Grote plaatsen met restaurants in West-Vlaanderen

Alle plaatsen in West-Vlaanderen

Nieuwste recensies in West-Vlaanderen

Micheline_VDB@hotmail.com

Vlotte bediening, lekker eten, prijs/kwaliteit zit heel goed.

Lekker, gezellig en een vlotte bediening!
    Leuk dat er nu ook suggesties zijn.

Vroeger verschillende malen geweest en te vreden. Laatste tijd zagen we de service altijd maar achteruitgaan. Bediening zeer onvriendelijk en onprofessioneel (was nochtans de bazin zelf 😡) eten was lekker maar ze maken reclame met ribbetjes a volante maar we hebben maar 1 stukje gekregen. Niet eens de kans gekregen om bij te vragen, ze kwam nog niet eens vragen of alles in orde was. We waren aant wachten achter ons 2 de stukje en ze kwam de borden al afruimen. Was wel rap om met de dessert kaart te komen, Aja als je niet genoeg eten krijgt moeten ze het met wat anders opvullen. Nee voor ons nooit meer.

Julie dhont

Verschrikkelijk! Steak tartare en bouillabaisse gegeten. Steak tartare was prepare uit potje. Bouillabaisse was diepvries. Frieten diepvries en voor de rest alles uit zakje. We vroegen wat brood bij en kregen toast regelrecht uit de Aldi zak. Zelfs niet getoast. Nooit zelfs overwegen om hierheen te gaan!

5. Pizzeria Brugge

Als je genoeg op voorhand bestelt dan krijg je een vlotte levering en dan is iedereen blij de pizza zelf is zeker op hun niveau zeer goed en is goed belegd! Een aanrader voor een snelle hap!

Meer recensies in West-Vlaanderen