Nieuwste foto's in Westerbork

Piet Mioch heeft een recensie geschreven voor De Turfsteker

Piet Mioch

Heerlijk gegeten.
    Zeker een aanrader.
    De service was picobello.
    De maaltijden waren uitstekend verzorgd.
    Je hoeft niet lang te wachten op je maaltijd.
    Al met al, uitstekend

2. Jantje Pietje Klaasje's profielfoto
    Jantje Pietje Klaasje heeft gereageerd op een recensie van Lotus

Beste Dick,

We stellen het op prijs dat we het via face to face of telefonisch dit hadden geweten. Erg jammer dat we het zo moeten weten.

3. Paul verschoor's profielfoto
    Paul verschoor heeft een recensie geschreven voor De Turfsteker

Paul verschoor

De bediening zal ik niks over zeggen, de maaltijden waren zeer summier. Er waren 2 soorten soep waarvan de 1 zo goed als koud was, die warm was was goed op temperatuur en goed te eten. Er was niet voor iedereen voldoende te eten (weinig keus) en voor kinderen allen patat en kipnuggets/frikandel. Aan het einde een groot ijsdessert op tafel wat je weer niet op krijgt dus daar wordt het grootste deel weer van weggegooit.
    Al met al zonde van ons geld, kan beter naar de frietzaak gaan voor een frietje warm vlees.
    Ik raad dit zeker niet aan, al helemaal niet voor een Kerstbufet

4. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Westerbork

Kom er geregeld eten ophalen en altijd tevreden. Vanavond 1 dec was de bami pangang echter verschrikkelijk taai. Er was geen doorkomen aan.

5. Theo Eilderts's profielfoto
    Theo Eilderts heeft een recensie geschreven voor De Warrel

Theo Eilderts

Alles zeer lekker.

• Eindcijfer 10
  6. Abdij de Westerburcht's profielfoto
    Abdij de Westerburcht heeft gereageerd op een recensie van Abdij de Westerburcht

Goedemiddag familie De Boer,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Goed te lezen dat u een fijn verblijf gehad heeft bij ons.

Heel graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
    Team Abdij de Westerburcht
    Cella de Kleijn

7. Iepie's profielfoto
    Iepie heeft een recensie geschreven voor Brasserie Diggels

Het eten was heerlijk en de bediening zo vriendelijk en meegaand, ook de sfeer is prima, gezellig

8. Gerda van de pol's profielfoto
    Gerda van de pol heeft een recensie geschreven voor Brasserie Diggels

Gerda van de pol

Was hier 2 jaar geleden heb toen in mijn review gezegd was het niet zo ver rijden dan zat ik hier elke week! Zit er nu aan te denken om te verhuizen! Mannen hèt was weer geweldig! Entourage gezellig ontvangst eten alles perfect!

9. Fam. de Boer's profielfoto
    Fam. de Boer heeft een recensie geschreven voor Abdij de Westerburcht

Het hotel ligt in het centrum van het leuke dorpje Westerbork. Wij hebben hier overnacht van 7 op 8 oktober 2023 omdat we weer een stuk Pieterpad gingen lopen en een leuk hotel in de buurt zochten. En een leuk hotel was het. Kamers waren prima, wij hadden kamer 202. Buiten op de gang was het af en toe wat gehorig, maar de bedden waren heerlijk en het ontbijt was fantastisch. Een ontbijtbuffet met verse jus, heerlijk suikerbrood, vers afgebakken brood en prima koffie. Dus echt een aanrader als je een mooi plekje zoekt in het hart van Drenthe. Wij betaalden uiteindelijk 132,50 € voor de overnachting met ontbijt, dus een prima prijs/kwaliteit verhouding.
    's avonds ook gegeten in het restaurant en ook daar was alles heerlijk en de bediening zeer prettig. Dus we raden het zeker aan om naar het hotel/restaurant toe te gaan.

10. Jantje Pietje Klaasje's profielfoto
    Jantje Pietje Klaasje heeft gereageerd op een recensie van Lotus

Als je een patat besteld wordt dat standaard ook niet met een sausje geserveerd. Je zegt zelf op verzoek sate saus besteld. Je kan ook overal over zeuren.

11. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor De Turfsteker

Met vriendengroep, 6 volwassenen, gegeten op zaterdagavond. Wij hadden gereserveerd, gelukkig, want alle tafels waren bezet. Wij waren voor het eerst bij de Turfsteker. Vlotte, vriendelijke meiden in de bediening. Het eten was erg goed, allemaal 3 gangen genomen. Enige minpuntje dat je bij het hoofdgerecht 2 kleine bakjes krieltjes en 2 kleine bakjes salade krijgt. Bijbestellen kan. Wij vinden verspilling zonde, maar als bijlage voor 6 personen vonden wij dit wel erg minimaal.
    Tevreden en met volle buiken zijn wij naar huis gegaan. Toetje de Dublinner vult erg goed :)
    Wij komen hier zeker terug.

12. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Turfsteker

Over het eten niet echt te vriendelijke maar de prijs van het Ierse bierjte halve liter 7.75 euro niet meer doen en dan zit de aanstaande accijns verhoging er nog niet eens bij belachelijk prijs.

13. Roosenbrand's profielfoto
    Roosenbrand heeft een recensie geschreven voor Lotus

Roosenbrand

We waren erg teleurgesteld wij dachten lekker te gaan wokken maar er werd ons verteld dat als er 6 personen gereserveerd hadden voor de wok dan ging de wok aan. Wij hebben toen maar een gewoon gerecht genomen dat overigens lekker was maar tijdens het eten zijn er nog minstens 8 mensen binnen geweest om te vragen naar de wok maar het ging niet gebeuren.. jammer want het personeel was vriendelijk.

14. Anoniempje's profielfoto
    Anoniempje heeft een recensie geschreven voor Foodmaster No.5

Anoniempje

Eten is perfect, maar pas op voor wat men aanslaat op de kassa! Pot special curry ongevraagd aanslaan… Kost €2.50 Alleen al voor de saus, dan nog €2.50 Voor normale frites; maakt €5.00 Terwijl dit ook gewoon had kunnen volstaan met normale "special curry" a €1. -

Als je dan net zoals wij met 6 man komen tikt dat behoorlijk aan.
    Voor de rest goed eten!

15. Versteegh's profielfoto
    Versteegh heeft een recensie geschreven voor Lotus

Versteegh

Tijdens vakantie bij Lotus samen met mijn vrouw een loempia gegeten.
    De loempia' s werden geserveerd zonder een sausje of iets dergelijks wat mijns inziens vrij gebruikelijk is.
    Op verzoek kregen we alsnog twee schenkkommen met saus van elk een halve liter.
    Op de rekening waren deze terug te vinden voor elk Euro 3,75 per stuk.
    Loempia's waren prima maar de rekening van meer dan Euro 21 niet in verhouding.
    Jammer.

6,1
  16. Erika's profielfoto
    Erika heeft een recensie geschreven voor De Ar
    Nederlands Westerbork

Erika

Vanmiddag tijdens ons dagje fietsen 'aangeschoven bij De Ar in Westerbork. Ik aan de zelfgemaakte appeltaart (groot stuk trouwens) en manlief een tosti uit de pan, allebei heerlijk. Beviel zo goed dat we 's avonds weer terug zijn gegaan voor een diner. Mosterdsoep en verse groentensoep met een lekker broodje met tomatentapenade en knoflookboter, smaakte allemaal goed als voorgerecht. Als hoofdgerecht asperges. Voor manlief met ham en ik gecombineerd met hartige (vegetarische) taart. Dit werd geserveerd met krieltjes en witte kool met kerrie. Weer allemaal zeer smaakvol. De kaart ziet er heel goed uit en er wordt goed rekening gehouden met allergieën en voorkeuren. En last but not least de bediening; heel vriendelijk en netjes. Kortom De Ar krijgt van ons een dikke pluim.

17. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Brasserie Diggels

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: met een woord geweldig. Heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten voor een prima prijs. Je komt niets te kort. Wel zinvol om te reserveren (en dat hadden wij gedaan) want alle tafels waren bezet. Kortom, een aanrader.

18. Wendy Nijland's profielfoto
    Wendy Nijland heeft een recensie geschreven voor Lotus

Wendy Nijland

Het eten was opzich goed het buffet had wel warmer gemogen van de plaat was wel lekker.

19. Jan Anjema's profielfoto
    Jan Anjema heeft een recensie geschreven voor Lotus

Jan Anjema

Een prima restaurant met uitgebreid aanbod. De gerechten zijn erg lekker. Het is niet massaal. Parkeren letterlijk achter het restaurant en gratis.
    Vis en vlees van de bakplaat heerlijk en er wordt gevraagd hoe je het wilt hebben, rare, rose, medium.
    IJs en fruit van goede kwaliteit. Vooral het ijs vonden we erg lekker.
    Bediening attent en vlot.
    Prijs/kwaliteit is goed in verhouding.

20. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Westerbork

Afgelopen zaterdag hier geweest voor het buffet. Wat was dat een vreselijke afknapper. Het eten in de bakken zag er uit alsof het er al een aantal dagen lag. De lamskoteletten van de teppanyaki waren smakeloos en ook aan de versheid viel te twijfelen. Het bereiden van de wok en teppanyaki werd door scholieren gedaan, dus geen echte chinese kok.

1,6