The Beacon in Wessem

1351203465 72
1431990232 74
1458919155 74
1620492689 77

1. Wij hebben vanavond, 10-9-2021, met zijn vieren een heel fijne, gezellige avond gehad met een heerlijk diner. Ook het personeel heeft een pluimpje verdiend met bediening, uitleg en vriendelijkheid. De lokatie is ook fantastisch dus met andere woorden: Wij geven jullie een 10. Ga zo door en tot ziens. Groeten van de fam. Wegen

2. Gerard van Brussel

Zeer goede bediening voortreffelijk eten en fijne ambiance een aanrader

3. Leuke ambiance, zeker met goed weer kun je heerlijk op het terras toeven. De gastheer vind ik een tikkeltje overdreven maar zeker vriendelijk. De saté is lekker maar extra satésaus zou ik zeker vragen. Het vismenu is in verhouding prijzig t.o.v. de hoeveelheid erg magertjes helaas. De onbeperkte spareribs op woensdag is voor de liefhebber wel een genot. De mosselavonden op donderdag is nog niet uitgeprobeerd. Al met al best een leuk adres om eens wat te gaan eten (een hoog vakantiegehalte in de zomer)

4. Ineke Pouls

BLIJF HIER WEG!!
    Bij The Beacon geluncht; kwaliteit van het eten viel erg tegen en ook de prijskwaliteit verhouding was wat ons betreft niet in orde: 24 euro per persoon voor een niet al te grote (werd geserveerd in een soepbord) ceasarsalade met twee hele kleine afbakbroodjes, glaasje witte wijn en een cappuccino was veel te duur voor het gebodene. Eigenaar geattendeerd op ons ongenoegen; hij bood een kopje koffie aan ter compensatie en rekende gewoon 48 euro met ons af. Slechte ervaring.
    Al met al een adres om met een wijde boog omheen te rijden!!

5. Heerlijk gegeten, prima bediening, hier Mag je nog in alle rust eten, en zoals jij het wilt hebben, echte aanrader.

6. Gerty Rothkrans

Zeer goed.

We hebben hier al verschillende gegeten. Het maandmenu is gewoon top. Super omgeving en complimenten voor het team. Altijd heel vriendelijk. Ontspannen sfeer. Een echte aanrader.

7. Dennis Reijnders

Puur genieten!

Heerlijk, eerlijk eten voor een mooie prijsje. Daarbij is de bediening, locatie en sfeer echt meer dan top!
    Kortom: een echte aanrader! Niet twijfelen, gewoon doen…

Ongelooflijk dat hier neg. /Slechte recensies op staan, denk dat het meer aan de desbetreffende gasten ligt dan aan de mensen van de Beacon.

8. GENIETEN!

Stuk voor stuk, allemaal Heerlijke gerechten, vrolijk en attent personeel, Top bediening! Super locatie.

Onze regenachtige vakantiedag is helemaal goedgemaakt door deze mensen! Klasse!

9. Marjon & Erwin

Een voor ons iedere keer weer terugkerend feestje! De sfeer is erg gezellig, gemoedelijk. Lekkere achtergrondmuziek en heerlijk eten! Complimenten aan de keuken en aan het bedienend personeel!

10. Gisteren gegeten met AH actie. Lekker eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Zijn benieuwd naar de overige gerechten op de kaart, komen zeker terug.

11. Vorig jaar ben ik met mijn partner voor het eerst bij The Beacon geweest en sindsdien is dit, zelfs vanuit Zuid Limburg waar wij wonen, een vaste plek waar we graag wat extra minuten voor rijden. De menukaart bevat voldoende keuze voor een redelijke prijs, de locatie is zéér bijzonder omdat het restaurant in het water is gebouwd en zodoende onderdeel uitmaakt van de haven faciliteiten van het Comfort Parc Wessem. Regelmatig meren boten aan voor een heerlijke lunch of diner, en terecht!

Het restaurant heeft een ruim terras met diverse tafels en enkele lounge achtige zitjes waar je bij zomers weer heerlijk kunt toeven. Het interieur is sfeervol, warm en gezellig met veel aardse tinten.

De keukenbrigade levert iedere keer weer een puik gerecht af, wij zijn er meerdere keren wezen eten en de kwaliteit is altijd hetzelfde geweest. Je merkt dat er veel met verse producten wordt gewerkt en de gerechten worden met zorg bereid; iets wat je tegenwoordig niet snel meer ziet in een restaurant.

Op de woensdagavond, en dit is écht een aanrader, hebben zij onbeperkt SpareRibs op de kaart staan. Nu ben ik zelf een groot liefhebber van SpareRibs en te vaak zijn deze droog, keihard, verbrand of bevat het gewoon te weinig vlees en teveel bot. Bij The Beacon lakken zij deze zelf af met hun eigen gemaakte marinade en de SpareRibs zijn daardoor lekker mals, sappig, en het vlees valt letterlijk van de botten af, heerlijk!

Qua drinken hebben zij een ruime wijnkaart met overheerlijke witte, rode en rosé wijnen (de witte Pinot Grigio is echt een aanrader die makkelijk te combineren is met zowel vis als vlees gerechten), maar ook is er voldoende fris en bier te bestellen.

Restaurantmanager Michiel maakt het zijn klanten écht naar de zin, als een ervaren gastheer runt hij het restaurant op een dusdanige relaxte manier dat je je er altijd thuisvoelt op welk moment je ook binnenkomt.

Mocht je ooit eens in de buurt van Wessem zijn ga dan gerust eens naar The Beacon, je krijgt er waar voor je geld en zult niet teleurgesteld worden door de kwaliteit van het eten en de ambiance.

12. A. tinnemans

Heerlijke lunch aan het water, mooi uitzicht en top bediening!

13. Bambialtijdvrolijk

Regelmatig lunchen we hier op onze vrije dag en het is altijd genieten! Met goed weer is het heerlijk op het terras, in de winter gezellig en romantisch binnen bij de open haard. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en met een vleugje humor van de eigenaar. Het eten is goed en regelmatig een andere kaart. Iedere maand een verrassend en smakelijk maandmenu. Ook voor het diner is The Beacon een goede keus, wij hebben hier al vaker met twee, maar ook met grotere groepen gezeten en elke keer is het weer een feestje! Kortom: ga zo door en tot volgende week!

14. Helen 21 punten

Wij zijn hier nu 2 keer geweest en nog nooit zo slecht ontvangen als hier. 1ste keer met moederdag, alles zat vol dus vroegen we of we tussen de gebouwen in, waar verschillende lounge setjes stonden, een kopje koffie mochten drinken met mijn ouders. Hij wees ons op zo een arrogante manier de deur, zo praat ik nog niet tegen mijn eigen hond.
    2de keer waren we met 8 personen en hadden met de boot aangelegd. 1 van ons had geen shirtje bij maar wel een handdoek omgeslagen. We zijn in een hoekje gaan zitten hadden ons drinken en eten besteld. Serveerster kwam ons drinken brengen en daar kwam meneer dictator weer aan. We moesten ons aan de huisregels houden en waren zo niet welkom. Nou meneer de dictator, als u nu eens zorgt dat u de huisregels duidelijk hebt hangen zodat ik niet het gevoel heb dat u eerst naar de mensen kijkt zodat u dan ter plekke uw eigen regels maakt. Mijn geld is net zoveel waard als dat van een ander!

15. Celine

16. mirjam vermeeren

Vanmiddag een voorproefje genomen op hopelijk een mooie zomer in Wessem.
    Zonnetje, wijntje, heerlijke spareribs, uitzicht op het water en de boten, echt vakantiesfeertje.

17. familie boele

Heerlijk gegeten met een groep van 26 mensen. Van tevoren alles afgesproken, zo konden we allemaal tegelijk eten. Prima geregeld. Fijne bediening, niets was teveel. Komen vast nog eens terug.

18. Wij hebben afgelopen zomer regelmatig gegeten en ook aantal keren koffie gedronken. Het was iedere keer voortreffelijk.

Goed personeel, erg vriendelijk en in voor een praatje als het kan. Eigenaar is een topper en inderdaad een sfeermaker, maar ook een echte gastheer. Staan zeker voor kwaliteit met zijn allen. We raden het zeker aan, zeker na een heerlijk dagje varen. Hoop zeker dat jullie doorgaan.

Ps hoop binnenkort oesters te komen eten.
    Ik wil wel doorgaan met positief berichten, maar kom zelf en ervaar.

19. Jammer dat ik zo'n slechte recensies lees, ik heb er afgelopen zomer gegeten en ik vond het echt top! Goed eten, eigenaar is echt een sfeermaker. Ga zo door met zijn allen en trek je niks aan van de 'mindere' recensies.

20. Mooie locatie, zeker als je op het terras kan zitten. Maar dan is helaas ook alles gezegd.

Erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, na het broodplankje duurde dit meer dan een uur. Op zich smaakte het prima, maar of het allemaal echt vers was betwijfel ik. Presentatie is waardeloos, vooral van de desserts. Nog geen blaadje munt kon ervan af. Het bord waarop de dame blanche geserveerd was kwam rechtstreeks uit de vaatwasser, waardoor de mini bolletjes ijs gemolten waren voordat ze bij onze tafel waren. Een gigantische (lees: veel te grote) sauskom chocolade saus erbij, dat dan weer wel.

Dit was eenmalig... jammer voor zo'n prachtige locatie...

3,3
  21. This restaurant could be so nice as it is beautifully situated. The service was quite ok, except that they did not inform us that we could not pay per table or per person and were not even willing to do the calculations. Quite difficult for guests, especially when the drinks are only indicated per groups in total (so i.e. 20 cokes/sprites etc. and the total price) and not per piece.

The "fresh vegetables" with the steak were completely overcooked and you could not even speak about a "portion". The fresh chocolate sauce for the "Dame blanche" could hardly be described as fresh, it was this syrope chocolate... I know a lot of restaurants where the price is lower and the chocolate sauce really does consist of fresh melted chocolate. The breadrolls for a first dish were great, but I must say that the next time I'd choose a different restaurant as this is really not worth the money...

2,6
  22. Geweldig lekker gegeten in dit zeer sfeervolle en gezellige restaurant. Goed en vriendelijk personeel. Heerlijk aan het water! Een echte aanrader!

23. Dacht dat ik een voorgerecht kreeg, maar bleek een hoofdgerecht te zijn. 20 euro betaalt voor een portie friet met een klein beetje vis vol met graten, bedankt dit nooit meer!

1,4
  24. Erg leuk personeel, zijn in voor een praatje. Eten is smaakvol. Prijs van de nagerechten zijn te hoog voor datgene dat je krijgt, erg kleine porties.

25. Wim Sliepen

Leuke en sfeervolle accommodatie aan het water. Goede keuken en bijzonder vriendelijk en kundig personeel. Prijs/kwaliteitverhouding in balans. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Een aanrader en... laat je zeker niet weerhouden door de recensies uit de periode van de vorige eigenaar. Jammer dat eet.nu niet te bewegen is om de oude recensies te deleten en een nieuwe start te maken met de nieuwe eigenaar/uitbater.

26. Wij hebben vandaag met 32 graden genoten op het mooie terras aan het water met een heerlijk koel briesje en heerlijk eten. Een echte aanrader! Alles was super de nieuwe eigenaar het personeelde sfeer echt alles top!

Wij komen zeker terug! Wij wensen jullie heel veel succes; ga zo door!!

27. Aanrader! Compliment voor Dhr. v.d Hurk! Waren met moederdag gaan eten met kinderen en kleinkind. Aspergesmenu en à la carte gehad. Eten was heerlijk! Bediening zeer vriendelijk en kundig. Wat een verschil met vorige eigenaren! Bedankt voor deze zeer gezellige en lekkere middag, komen zeker terug!

28. Op Koninginnedag heerlijk geluncht. We werden opgewacht door de nieuwe eigenaar, die meteen een gezellig praatje had zodat we ons lekker thuis voelden. Er hangt een warme sfeer en we hebben heerlijk gegeten en lekker zitten genieten van het uitzicht.

Zeker de moeite waard!!!

29. Thijs Naus

Gisteren met groep van 13 personen heerlijk gegeten; mooie ambiance en prima bediening.

30. Theo Beckers

Vandaag gelunched in The Beacon te Wessem. Sinds februari een nieuwe eigenaar en hernieuwde keuken.

Dit is zeker een vooruitgang. Sfeer en indeling restaurant is zeer gezellig en goed aangepast aan de omgeving. Het eten is goed, en keurig verzorgd. Alles wordt netjes verzorgd aan tafel uitgeserveerd.

Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen, zoals vegatarisch.
    Goed gegeten. Er wordt gewerkt met verse ingrediënten en streekproducten. Prijs kwaliteit is zeker in balans. Een aanrader als je eens op een andere locatie wilt lunchen.

Wij komen zeker nog eens terug.

32. Restaurant is onlangs van eigenaar gewisseld, heerlijk gegeten, verse ingrediënten en een enthousiaste eigenaar. Gewoon top, hier komen we zeker terug!!

33. Vandaag naar The Beacon in Wessem geweest. Er zit sinds januari 2015 een nieuwe eigenaar in. Hij liet zich wel zien en hielp zelfs mee in de bediening en neemt ondanks de drukte de tijd voor een praatje. Binnen 20 minuten stond ons eten op tafel, ondanks dat het druk was! Zeer duidelijk merkbaar dat er een andere eigenaar en kok aanwezig is. Wij zijn blij dat we dit restaurant een 2e kans hebben gegeven. Komen zeker nog eens terug. Proficiat the Beacon uit Wessem!

34. 2de kerstdag geweest, ongezellig, we zouden niet gereserveerd hebben maar met ons nog zeker 15 personen. Door personeel vriendelijk geholpen en een tafeltje ontvangen van iemand die geannuleerd had. Bij de eerste gang al was bijna alles al op. Bij de hoofdgerechten waren we bijna als eerste aan de beurt maar je pakt dan maar een beetje omdat de anderen ook nog wat moeten hebben. Dit heeft niet geholpen want de laatste moesten het doen met frikandellen en bitterballen. Het toetje was ook zeer matig. Hier komen we uiteraard nooit meer eten en we zullen heus geen reclame maken voor de zaak. Jammer het was voor ons eerste keer dat we met kerstmis in een restaurant zijn gaan eten, volgend jaar blijven we weer mooi thuis.

2,4
  35. Tweede kerstdag daar gaan eten met een invalide man. Zeer slecht, een grote chaos. Mensen staan de hele avond in de rij tussen de tafels waar andere aan het eten zijn. Dit is toch echt niet de kerstsfeer wat je verwacht. Volgend jaar toch lekker thuis eten. Vind als ze zo iets organiseren ze het wel goed moeten doen of laten, dit is een grote teleurstelling voor de mensen. Zal dit dus zeker niet aanraden.

3,4
  36. We zijn er tweede kerstdag gaan eten via wow deal helemaal geen kerstsfeer. Grote chaos.. we moesten wachten, er was geen tafel voor ons. Geen verwarmde rechauds of met waxinelichtjes. Carpaccio was bevroren.

Al met al waardeloos. De chef laat zich niet zien om mensen te woord te staan.

Dus nooit meer hier naar toe, is weggegooid geld.

37. Eerste kerstdag geboekt via WOW deals. Aangekomen: geen kerstliedjes, geen kerstversiering, chaos omdat er veel te veel mensen waren. Na twee uur te hebben gewacht en er nog steeds een lange rij stond voor het buffet, maar gegaan.

Personeel die maar steeds zei dat ze er ook niks aan konden doen etc.

Jammer, leek ons een mooi restaurant met sfeer. Eten kan ik dus niet goed beoordelen...

38. Jan vd Meulenhof

Slecht! Eerder hier geweest, het was toen erg goed. Bediening slecht Geen aanrader!

2,3
  39. Vorig jaar hier geweest, super lekker eten. We hadden er echt zin in. Helaas de kwaliteit van het eten en de bereiding was een flinke domper. Ook de keuze erg gewoontjes. Geen aanrader als je van lekker eten houd.

40. Rene 5 punten

Geweldige locatie! Heerlijke lunch gehad voor een goede prijs. Zeker de moeite waard om de afslag Wessem te nemen op de A2!

41. Willy Coopmans

Mooie locatie, echte "beach'-ambiance! Het eten was heerlijk, de mannen waren uiterst verguld over de steak met pepersaus! Het duurde alleen wat lang voordat het hoofdmenu opgediend werd en met kleine kinderen erbij is dat niet ideaal. Maar toen het er eenmaal was, was iedereen vol lof! Zeker de moeite om nog eens terug te komen!

42. Rob, Liesbeth & Carmen

Vanochtend heerlijk ontbeten op 't water met de familie.

Super presentatie en verzorging. Erg lekker, ruim voldoende en een goede prijs. Zelfs huisgemaakte jam en vlaai...!

We komen hier zeker terug al moeten we daar 30 km voor rijden!

Tot gauw!

43. A Sniekers

18 januari 2014 een feestje gegeven bij The Beacon. We kunnen terug kijken op een hele mooie, gezellige en goed verzorgde avond! Hele leuke reacties gehad van onze gasten die onder de indruk waren van de accommodatie. Een aanrader!

44. Lunch gebruikt met nog 5 vriendinnen. Buiten was het koud en het regende maar binnen was het gezellig en lekker warm. Voor herhaling vatbaar.

45. P.Franssen

Met een aantal leden van onze duikvereniging na een duik in de Boschmolenplas gelunched. Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten was goed verzorgd en smaakte goed. We hebben het Wessems 12 uurtje genomen en de proeverij van de chef.
    Is zeker voor herhaling vatbaar

46. Het was voor ons een geweldige ervaring om ons jubileum van 50 jaar kennismaking op de dag af bij jullie te dineren. Het eten was voortreffelijk. Maar wat ons vooral opviel was de interactie met de bediening.
    Geweldige "meiden". de ambiance deed het eten nog lekkerder smaken. Compliment.

47. Frits&Clara

Wij hebben heerlijk gegeten; lunch en diner.
    Ieder gerecht was een plaatje om te zien en smaakte zoals het er uit zag: prima. Een top prijs/kwaliteit verhouding. Op het gezellige terras was de zeer vriendelijke gastvrouw duidelijk aanwezig om leiding te geven aan haar jonge team. Een aanrader en wij komen in ieder geval terug.

48. suzanne

Mooi restaurant gelegen op een mooie locatie!! Lekker eten en een perfecte sfeer!!! Heerlijke cocktails op het prachtige terras.

Prijs/kwaliteit is zeer goed!! Bediening is vriendelijk, het is een betaalbaar restaurant op een toplocatie.

Kan iedereen dit restaurant aanbevelen!!

49. Fam. Jekel

Zondag 14 juli j.l weer een keer gaan eten bij the Beacon, na het lezen van de goede recensies van de afgelopen tijd.
    We hadden namelijk een jaar geleden een zeer teleurstellende avond gehad en waren niet van plan om hier nog een keer terug te komen. Maar iedereen verdient een tweede kans, dus nog maar een keer geprobeerd.
    En deze keer was het echt geweldig ! Goede bediening, heerlijk eten en een lekker sfeertje. Wat bleek? Er zat sinds een paar maanden een andere baas / bazin in the Beacon.
    Dikke pluim! Dus vandaag, 21 juli, weer gaan lunchen en lekker genoten van het zonnetje op het prachtige terras. Wij zijn weer helemaal om en komen zéker terug !

50. Vandaag heerlijk op het zonnige terras gezeten. Een erg mooi en schoon restaurant waar je heerlijk kan lunchen in een mooie rustige omgeving aan het water. De bediening is vriendelijk en het eten overheerlijk. Echt een aanrader, we gaan zeker eens terug.

51. Fam. Janssen

Super lekker gegeten en heerlijk toeven op het terras. Maar de bediening was zeer slecht. Er was geen orde, geen duidelijk werk//taak verdeling. Hierdoor werd bestek vergeten terwijl het eten al op tafel stond. Drank werd niet gebracht. Er werd tijdens het voorgerecht door 2 verschillende personen gevraagd of alles naar wens was. Er werd door personeel doelloos rondgelopen. Er werd twee maal gevraagd of we nog koffie wilden. Enz enz enz, te veel om op te noemen. Iedereen op het terras was zich hier duidelijk aan het ergeren. Erg jammer.

52. bourgondier

Wij hebben daar heerlijk gegeten. We waren met acht man en twee kinderen. We hebben voor en na het eten heerlijk op het buiten terras kunnen genieten van de lekkere drankjes en hapjes en de goeie service van het personeel.
    Zelfs aan de kinderen werd gedacht. Lekker.

53. tevreden gast

Al meerder malen heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Ook buiten op het terras was het heerlijk vertoeven. Eten was erg lekker, verrassend en prijs/kwaliteit zeker in orde. Zeker een aanrader.

54. Adriënne ockx

We hebben heerlijk gegeten. Het team staat nog aardig in de kinder schoenen maar onder begeleiding van de door de wol geverfde leiding gevende is dit slechts een opstart fase. Uiteindelijk gaat dit helemaal in orde komen, want iedereen daar is aardig en gemotiveerd.
    Zeker een aanrader.

55. Simone & Harald

We hebben een heerlijk, leuke en smakelijke middag gehad.
    Fijn op het terras in het zonnetje, met lekker eten en goede bediening!
    Absoluut een aanrader.
    Team Beacon, bedankt!!

56. Met pasen gebruncht erg gezellig en druk. Super gegeten, erg veel, bediening is erg vriendelijk, prijs/ kwaliteit goed.
    De nieuwe eigenaars hebben er verstand van! " veel beter als eerst, ga zo door".

57. We hebben er heerlijk gegeten en geborreld... Zeker voor herhaling vatbaar! Het eten was echt super lekker! En de bediening was vriendelijk, en behulpzaam. Geen lange wachttijden. Het restaurant ziet er erg mooi uit! Voor iedereen toegankelijk...

58. Afgelopen zondag nadat we wat hadden gevaren aangemeerd bij de beacon, netjes aan de havenmeester gevraagd waar we moesten gaan liggen. Toen met 6 volwassenen en 4 kinderen aangeschoven aan 2 tafels. Na 10 minuten gewacht te hebben maar eens naar binnen gelopen voor de kaart te vragen en of iemand de bestelling van het drinken kon op nemen. Ik vroeg aan de bazin of ze de menu kaarten had, ze keek me aan en zei heel vaag, ja daar. Daar lag 1 kaart dus ik vroeg voor meer menukaarten toen zei ze op een zeer arrogante manier ga die meneer helpen tegen een personeelslid. De menukaarten heb ik zelf moeten zoeken, ben naar buiten gelopen hebben daar weer 10 minuten gewacht en erna is nog niemand gekomen ongelofelijk!! Toen ben ik met de menukaarten naar binnen gelopen, en tegen de bazin gezegd dat we gingen omdat we veel te lang moesten wachten, volgens mij interesseerde het er niet veel. Voor mij nooit meer. Trouwens ik ben er in het verleden een keer of 5 wezen eten daarvoor geef ik nog een 6. Maar zo wens ik niet behandeld te worden.

59. Ingrid baalemans

Vanavond lekker gegeten, grote porties, lekker eten, leuke en vriendelijke bediening op een mooi terras aan de maas.

60. Gegeten bij de Beacon, eten is prima, we waren al een keer daar geweest toen alleen iets gedronken, toen was de bediening geweldig. Nu vonden wij het iets minder ook geen leuke sfeer toen wel. De leidinggevende man was er nu niet. Alleen een oudere dame en een jongere, niet echt geweldig. Maar het eten was goed, we gaan nog eens terug misschien is de sfeer en stemming dan beter ??

61. Mooie locatie, en vlot te vinden. Vriendelijk personeel en een top ober. Het was niet overdreven druk, maar toch ontsnapte wel wat zaken aan de aandacht van de bediening. Het voorgerecht was een beetje teleurstellend, de gambaatjes (3) met 1 garnalenkroketje was toch echt te weinig indrukwekkend om met 10,50 als voorgerecht af te mogen rekenen. Das te weinig en te hoog geprijsd voor hetgeen je krijgt. Spareribs, heerlijk, goeie keus en aanrader. Mijn partner een maaltijdsalade, ook echt lekker en ruim voldoende. Men zou wat vaker om het hoekje kunnen kijken voor de dorstige mensch. Een vergeten bestelling werd door de ober op een sympathieke manier recht gezet. Eindconclusie, als ik in Wessem ben, zeker nog n bezoek waard!

62. Beacon ziet er trendy uit, mooie locatie. Uitstekend voor een drankje buiten met mooi weer.
    Carpaccio was prima maar sumier.
    We hadden een biefstuk besteld (rood) maar hij was taai en niet sappig. Naar mijn mening niet vers. Voor de prijs ( 19 euro) een enorme tegenvaller.
    Jong meisje in de bediening was niets op te maken. Ander personeel nogal onprofessioneel. Een klant was ontevreden en hier werd vrij luid commentaar over geleverd. Dat wil je als klant niet horen. Ook waren jongere kinderen boven aan het rennen, omdat het plafond nogal dun was is dat heel goed te horen.
    Al met al was het ok, maar allemaal net niet. Ik kom hier niet zo snel terug.

63. Top locatie, lekker eten en een perfecte sfeer!!!

Prijs/kwaliteit is zeer goed!!! en het is een betaalbaar restaurant op een toplocatie, tussen de boten en jachten..gewoon in een woord super!!!

Kan iedereen dit restaurant aanbevelen, top!!!

We komen zeker terug...

64. Marielle

Zaterdag 17 maart 2012 zijn we met vrienden gaan eten in Wessem. Het was even zoeken daar het niet heel makkelijk te vinden was. Het was een super avond. Het restaurant ligt op een hele mooie locatie, is heel gezellig en sfeervol ingericht waar je met diverse groepjes kunt eten. Verder is de bediening erg leuk en professioneel, hier merk je dat er met gevoel wordt gewerkt. Je voelt je thuis als gast.
    De menukaart is uitgebreid, maar niet super veel keuze, maar zeker met de extra gerechten die vantevoren nog worden benoemd, zeker de moeite waar.
    Al met al is het een ontzettend leuke locatie en het eten is heel erg smaakvol.
    Veel succes aan de nieuwe eigenaar maar met dit personeel moet dit zeer zeker gaan lukken.
    Wij komen zeker nog een keertje!

65. Wij zijn er nu al meerdere keren geweest, dus dat zegt wel genoeg denk ik.

Heerlijk eten, en een mooie locatie.. Heerlijk aan het water.

Ook in deze koude dagen is het heerlijk vertoeven bij de openhaard.

66. Op zaterdag 30-10-2010 met onze vrienden van dienst genoten van een heerlijke avond. Dit is een heel mooie locatie, het restaurant is heel gezellig en sfeervol ingericht waar men gezellig met een groep van 8 personen kan vertoeven, maar ook met z'n tweetjes. De bediening is professioneel en goed, men geeft goed uitleg en gunt de gast inderdaad z'n rust.

De menukaart is gevarieerd, niet alleen qua gerechten maar ook qua prijs. Wellicht heeft dit restaurant een sjieke uitstraling, zeker vergeleken met de 'oude boot', maar het is gewoon een leuke locatie waar ook voor weinig geld lekker gegeten kan worden.

Kortom: dit restaurant verdient meer gasten en is een topper in Wessem.

67. Mooie locatie, en echt lekker gegeten!

Bediening was goed en aardig, alleen dat jongere meisje had er volgens mij niet echt zin in. We moesten uiteindelijk zelf vragen voor de kaart, en na een half uur zowat met een vlag moeten wuiven voor dat ze het eten kwam opnemen. Terwijl het op dat moment helemaal niet druk was. Gelukkig heeft de rest van het personeel het uit eindelijk weer goedgemaakt.

Verder kan je er lekker op je gemak eten.

68. Excellente presentatie en zeer goed van smaak, het was het wachten waard.

Het restaurant straalt een zeer gezellige atmosfeer uit, zeker s'avonds met een gezellig muziekje op de achtergrond en niet gestoord door personeel dat iedere 5 minuten komt vragen of alles wel ok is. Als je blijft, is het OK; anders was je toch weg...!

Wij hopen dat wij hier nog van menig culinair hoogstandje in deze ambiance kunnen genieten.

69. Zeer mooie locatie! Vriendelijke mensen, mooie inrichting.

Eten was super lekker, genoeg keus. Zeker een aanrader!

70. w.fransen

Even lekker weg van alles... aan het water.

Heerlijk gegeten, simpel, maar toch net even anders. Zeer mooie locatie en van binnen ziet het er erg netjes en sfeervol uit!

Geslaagd voor een lekker dagje uit!

71. Ik vind het een erg mooie accommodatie! De bediening is super! En het eten was voortreffelijk! Ik kan het iedereen aanbevelen! Ik kom zeker vaker terug! Subliem!

Ga zo door! Mw. P.O.A.D. Derksen.

72. Mooie accommodatie, vriendelijke bediening. Kleine kaart.

Maarrrr...., we moesten wel erg lang wachten voordat we ons eenvoudige hapje (saté met stokbrood en scampi's) geserveerd kregen.

Smaak was goed maar weinig waar voor je geld. En dat is jammer, we waren enigszins teleurgesteld.

73. Heerlijk eten, prachtige accommodatie en faciliteiten..

Leuke ontvangst door een enthousiast en gedreven koppel wat deze aanwinst voor de omgeving runt..