Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westerhaar-Vriezenveensewijk verdeeld zijn.

Hele aardige jongens vragen ons ook altijd hoe het gaat,zijn zeer te spreken over hun eten.
    Nooit geen problemen gehad met verkeerde bestelling.
    Waarom zou ik het verder zoeken als er dichtbij ook een goede pizzeria zit.
    kortom ga zo door met jullie klantvriendelijkheid,hier word niet geoordeeld over uiterlijk of wat dan ook iedereen is welkom.

Mijn man en ik waren op vakantie op het landalpark De Vlegge. Wij waren op zoek naar een leuk, gezellig eettentje en kwamen dankzij locals bij de Pyramiden terecht. Er zaten luidruchtige mannen met vele tattoo's op het terras. Dit schrok ons af en dus zijn we binnen gaan zitten. Daar was het personeel erg vriendelijk en er zaten erg mooie meiden binnen. Deze meiden waren gezellig en zijn lekker aangeschoven. Samen hebben we vervolgens heerlijk gegeten. De meiden vertelden ons dat we op vrijdagavond echt langs moesten komen voor een borrel en dat hebben we gedaan. Kortom een goed restaurant met leuke borrelavonden en leuke dames. Wij komen zeker terug volgend jaar!

Samen met mijn man hier op een zaterdagavond gegeten. Lekker ouderwets smullen met een eenvoudige maar goede service bij de snackbar waar we al jaren als trouwe klant komen. Het is een kleine ambiance, maar die brengt juist die gezelligheid. De friet smaakt nog zoals die vroeger was en ze zijn absoluut niet duur! Waar voor ons geld krijgen we hier elke keer weer. Een keer in de zoveel tijd lekker snacken: Dat is gewoon Lekker! Een dikke 10!

Arjan

Bennie

Roel

Ze bezorgden nog om half 1 's nachts, pizza's waren een beetje slof maar wel lekker. Kostte ook niet heel veel dus was geen probleem. Bezorging was erg snel en vriendelijk.

Gisteren een warm en koud buffet gehad.. naja het was meer koud dan warm. Het vlees was gewoon koud. Iemand ooit knal gele haringen gezien? Ik dus gisteren wel! Bah!

1,3

Lekker eten, vriendelijke bediening. En goede prijs/kwaliteit verhouding. Veruit de beste cafetaria in Westerhaar.

Blije klant!

Super snackbar en goede kwaliteit!!

anoniem

Pizza's worden koud bezorgt en de randen zijn vaak steenhard. Ook moet je niet raar opkijken als de bestelling niet klopt. Kortom een zooitje ongeregeld.

Marco Ekkel

Dit is echt het beste wat er te krijgen is in de categorie "afhaal Chinees". Natuurlijk met de bekende Indonesische achtergrond in de gerechten. Ook behoorlijk constant in de kwaliteit van het eten.

Gisterenavond een pizzaatje besteld bij de pyramiden. Drie dingen die me tegenvielen:
    - Moest een uur wachten.
    - Er was geen online menukaart, dus moest maar een beetje gokken wat ik wilde.
    - Omdat mijn pizza onder de 7,50 kwam wilden ze niet bezorgen. Op zich positief, dus ik vroeg om een ei erbij als extra ingrediënt. Toen kwamen ze wel. Open ik een uur later mijn pizzadoos, ligt er een eierschaal van 1x1 cm op m'n pizza. Gewoon lekker meegebakken.

Mij zien ze niet terug.

Lekkere schotels, pizza's en lamacun. Personeel is vriendelijk en heel netjes! Eten is nog warm/heet als het bezorgd wordt (heel belangrijk).

Super goede cafetaria . En zeker niet zuinig. Komen er al jaren en denken altijd juist aan de klant. En ja ze kunnen misschien wel eens wat vergeten. Maar dat is menselijk komt bij de beste restaurants voor. Dus ga zo Door.

Super leuke tent. Aardige jongens, en heerlijk eten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zeker een aanrader!

Je word niet vriendelijk geholpen, sfeer is slecht en het eten kon slechter maar is ook niet om van de daken af te schreeuwen.

Ik heb wel 1 uur gewacht. Slechte service, brengen te laat.

Iedere week vaste prik om hier onze patat en snacks te halen. Echt heerlijk! Met recht een 10+. Eten is altijd warm en netjes voor elkaar. De prijs is prima. Relatief de 'goedkoopste' voor de grote hoeveelheid die je hier krijgt.. Iedere keer worden we netjes te woord gestaan. Vorige week een heerlijk buffet laten verzorgen door jullie voor 60 personen. Wat een complimenten kregen we wederom! Met als aflsuiter een heerlijk ijsbuffet. Top voor elkaar! Nogmaals onze grote dank hiervoor!

We zochten een restaurant waar we snel wat konden eten en hadden wel zin in een pizza. Navraag gedaan bij mensen uit het dorp zelf en die raadden ons de pyramiden aan. Een restaurant is het eigenlijk niet te noemen. Veel luidruchtige mensen aan de bar die ons raar aankeken omdat we een tafeltje voor 2 wilden. Service van de medewerkers was prima. Vriendelijke jongens en we werden goed en snel geholpen. Mijn vriendin en ik hadden beide een pizza besteld. Zeer, maar dan ook zeer matig. De pizzabodem van mijn pizza was niet goed gebakken en de shoarma die ik op mijn pizza had was zeer droog. De pizza van mijn vriendin was wel goed gebakken, maar de zeevruchten waren ook droog en hadden weinig smaak. Al met al geen goede ervaring. Service was goed, maar de luidruchtige mensen aan de bar en het slechte eten zijn voor ons reden om niet weer te komen.

angelique

Bij deze Chinees en het vriendelijke personeel kan je lekker eten afhalen. Ik kom vaak terug. Mijn complimenten voor het eten. Bedankt

Heel goed, altijd op de afgesproken tijd klaar
    eten is prima. grote porties en erg lekker.

Het enigste minpuntje is als je de volgende
    dag weer aan de aardappelen zit,dan valt het tegen.

Ook de mevrouw achter de balie is zeer vriendelijk,
    en spreekt beter nederlands dan menige digitale pubers van deze tijd.

Al met al zeer aan te raden, een dikke 10.

Goeie shoarmazaak met leuke nette jongens die er werken. Wij zijn er vaste klant en ik hoef nooit te zeggen wat ik voor bestelling neem. Wij nemen meestal hetzelfde en dit zit al helemaal in hun systeem. Sinds kort doen ze ook aan bezorgen. Echt een tip. Qua prijs vind ik het wel meevallen.. voor ons nooit geen andere tent!

De pizza's zijn erg lekker. De shoarma niet.

Goede sfeer, lekker eten en bovendien betaalbaar, zeer vriendelijke bediening, topper

Geweldige pizzeria. Alles op de lijst is heerlijk en je wordt bediend door leuke spontane Turkse jongens. Het broodje gezond is een beetje aan de dure kant maar voor de rest zijn de prijzen gewoon goed. Zeker voor de topkwaliteit pizzas en andere dingen die je er kunt kopen. De sfeer is niet hun sterkste punt maar dat maakt mij persoonlijk echt helemaal niks uit. Ik geef het toch een 7 omdat de belichting wel voor enige sfeer zorgt. De tafels en de bar zijn voor de rest niet bijzonder, maar het personeel is wel altijd in voor een praatje en is vriendelijk. Mensen uit andere dorpen laten soms hun plaatselijke pizzarias links liggen en bestellen hier. Dat zegt wel wat. :)

Goed eten, duurt niet te lang.
    We gaan er nu veel vaker heen.