Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westerhoven verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Westerhoven

Gisteren hier gegeten met mijn vrouw. Ziet er erg leuk uit, vlotte bediening, wel erg jong, maar was erg goed.
    Gerechten waren lekker en behoorlijk veel, je komt hier niets tekort.
    Gewoon voor herhaling vatbaar.
    Het enigste minpuntje vonden wij dat ze vanaf half 9 al beginnen op te ruimen, als jij nog aan je hoofdgerecht zit.

Zeer goed bevallen. 10 tapas pp en heerlijke nacho's vooraf is ruim voldoende. Een gerechtje was wat minder maar voor de rest zeer goed geslaagd.

3. Pannenkoekenhuis Westerhoven

Gegeten met 6 volwassenen en 6 kinderen. Prima geregeld en snelle service, als was de gastheer van onze tafel net nieuw.... Heerlijke pizza's en ijs gegeten als traditie voor de laatste dag op Camping de Paal. Tot volgend jaar!

r.stevens

Super lekker, goed mals vlees, goede porties, heerlijke salade . miste wel n minder zoet toetje

5. Pannenkoekenhuis Westerhoven

Vandaag zijn we langsgeweest met een groep kinderen. Het was chaotisch georganiseerd waardoor iedereen langs onze tafel kwam, zodat de andere kinderen een foto konden maken op een stoel. De fotograf werd letterlijk over onze tafel en over het eten waar onze groep aan het eten waren. De wc's zagen er allemaal niet fris uit, een extra schoonmaak zou zeer op prijs gesteld worden. Denk hieraan vooral aan de luiers. Om drinken te bestellen, moest je personeel nog gaan zoeken.

6. Pannenkoekenhuis Westerhoven

Hier gegeten met het hele gezin, leuke speelgelegenheid binnen (wel mega druk en luidruchtig in dat gedeelte). Wij zaten in het rustige gedeelte. We aten pannenkoeken en pizza, beiden waren niet zo lekker als gehoopt, vreemd genoeg hadden ze ook geen poedersuiker (!). Het ijs viel wel in de smaak en het personeel deed het prima.

Heerlijke biefstuk...lang geleden dat ik zo'n goede biefstuk op heb. Heerlijk gegeten

8. Internationaal Westerhoven

Het eten was niet smakelijk. Vooraf een klont kaas met nacho chips. Een smakeloos paprika soepje en daarna anderhalf uur gewacht op de rest. Alleen de knoflook garnalen waren lekker. Jammer

9. Pannenkoekenhuis Westerhoven

Heerlijk uitgebreide brunch gehad, terwijl de kinderen zich prima vermaakten in het prachtige speelgedeelte.

10. Internationaal Westerhoven

Fam. Hoeks

Wij vinden het altijd heel gezellig bij express zo. Vriendelijk personeel en lekker eten.

11. Internationaal Westerhoven

Gezellige ongedwongen sfeer. Prettige bediening. Ziet er leuk uit. Eten is oké maar niets bijzonders. Prijzen zich uit de markt.
    Voor dit geld zou je een culinair hoogstandje kunnen verwachten, maar niets is minder waar. Jammer

12. Internationaal Westerhoven

Anja

13. Internationaal Westerhoven

We kwamen hier onderweg langs en in ons vrijetijds kloffie naar binnen. Het was er erg druk. We hadden niet gereserveerd en toch was er nog wel een tafeltje vrij, weliswaar een beetje in een hoekje maar toch.

Ontvangst was vriendelijk, de bediening was uitermate goed. Leuk concept voor een broodje vooraf, dit werd bezorgd in een papieren zak, lekker warm vers brood! De kwaliteit van het eten is erg goed, evenals de smaak!

Al met al hebben we onverwachts heerlijk gegeten en we gaan zeer zeker nog eens terug!

14. Internationaal Westerhoven

S'jack

15. Internationaal Westerhoven

Anita

Restaurant zat helemaal vol en maar drie mensen in de bediening en toch gaven ze je het gevoel dat ze tijd voor je hebben. Klasse!
    Eten was goed, sfeer was goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Internationaal Westerhoven

Zalm en zeebaars besteld, we zaten met nog 1 tafeltje binnen (en dat op zaterdagavond?). De zeebaars was nog rauw van binnen, toen ik er wat van zei vertelde de serveerster dat het zo hoorde?! Heb hem dus maar laten staan. De zalm van mijn vrouw was goed, alleen ze had nogal een verlepte garnituur! Ook dit werd weer afgewimpeld als dat het door de soort sla kwam.
    Aan het einde van ons 3 gangen diner kwam er nogal een pittige rekening. Dat is niet erg als het gewoon goed is, maar prijs kwaliteit was ver te zoeken!

1,3
  17. Internationaal Westerhoven

Ron Lemmens

Ik heb genoten van de lekkere mosselen, echt een aanrader en de rest van de tafel heeft ook genoten. Complimenten aan de bediening, super vriendelijk. Hier kom ik zeker terug!

18. Internationaal Westerhoven

Waar voor je geld, lekker eten.
    Trage bediening.

19. Internationaal Westerhoven

Henk

Afgelopen donderdag op een afgeladen vol tuinterras gebruik gemaakt van het 3 gangen menu. Gezien het volle terras en slechts 2 dames in de bediening welke werkelijk de benen onder hun lijf vandaan liepen duurde het toch wel erg lang voordat onze keuze in de keuken bekend was. Hierna begon het wachten op de eerste gang. De coquille was erg lekker en goed bereid. Beetje jammer dat we daarna ruim een half uur met een leeg bord voor onze neus hebben gezeten.

Hoofdgerecht was prima, miste iets knapperigs in de vorm van een aardappel garnituur welke de andere gasten overigens wel kregen in de vorm van frietjes.

Nagerecht was ook niets op aan te merken echter was dit ook redelijk beperkt.

Sfeer is prima, eten ook niets mis mee behalve dat het (voor een niet al te grote eter) al niet al teveel was. Prijs is behoorlijk gezien de (beperkte) hoeveelheid eten welke we voor ons neus kregen.

Hoewel de 2 dames in de bediening er alles aan deden om het naar ons wens te maken kwam het er op neer dat ze gewoon (2) paar handen tekort kwamen.

Wellicht binnenkort nog een keer een hapje gaan eten gezien de sfeer en het eten verdienen ze een herkansing.

20. Internationaal Westerhoven

Altijd weer lekker om hier 'thuis' te komen eten.
    Vertrouwde goede aandacht voor klant en maaltijden.
    Lekkere wijn en dito biertjes!! Tapas-gerechten zijn heerlijk.

21. Internationaal Westerhoven

Zondag 18-03-2012
    We hebben heerlijk gegeten en de bediening was grandioos.
    We gaan zeker nog eens terug.
    Wat mij betreft een aanrader voor iedereen.

22. Internationaal Westerhoven

Heerlijk gegeten in een ongedwongen ambiance, Sfeer en uitstraling top! Net alsof ik op vakantie was!

Wij komen vaker terug

23. Internationaal Westerhoven

Jan & Brigit

24. Internationaal Westerhoven

De verassing van de buurt; een gezellige tent waar eten niet subliem maar wel lekker is. De sfeer is goed, bediening adequaat, de wijnen lekker. Een eettentje waar we zeker vaker zullen eten.

25. Internationaal Westerhoven

Afgelopen vrijdag 1 april wezen eten met 6 volwassen en een kind. Erg leuke zaak wat gelijk uitnodigt om een gezellige avond van te maken. Ze schenken er een bijzonder mooie rode wijn (uit nog mooiere glazen!). Ook erg leuk is dat ze diverse echt speciale bieren hebben.

We hebben ons laten verrassen door de tapas a la chef. Dit was een prima keuze. 10 gerechten van vlees/vis/vegetarisch. Wat ook erg werd gewaardeerd is de amuse vooraf. Je voelt je daardoor echt welkom.

Ook de bediening is erg vriendelijk en behuplzaam. Kortom wat ons betreft een echte aanrader! Als we ooit weer in de buurt zijn dan zullen we er zeker weer gaan eten!

26. Internationaal Westerhoven

Prachtig restaurant met goede bediening en leuke sfeer. Het eten is heerlijk en verrassend.

Een aanrader!

27. Internationaal Westerhoven

Zondag 27-3-11 voor het eerst gegeten bij Express-zo. Leuke tent met leuke bediening. Na een welkoms drankje werd al snel onze bestelling opgenomen en dachten we lekker te kunnen gaan eten... Na een kwartier geen eten... Na een half uur nog steeds geen eten.. Uiteindelijk gevraagd waarom het zo lang duurde en kregen we te horen dat het een beetje druk was en dat het ieder moment klaar kon zijn. Na 50 minuten was het eindelijk zo ver! Varkenshaas sate met friet voor 5 man, het zag er goed uit en smaakte net zo goed als het er uit zag! De hoeveelheden laten wel wat te wensen over! De varkenshaas spies leek op een standaard satestokje en 2 kleine bakjes friet voor 5 man vonden wij ook wat mager! Conclusie, leuke zaak, leuke bediening en lekker eten maar er kan het een en ander verbetert worden.

28. Internationaal Westerhoven

Een gezellig restaurant met een mooie inrichting.

Bediening vriendelijk.

Jammer dat er al een lange tijd dezelfde tapas op de tapaskaart staan.

29. Internationaal Westerhoven

wilma van weert

Prettige zaak. Bediening is oke. Eten en drinken erg lekker.

30. Internationaal Westerhoven

Ik zocht een restaurantje in de buurt van Dommelen, en kwam toen uit bij Express. Inmiddels hebben we daar 4x lekker en gezellig gegeten. Parkeren is geen probleem, en over de gerechten kan nog wat overleg gevoerd worden. Als je prijs stelt op keurige bediening, lekker eten en niet van zwartwit knipmessen aan je tafel houdt, is dit een prima adres.