Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westkapelle verdeeld zijn.

Joop Hendrikse

Pizza opgehaald, 2 pizza’s besteld met prosciutto ham extra maar daar zat gekookte ham op nog echt gezegd dat ik prosciutto wilde ja de ham van de pizza prosciutto zei ze, als ze dat verschil niet weten!!!
    Op 1 pizza zaten de olijven niet op, en bodem kon wat langer gebakken worden en iets meer beleg zou toch wat beter zijn is nu karig belegd, misschien niet voor niks zo rustig daar.

Terwijl vanmiddag een decemberstorm gecombineerd met slagregens over Westkapelle raasde, zaten wij aan heerlijke taart en koffie en daarna lekker geborreld. Gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel!

Gert-Jan

Joep

Hoe schril was de tegenstelling tussen het prettige telefoongesprek om te reserveren en ons daadwerkelijke bezoek. We hadden ons verheugd op lekkere vis, maar kwamen van een koude kermis thuis. Een ober, zeer kortaf en weinig sociaal, een bijna lege krabbepoot en als grootste teleurstelling de moot tarbot! In plaats van een moot, twee rare punten van onder de kop met meer graat dan vis. Heel jammer, want hier was toch heel veel meer van te maken. Kraanwater tegen betaling is natuurlijk van de zotte, dat hoort gewoon standaard op tafel. Pluspunt : de frieten!

Een super gezellige plek. Zonsondergang kijken op terras. Heel vriendelijk personeel en kindvriendelijk. Eten is prima alleen niet echt warm. Prijs kwaliteit toch het beste in de regio. Zeer zeker reserveren voor een tafel.

Naast het fantastische eten valt vooral de spontane vriendelijkheid bij het personeel op. Tegen zo een combinatie kun je niet neen zeggen.

Ria en Louis Kuipers

Jaren geleden kwamen wij hier met destijds onze jonge kinderen. Nu weer eens in Zoutelande en voor ons was het zeker om daar in Westkapelle weer te gaan eten.
    En we hebben genoten van alles, heerlijk eten, prima sfeertje en hele fijne bediening.

Het blijft een geweldig restaurant. Vorige week met z'n vieren wezen eten. Heerlijke gerechten voor een goede prijs. Ook de bediening laat niks te wensen over. Kortom een fijne avond gehad.

Na een miscommunicatie via socialdeal, kwam de chef op ons afgetampd die nogal grof en niet vriendelijk over kwam. Hij wou het probleem duidelijk niet oplossen en liep weg zonder iets te zeggen. Ons zien ze hier nooit meer terug.

Een eerlijke keuken heerlijk vers seafood, alles puur natuur met streekprodukten. Hele gezellige en relaxte sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening. Super terras in de zon en windvrij waardoor je al snel lekker buiten kunt eten.

Prima restaurant met een menukaart die gelukkig niet al te standaard is. Op onze tafel belandden als hoofdgerecht onder meer het Iberco varken en ikzelf nam de kabeljauw. Deze waren beiden uitstekend en erg verrassend bij de kabeljauw was de luchtige aardappelmousseline. Met de fish and chips voor onze zoon was ook niets mis en als kinderportie groot genoeg. Niet onbelangrijk: de frietjes waren uitstekend.
    De porties waren precies goed. Wijzelf zouden geen plaats meer voor het toetje gehad hebben indien we ook een voorgerecht besteld zouden hebben. Derhalve waren de Sweet Bites een uitkomst. Voor slechts 3,50 heb je dan alsnog een kleine selectie van de nagerechten uit de menukaart.
    De bediening was vlot en netjes, de inrichting voldeed ook aan onze verwachtingen.
    De volgende keer als we in Westkapelle zijn reserveren we hier weer een tafel!

Heerlijk eten en de bediening is goed!

Van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk gegeten.

Heerlijk gegeten en zeer goede bediening!

Piet Nijs

Een palet van heerlijke smaken

17. Nederlands Westkapelle

Fam. v.Straten

Even weg van het hectische Zeeuwse toerisme. In alle rust heerlijk dineren met zeer vriendelijk personeel.

Amber Pijnenburg

Ik quote mijn vader: "Beste Dame Blanche die ik ooit heb gehad." De rest van het eten was ook heerlijk en de porties waren perfect. Je hebt genoeg gegeten, maar er past ook nog een toetje bij. Mijn toetje was ook heerlijk overigens, de chocolade en frambozencombi was echt perfect! De bediening was ook harstikke netjes en ze wisten waar ze het over hadden. Ze konden al onze vragen beantwoorden. Het was een mooie avond!

Marjolein

Lang moeten wachten op de drankjes. Een flesje rosé die niet koud genoeg was. Carpaccio was een en al pees, dus terug moeten sturen en een ander voorgerecht besteld. Hoofdgerecht een pizza die je amper doorgesneden kreeg en een pasta carbonara die maar net tot smaak voldeed. Daarna kwam de bediening niet nog even vragen of we misschien nog interesse hadden in iets na, waardoor we na zo'n 15 minuten zelf naar de kaart hebben gevraagd maar ze vervolgens was vergeten om deze kaart te brengen. Toen nog een keer gevraagd naar de kaart, die vervolgens na zo'n 10 minuten aan tafel werd gebracht. Eenmaal een dessert besteld, de chocolademousse trio. Bleek deze mousse van binnen bevroren te zijn, dus niet opgegeten!

Wel complimenten voor de jongen, wist precies hoe het moest maar het kwam er eigenlijk net niet uit. Maar door hem in iedergeval vriendelijk bediend!! :)

1,1

Even, op uitnodiging van vrienden, op woensdagmiddag 21-6-2016, hier een stuk appeltaart met iets verkoelend genuttigd... GEWELDIG... Zo'n grote appelpunt nog nooit gezien en hij was werkelijk verrukkelijk... Een aanrader als je hier in de buurt bent... Krijg je zeker geen spijt van... Gewoon doen...

Op een drukke dag (wielerwedstrijd) kreeg ik na een superkorte wachttijd (nu snap ik waarom) een portie opgepiepte (dus tweemaal gebakken) kibbeling die veel te vet, te bruin en te hard was.
    Jammer en slecht voor de klandizie.

Jolanda Pladdet

Super locatie met prachtig uitzicht op zee.
    Door de kleinschaligheid heel gemoedelijke sfeer.
    Prima kaart met heerlijke gerechten.

Marleen

Heerlijk gegeten en ontspannen gezeten! Genieten van de zon, het uitzicht en goede bediening!

Heerlijk zalm gegeten in een leuke omgeving.

Don Panneflek

Een fantastische plek om te eten en drinken met een perfecte service.
    Ook geschikt voor een bedrijfsborrel.
    Wij komen zeker terug.

Ans Francke

Super lekkere salade met verse tonijn gegeten, hoe kan het zo vers en niet eens hier in Westkapelle uit de zee gevangen.
    Heerlijk!!

Annelies

Heerlijk gegeten, leuke bediening en een leuke sfeer. Mooi uitzicht over het water!

28. Nederlands Westkapelle

Thea se Regt

De Tijd is een gezellig en goed restaurant, er wordt aan je wensen voldaan, zelf heb ik coeliakie, geef dit door en wordt prima geregeld. Bediening is uitstekend ondanks de drukte is er toch persoonlijke aandacht, super

Heerlijk gegeten. Volgende dag weer terug gekomen. Aardige bediening, mooi opgemaakte borden! Aanrader sweet bites.

30. Nederlands Westkapelle

Het fijne aan "De Tijd" is, dat hoe vol het ook is, je toch ruim zit.
    Nooit bij het opstaan de kans dat je iemand die achter je zit klem zet!
    Maar in een restaurant kom je om te eten, en dat kan hier, geen poespas en je verlaat het pand zeker niet met het gevoel dat je nog even moet bijtanken langs de snelweg....

Het personeel en eigenaar weten een hartelijke sfeer te scheppen en de maaltijd wordt vlot geserveerd.

Het terras voor de deur nodigt bij lekker weer uit tot een lange na-zit!