Nieuwste foto's in Westkapelle

7. De Westkaap heeft een nieuwe foto
  8. De Westkaap heeft een nieuwe foto
  9. A Teeuwen's profielfoto
    A Teeuwen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Zeezot

Vorige week hier weer gegeten. Top restaurant! Niets op aan te merken. Fijne gastvrije mensen, heerlijk eten, wisselende kaart. Prijs kwaliteit uitstekend! Wij komen hier graag.

10. A Teeuwen's profielfoto
    A Teeuwen heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

Minimaal! Kwaliteit en smaak goed. Lauw kraanwater voor 2.50! (Naast de wijn)
    fisch and chips zonder garnituur. Kan echt veel beter. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

11. Karin en Frank's profielfoto
    Karin en Frank heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Zeezot

Karin en Frank

Heerlijk gegeten, hoog op smaak, vers en mooi opgediend. Vriendelijk en attent personeel. Alles gewoon top. We hebben genoten. Een echte aanrader!

12. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

Dit is een prima, gezellig restaurant met uitzicht op zee, waarvoor wij een tafeltje aan zeezijde hadden gereserveerd. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op de dijk naast het restaurant.
    Ons gezelschap van 4 personen bestelde geen voorgerecht, uitgezonderd een mandje brood met kruidenboter dat prima smaakte. Twee van ons kozen voor de varkenshaas die ontzettend mals was en waarover een lekkere saus was gegoten (champignons, ui, spek en wellicht port o.i.d.). Zo op het eerste oog was de groente op ons bord klein van portie, maar achteraf bleek het uitstekend uitgebalanceerd opgediend te zijn. De andere twee - waaronder ikzelf - namen de fish and chips. De kabeljauw was niet gefrituurd, maar gebakken. Dat vond ik prima, doch mijn zoon vond dat jammer. Hij vond het ook jammer dat de paneerlaag wat magertjes was, maar aan de andere kant droop de versheid van het gerecht eraf. Op de in de schil gefrituurde friet was niets aan te merken. Ons aardbeienijsje was in orde (met erg veel aardbeien) en de koffie was erg lekker.
    Zonder het te vragen kregen we een gratis glas water voor onze medicijnen omdat de oplettende serveerster een pillendoosje op tafel zag. De bediening was verder vriendelijk en attent, soepel en snel genoeg.
    Ja, we laten deze bestemming in ons navigatiesysteem staan!

13. wilma moens's profielfoto
    wilma moens heeft een recensie geschreven voor De Tijd
    Nederlands Westkapelle

wilma moens

Heel fijn… allemaal positief, lekker eten en top personeel… ze nemen alle TIJD voor je en je vergeet er de tijd…

14. arnold huibregtse's profielfoto
    arnold huibregtse heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

Heerlijk wafel met ijs gegeten. Ook de appeltaart met slagroom was heerlijk. En ze hebben een heerlijke lounge bank.

15. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Sun Xing Guang
    Chinees-Indisch Westkapelle

Het is altijd weer fijn om in dit restaurant te komen. De mensen zijn vriendelijk en het eten lekker.

16. Karin nouwen's profielfoto
    Karin nouwen heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

Karin nouwen

Op een prachtige plek uitkijkend op de Noordzee genoten van een heerlijke lunch op onze vriendinnen dag. Vriendelijke bediening en een tien met een griffel voor kok Frank. We komen zeker terug.

17. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Valentino's

Heerlijk gegeten! De pizzabodem was dun en knapperig en de pizza was rijkelijk belegd. Twee extra ingrediënten zonder meerprijs, helemaal fantastisch. De bediening was eg vriendelijk en de service was goed en snel. Ik raad valentino’s aan!

18. Ik's profielfoto
    Ik heeft een recensie geschreven voor Valentino's

Wat een aanfluiting. Van de bediening tot de keuken. Ik denk niet dat ze enig benul hebben van wat ze doen en hoe de horeca werkt. Slechte service, vieze niet verse en veel te harde pizzabodems. Het beleg van de pizza's komt uit de vriezer. Dit was te merken bij mijn pizza waarop een laag water stond van de ontdooide ingrediënten. De desserts waren netjes uit de verpakking gehaald en op het bord gelegd. Werkelijk niets zelf gemaakt behalve een gesneden aardbeitje. Een schande voor een keuken en een chef kok. Ik zou me kapot schamen.

19. A. Kole's profielfoto
    A. Kole heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

A. Kole

Ik heb niet in het restaurant gezeten maar in de buitenlucht, naast het restaurant. Daar is blijkbaar vroeger een zonwering geweest die het niet meer doet, een van de schermen is licht geopend waarbij scheuren te zien zijn, geen fraai gezicht. Op mijn opmerking daarover werd mij te verstaan gegeven door een medewerkster (blijkbaar een studente?) dat de zonwering het al lang niet meer deed en toen hij het wel deed ook al niet werd gebruikt. Nou, dan kun je dus smelten in de hete zon, niet erg aanlokkelijk. Het was me wel duidelijk dat mijn opmerking niet werd gewaardeerd.
    De bediening was gehaast en onbeleefd en de bestelling werd zonder een woord weggezet, ik ben maar vlug weggegaan. Toch ben ik er ook wel geweest toen de bediening vlot en zeer vriendelijk was dus het kan wel. Hopelijk word het altijd zo.

20. Karl Müller's profielfoto
    Karl Müller heeft een recensie geschreven voor Valentino's

Karl Müller

Die schlechteste Pizza die wir je gegessen haben, das war eine aufgepeppteTiefkühl Pizza sonst nix, die Frage ob es geschmeckt hat haben wir vermeint, nicht zu empfehlen.

1,3
  21. Drikus's profielfoto
    Drikus heeft een recensie geschreven voor Kasteel van Batavia

Niet bijzonder, eten met name het vlees was van matige kwaliteit, bediening erg vriendelijk dit gold echter niet voor eigenaar, kwam aan. Ons buurtafeltje praatje maken groette niet toen hij kwam en toen wij vertrokken geen groet geen dankjewel, jammer voor ons geen reden om terug te komen bij Batavia ondanks dat wij al 17 jaar in Westkapelle komen en als ons tweede thuis voelt.
    Advies mijnheer de eigenaar ga een cursus klantvriendelijkheid volgen of kijk hoe jou personeel dat doet.

22. ron bruintje's profielfoto
    ron bruintje heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Zeezot

Eindelijk weer eens een restaurant waar je vlot en vriendelijk wordt geholpen en waar het eten een waar genot is. Alles erg goed op smaak gebracht en mooi opgediend. Heerlijk!

23. W v Doeselaar's profielfoto
    W v Doeselaar heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Fontein

W v Doeselaar

Was heel goed van de kost en de sevice was prima.

24. Weil's profielfoto
    Weil heeft een recensie geschreven voor Valentino's
    Vertaal van de naar Nederlands

Sehr gute Gluten freie Pizza und Pasta gegessen… guter Service… und faire Preise… nach einem Gespräch mit dem Koch waren Gluten freie Gerichte kein Problem… sehr zu empfehlen… auch die normalen Gerichte. (Meine Frau) sehr sehr gut…
    H.W..

25. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor De Westkaap

Op 21 maart samen met mijn man gegeten bij de Westkaap wat een teleurstelling! Mijn Man bestelde een diamanthaas van Belgische rund met het verzoek medium plus, dus niet rauw. Hij kreeg echter een rauwe biefstuk, deze ging terug naar de keuken en vervolgens kwam de biefstuk terug nu medium maar zo taai dat de helft op zijn bord bleef liggen.
    Zelf had ik gebakken zeetong besteld, deze zag er voor het oog goed uit maar de smaak en kwaliteit van deze zeetong beneden peil en dat voor de dagprijs van 39.75 Euro!
    Reactie van de ober zal het de keuken doorgeven, voor ons dus geen dessert meer. De gehele rekening betaald en snel huiswaarts.

26. Bart van Dijk's profielfoto
    Bart van Dijk heeft een recensie geschreven voor Pannen en Koeken

Met 3 personen hier pannenkoeken gegeten.
    Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst.
    Gelukkig kun je hem samenstellen zoals je zelf wilt.
    Alle drie zijn we ervaren pannenkoeken - eters en we vonden deze fantastisch!

27. Joop Hendrikse's profielfoto
    Joop Hendrikse heeft een recensie geschreven voor Valentino's

Joop Hendrikse

Pizza opgehaald, 2 pizza’s besteld met prosciutto ham extra maar daar zat gekookte ham op nog echt gezegd dat ik prosciutto wilde ja de ham van de pizza prosciutto zei ze, als ze dat verschil niet weten!!!
    Op 1 pizza zaten de olijven niet op, en bodem kon wat langer gebakken worden en iets meer beleg zou toch wat beter zijn is nu karig belegd, misschien niet voor niks zo rustig daar.

28. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Pannen en Koeken

Terwijl vanmiddag een decemberstorm gecombineerd met slagregens over Westkapelle raasde, zaten wij aan heerlijke taart en koffie en daarna lekker geborreld. Gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel!

29. Linda Peene's profielfoto
    Linda Peene vindt de recensie door Frans voor Brasserie de Zeezot leuk

Prima restaurant met een menukaart die gelukkig niet al te standaard is. Op onze tafel belandden als hoofdgerecht onder meer het Iberco varken en ikzelf nam de kabeljauw. Deze waren beiden uitstekend en erg verrassend bij de kabeljauw was de luchtige aardappelmousseline. Met de fish and chips voor onze zoon was ook niets mis en als kinderportie groot genoeg. Niet onbelangrijk: de frietjes waren uitstekend.
    De porties waren precies goed. Wijzelf zouden geen plaats meer voor het toetje gehad hebben indien we ook een voorgerecht besteld zouden hebben. Derhalve waren de Sweet Bites een uitkomst. Voor slechts 3,50 heb je dan alsnog een kleine selectie van de nagerechten uit de menukaart.
    De bediening was vlot en netjes, de inrichting voldeed ook aan onze verwachtingen.
    De volgende keer als we in Westkapelle zijn reserveren we hier weer een tafel!

30. Linda Peene's profielfoto
    Linda Peene vindt de recensie door Verbeke paul voor Brasserie de Zeezot leuk

Naast het fantastische eten valt vooral de spontane vriendelijkheid bij het personeel op. Tegen zo een combinatie kun je niet neen zeggen.