

13. Wij waren er op 2e pinksterdag. De sfeer en de bediening was slecht. Omdat er een groep mensen kwamen werden wij naar een andere tafel gestuurd om tussen andere mensen te moeten eten. Kortom dit restaurant is geen aanrader.

3,5
  14. Vera De

Heerlijk gegeten, het dessert was echt hemels!
    Ook erg vriendelijk personeel en prettige sfeer, een aanrader dus!

15. Vandaag weer heerlijk gegeten. En ook nog een geweldig choco toetje. Thanks, tot de volgende keer.

16. henk

Afgelopen week weer een bezoek gebracht aan dit heerlijke restaurant! Het was weer top!! Heerlijke spareribs, kogelbiefstuk, schnitzel en maaltijdsalade! En dat voor heel redelijke prijzen! Leuke en vriendelijke bediening en we komen zeker nog een keer terug.

17. Echt een heerlijk paviljoen met vriendelijk bediening! De mosselen zijn een echte aanrader!!!

18. Gisteren voor de eerste keer gegeten bij de Zeezot!
    We hebben genoten van een perfect verzorgde avond met een heerlijk wijntje en alleen maar lekkers.
    Het aspergemenu is echt een aanrader!
    Het chocoladezotje is echt een hoogtepuntje voor de echte chocolade liefhebber!!
    Op de foto 1 van de 4 lekkere toetjes:) Genieten!!
    De Zeezot is echt een aanrader!!!

19. Liesbeth

Afgelopen zondag hebben we hier heerlijk gegeten. We kozen het aspergemenu en het was super lekker. Bovendien is het goed toeven hier, een trendy restaurant, dat een goede sfeer uitademt en dat voor zo'n prijs! Ook de bediening was erg vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
    Wij zullen hier zeker terugkomen!

20. Wij komen hier zeer geregeld eten. De ene keer is het beter dan de andere keer, maar altijd lekker! Zeker wanneer de eigenaar zelf in de keuken staat. Ook wanneer je extra wensen hebt, wordt daar makkelijk mee om gegaan en steeds weer worden we verrast door de lekkere aanpassingen!
    Dan een extra pluim voor de bediening! Malou heet ze en verdient een dikke 10!
    Dat maakt uit eten gaan in 't Kasteel telkens tot een feestje.

21. Gisteren met een grote groep hier gegeten. Het was bijzonder goed verzorgd én lekker! We werden hartelijk ontvangen ook. De bediening was goed... kortom een dikke pluim voor deze avond!

22. Jet

Wij komen hier ieder jaar eten en waren deze keer zeer benieuwd naar het nieuwe pand. Ik kan u vertellen, het is erg leuk en creatief ingericht.
    Het eten was zoals altijd erg lekker, zowel vis als vlees. De prijs/kwaliteit verhouding is hier meer dan prima. De bediening was in orde. Niet foutloos, maar we hebben hier ook niet te maken met een sterrenrestaurant. Ze was vriendelijk en er werd op tijd gevraagd of we nog iets wilden drinken.
    Kortom we komen zeker weer terug.

23. Gezellig en sfeervol restaurant. Gastvrijheid staat er bovenaan. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend, men krijgt echt waar voor zijn geld. Wij komen zeker nog vaker terug!

24. Het restaurant heeft een mooie speeltuin. De service is ronduit teleurstellend. Het duurt Lang, en het personeel is ongemotiveerd en onvriendelijk (vooral de eigenaar en zijn vrouw). Als je hen iets vraagt, krijg je al snel een zucht. Het eten is niet bijzonder, maar wel lekker. Kortom De Viking is geen aanradertje.

25. Nannie de Nijs Bik

Gisteren gegeten bij de Zeezot in Westkapelle.
    Laat ik beginnen bij de minpuntjes; die waren er nauwelijks, maar in een goede recensie horen ze wel vermeld te worden. De opgeklopte boter met knoflook bij het brood hoeft van mij niet zo, geef mij maar gewone, echte boter van goede kwaliteit. En bij de verse oesters natuurlijk helemaal geen knoflookboter, dat is een aandachtspuntje.

De chateaubriand die mijn dochter had besteld, had iets te lang in de pan gelegen voor het gevraagde ‘zo rood mogelijk’ en de compositie op het bord was voor dit adellijke gerecht wel erg sober, maar het vlees was botermals.
    De frites, en zeker de spiraalfrites, smaakten niet naar zelfbereid en waren daardoor niet aan mij besteed.
    Het rauwkostgarnituur op het bord en de salade die als bijgerecht werd geserveerd daarentegen waren knisperig vers en voorzien van een prima dressing.
    Door een misverstandje tussen bediening en keuken was er een foutje gemaakt met mijn bestelde kreeft, maar de manier waarop dit werd goedgemaakt deed me verlangen naar meer misverstandjes. De kreeft met de bijbehorende citroenmayonaise was uiteindelijk om van te smullen en het wachten meer dan waard.

Overigens was ook de huiswijn van uitstekende kwaliteit.

De nagerechten waren prima. De keuze van de kaasjes voor het kaasplankje was niet echt origineel, maar de kaas was lekker vers en de presentatie aantrekkelijk. De verschillende bereidingen met chocolade waren voortreffelijk en voor mij waren mijn crêpes suzette het klapstuk. Officieel niet meer op de kaart, maar ze stonden nog wel op het menu op de website en omdat ze tegenwoordig bijna nergens meer te krijgen zijn, had dat bij onze keus voor dit restaurant de doorslag gegeven. Aanvankelijk een teleurstelling dus. Maar... zonder enige aarzeling bood onze vriendelijke gastvrouw aan ze alsnog uit de keuken te toveren. En ze waren heerlijk.

Dat brengt me bij het allerbelangrijkste positieve punt van dit restaurant. De bediening was geweldig en dat geldt voor iedereen die aan ons tafeltje is geweest. Flexibel, vriendelijk, intelligent en creatief en ook nog eens hondvriendelijk. Gastvrijheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel en dat hebben we in toeristische gebieden (helaas) nogal eens anders meegemaakt. Een dikke pluim hiervoor, zo wil je als gast graag in de watten gelegd worden.

Al met al een enorme aanrader.

26. Afgelopen weekend zijn we hier gaan eten en hebben een Batavia schnitzel besteld (leek ons wel lekker).
    De schnitzel was lekker groot met lekkere frieten erbij en een rauwkostsalade. Ik zou de kok willen adviseren er wat spekjes bij te bakken, omdat de smaak te vlak is voor mij. Wat spekjes komt de smaak ten goede. Verder waren de frietjes prima en de sla vond ik ook wat vlak van smaak. Over het geheel genomen toch wel lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een leuke zaak. Terug komen? Als de kok de Batavia aanpast : Ja!

27. Een paar week geleden hebben een vriendin en ik in het nieuwe restaurant van pannen&koeken gegeten. Wij werden erg onbeschoft ontvangen. We hebben al vaker in het "oude" pannen&koeken gegeten, en werden hier toch vriendelijker ontvangen als in het "nieuwe". Ik bestelde een salade geitenkaas en vroeg of ze deze lauw warm konden maken. Na wat gemompel werd dit toch gedaan. Ze hebben geen 1 keer gevraagd of wij nog wat wouden drinken, hier moesten wij zelf naar vragen. Ook nadat wij de rekening hebben gevraagd werd er nog amper gedag gezegd. Erg jammer!

6,7
  28. Erwin

22 maart 2014 naar Beachhotel-Restaurant Zuiderduin. We krijgen een amuse met Italiaanse salami en olijventapenade. Smakelijk begin. Ook het brood is lekker, het zijn kleine bolletjes met sesamzaad. De kruidenboter is huisgemaakt en lekker. Naast de knoflook wordt deze op smaak gebracht met peterselie, tuinkruiden en een snufje kerriepoeder. Even later krijgen we de tomatensoep. Het is een smakelijke soep met een streep basilicum olie. Het bord is groot maar de hoeveelheid is "net aan". Het hoofdgerecht wordt de runderhaas met witlof, aubergine, crème van selderij en jus de veau. We krijgen er smakelijke tijm aardappelpartjes bij. De cuisson is perfect. Het is een heerlijk stuk vlees. De crème van selderij is weer een heel wat anders en ook erg lekker. Het pas goed in het geheel. De groenten zijn prima op smaak en de witlof is prima gegaard. Men ziet dat het schaaltje met aardappeltjes leeg is en vraagt of we nog wat willen. Dat hebben we maar gedaan, want ook hiervan hebben we smakelijk gegeten. Het nagerecht is een bolusparfait met frambozen sorbet ijs. Het bord is opgemaakt met wat meloen. Helaas is dit niet de beste vondst. De meloen is was smakeloos. Dit is ook het enige commentaar op het gerecht. Verder is deze prima. De bolusparfait is erg lekker, de bolus is hierin duidelijk aanwezig. Het sorbetijs is ook prima, niet te zuur en duidelijk framboos. De physalis maakt het plaatje af. We sluiten af met een koffie. Deze wordt geserveerd met twee koekjes, twee bonbons, een stukje noga en wat chocoboontjes op een leisteen, per persoon. Hadden we nog niet voldoende, dan zijn de gaatjes nu ook gevuld. We zijn vanavond vriendelijk en professioneel bediend. Het eten is prima en de entourage is netjes.

Aanrader; Jazeker

29. Familie Van der Heijden

Aanrader! Prima kwaliteit en sfeer op alle gebieden. De bedieningsmedewerkers zijn hartelijk en zeer vriendelijk.