De Warrel in Westerbork

Een etentje voor 2 of voor 200 personen!

wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 14:00

Bij De Warrel kunt u heerlijk uit eten voor een vaste prijs.
ook kunt bij ons trouwen, vergaderen, BBQen, shortgolfen en nog veel meer activiteiten www.dewarrel.nl

• Buffet: € 27,50

1395991930 87
1420386821 90
1508208430 83

1. Wendy Odding

Door een fout hun kant, een prima tegemoetkoming!
    Super opgelost!
    Bedankt en graag tot ziens.

2. Fantastisch avondje uit met de vrienden als afsluiter van de vakantie. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Héél lekker gegeten. Alles supervers en ruim voldoende. Zelfs de kids werden op hun wenken bediend.

3. Super gegeten bij de warrel, we werden vriendelijk ontvangen door het personeel. Vooraf kregen we een heerlijk broodje, het buffet werd keurig voor ons uitgelegd. De gerechten bij het buffet waren super! Leuk dat je de kok kunt zien. Bediening was trouwens ook top!

Wij komen zeker terug bij de warrel, echt een aanrader!

4. Vanavond gegeten bij De Warrel.
    Vriendelijk en gastvrij ontvangst.

Het buffet zag er prima verzorgd uit, ruime keuze aan voorgerechten. De warme gerechten worden in kleinere schaaltjes gepresteerd en telkens aangevuld, hierdoor was alles lekker vers. Vooral de biefstukjes waren heerlijk bereid.
    Ook voor onze zoon die een gluten allergie heeft werd apart iets bereid.

De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en knus, dit omdat er verschillende ruimtes zijn waardoor het niet massaal wordt.

We komen snel weer een keer eten bij De Warrel.

5. Met kerst hier geweest en het viel ons tegen! De reservering ging niet makkelijk, eerst niet reageren op mail toen gebeld, een verandering doorgegeven, maar was niet geregeld!

Eten, weinig keus, erg snel en vaak de bakken leeg, ik ben geen visliefhebber en heb met kerst geen vlees gegeten zo weinig keus. Ook vind ik de looprichting van het buffet erg onhandig en niet duidelijk.

Voor ons niet nog een keer! Dan zijn er andere, goedkopere buffetrestaurants.

6. Springer

7. J pietens

Erg lekker gegeten bij de Warrel. Buffet voor elk wat wils. 't Was heel druk die avond met grote groepen, maar daar merkte je weinig van tijdens 't buffet. De kok maakt kleine hoeveelheden klaar, dus super vers en goed warm.
    Vriendelijk personeel die alert waren op de lege glazen van hun gasten. De gebakken aardappeltjes waren echt heerlijk. Verse aardappeltjes zoals oma ze maakt. Toetjes buffet was ook erg lekker. We wonen helaas niet in de buurt anders zou ik wel weten welk restaurant ik zou kiezen😉😉

8. Fam Hadders

Goede enthousiaste ontvangst.
    Vriendelijke en gastvrije bediening
    Veel keus.
    Prima avond gehad met ons gezin (8 personen).

9. Goede sfeer en gezellige bediening. Wij waren als laatste in het bedrijf maar het personeel gaf ons het gevoel dat wij alle tijd hadden. Heerlijk gegeten, komen zeker nog een keer terug.

10. Fam. Boer

Goed restaurant, lekker gegeten. Eten wordt in kleine porties klaargemaakt, hierdoor blijft het eten warm en de smaak goed.

11. Goed restaurant met leuke bediening. Live cooking dus geen grote voorraden maar wel altijd vers bereidt. Goede constante kok met humor en veel gevoel voor product en kwaliteit. Kortom kom er binnenkort wel weer zoals zo vaak.

12. Roger Wiltinge

Vaste gast waar het iedere keer weer goed eten is! Ook met kinderen kan je hier goed terecht. Vlotte goede bediening en zeer gastvrij. Aanrader!

13. Het restaurant is geweldig attent betreffende de mail. Stuur je een mail 24 mei 's morgens om 10 uur en krijg je 's avonds om 22.14u een reactie met: excuus voor de late reactie, wij zijn erg druk geweest vandaag. Dit kan toch echt niet. 90% van de communicatie gaat hedendaags per mail. Of je checkt elke dag op tijd je mail of je geeft aan dat je per mail niet kunt reserveren. Maar ach, misschien zijn 2 personen ook wel niet genoeg voor de omzet.

14. Gister geweest, vlotte bediening en we hadden mooie ronde tafel. Leuke sfeer heeft het restaurant, jammer dat veel bakken vlees vaak leeg waren en er geen asperges meer waren. Ik vond de koude voorgerechten beter dan de hoofdgerechten! Misschien nog een tip: carpaccio bij de voorgerechten. De aspergesoep was echter heerlijk.

16. Hill 144 punten

De recensies liegen er niet om, wij gaan naar De Warrel. De entree is al een belevenis, het restaurant wordt Paris genoemd. De jonge ober weet zich als een goede gastheer met humor ons helemaal thuis te laten voelen. Buffet top en wat een diversiteit en kwaliteit. De fles wijn precies zoals de beschrijving was.
    Conclusie, zijn wij weer in Westerbork dan ziet De Warrel ons terug.

17. John and friends

Geweldig lekker eten van een topkwaliteit. Allemaal vers en ter plaatse bereid. Daarnaast een prima service met heerlijke wijnen. Dit alles voor een schappelijke prijs. Aanrader!

18. gerrit terpstra

Gisteren verjaardag van mijn vrouw gevierd met 8 volwassenen en 4 kids. Mooie ambiance en toevallige muzikant. Erg gezellig en perfect buffet. Geen bulk maar smaakvol en volop keuze. Wij hebben genoten.

19. Gisteravond heerlijk gegeten. Mooie locatie, zowel binnen als buiten leuk zitten. Heerlijk buffet, alles vers en meteen aangevuld. Geen kant en klare bakken, maar kleine porties en prima van smaak. En voldoende keus voor iedereen. Echt een aanrader!

20. Fam. middeljans

Heerlijk gegeten, alles lekker vers en smakelijk. Leuke zaak. Top.

21. Super goed eten en super goede bediening, echt een aanrader! Hier kom ik vaker.

22. Prima sfeer, lekker gegeten. Positieve reacties van onze gasten. Een tip. Zet bij gereserveerde tafels alleen stoelen met een kussen. Zit veel beter dan kale cafestoelen.

23. Joke & Gerrit

1 punt
  24. Joke & Gerrit

Voor het eerst in de Warrel gegeten en het is echt een aanrader. We gaan zeker nog een keer weer. De bediening is vlot en vriendelijk. het eten ziet er lekker en verzorgd uit. Ook leuk om met jonge kinderen te gaan. Er is een speelhoek aanwezig.

25. Vorig weekend heerlijk uit eten geweest bij de warrel.
    Ruime keuze aan gerechten vriendelijke bediening.
    En de sfeer vinden we top we komen graag weer een keer eten.

26. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, leuke sfeer.

Er is 1 groot minpunt en dat zijn de stoelen. We zijn nu week verder en ik heb nog steeds last van de rug. Stoelen zijn simpele houten cafestoelen met keiharde zitting en totaal geen rugondersteuning. Natafelen is er dus ook niet bij.

Verder alles perfect, maar door de vreselijke stoelen kom ik er helaas niet weer. Jammer.

27. Gert Wester

25-08 geweldig lekker in de Warrel gegeten. De sfeer en de
    ambiance waren top. Kwaliteit van eten meer dan voortreffelijk. Complimenten aan alle medewerkers.
    Wij hebben ons prima vermaakt en komen vast terug.

28. Heerlijk gegeten, personeel zeer netjes en correct. Eten was vers en de salades goed gekoeld. Alles was ruim voldoende aanwezig. De uitstraling van het restaurant was zeer goed.

29. Er is zoveel lekkers dat men op 1 avond alles niet kan proeven.Het eten is niet vet en men krijgt er geen last van.Tevens liggen de sociale vaardigheden van direktie en medewerkers op een hoog niveau.(Daar kunnen veel horeca gelegenheden een voorbeeld aan nemen).Een echte aanrader.Klein minpuntje (van ondergeschikt belang) van ''De Warrel'' ,men heeft geen tomatensap.

30. Zeer gastvrij ontvangen Het eten was Voortreffelijk.

Zeer mooi restaurant.

Elke hap was heerlijk :-)

Het is jammer dat we zo ver weg wonen.

Anders gingen we er vaker heen.

Dit restaurant is ECHT een aanrader.

31. We waren iets te vroeg dus het eten stond nog niet klaar maar we werden vriendelijk geholpen. Goede bediening en heel erg snel met tafel opruimen. Het restaurant is niet al te groot en daarom heel erg gezellig en voelt knus aan. Eten is perfect en vers, alles voldoende en snel bijgevuld als het op was. Het is jammer dat we zo ver weg wonen anders hadden we zeker terug gekomen.

32. Wij zijn gisteravond wezen eten, heerlijk.

Een super buffet, alles heerlijk vers, ontzettend veel keus. Voor elk wat wils. Echt een aanrader als je in de buurt bent. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Als je weer een weekendje weg gaan, gaan we hier zeker weer eten.

33. Hein & Nathalie

Geweldig restaurant!

We hebben gisteren vol smaak gegeten in dit gezellige restaurant!

Perfecte grootte kwa vlees, enorm veel keuze, een dessert waar je u tegen zegt, om maar niet te spreken over de smaken van werkelijk alles!

Echt een top restaurant!

Bediening was enorm vriendelijk, de koks waren vriendelijk, het restaurant was echt voorbeeldig aangekleed!

Een enorme aanrader dus!

34. Eerste Kerstdag zijn we er geweest met 31 personen.

Het was weer goed voor elkaar, netjes, lekker en schoon.

Vorig jaar ook met Kerst geweest en was ook alles ok.

Komen zeker nog eens weer.(een zeer gezellige rookruimte)

35. Met enige regelmaat gaan we er eten en dat is met recht een "place to be" in buffetstijl. Het eten is constant goed van kwaliteit. Er is altijd een thema, Italiaans, Duits, Frans etc. En dus voldoende variatie. Het smaakt allemaal vers en fris. Als je iets bijzonders wil staan de bereidwillige koks voor je klaar en maken het voor je. Er wordt wel met veel nadruk gelet op je drankjes, maar je hoeft nooit iemand aan te roepen. De bediening is zeer vriendelijk, en we voelen ons er altijd lekker uit. Prijs/kwaliteit is OK. We zijn nog nooit teleurgesteld.

Wij zeggen...gewoon doen!

36. Vorige week bij de Warrel gegeten.

Waren er nog niet eerder geweest maar is erg goed bevallen.

Lekkere gerechten, alles wordt goed schoon en netjes gehouden.

Leuke bediening en een aangename sfeer.

We komen zeker weer!

37. Ben een tijdje geleden wezen eten, erg lekker.

Over het algemeen goed eten en vriendelijke bediening.

Als je al een paar keer geweest bent mis je een beetje de creativiteit van de heren koks, kwa opmaak en decoratie en aanbod.

Prijs kwaliteit klopt in dit buffet restaurant.

38. Jo