Grote plaatsen met restaurants in West-Vlaanderen

Alle plaatsen in West-Vlaanderen

Nieuwste recensies in West-Vlaanderen

Meest waardeloze restaurant van België gevonden! Wat een verschrikkelijke service. Ribbetjes rood koude konninginnehap en een slaatje dat verrot was. Ribbetjes in het begin goed werd steeds roder en het laatste kwart niet meer eetbaar. Ik eet eerst mijn vlees en dan de slaatje maar daar kwam ik gelukkig niet meer aan toe. Na de teleurstelling van de rode ribs kwam ik tot de conclusie dat het slaatje al helemaal niet eetbaar was. Dit aangeven aan de bediening en daar begon het probleem. Te laat aangegeven dat het eten niet goed was ja dat kan ook moeilijk als je er laat achter komt een kwart rib niet eetbaar! Wat doen we met de rekening? Onbeschoft personeel een zeer slechte gastheer die je gewoon uitlacht en een niet normale uitleg van een medewerker bediening! Nee nooit meer ga ik hier naar toe en niemand zou dat ooit nog moeten doen wat een waardeloze tent meest onbeschofte personeel in de horeca je wordt er behandeld als een hond!

2. Belgisch Veurne

Petra & Robert

Wat een hartelijk & warm welkom bij een gezellig restaurant. Open keuken, open sfeer. Mooi concept met prachtige oorsprong.
    Ga zo door en veel succes & plezier op jullie nieuwe locatie en hopelijk tot gauw weer.

Micheline_VDB@hotmail.com

Vlotte bediening, lekker eten, prijs/kwaliteit zit heel goed.

Lekker, gezellig en een vlotte bediening!
    Leuk dat er nu ook suggesties zijn.

Vroeger verschillende malen geweest en te vreden. Laatste tijd zagen we de service altijd maar achteruitgaan. Bediening zeer onvriendelijk en onprofessioneel (was nochtans de bazin zelf 😡) eten was lekker maar ze maken reclame met ribbetjes a volante maar we hebben maar 1 stukje gekregen. Niet eens de kans gekregen om bij te vragen, ze kwam nog niet eens vragen of alles in orde was. We waren aant wachten achter ons 2 de stukje en ze kwam de borden al afruimen. Was wel rap om met de dessert kaart te komen, Aja als je niet genoeg eten krijgt moeten ze het met wat anders opvullen. Nee voor ons nooit meer.

Meer recensies in West-Vlaanderen