ma 12:00 - 21:00

1261949218 78
1419448697 73
1471948523 82
1681947828 76

1. Kom er geregeld eten ophalen en altijd tevreden. Vanavond 1 dec was de bami pangang echter verschrikkelijk taai. Er was geen doorkomen aan.

2. Roosenbrand

We waren erg teleurgesteld wij dachten lekker te gaan wokken maar er werd ons verteld dat als er 6 personen gereserveerd hadden voor de wok dan ging de wok aan. Wij hebben toen maar een gewoon gerecht genomen dat overigens lekker was maar tijdens het eten zijn er nog minstens 8 mensen binnen geweest om te vragen naar de wok maar het ging niet gebeuren.. jammer want het personeel was vriendelijk.

3. Versteegh

Tijdens vakantie bij Lotus samen met mijn vrouw een loempia gegeten.
    De loempia' s werden geserveerd zonder een sausje of iets dergelijks wat mijns inziens vrij gebruikelijk is.
    Op verzoek kregen we alsnog twee schenkkommen met saus van elk een halve liter.
    Op de rekening waren deze terug te vinden voor elk Euro 3,75 per stuk.
    Loempia's waren prima maar de rekening van meer dan Euro 21 niet in verhouding.
    Jammer.

6,1
  4. Wendy Nijland

Het eten was opzich goed het buffet had wel warmer gemogen van de plaat was wel lekker.

5. Jan Anjema

Een prima restaurant met uitgebreid aanbod. De gerechten zijn erg lekker. Het is niet massaal. Parkeren letterlijk achter het restaurant en gratis.
    Vis en vlees van de bakplaat heerlijk en er wordt gevraagd hoe je het wilt hebben, rare, rose, medium.
    IJs en fruit van goede kwaliteit. Vooral het ijs vonden we erg lekker.
    Bediening attent en vlot.
    Prijs/kwaliteit is goed in verhouding.

6. Afgelopen zaterdag hier geweest voor het buffet. Wat was dat een vreselijke afknapper. Het eten in de bakken zag er uit alsof het er al een aantal dagen lag. De lamskoteletten van de teppanyaki waren smakeloos en ook aan de versheid viel te twijfelen. Het bereiden van de wok en teppanyaki werd door scholieren gedaan, dus geen echte chinese kok.

1,6
  7. We waren op vakantie bij hotel abdij en was makkelijk zo dichtbij. We hebben indische rijsttafel voor 2 pers. Gehad en kregen zoveel! We hebben het gewogen, ruim 5 kg eten!! Het was allemaal heerlijk maar geschikt voor 6 personen ipv 2 haha

8. H. Gerritsen

Erg lekker gegeten! Ondanks drukte prima bediening; snel, vakkundig en vriendelijk.
    Heerlijke Chinees/Indische rijsttafel. Super!!

9. Vanavond heerlijk gegeten bij Lotus. Eigenlijk ben ik niet zo’n liefhebber van een Chinees restaurant maar mijn man wel. Dus ik je me “opgeofferd” en dat was géén straf! ☺️
    Super lekkere gerechten… verse producten die met smaak zijn bereid! We zijn hier op “vakantie” omdat ons huis wordt verbouwd maar ik zou er de 30 km voor gaan rijden! Volgende week nog een keer in de herkansing voordat we weer richting huis gaan. En zoals een góed Nederlander betaamt ook ff een puntje van negatieve kritiek… de glaasjes wijn zijn wel ini-mini 😂🤣🤣

10. Twan Timmermans

Prima eten voor een groede Prijs vers smakelijk en ruin voldoende top dus

11. W.A. de Vries

Ben er in vele geweest maar dit is het beste Chin. Indisch restaurant van Noord NL: eten, wokken, vleeskwaliteit, versheid, service, prijs: alles klopt! Aanrader!! Dat zoiets nog bestaat!

12. Een Chinees Indisch restaurant als deze vind je niet meer zo veel. Je proeft dat het eten hier nog vers wordt voorbereid. Geen pakjes en zakjes. Al meer dan 20 jaar klant hier, wekelijks halen we hier af. Op zijn tijd zitten we ook in het restaurantgedeelte. Bijzonder is dat ze een terras hebben! Een terras? Ja, en nog gezellig ook, met haardjes en knusse bankjes met Chinese kussens.
    Wokken kun je daar ook, niet heel groot en massaal zoals je dat tegenwoordig ziet maar genoeg om je buik rond te eten.
    Ga zo door Lotus.

13. Vorige week gegeten met zes personen.
    Dit restaurant wil meeliften op het succes van wokken, maar heeft daar simpelweg de ruimte niet voor, en dat frustreert.
    Het gedeelte waar de gasten hun eten kunnen halen of kunnen laten bakken door de koks, is zooooo ontzettend klein, het was simpelweg niet mogelijk om daar te lopen zonder tegen anderen aan te botsen. Ook stond er vaak een enorme rij omdat gasten die wachten op hun eten in de weg staan voor gasten die van het buffet willen opscheppen.
    Voor claustrofobische mensen is dit de hel op aarde.
    Het eten zelf was matig, zeker niet heel erg lekker.
    Wij komen er niet meer.

14. Rob Sernee

Meerdere keren wezen wokken.
    Altijd vriendelijk personeel en prima bediening.
    Voor 23.50 Wokken inclusief drankjes.
    Prima locatie om lekker uit eten te gaan.

15. Zeer slecht, de rijsttafel sloeg echt nergens op. Nog nooit zo slecht gegeten, was ook nog eens niet warm. Wij komen hier nooit meer.

16. A. Rouwhorst

Heerlijk. Super. Vriendelijk. Top.

17. Rosie van Zanten

In onze vakantie in midden Drenthe hebben wij er heerlijk gegeten met z'n vieren. Wij hebben aan een ronde tafel naast het aquarium gezeten. Er was ruim en voldoende keus bij het wok buffet. Erg leuk dat de kinderen zelf hun toetje mogen maken. Zeer vriendelijke attente bediening. Een mooie afsluiting van onze vakantie. Wij komen graag weer als wij in de buurt zijn.
    Rosie van Zanten

18. 2x afgehaald. Heerlijk gegeten!! Super grote porties, heel vriendelijk personeel.

19. Het is, vooral in deze warme tijd, heerlijk vertoeven in de met airco voorziene restaurant. Het personeel heeft de rust waardoor je je op je gemak voelt. Ze weten hun kennis over de menu kaart duidelijk over te brengen. Hierdoor werd de door ons vooraf gemaakte keuze bijgesteld en niet ten onrechte. We hebben heerlijk gegeten.

20. Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Lotus te Westerbork. Het vogelnestje, de Tie pan ossenhaas met heerlijke chinese bami, de tongstrelende Po Lo Kai en natuurlijk vele andere heerlijke gerechten. Wederom mijn complimenten. Dit keer konden we dan ook nog heerlijk op het terras zitten, prachtig weer. En de service was tip top in orde. Volmaakte avond.

21. teun van der veen

Ik weet niet waar de negatieve reacties vandaan komen over dit restaurant maar wij hebben hier erg goed gegeten en zijn erg goed behandeld! Ook onze dochters werden heel erg leuk behandeld!

22. Na een gezellige avond te hebben gegeten, zijn we met een voldaan gevoel naar huis gegaan. De wok is zeker een aanrader! Je kiest je ingrediënten en een saus. En de kok maakt een heerlijk gerecht! Ook kon je vlees en vis gerechten van de plaat bestellen die overigens erg smaakvol waren!

Ambiance was erg aangenaam! Zeker een aanrader!

23. Heerlijk eten! Wij hebben eten gehaald voor een groep van 10 personen, zelden zo heerlijk gegeten! Top dus!

24. Heleen Corbett

November 2014 met mijn man wilden wij gaan wokken, gevonden via website 23,50 all inclusief. Bij binnenkomst (helemaal leeg) bleek dat we niet konden wokken i.v.m. Te weinig animo. Prima gaan we toch gewoon Chinees eten van de kaart, maar mijn vraag naar de ober was wouw flesje wijn kost 19,50, buiten op het bord staat 23,50 all inclusive. Of we een wat goedkopere wijn konden krijgen.. Ik loop naar het toilet en staat daar de eigenaresse te schelden dat we maar weg moesten gaan en ze had het super druk enz. Weg weg. Zielig voor de bediening want die waren hartstikke aardig en verontschuldigde zichzelf nog! Dus ga niet naar Lotus Westerbork om te wokken, foute keuze.

25. Heb hier vorige week gegeten en moet zeggen dat dit toch wel de lekkerste chinees is ook is de bediening aardig en maakt een leuk babbeltje met je. Ik en me vrouw hebben besloten om deze chinees zeker vaker te bezoeken.

Echt een aanrader voor een gezellige avond met wat lekker chinees eten erbij.

TOPTENT!!!

26. Slechte ervaring met Lotus. Mijn ervaring: een buffet met 4 personen, schijnbaar waren we de laatste groep of zo gezien het zwaar verpieterde "eten" wat in het buffet te vinden was. De vieze vellen op de sauzen, grijze foe yong hai, droge vleesgerechten, kleffe deeggerechten, verkleurde groentes e.d. puur doordat het al te lang in de bakken heeft gelegen. Vuile vette rotzooi rondom het eten in de buffetschalen en op de bladen van het buffet eromheen, onhygiënische bedoeling aldaar. Ook de wc ziet er niet al te fris uit, alles is gewoonweg bah.

Dit "restaurant" ziet er ook niet al te modern meer uit aan zowel de buitenkant als de binnenkant, ondanks dat er mensen zijn die schrijven dat dit wel meevalt. Het is gewoon gedateerd, niets meer, niets minder. Dat geeft niet, zo bestaan er nog veel meer zaken. Als het eten dan maar geweldig is kun je dat aspect nog goedmaken, nou over dat laatste kunnen we kort zijn: de kwaliteit van het eten is beroerd. Lotus maak je tijd nuttig: Maak je druk om je core-bussines: het eten wat je aan je betalende klanten voorschotelt op een hoger niveau brengen en zorg dat je toko er verzorgd bij komt te staan, dat hoeven geen hoge investeringen te zijn, schoon en netjes is al voldoende en toon respect voor je klanten middels met liefde gemaakt voedsel. Dit alles is voor ons reden hier niet meer aan tafel te verschijnen.

1,6
  27. We hebben al diverse keren bij dit restaurant gegeten en hier eten gehaald. Lotus is zeker een van de betere in zijn soort. De porties zijn royaal, de kwaliteit is prima en de prijs is laag. De bediening is prima. Qua decor behoort Lotus ook tot de betere in zijn soort. Onze favourieten zijn kip met cashew noten en de reguliere maaltijden als sate en babi pangang.

28. Niet echt geweldig, gewoon maar zeker niet meer dan dat. We werden bij binnenkomst niet opgemerkt en tijdens het eten is er ook niemand aan tafel geweest om bijv. te vragen of we nog wat wilde drinken of. Ongetwijfeld druk met van alles en nog wat en niet met ons. Zoals gezegd was het eten niet bijzonder, twaalf in een dozijn... Alleen de tipan of de sous erover was veel te zout. Inmiddels weet eenieder toch wel dat veel zout ongezond is!

5,3
  29. versfeld

Heel goed Chinees restaurant met bediening met humor. De tomatensoep is heel lekker, net als de rest van de rijsttafel.
    Het is zeker een aanrader.

30. Harma 73 punten

Afgelopen zondag hier weer gegeten nadat ik een weekendje in Ommen was geweest en daarna nog even bij m'n ouders langs ging.

De chef was vrolijk en enthousiast en heeft, zoals altijd, een paar heerlijke gerechten voor ons klaar gemaakt in de wok. Lekkere variatie van vlees en vis en verschillende sauzen en zoals altijd, meer dan genoeg te eten.

De sfeer en aankleding in het restaurant is typisch zoals je mag verwachten in een lokaal, kleiner, Chinees restaruant. Gezellig, niet te modern (maar ook zeker niet oud), met een vlotte bediening en betrokken eigenaars dat nog duidelijk door een familie gerund word.

Ik kom hier regelmatig en ga zeker nog vaak terugkomen.

31. Wij komen al jaren bij dit restaurant en zijn altijd zeer tevreden met de service, sfeer en het eten. Of je nu afhaalt of in het restaurant eet, de kwaliteit is altijd goed. We hebben intussen denk ik bijna de gehele menukaart wel geprobeerd.
    Kortom, een restaurant om zeker eens te proberen.

32. Minoe 20 punten

Goed en gastvrij!
    Een tijdje geleden hebben we hier heerlijk gegeten met vrienden en onze kinderen! Het eten was lekker en goed verzorgd. Ook voor de kinderen was het goed, met placemats en kleurtjes. Bij het drinken hebben ze nog een leuk presentje gekregen! De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Voor onze autistische zoon was het ook een zeer goede ervaring. Hij lust niet zoveel en is erg specifiek met eten en andere dingen, maar er werd goed ingespeeld op zijn behoeften en wensen, daarom krijgen ze van mij een 10! Geen minpuntjes hier. Wij komen zeker nog eens terug!

33. Kim 26 punten

Let op! Prima Chinees restaurant !!!

Afgelopen zondag na een weekendje kamperen in Ommen, met mijn vriendin en schoonouders hier gegeten.
    Vriendelijke mensen, prima bediening en heel erg lekker eten:
    Kip in kerrie saus, zeevruchten in iets pittigs, vlees in zwarte bonensaus, en Pangafilet.

Uitstekend bereid.

Kortom een absolute aanrader voor mensen die van Chinees eten houden en in de buurt van Westerbork zijn!!!

34. Riber 38 punten

Pas op! Slechtste chinese restaurant ooit!

Na een dagje lekker te hebben gefietst wilden we er nog een lekkere Chinese maaltijd aan vastplakken. In het restaurant aangekomen waren wij de eerste en volgens ons ook één van de laatste klanten van die dag. De kok zat in nog in zijn vieze shirt, afgesleten schoenen en vieze broek in een hoekje aan een tafel. Gelukkig kwam zijn vrouw, die iets beter gekleed was, de bestelling opnemen. We kozen voor de Chinese rijsttafel, omdat de rest gewoon belachelijk duur was. Als eerste kregen we een goedkoop en in de magnetron opgewarmd soepje, want deze werd al na een halve minuut geserveerd. Vervolgens kregen we allebei 1 gefrituurde garnaal en 1 gefrituurde loempia op een bedje van bijna bedorven sla. Van beiden was het deeg taai en het was goed te merken dat het een paar dagen in de vriezer had gelegen. Helaas was dit het hoogtepunt van de avond! Na de oude frituurhap, kwam er een grote schaal met verschillende gerechten. De babi pangang was hard en verbrand van buiten en taai van binnen. De kip kerrie was wel gaar, maar de kip was koud (opgewarmd in de magnetron). Het ei van de foe yong hai met z'n slijmerige buitenkant leek radioactief en bang om meteen dood te gaan hebben we die maar niet aangeraakt, zelfs niet met het bestek. De C1000 aan de overkant had die avond waarschijnlijk ook een bak nasi aan ze verkocht, want die bleek namelijk in ons kommetje te liggen. Gelukkig hadden ze hier wel hun eigen draai aan gegeven door de rijst lekker te laten verbranden. Wat we wel mooi vonden was de versiering in de vorm van bloemetjes en een vis, bestaande uit 3 weken oude stukken wortel, met een prachtige slijmlaag en zwarte stukjes. We moeten er wel bij zeggen dat we het goed vinden dat ze alles recyclen, want dat is tenslotte goed voor het milieu. Verder waren er nog deegballetjes met varkensvlees. Net zoals bij het varkensvlees van de sate, viel het uit elkaar, was het droog en onsmakelijk verkleurd.

De volgende keer dat iemand op het idee komt om dit restaurant te bezoeken, kan men beter een kant-en-klare maaltijd kopen bij de C1000.

De service was ook van een verschrikkelijk niveau. De serveerster was erg onvriendelijk en bot en liet bij betaling het bedrag dat we hadden betaald (zonder fooi) aan de eigenaar zien en ging daarna zielig lachen. Bij het afruimen zei ze niks en bij het pakken van het geld zei ze ook niks en toen we weggingen werden we niet eens bedankt of begroet.

Geef je niets om je portemonnee en wil je een avond lekker walgen, opgelicht worden met een te hoge rekening, ga dan naar Lotus in Westerbork, de slechtste Chinees ooit. We eten bijna wekelijks bij Chinese restaurants in Amsterdam, werken zelf in de horeca, dus we weten wel waar we over praten. Nogmaals adviseren we dan ook om hier niet naar toe te gaan.

1,7
  35. De vrolijke Vissers uit Maastricht 5 personen

Ontvangst was zeer vriendelijk, bediening was uitstekend, en de arme kok was maar alleen. Maar het eten was er daarom niet minder lekker om, we hebben dan ook met smaak gegeten en alles was uitstekend verzorgd. De zaak zat helemaal vol en dit zegt genoeg voor dit restaurant. Gelukkig hadden we gereserveerd anders hadden we moeten wachten tot er tafels vrij waren. Ga zo door, wij komen zeker terug.

36. Gaan speciaal hier naar toe, een uitstekend, gezellig, leuk restaurant met zeer vlotte en vriendelijke bediening! Het eten is voortreffelijk! Uitgebreide menukaart... maar het wokken is ook een echte aanrader!
    's Zomers maken we ook vaak even gebruik van het evenal gezellige terras!!

Dikke pluim.

Coby

37. jans potter

We zijn hier meerdere keren geweest om te eten , het is er gewoon super.
    Eten tijdens het wokken ,veel keuze.
    Zeer vriendelijke mensen en we komen er zeker terug.

38. HILDA 11 punten

Wij zijn zeer positief of dit Restaurant. Hebben weer heerlijk gegeten en alles was weer perfect. Je kunt een menu kiezen van de kaart of wokken. Beide een aanrader!!!

De bediening is heel erg vriendelijk. Als wij met vrienden of kennissen willen Chinezen, gaan wij naar Lotus. Dan weet ik zeker dat we een geslaagde avond hebben. Het eten is super en het restaurant is keurig netjes en gezellig.

Tot de volgende keer!

39. Remco M

Je kan hier heel erg lekker eten, wij zijn echt zeurpieten qua smaak maar wij vinden dit de beste Chinees vergeleken met andere uit de omgevening. Van binnen ziet het er lekker modern uit. Wokken is een echte aanrader. En het is echt niet duur, €23,50 pp een arrangement inclusief eten drinken. Dat is toch geen geld meer, zie je nu zelden. En de bediening vonden wij erg vlot en vriendelijk. Ik heb geen slechte ervaring met deze Chinees en kom hier dan ook al jaren.

40. karin van der Veen

Afgelopen weekend bij de chinees in Westerbork gegeten. We hebben gewokt. Heerlijk gegeten, vlotte grappige en zeer kindvriendelijke attente bediening. We hebben een erg gezellige ontspannen avond gehad. Zeker een pluspunt dat jullie ook kinderstoellen hebben. Een dikke duim voor jullie allen. Tot de volgende keer!!
    Groetjes fam. van der Veen

41. renate de haan

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten met ons gezin bij dit top restaurant. We komen hier zeer regelmatig eten in het weekend en het is elke keer nog super naar wens geweest. Mijn favoriet is de gebakken spek... om je vingers bij op te eten..! De bediening is altijd vriendelijk en vlot, en voor het geld hoef je het niet te laten. Al met al een top tent!!

42. Cynthia

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een zeer ontspannen sfeer. Een onvergetelijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Kortom, zeker een aanrader!

43. Tina van der velde

Afgelopen weekend bij de Chinees in Westerbork gegeten. We hebben gewokt. Het was erg druk maar dat was aan de bediening niet te merken. Je hoefde nergens op te wachten ze kwamen snel alle borden ophalen en drinken brengen. We hebben ontzettend genoten van de avond, prima sfeer. Het eten was heerlijk en werd steeds bijgevuld waardoor er nergens gebrek aan was en alles lekker vers bleef. Ook heel aardig personeel, met de zoon hebben we nog even gezellig gepraat ontzettend aardige vent. Prima personeel. En complimenten aan de kok achter de wok. Wij hebben een heerlijke avond gehad dus daarom gewoon een dikke 10!

44. Afgelopen zondag met de gehele familie (12 personen) daar heerlijk gegeten, (mening van alle 12 personen). We hadden een onbeperkt arrangement voor 23,50 pp, het eten smaakte geweldig en onze glazen waren steeds gevuld. De bediening was snel en vlot.

Met de zoon van het restaurant hebben we na afloop nog een gezellige babbel gehad. Al met al een heel gezellige avond gehad!

Zeker een aanrader.

Familie Harks

45. Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten hier. Onbeperkt eten EN drinken voor 23,50 kan bijna nergens meer, helemaal niet voor die kwaliteit en service die je er krijgt. Gratis ruime parkeerplaats achter de zaak is erg handig. Als t goed weer is sluiten wij meestal ons avondje af met een kopje koffie op het terras. Wij komen hier heel graag en tot nu toe altijd als prima ervaren. De zaak is wel erg modern ingericht, je moet er wel van houden. Personeel is jong maar toch ervaren daar is niets op aan te merken. Wanneer we geen tijd hebben om in het restaurant te eten dan halen we af. Vooraf de bestelling doorbellen is zeker een aanrader want het is er altijd erg druk ... de wachtruimte is voor de drukte (vooral in het weekend) ietwat aan de kleine kant, zodra het druk is moet je soms buiten staan om op je eten te wachten, maar volgens mij zijn de (meeste) klanten dat wel gewend bij deze Chinees. De loempia en babi pangang is een aanrader, beide heerlijk krokant en smaakvol! Maar als we de tijd hebben gaan we toch liever wokken! Voor mij krijgen jullie een dikke 9!

46. Afgelopen zondag voor 54 euro gehaald bij deze chinees. Veel klachten over de babipangang. De rest was perfect, maar de babibangang was zeer moeizaam, het leek wel of het vlees bedorven was, in ieder geval niet fijn.We hadden geen tijd om de restanten terug te brengen, maar dit moet wel anders!
    We aarzelen voor een volgende keer!

4,1
  47. Op advies van een collega van me, die wist dat we daar in de buurt zouden zijn, ben ik met mijn vriendinnen hier een hapje Chinees gaan eten.

Had van tevoren wel even gebeld of dat mogelijk was met een groep van 8 personen. Om te beginnen kreeg ik iemand aan de telefoon, sprak vloeiend Nederlands, die heel erg vriendelijk was. Meestal als ik in mijn gemeente naar de chinees belt, zijn ze moeilijk verstaanbaar.
    Eenmaal daar aangekomen werden we al heel erg vriendelijk behandeld. Personeel die daar rondliep kwam ons gelijk aanspreken en we werden naar onze tafel begeleid.
    We hadden uiteindelijk zo'n onbeperkt wokken + onbeperkt drinken arrangement genomen. Eten was hier heerlijk!
    Buffet was erg lekker, steeds goed bijgevuld. Aardige kok die daar stond te wokken. Hij was erg vriendelijk, meestal praten ze niet eens met je.

De bediening was hier erg snel en allert!
    Al met al hebben wij een topavond gehad.

We komen hier zeker weer terug als we in de buurt zijn!!!

48. Afgelopen weekend met mijn ouders bij Lotus gegeten. Wij zijn in de buurt op vakantie en reden langs, mijn ouders hadden zin in Chinees.

Toen wij binnen kwamen werden we hartelijk onthaald en gevraagd of wij a la carte of wok wilden eten. Wij wisten niet eens dat er een wok was, maar leek ons een leuk idee, veel eten voor weinig geld. Het was geen megagrote wok, maar de aantal gerechten waren zeker niet minder dan die grote woks. Omdat het kleine bakjes waren, werden de gerechten regelmatig bijgevuld, dus vers en erg lekker.

We hadden een onbeperkt drinken arrangement erbij en het was geweldig, onze glazen waren steeds gevuld. De bediening was snel en vlot en we hebben een heerlijke avond gehad!

49. J. Ziengs

Verkeerde gerecht meegekregen en het smaakt matig. Babi pangang was hard en te zout en gebakken bananen waren veel te vet.

2,5
  50. Te weinig maar toch nog geregeld heb ik hier de afgelopen 5 jaar eten gehaald of heb ik in het restaurant gegeten. Ik vind het prijzenswaardig dat de kwaliteit nog altijd een goede en ruime acht is.
    Soms zelf een negen. Mensen die een mindere beoordeling hebben, moeten zich beslist vergist hebben.

51. Je kunt er héérlijk eten voor een fantastische prijs. Het wokken is inclusief drankjes en zelfs tot 9 uur. De sfeer is goed, en de bediening heeft ons keurig geholpen. Een absolute aanrader!

52. We hebben heerlijk gegeten en we komen zeker vaker weer.

Wel een minpuntje was dat we lang moesten wachten op ons drinken, maar toen was het erg druk in het restaurant en dat was maar 1 keer van de 3. De andere keren beviel het ons prima!

Tot de volgende keer.

53. S. Kortenear

Al meerdere malen gegeten bij Lotus in Westerbork omdat het onbeperkt wokken ons altijd goed bevalt. Deze keer waren we met ons 25 jarige trouwdag en dat is dan ideaal als je met een groot gezeldschap bent, want voor iedereen was er voldoende keus, vlees, vis, vegetarisch. Lekker ook dat we het dessert zelf mogen "maken"! De bediening was vlot en vriendelijk, ondanks dat de zaak helemaal vol zat kregen de gasten toch voldoende aandacht! Onbeperkt wokken, grillen en drinken is zeker een aanrader als het gaat om prijs kwaliteit verhouding!! Wij komen zeker (weer) terug!

54. Wij vonden het niet prettig bij Lotus Westerbork. Het personeel ruimde al af en bemoeide zich ermee dat we snel een toetje moesten pakken omdat ze anders gingen afruimen. Erg welkom voelden we ons niet. Daarnaast werd er geen drinken bijgeschonken, en was er ruzie tussen een kok en bedieningslid, wat de sfeer niet ten goede kwam.

Qua eten was ok, maar het grillen was niet optimaal. Prijs kwaliteit vonden we dus vrij duur voor hetgeen we kregen.

55. Prima restaurant: Vlotte bediening met leuke babbel en het eten werd mooi opgediend.

Smaak: Prima!

Voor herhaling vatbaar!

Mvg,

K. Riedstra.

56. Het eten was erg lekker en zag er allemaal erg mooi uit!

Het personeel was heel vriendelijk.

Een echte aanrader!

57. Wij hebben afgelopen weekend met 20 personen gegeten bij dit restaurant. Het eten was goed, en de keuzemogelijkheden waren uitstekend.

Een groot minpunt was dat het personeel rond half 9 alles al op begon te ruimen, ze maakten de tafels schoon en ruimden het buffet gedeeltelijk op. Ook ging de bakplaat dicht terwijl sommigen nog wel een stukje vlees wilden.

Het overgrote deel kreeg het gevoel alsof ze ons weg wilden hebben wat natuurlijk geen fijn gevoel gaf.

Verder zou ik zelf de tafel indeling anders hebben gemaakt.

6,5
  58. Eten was en is prima. Goed verzorgd en smakelijk.

Min punt is dat de bediening zich met de eetgewoonte van de gast bemoeid. Wij kregen een pluim dat wij onze borden netjes hadden leeggegeten, en dat wij erge dorst hadden bij het tweede biertje.

Mijns inziens heeft de gastheer(vrouw) hier niets mee te maken. Wij zijn geen kleine kinderen die hun bord moeten leegeten maar twee volwassen personen van tegen de 70. Mijn vrouw en ik zijn hier nog verbolgen over.

4,7
  59. Familie Botke

Zondag 27 maart hebben wij er met ons gezin heerlijk gegeten.

Had eerst de recensies gelezen en het is zoals de meeste mensen ervaren.

Vriendelijke bediening en goede service.

Heerlijk eten, zeer uitgebreid en veel verse producten.

Het restaurant ziet er keurig, netjes en gezellig uit.

Wij komen hier zeker weer, super prijs/ kwaliteit.

Een echte aanrader!

60. Hier hebben wij waanzinnig lekker en goed gegeten.

Goede bediening,, vlotte service, en goede sfeer.

Alles wat er op tafel kwam,, je zag daar was aandacht aan besteed, gewoon een grote pluim verdiend.

En een aanrader, voor als je er in de buurt bent.

Anneke & Rene.>Akersloot.<

61. Super!

Gezellig, snelle en leuke bediening, fantastisch eten voor vegetariërs èn vleeseters. Leuk ingericht.

62. Flevokarper.nl

We hebben hier gegeten met 5 vissers, onbeperkt wokken.

Het is ons enorm bevallen, en zullen in de toekomst zeker terug komen.

Vriendelijke bediening, snel ook met opruimen.

Kunnen tegen een geintje!

Goed eten, en klein maar fijn!

1 minpunt.

Jullie hebben geen website en dat is erg jammer. ;)

Groetjes Rob.

Team Flevokarper.

63. Lekkere tipangerechten. Goede kantonese keuken. Buitenkant van het restaurant ziet er een beetje verlept uit, maar het interieur is goed. Vriendelijke bediening.

64. Ik heb vaak gegeten daar en ik moet zeggen 't is mij nog nooit tegen gevallen. Alles was tiptop in orde, 't was heerlijk en de bediening service 1 ste klas.
    Groetjes en tot snel.

65. Fam. Drieschen

Een lekker, rustig en ontspannen weekendje gehad in het mooi dorpje Westerbork met als heerlijke afsluiter een voortreffelijk avondje uit bij de plaatselijke "Chinees"! Vriendelijke bediening, keurig en correct. Er wordt gebruik gemaakt van dagverse produkten en de gerechten werden netjes uitlegd aan tafel. Wij troffen het dat we er in het weekend waren want hierdoor konden wij genieten van live piano muziek. Ga zo door! Wij geven jullie een dikke 10!

66. r 5 punten

Ik kom er wel vaker, het is een hele klantvriendelijke bediening.
    Het eten is lekker en warm, het is ook genoeg.
    Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Het is heel erg aan te raden.

67. Wij kennen dit restaurant drie michelinsterren toe!

Eten juist bereidt, juiste ingredienten, vriendelijke bediening.

Top!

68. Elske 235 punten

Tweemaal kort na elkaar gegeten. De eerste keer kreeg één van ons tweeën een verkeerd gerecht opgediend. Tegen de tijd dat dat gecorrigeerd was, had de ander zijn maaltijd al op. Het tweede bezoek waren we met z'n vieren. Ook hier werd ongelijk opgediend: twee van de vier maaltijden waren zeer lauw i.p.v. Goed warm.

5,1
  69. Uitstekend eten en zeer vriendelijke en profesionele bediening. Dit sfeervolle restaurant is zeker aan te raden!

70. De eerste jaren op het oude adres was het al okee, nu voor het eerst in hun nieuwe pand rijsttafel afgehaald. een overvloedige maaltijd met vele soorten verschillende keuzes, helemaal niets mee, gewoon echt lekker.

71. M. Rijskamp

We hadden een indische rijsttafel besteld voor 2 personen. Terwijl we op ons eten zitten te wachten loopt er iem. van de bediening op het terras met een pak bami en nasi van de supermarkt onder d'r arm. 'Hopelijk krijgen wij dat niet op ons bord' vraag ik aan het meisje die ons bediend. Het meisje haalt d'r schouders op. Na 10 min. wachten krijgen we een schaaltje bami en nasi bij onze rijsttafel. De plaatselijke supermarkt vaart er wel bij. Hoezo uit eten bij de Chinees?
    Met lange tanden hebben we gegeten, hier komen we dus nooit meer.

1,8
  72. Rtr 103 punten

lekkerste babi pangang ooit gegeten

73. heel gezleig aardig menden en het wokken is heerlijk