Kasteel van Batavia in Westkapelle

Grote gratis parkeerplaats naast de deur.

• OV

Lijnbus 53 stopt 100 meter verder.

Bezorgrestaurants in de buurt van Kasteel van Batavia

1512200710 88
1627190744 85
1710819860 85

1. de ridder

Heerlijk gegeten met vrienden, de vlees schotel is een aanrader, ruime hoeveelheid, mooi geserveerd en heerlijke sauzen erbij. Vriendelijke bediening en leuk dat de kok nog even onze complimenten in ontvangst kwam nemen, een restaurant waar je misschien uiterlijk aan voorbij zou gaan maar zeker de moeite waard is om binnen te stappen.

2. Linda Wiskerke

Gezellig en knus buitenterras, maar binnen zag het er net zo gezellig uit.
    Fijne en vriendelijke bediening. Genoeg keuze op de kaart.
    Hondvriendelijk! Honden worden zowel op het buitenterras als binnen toegelaten en buiten staan drinkbakken klaar voor ze. Aanrader!

3. Niet bijzonder, eten met name het vlees was van matige kwaliteit, bediening erg vriendelijk dit gold echter niet voor eigenaar, kwam aan. Ons buurtafeltje praatje maken groette niet toen hij kwam en toen wij vertrokken geen groet geen dankjewel, jammer voor ons geen reden om terug te komen bij Batavia ondanks dat wij al 17 jaar in Westkapelle komen en als ons tweede thuis voelt.
    Advies mijnheer de eigenaar ga een cursus klantvriendelijkheid volgen of kijk hoe jou personeel dat doet.

4. Het blijft een geweldig restaurant. Vorige week met z'n vieren wezen eten. Heerlijke gerechten voor een goede prijs. Ook de bediening laat niks te wensen over. Kortom een fijne avond gehad.

5. Puck.zwartepoorte

Zeer goed adres. Alles was prima. Bediening, sfeer, eten en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding met de zeebaars.

6. J.R. van Lingen

Gisteren gedineerd met mijn vrouw en onze recent gehuwde wit-Russische stiefdochter en haar man. Om met Remco Campert te spreken: verrukkelluk. Maar na entree en hoofdgerecht kon er niet meer gedacht worden aan een dessert. Dus besloten met een kop koffie. Kasteel van Batavia is en blijft een aanbeveler.

7. Lekker gegeten en vriendelijk personeel

8. Een restaurant met een goede kaart, niet duur en goede bediening.

9. M.Hakvoort

Heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima verzorgd en zeer smakelijk. Ook het dagmenu was een aanrader. Bediening was zeer gastvrij. Echt voor herhaling vatbaar. Fijne ruime opstelling van de tafels en stoelen.

10. Leuke bediening en heerlijk gegeten. Ik had de zalm met groene asperges en mijn man gebakken makreel met oosterse groenten. Deze laatste was een dagaanbieding. Goed gevuld glas lekkere huiswijn tegen een mooie prijs. Ga zo door. Wij komen zeer zeker terug

11. Net restaurant. Lekker gegeten, eten was goed. Vriendelijk personeel.

13. Nadat we hier vorig jaar, via deze site, voor de 1e keer gegeten hadden. Zijn we er 20 februari tijdens ons weekend Westkapelle met onze kinderen (5 en 7) blindelings naartoe gereden.
    We hebben wederom heerlijk gegeten: schnitzel met peperroomsaus, waarbij de schnitzel zo mals was dat het zonde was om de saus erover te doen. En heerlijke spareribs. Complete menu's waarbij aan alles gedacht is! De kinderen hebben zich tijdens het wachten vermaakt in de speelhoek.
    Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar !

14. Dagmar und Angelika

Auch in der ruhigen Jahreszeit -27.01.2015 - sehr gut gegessen. Freundliche Bedienung und eine schöne Atmosphäre. Kommen gerne wieder.

(Vertaling door Eet.nu)
    Ook tijdens dit rustige seizoen (27 januari 2015) erg goed gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Wij komen graag terug.

15. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader voor iedereen. Ga zo door.

16. Goed gegeten, voor- en nagerechten zijn wat duurder in vergelijking met de hoofdgerechten. Als je alleen een hoofdgerecht neemt, kun je voor een zeer aangenaam bedrag uit eten. Voorbeeld: spareribs 14,50, snitzel vanaf 13,50 enz. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Voor de drankjes vragen ze ook niet echt de hoofdprijs. Het restaurant op zich is wel sfeervol (modern)aangekleed, maar de grotere ruimte, neemt wat van de sfeer weg. Maar het lekkere eten en vriendelijke bediening maakt veel goed! Zeker een aanrader.

17. Super lekker gegeten! Bediening is gemotiveerd en super aardig! (Er is ook geen bloknootje nodig, gewoon alles uit het hoofd). Mooie combinaties qua hoofdgerechten. Dit restaurant is een aanrader!

18. D.Pieterse

Heerlijk gegeten, de tomatensoep was voortreffelijk, zowel ook de mosselen.

19. Jacques Steine

Heerlijk eten voor een goede prijs. Men kan er heerlijk mosselen eten. Zeer vriendelijke bediening en goed vertoeven.

20. Vera De

Heerlijk gegeten, het dessert was echt hemels!
    Ook erg vriendelijk personeel en prettige sfeer, een aanrader dus!

21. henk 139 punten

Afgelopen week weer een bezoek gebracht aan dit heerlijke restaurant! Het was weer top!! Heerlijke spareribs, kogelbiefstuk, schnitzel en maaltijdsalade! En dat voor heel redelijke prijzen! Leuke en vriendelijke bediening en we komen zeker nog een keer terug.

22. Wij komen hier zeer geregeld eten. De ene keer is het beter dan de andere keer, maar altijd lekker! Zeker wanneer de eigenaar zelf in de keuken staat. Ook wanneer je extra wensen hebt, wordt daar makkelijk mee om gegaan en steeds weer worden we verrast door de lekkere aanpassingen!
    Dan een extra pluim voor de bediening! Malou heet ze en verdient een dikke 10!
    Dat maakt uit eten gaan in 't Kasteel telkens tot een feestje.

23. Afgelopen weekend zijn we hier gaan eten en hebben een Batavia schnitzel besteld (leek ons wel lekker).
    De schnitzel was lekker groot met lekkere frieten erbij en een rauwkostsalade. Ik zou de kok willen adviseren er wat spekjes bij te bakken, omdat de smaak te vlak is voor mij. Wat spekjes komt de smaak ten goede. Verder waren de frietjes prima en de sla vond ik ook wat vlak van smaak. Over het geheel genomen toch wel lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een leuke zaak. Terug komen? Als de kok de Batavia aanpast : Ja!

24. Martine Welter

Vriendelijke bediening, mooie locatie, veel keuze en de porties waren precies goed. Jammer genoeg waren de spareribs een beetje koud, maar voor de rest heerlijk. Ik zou nog zeker een keer terugkomen!

25. Op een unieke locatie in Zeeland een lekker hapje eten. Echt een aanrader. Personeel is vriendelijk en heeft ook echt oog voor de gast. Kaart is verzorgd en divers. De gerechten zijn zeer goed en uitgebreid. In de zomer kan je lekker plaatsnemen op een ruim terras. Kortom, gewoon even lekker binnenstappen en een hapje eten!

26. Betsie snijders

Goede en nette bediening. Eten was zeer goed. Zeer nette prijzen voor vandaag de dag.

27. Mathijsen

Afgelopen weekend heerlijk gegeten hier. De vis is er erg lekker. Personeel erg vriendelijk.

28. Lekker eten

29. Gisteravond heerlijk gegeten. Verse en goed bereide producten. Personeel vriendelijk en alle tijd voor een praatje. Prima prijs kwaliteit verhouding.

30. We had a dinner there. Service is good, but the food not! "Kogelbiefstuk" not good, salad without any vinigraitte, the cook has no ideas.The main room is like a centralstation, loud, without any atmosphere. Kipsalad very bad, like meals in NL in the 70's. Roundabout with no engagment. Nothing for a second time.

3,1
  31. Afgelopen week heb ik hier gegeten en vorig jaar mei ook al eens. De kwaliteit was onveranderd en alles wordt met veel aandacht klaargemaakt. Scholfilet was weer heerlijk en bij het stokbrood worden de cremepjes zelfgemaakt. Rauwkost grote schaal met lekkere producten en dressing. Aanrader!! 45 euro voor 2 personen met wijn en stokbrood vooraf is zeker niet teveel gevraagd!

32. N.H.Huizing

Zeer positief verrast door uitstekende keuken en uiterst vriendelijk personeel. Lokatie lijkt van buiten op donkerbruin café met eenvoudige eetgelegenheid ernaast en nodigt daardoor niet erg uit als restaurant. Eenmaal binnen blijkt restaurant in afzonderlijk deel te zijn gehuisvest. Sfeer zeer gemoedelijk, goede stoelen waarop je de hele avond comfortabel kunt zitten, tafel op de juiste hoogte en alles is zeer schoon en netjes onderhouden (lijkt wel nieuw). Personeel zeer vriendelijk en doet er alles aan om je het naar de zin te maken. In totaal drie verschillende gerechten genomen, Spareribs, Kalfsentrecote en Zeeuwse mosselen. Gerechten alle drie uitermate goed op smaak, (je lijkt je vingers erbij af), zeer ruime porties en in voldoende mate voorzien van de nodige bijlagen. Rouwkost heel lekkere dressing en zeer vers! Alles ook heel leuk op je bord gepresenteerd. Ook gedacht aan citroendoekjes nadien voor de vette handen (mosselen/spareribs). Desserts waren eveneens een aangename verrassing (veel aandacht aan besteedt en smaken goed op elkaar afgestemd en wederom zeer lekker. De prijs tot slot was ook een aangename verrassing, zeer veel kwaliteit voor een redelijk betaalbare prijs. Kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen! Kortom een echte aanrader waar wij met ons gezin graag weer terugkomen. Zullen dit restaurant dan ook zeker in ons netwerk aanbevelen! Minpuntje: helaas ligt dit etablissement op 300 km van ons huisadres in Haaksbergen (nabij Enschede).

33. Met gezin gaan eten op Paasdag 's avonds omstreeks 19.30 uur. Op dat moment vrij druk in de zaak, wat maakte dat het er wel rumoerig was. Dadelijk iemand die kwam vragen of we wat wilden drinken, vandaar dat ik vroeg of ik de kaart kon krijgen zodat ik een keuze kon maken. Tja, dat was even moeilijk, want er waren volgens de dienster geen kaarten meer gezien in gebruik op andere tafels... Enfin, na een 10-tal minuten waarin we aan ons lot werden overgelaten toch eindelijk een kaart gekregen. Eten besteld rond 19.45 - eten gekregen rond 20.30 (wat toch wel lang was, gezien intussen al veel clienteel de zaak verlaten had) De Batavia schnitzel was lekker en lekker groot, maar de frieten die erbij geserveerd werden mochten wel wat rijkelijker erbij. Daarnaast waren deze ook vrij vet gebakken. Er werd ook niet gevraagd of we frieten bijwilden (en dat had gerust gemogen) Gemengde gevoelens dus. Gezien de gehanteerde prijs had dit beter gekund.

34. We hebben heerlijk gegeten op een zonovergoten terras. Mooie zaak van binnen. Ruime keuken en alles vers. Een aanrader. Prijs kwaliteit in orde.

35. Annette en Paul Verberne

Vriendelijk en gastvrij, mooi terras, héérlijk eten! Een aanrader.

36. P.den Hollander

Hier kan men lekker eten voor normale prijzen , en het (open) keukenpersoneel en de bediening zijn zeer aardig.