Grote plaatsen met restaurants in West-Vlaanderen

Alle plaatsen in West-Vlaanderen

Nieuwste recensies in West-Vlaanderen

Onpersoonlijke benadering door personeel, had weinig aandacht voor haar klanten. Desinteresse bleek ook uit de opmaak van het voorgerecht: sla met flinke stukken pate. Het mosselgerecht was smakeloos. Entourage van het restaurant was primair met rood geblokte tafelkleedjes en gordijntjes en krappe doorgang voor personeel tussen de tafeltjes..
    Dit alles samen met twee wijntjes, voor de som van 101euro!!
    Bij betalen van de rekening, was personeel geirriteerd toen hij
    op de kwaliteit van het menu werd aangesproken.

Bogaerts christine

Zie juist dat restaurant permanent gesloten is. Heel spijtig! Wij kwamen hier regelmatig en hebben altijd lekker gegeten.

Heel lekker aan een democratische prijs!

4. Internationaal Knokke-Heist

Het was super super lekker, zowel het voor- als het hoofdgerecht. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Mij zien ze er in ieder geval zeker terug.

Op 15 september 17 zijn we met een bevriend koppel naar tafel 10 geweest. We lazen enkel lovende beoordelingen en keken er dus naar uit. Jammer genoeg waren we achteraf erg ontgoocheld. De gerechten zijn inderdaad smaakbommetjes maar je honger is niet echt gestild. Piepkleine porties en vooral de aangepaste wijnen waren miniem. Toch betaalden we 21 euro per persoon voor aangepaste wijnen. Niet eens de tijd gehad om van het aperitief te genieten. Ze kwamen al aanzetten met de eerste wijn en het voorgerecht. De wijnen waren lekker maar genieten was er niet bij. We hadden amper geproefd en de wijn werd met enkele ml bijgevuld. Op naar het volgende gerecht en hetzelfde scenario. We vroegen nog een glaasje rood om toch nog even na te genieten. Wat bleek? Per glas werd 7 euro aangerekend. Prijs kwaliteit vinden we dat echt niet kunnen. We komen zeker niet terug. Vriendelijk personeel maar de baas, vanop zijn barstoel hield het personeel in de gaten. Misschien had, hij al was het maar even, oog gehad voor de gasten.

Meer recensies in West-Vlaanderen