Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westendorp verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Westendorp

Jennifer

Het eten was lekker. Ondanks dat het in het begin heel druk was kregen we ons drinken best vlot... en daarna duurde het een eeuwigheid... op een gegeven moment was het zo erg dat het in het rustig was, en wij gewoon volledig genegeerd werden. Uiteindelijk er jammer genoeg voor gekozen om nagerecht te laten en te gaan betalen.

2. Pannenkoekenhuis Westendorp

De verjaardag van onze dochter in Westendorp afgesloten. Goed gegeten zoals gewoonlijk, althans mijn vrouw en ik. Mijn dochters kregen (net zoals de vorige keer ook al) een te dikke pannenkoek. Hierdoor was deze net gaar zat. Ze hebben heerlijk gespeeld op deze rustige door de weekse dag, ze hadden de tijd om van tafel te gaan en te spelen en weer terug te komen om even verder te eten.

Mijn vrouw had een heerlijke pannenkoek met stoofperen en ikzelf had gekozen voor de storm pannenkoek. Beiden waren echt weer erg smakelijk.

Doordat vooral de pannenkoeken van de kinderen eigenlijk te dik waren, zaten we alle vier vol, te vol om nog aan dessert te denken, misschien de volgende keer, maar dan iets rustiger aan met het beslag graag.

En de bediening, ergens lazen we in een recensie dat deze niet best was. We werden geholpen door een erg jonge dame, ze was enthousiast en deed haar best om ons zo goed mogelijk te helpen, als ze dat volhoudt komen er over haar echt geen negatieve recensies.

3. Pannenkoekenhuis Westendorp

Stephanie

Heerlijk gegeten, het is altijd gezellig! We komen er al 10 jaar heel erg graag met en zonder kinderen.

4. Pannenkoekenhuis Westendorp

Gisteren geweest, het eten was erg goed en de bediening is ook goed. Komen zeker weer terug.

5. Pannenkoekenhuis Westendorp

Fabienne Meinen

Kwaliteit van de pannenkoeken was zeker goed, ze waren heerlijk! Voordat we het voorgerecht (stokbrood) kregen waren we meer dan een half uur verder terwijl je toch graag je voorgerecht binnen een bepaalde tijd wil hebben! Dit mag zeker verbeterd worden. Verder prima restaurant

6. Pannenkoekenhuis Westendorp

Kevin Veldhuizen

Een jong maar dynamisch team. Allemaal vriendelijk en netjes. Personeel weet om te gaan met drukte. Heerlijke pannenkoeken, rijkelijk belegd. Keuze uit allerlei ingrediënten. Kindvriendelijke speelplaats.
    Een top restaurant! Zeker een aanrader voor jong en oud

7. Pannenkoekenhuis Westendorp

Elly Gerritsen

Zaterdag met man en dochter een heerlijke pannenkoek gegeten!
    Op verzoek een plaatsje aan het raam, zodat we met z'n 3-en heerlijk rustig konden eten. Heerlijke. Countrypannenkoek gehad, en ook de rest van het gezelschap heeft genoten van hun keuze. De keuze op de kaart is zo groot dat we nog weer terugkomen om een van de andere pannenkoeken te proberen. Vriendelijk geholpen en bediend!

8. Pannenkoekenhuis Westendorp

Helaas....ongeïnteresseerde jonge bediening die geen overzicht had op het beperkt aantal tafels met gasten. Dessert was vergeten door te geven. Pannenkoek met spek voldeed.

9. Pannenkoekenhuis Westendorp

stef beumkes

Vandaag dit restaurant bezocht. Niet veel parkeerplaats, maar we waren nog vroeg. Leuk ontvangen en naar de tafel gebracht. De menu kaart is een beetje afwijkend. Er wordt uitgegaan van een pannenkoek naturel, en de lijst laat de bij betalingen zien. De sfeer is leuk, evenals de bediening. Ziet er leuk uit, en heeft een leuk sfeertje. Kennelijk is afhalen ook mogelijk. De prijs is oké.

10. Pannenkoekenhuis Westendorp

We begrijpen niets van de lage waarderingen, gewoon een lekker gezellig pannekoekenrestaurant met prettige en vlotte bediening!!!

Saskia

Op Moederdag hebben we hier gegeten met 6 personen. Het duurde 1,5 uur voor we het eten hadden. 1 persoon had biefstuk besteld maar die was koud. Er werd een nieuwe gebracht. De rest was wel goed en lekker.
    Helaas stond er op de kaart dat er oerfriet bijgeleverd zou worden, maar het waren gewone frites. Hoewel we er met 3 flinke jonge jongens waren, werden de frites en gebakken aardappels niet bijgevuld. 2 schaaltjes per 6 personen was veel te weinig. Geen enkele keer werd ons gevraagd of het smaakte of naar wens was.
    De fles witte huiswijn was niet lekker en veel te zuur. Wel werd dit opgelost door een andere wijnfles te bestellen en enkel deze werd afgerekend.
    Hoewel het terras vol zat was er maar 1 meisje voor de bediening. Dit was de reden dat het niet goed ging. Bij het eten waren er 3 cola besteld, maar deze zijn niet gebracht. Het eten was lekker, maar het duurde dus veel te lang. De prijs/kwaliteit was slecht. Heel jammer, want de rest was wel ok, maar door het te kort aan personeel gaat er heel veel mis.

12. Pannenkoekenhuis Westendorp

Na een onprofessionele ontvangst werden we op een ongezellige plek neergezet. We moesten erg lang wachten op onze pannenkoeken die vervolgens niet gaar en niet lekker waren! Zelfs onze kinderen schoven hun pannenkoek na 2 happen weer weg...

We hebben het gemeld maar kregen geen nieuwe pannenkoeken en moesten het volledige bedrag betalen, onvoorstelbaar! Met honger gingen we teleurgesteld de deur uit.

Een grote domper na een leuke dag uit...

13. Pannenkoekenhuis Westendorp

Aangebrande pannenkoeken met houtskool
    Presentatie / opmaak valt zeker te verbeteren

14. Pannenkoekenhuis Westendorp

We hebben heerlijk gegeten en de kids kunnen daar heel leuk spelen, ze hebben een grote speel plek zodat je zelf lekker rustig kunt zitten.

15. Pannenkoekenhuis Westendorp

Absoluut NIET aan te raden.

We dachten gezellig de laatste dag van de vakantie een pannenkoek te gaan eten. Maar dat liep uit op een zeer grote teleurstelling.

Met ons tweetjes allebei een pannenkoek bestelt. Ze werden snel gebracht, maar we hadden liever iets langer gewacht, want ze waren geen van twee gaar. Excuus van de serveerster, ze vroeg of we een nieuwe wilden (en een glaasje cola van het huis!). Ja graag want we komen tenslotte om een pannenkoek te eten. Ik zei nog dat die dan wel gáár moest zijn. "Ja ja" zei ze "ik zal het doorgeven aan de kok".

Even later kwam ze met twee nieuwe pannenkoeken. Eén van de twee was goed maar de andere wéér niet gaar. Nogmaals sorry en of ik dan een naturel pannenkoek wilde, want de oorzaak was volgens haar dat er meerdere ingrediënten inzaten. Wat een onzin!! De pannenkoek met 3 ingrediënten was niet gaar, en die met 6 wel. Ik heb hartelijk bedankt, want als ik een kale pannenkoek wil eten doe ik dat thuis wel.

Kun je je voorstellen hoe gezellig dat is; ga je met zijn tweetjes eten, heeft de één eindelijk een eetbare pannenkoek en de ander een lege placemat. Als je dan nog netjes vraagt hoe dat het kan dat je tot twee keer toe een pannenkoek voorgezet krijgt die niet gaar is, zegt de serveerster dat de kok gewoon op zijn gevoel bakt en dat het meestal wel goed gaat. Ons lijkt dat je voor bijna € 14,00 wel iets goeds op je bord mag verwachten.

Laat dit Pannenkoekhuis voor wat het is, wat het kan nooit slechter zijn dan hier. Ons zien ze hier NOOIT meer terug.

1,1
  16. Pannenkoekenhuis Westendorp

Eens maar nooit weer...

Je zit er 3 kwartier met zijn vieren, en er is nog niemand langsgeweest om te laten weten dat je gezien bent. Totaal geen gastvrijheid, dus toen zijn we maar weer vertrokken.

17. Pannenkoekenhuis Westendorp

Keer op keer erg lekker gegeten bij het Pannekoekenhuis, heerlijke pannekoeken.

Maar wat is de service slecht. De klantvriendelijkheid laat te wensen over en het lijkt er op dat het personeel er geen zin in heeft. (Met uitzondering van het meisje met kroeshaar).

18. Pannenkoekenhuis Westendorp

alex

19. Pannenkoekenhuis Westendorp

Een goed gevulde pannenkoek die denk ik net gaar was of het was de smaakcombi. Goed, lekker, maar geen wow ervaring.

20. Pannenkoekenhuis Westendorp
  21. Pannenkoekenhuis Westendorp

We hebben met de hele familie gegeten in de Beste Kamer. Erg gezellig en fantastisch dat ze een grote groep tegelijk van eten kunnen voorzien. We heben een paar mannen die niet van Pannenkoek houden maar ook dat was geen probleem. De kleintjes hebben we amper gezien, speelden heerlijk op het podium. Helemaal top

22. Pannenkoekenhuis Westendorp

Op vrijdag de 28e voor de zoveelste keer pannenkoeken in Westendorp gegeten. Tot nu toe altijd perfect, maar deze keer zag het bord met de bestelde "wildpannenkoek" er niet uit!!!!
    De pannenkoek op zich was perfect, maar langs de rand lag een "berg" rauwkost van tomaat, wortel, augurk, komkommer en witte kool, zonder dressing. Absoluut geen combinatie bij wildragout.
    Op de pannenkoek lag zeggen en schrijven één halve abrikoos met wat gelei erin, was op zich heerlijk, maar wel erg weinig. Waarom niet wat meer abrikoos en de rauwkost weglaten???
    Erg jammer.

23. Pannenkoekenhuis Westendorp

Zeer kindvriendelijk restaurant, de kinderen ( t/m 9 jaar ) kunnen spelen op het speelpodium en er zijn speciale kinder-pannenkoeken.

En bezoekers zonder kinderen gaan voorin het restaurant zitten waardoor ze weinig last van de kinderen ( het speelpodium is achterin het restaurant ) zullen hebben.

24. Pannenkoekenhuis Westendorp

super lekkere pannenkoeken in een ongedwongen sfeertje.... je kunt er prima naar toe met de kinderen, klein en groot!