Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westerbork verdeeld zijn.

1. Gezellig sfeervol restaurant, heerlijk gegeten, vlotte bediening, hoeveelheid matig, uitstekende muziek. Aanrader!

2. Gezellig restaurant met prima bediening. Uitstekend gegeten. Porties zijn goed afgepast. Veelzijdige kaart.

3. Erg lekker gegeten in een gezellige sfeer. Heerlijk bij de open haard gezeten met een wijntje.

4. Diana Tolner

Mooie ambiance, jong bekwaamd en prettig personeel! Heerlijk eten, alleen te weinig bijgerechten! 1 zak friet is voor 4 personen beetje weinig en 1 kommetje warme groenten en kommetje rouwkost. Dit had moeten worden verdubbeld. Muziek hartstikke mooi.

5. Hans Nijwening

Heel gezellig en perfect gegeten.

6. Joke Wencker

Wij hebben er heerlijk gegeten met wen lekker biertje en goede wijn! Was erg gezellig, vriendelijk personeel!

7. Arnolda en Piet

Wij komen gemiddeld drie keer per jaar een weekend of week in het restaurant om te ontbijten en te dineren.
    Met de feestdagen hebben ze een uitstekend brunch buffet en op de avonden een uitstekend buffet voorzien van verschillende soorten voorafjes, groente, vlees, vis, aardappeltjes, salades en niet te vergeten de toetjes.
    Het personeel is vriendelijk. Ze zien er ook altijd verzorgd uit.

8. Zoals de sterren aangeven tot zover prima, maar het zou er iets schoner kunnen zijn. Muurplank bij de bank openhaard plakkerige kringen van glas. Spinnenwebben aan de kranzen die aan het plafond hangen in het eetgedeelte in de serre aan de straatkant. Wc zelf schoon, maar in de hoeken niet.

9. Leuke tent, goede sfeer, goed eten en prima bediening.

10. Alie Dekker

Wij hebben hier erg goed gegeten, het was meer dan voldoende. De sfeer was goed en de bediening super.

11. Super lekker gegeten. Gezellige tent, leuke sfeer.

12. Goede sfeer, heerlijk eten

13. We hebben heerlijk gegeten. Was een goede afsluiting van onze vakantie

14. Heerlijke sfeer, prettige en goede bediening. Fantastisch lekker gegeten. Echt een aanrader!

15. Vriendelijke bediening, om s'avonds wat te eten is het wat aan de donkere kant.
    Mijn hoofdgerecht was lekker maar pas de 2e keer. Het vlees was niet goed gaar.
    In beide gevallen werd er niet gevraagd hoe ik het vlees wilde hebben.

16. Jacob Boer

We hebben heerlijk gegeten. Bijgaande opmerking is niet negatief, maar meer bedoeld als suggestie.
    Bij het hoofdgerecht geen keus in groente. Als garnering een beetje rauwkost. Wel voldoende aardappelen en een heerlijk stuk vlees. Alles werd opgediend op een heet bord.

17. Heerlijk gegeten. Goede porties. Leuke sfeer en vlotte bediening. Zeker een aanrader in Westerbork!

18. Sander en Eva

Zaterdag avond lekker gegeten, luxe cafetaria met moderne inrichting. Niet alles gaat in de frituur, maar gewoon lekker gebakken op de bakplaat en heerlijke verse friet. Ze hebben een open keuken en gaan hygiënisch te werk. Vriendelijke bediening wat goed op elkaar is afgestemd tijdens de drukte. Op de Facebookpagina zag ik dat ze weer geselecteerd zijn voor een top 100 van snackbars, van mij mogen ze op 1! Als we weer eens in de buurt zijn weten we dit fijne adres weer te vinden, want er stond nog veel meer lekkers op de kaart! Bedankt.

19. We hebben heerlijk gegeten in de sfeer van een Ierse pub! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk en we gaan zeker vaker daar eten. Op elke laatste zaterdag van de maand is er een 'Ierse' band die speelt. Dat gaan we zeker een keer doen.

20. Heerlijk snacken voor een goede prijs. De pizza's en de patat zijn echt heerlijk. Wij komen hier bijna ieder jaar speciaal terug als we op vakantie zijn in Orvelte Marke. Vorige keer in ander Landall park verbleven in Drenthe maar toch speciaal hier naar toe gegaan om te eten met ons gezin.

21. We waren er (toevallig) op de laatste zaterdag van de maand.
    Een weekendje Westerbork, en aan de hand van de goede beoordelingen bij dit restaurant uitgekomen. Leuke sfeer, met een bandje dat mooie Ierse muziek speelde.
    De biefstuk was heel mals, lekkere friet erbij (naar onze mening wel te veel gezouten), de gemengde sla had een uitstekende dressing en de gemengde groenten waren ook wel apart van smaak, heel lekker.
    Alles goed opgediend, met goede warme borden en kommetjes.
    Ook drinken werd goed geserveerd.
    Omdat we wat langer zijn blijven zitten, was de rekening uiteindelijk wel wat opgelopen.

22. A.E. Van der Horst

Nette bediening. Eten prima, vegetarische wrap aan de dure kant. Overige prijzen ok.
    Prima gelegenheid.
    Binnen gezeten in de serre. Niet echt sfeervol. Tafels staan dicht op elkaar.

23. We hebben er met 4 personen gegeten. Veel verse producten, duidelijke uitleg en mooie opmaak. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Personeel vriendelijk en klantvriendelijk.

24. Springer

25. Nederlands Westerbork

Tijdens onze vakantie op het Hart van Drenthe hebben we hier gegeten. Eten is erg goed en betaalbaar. Ook de bediening is uiterst vriendelijk.

26. Chinees-Indisch Westerbork

Rosie van Zanten

In onze vakantie in midden Drenthe hebben wij er heerlijk gegeten met z'n vieren. Wij hebben aan een ronde tafel naast het aquarium gezeten. Er was ruim en voldoende keus bij het wok buffet. Erg leuk dat de kinderen zelf hun toetje mogen maken. Zeer vriendelijke attente bediening. Een mooie afsluiting van onze vakantie. Wij komen graag weer als wij in de buurt zijn.
    Rosie van Zanten

27. Chinees-Indisch Westerbork

2x afgehaald. Heerlijk gegeten!! Super grote porties, heel vriendelijk personeel.

28. Alberto Jansen

Tussen de verschillende gangen had iets meer tijd mogen zitten. Verder prima, een aanrader!

29. Chinees-Indisch Westerbork

Het is, vooral in deze warme tijd, heerlijk vertoeven in de met airco voorziene restaurant. Het personeel heeft de rust waardoor je je op je gemak voelt. Ze weten hun kennis over de menu kaart duidelijk over te brengen. Hierdoor werd de door ons vooraf gemaakte keuze bijgesteld en niet ten onrechte. We hebben heerlijk gegeten.

30. Chinees-Indisch Westerbork

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Lotus te Westerbork. Het vogelnestje, de Tie pan ossenhaas met heerlijke chinese bami, de tongstrelende Po Lo Kai en natuurlijk vele andere heerlijke gerechten. Wederom mijn complimenten. Dit keer konden we dan ook nog heerlijk op het terras zitten, prachtig weer. En de service was tip top in orde. Volmaakte avond.