De Baeckermat in Westdorpe

1190751294 23
1197431250 51
1204111206 52
1244190942 54

1. Zeer vlotte bediening, alles kan. Ook met te weinig personeel toch tijd maken om foto's te maken. Vegan eten zonder problemen, bedankt voor goede zorg.

2. Paula 15 punten

Heerlijke verse frieten en nog veel meer je merkt dat ze echt voor verse producten gaan

3. Wim van der Meer

Geen geweldige ervaring, friet was helemaal mis. Geen smaak. Ziet de kok het niet dat de kleur niet klopt en proeft hij deze niet eens van tijd tot tijd. Frietaardappelen uit de winkel, daar zijn geen frieten van te maken. Totaal verkeerde aardappelen Had van een "Boerenwinkel" de juiste aardappelen verwacht. Broodjes, koffie ed waren prima. Bediening ed niets op aan te merken. Winkel mooi en overzichtelijk, blijft dus allen over de Friet en z'n aardappel.

4. Sven 28 punten

Het eten was prima echt heel lekker.
    Maar de mojito daar hebben ze geen verstand van want er zat niks in van rum en was te veel water smaak terwijl we toch met rum gevraagd hebben. Te weinig munt te veel limoensap en er zat geen rietsuiker in maar gewoon suiker wat dan ook op de bodem van de cocktail blijft liggen.

Voor de rest was alles oke maar de meisjes mogen wat vriendelijker zijn want die man die er ook was en ons bediende kunnen ze nog veel van leren die was echt tof en vriendelijk.

5. Kintziger

Lekker gegeten, vriendelijk personeel 👍

6. Fam. Kindt

Wij hebben afgelopen week ons 50 jarig huwelijk gevierd. Iedereen was laaiend enthousiast over de wijze waarop we allereerst ontvangen zijn bij de Baeckermat, en over het verder verloop van het feest. De buffetten waren geweldig, ook de presentatie. Alles was werkelijk goed verzorgd.

Chapeau voor het team van de Baeckermat. Ook de voorbespreking met Chantal was geweldig, wij hadden er een goed gevoel bij.

7. Ad. van Bostelen

Vrijdag 25 nov. j.l. met drie personen gedineerd bij De Baekemat en erg genoten van de bijzonder fijne smaak van verschillende gerechten. Ook de mensen van de bediening geven je een thuis gevoel.

8. Fam Coppieters

Een heel gezellig verjaardagsfeest gehad, het eten was heerlijk, bediening zeer vriendelijk, de ruimte met het speelhuisje viel zeer in de smaak bij de kinderen. In een woord Super.

9. Hilda Deurwaarder

Super gegeten!

10. Marion van Dijk

Heerlijk maandmenu, met goede wijn. Gezellige ruimte met open haard en voor kinderen een leuk speelhuisje.

11. De mensen van de bediening zijn gedienstig en vriendelijk, maar weinig attent. De tafel wordt enkel bediend, d.w.z. het eten wordt op tafel gezet en niet meer opgevolgd. Bepaalde zaken worden gewoon vergeten. Men komt ook geen enkele keer vragen of alles naar wens is. Dat ligt niet aan gebrek aan personeel, want dat is er voldoende. Ook onze reservatie was op een verkeerde dag ingevuld. Dat is slordig!! Jammer, want het eten op zich was best wel lekker. Excuses na het melden waren er achteraf niet of nauwelijks. Spijtig voor zo'n mooie zaak.

12. caniere

Wij zijn met vrienden wezen eten en zij vonden het erg lekker en de wijnen waren ook goed. Ik zelf heb mosselen gegeten en waren erg lekker goed voor een volgende keer. Groet van A. Caniere

13. Met 4 personen hebben wij afgelopen vrijdag genoten van de nieuwe formule "high wine". De goedgevulde planken, de warme hapjes, de wijn, het personeel, kortom alles voldeed aan onze wensen. Wij komen zeker terug.

14. Jos Pas

Wij hebben onze bruiloft hier gevierd met een prachtige dag en goed gezelschap. Onze keuze was de bbq, dit was zonder uitzondering van enig gerecht gewoon goed, niemand heeft klachten gehad. Het enige minpunt was dat ik afgesproken had met goed weer buiten te eten, maar bij binnenkomst was binnen gedekt, wat een verhuizing tot gevolg had. Maar verder geweldig 😊

15. Harold en Greet Baert-Apers

Allereerst willen wij beginnen met de opmerking dat we vinden dat recensies van 2012 en nog langer geleden totaal niet meer relevant zijn en van de site zouden moeten worden verwijderd.
    Onze laatste ervaring was van 20 juni 2015 ter gelegenheid van een 50 jarige. De voorbereidende gesprekken waren zakelijk, maar duidelijk en prettig. De ontvangst buiten was hartelijk. De sfeer buiten en binnen in de zaal was verzorgd en gezellig. We hebben van onze gasten niets anders gehoord dan lof over de kwaliteit van het eten en de verzorgde presentatie ervan in buffetvorm. De prijs kwaliteit verhouding was dik in orde en er was gebruik gemaakt van authentieke streekproducten. Het bedienend personeel was jong maar zeer toegewijd, zelfstandig en attent. Kortom, het was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

16. mandy

17. De Baeckermat. Afgelopen weekend ben ik bij jullie geweest op het drukke gezellige terras, wat een fantastische zaak! Een prachtige ligging met super bediening waar alles bij kan, zelfs onze hond kreeg een bakje water. Het eten was super en alles was vers bereid echt een dikke pluim voor wat jullie daar voor elkaar krijgen👍. De prijs daar in tegen viel ook reuze mee en we komen zeker terug! Wij hebben heel erg van onze middag genoten in de baeckermat!

Groetjes een hele tevreden gast.

18. Marianne Bruining-Versteeg

Regelmatig eten wij met veel plezier in dit restaurant. Gisteravond waren wij zeer teleurgesteld. Er zaten 4 grote graten in mijn vis, die ik elke keer onsmakelijk uit mijn mond moest vissen. En stel dat er een graat in mijn keel was blijven hangen? Een slap excuus van de serveerster en de gastvrouw, bij wie ik afrekende, deed er ook niets aan. Al had ik maar een welgemeend excuus en een kopje koffie gratis gekregen als compensatie, dan was ik al tevreden geweest. Slechte service helaas. Het dessert van gin/tonic met een komkommerbavarois en citroenijs, dat wel geparfumeerd leek, was ook geen aanrader en dat heb ik (terwijl ik alles lust) door mijn man laten opeten.

19. Nelleke de Regt

Het was een hele geslaagde middag gisteren 21-12. Mijn moeder heeft genoten!!

Het is voor iedereen een aanrader. Wij hebben het bij jullie heerlijk gehad. Goed eten en leuke bediening.

Namens mijn moeder Mevr Geelhoedt bedankt voor de goede zorgen. Het was top.

20. fam talboom

Door omstandigheden een beetje laat gepost, maar we vonden de paasbrunch van topkwaliteit en de meisjes waren zeer vriendelijk. Ook dank aan Ester en Judith die toch een hele goede regie in handen hadden.
    Versiering en presentatie van interieur tot presentatie gerechten waren echt topklasse en we hebben dan ook mooie foto's hiervan. Ook Ivo en zijn team een dikke michelinster volgens ons die dag.
    Een echte aanrader om te reserveren volgens ons.

Groetjes.

21. Rie en Jan de Voogd
    Wij hebben -na een verrassende amuse- heerlijk asperges gegeten. De bediening was ook heel erg goed.
    Aanrader!!!!

22. Wij(15 man) waren hier in het mooie westdorpe bij de baeckermat rond kwart tegen acht, dit was vrij laat aangezien de keuken om acht uur sluit. Er waren in nog 2 zalen feestjes aan de gang met vrij veel mensen waar wij in het a la carte gedeelte haast niets van merkten..Behalve de grote mooie buffetten die voorbij kwamen! Het rook ook zeer goed.. :) De gerechten die wij genuttigd hebben waren heerlijk! Lekkere kabeljauw met een smaakvol kruidenkorstje, sappige malse biefstuk, scampi's met een echt super sausje! Te veel om op te noemen eigenlijk.. Het oog wil ook wat, begrijpen ze ook daar in de baeckermat.. Het ziet er allemaal mooi uit, heerlijk vers en vol van smaak. De bediening ziet er ook mooi uit ;) ze doen hun werk top en in de dranken, koffie en bier is veel keuze! De prijs/kwaliteit verhouding is daar zeer goed! Een puntje dat ik wel heb is dat het allemaal wel wat sneller mag, maar ach deze wereld is zo gehaast geworden.. Tijdens het dineren moet een mens rust hebben en genieten van de ambiance en de mensen naast u...

23. Gezellig restaurant. Goede bediening.

Prachtige ligging.

24. Anne-Marie

Ligging restaurant prachtig.

Reservering 5 volwassen personen. Organisatie keuken slecht. Een uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht zonder enkele informatie. (dit overkwam ons nu voor de 2e keer) Gegrilde biefstukken prima. Kalfskotelet ( bedolven onder een saus) was veel te dun en tanig van structuur en dat voor de prijs van 21 euro. Na klacht van ons was de opmerking van de ober dat eerder die dag een gast dezelfde klacht had want dat bleek ook een te dun afgesneden kotelet te zijn! Zoiets moet de kok niet eens de keuken uit willen hebben maar zelf opeten. Eerlijk duurt het langst. Vertel dan de klant dat het bestelde op is.

Amuse van nieuwe haring, 3 schattige espresso koffiekopjes waarin 1 stukje lag van 2x2cm en 2 platte bakjes waarin 2 stukjes van 2x2 lagen. Vreemd onderscheid. De saus van de dagverse visschotel was waterig. Het nagerecht werd onvolledig afgeleverd omdat het ijs en de slagroom ontbraken bij de appelbollen. Vervelend dat je alweer de ober moet aanspreken.

Heel jammer dat er geen enkele genoegdoening plaats vond al was het maar een gratis kopje koffie.

Wat ons betreft zeker geen aanrader.

25. Nathalie

Wij hebben al een aantal keer bij de Baeckermat in Westdorpe gegeten en zijn over het algemeen heel tevreden. Op 80% van de keren dat we er hebben gegeten niets aan te merken.

Eten & drinken: aan te raden zijn de kip met perzik en het stoofpotje. Toch eens gehad dat er te veel vette stukken in het stoofpotje zaten. Zeer goed was de salade met geitenkaas en honing. Helaas dat deze van het menu is verdwenen.

Service: niets op aan te merken.

Sfeer: sfeervol, gezellig bij de openhaard en de expositie van schilderijen kleedt de boel leuk aan.

Prijs / kwaliteit: is redelijk.

26. Wij zelf zijn er al menig maal geweest, en zijn nog nooit teleur gesteld geweest, noch in bediening, noch in kwaliteit van eten. Voor ons is het ronduit Goed!

27. Van te voren hadden we een afspraak met de eigenaresse en een menu opgemaakt ter gelegenheid van onze ouders hun 40-jarige bruiloft.

Op de feestavond daar aangekomen te zijn, was het menu zoek!.

Als resultaat dat het afgesproken voorgerecht en hoofdgerecht niet gemaakt konden worden!. Er werd snel wat anders gekozen.

Het vlees bij het stoofpotje was taai, maar de vis was best goed.

Er werd milkshake besteld want dat stond op de kleine kaart. Ook dat kon niet gemaakt worden!.

Onze ouders moesten de volle rekening betalen! En er was nog geen eens een flesje wijn als excuus voor de rommelige avond gegeven. Mijn zussen en ik vinden het een grote schande dat onze ouders hun 40-jarig jubileum zo in de soep is gelopen!.

28. De kwaliteit is veel te wisselend: soms goed, soms ronduit slecht en dat is gewoon jammer... We hebben hier paling in roomsaus gegeten die fantastisch lekker was, maar ook al eens toen ze droog en verbrand was en met saus waarvan we vermoedden dat ze uit een pakje kwam.

29. Wij vonden de paling in de roomsaus super lekker en de saus was overheerlijk + een zeer goede bediening

30. Paling in roomsaus was een saous met gewoon wat opgelost meel. Vies !

1,3
  31. Jacqueline

buffet van 3 gangen voor 30 personen
    was zeer goed verzorgt, heerlijk van smaak en netjes geserveerd.
    Kwaliteit van eten en drinken zeer goed. wij komen zeker nog eens terug.

32. In november 2007 met een kleine groep gegeten. De ambiance is dik in orde, helaas was de kwaliteit van het eten een stuk minder. Vreselijk slechte carpaccio (duidelijk van een rol gesneden en nog half bevroren), en veel te hard en droog gebakken paling. Jammer!

33. Wij hebben er reeds vele malen gegeten in boven genoemd restaurant en waren zéér tevreden gezien de prijs kwaliteit.Alles keurig opgediend en ook de verzorging was goed, ik begrijp de reactie van mevr. Lamens echt niet meschien heeftmevrouw een slechte dag gehad en als ze iets beters wil dan moet zij naar een sterren rest. gaan en geen appels met peren vergelijken! Meschien een Hollander?

Piet

34. wij hebben als groep vorig jaar voor in de baeckermat gegeten. iedereen was heel te vreden, het eten was zeer goed, bediening prima,en heel gastvrij en niet opdringerig. iedereen was zeer tevreden. Wij komen zeker terug

35. rebecca lamens

reservering gedaan door dr.Michielsen voor 12 mensen.Bediening super slecht, het meiseje aangesproken op haar ontfatsoenlijke gedrag als reactie vertelde ze: ze was moe, moest lang werken en had last van haar keel.(niet ons probleem, had zich beter ziek kunnen melden dan alles op onze afel te ploffen zonder ook maar enige fatsoensnorm in acht te nemen.Mijn buurvrouw kreeg na navragen haar eten 10 minuten nadat wij al begonnen waren. Mijn gebakken paling was heel slecht en droog de ravigottesaus werd na 15 minuten op de tafel gesmeten,ik vertelde dat m'n paling al bijna op was maar kreeg daar geen reactie op.
    Al met al ee slechte avond op alle gebied. Een zeer slechte reclame voor Uw restaurant het kwam zéér amateuristisch over.Werkelijk wij hebben er geen enkel goed woord voor over.
    groet R.Lamens

36. matig