Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wessem verdeeld zijn.

Locatie (binnen gegeten) viel tegen, ongezellig, harde muziek. Bediening was heel vriendelijk. Hoofdgerechten waren heerlijk. Wel jammer dat we een andere kaart kregen dan op de site te zien is....Dessert viel erg tegen, jammer.

Heerlijk gegeten bij gasterie De Knip.
    Gezellige sfeer met goede bediening.

3. Internationaal Wessem

Gerty Rothkrans

Zeer goed.

We hebben hier al verschillende gegeten. Het maandmenu is gewoon top. Super omgeving en complimenten voor het team. Altijd heel vriendelijk. Ontspannen sfeer. Een echte aanrader.

Gezellig druk op t terras. Helaas lang moeten wachten op de menukaart. Geen grote fles Spa rood meer..
    Ruim uur moeten wachten op hoofdgerecht.
    Hamburgers waren heerlijk, fish and chips en schnitzel waten matig. Rode wijn ipv rosé gekregen, deze werd wel omgeruild. Desertkaart gekregen, alleen niet komen vragen of we ook iets wilden hiervan....
    Bediening was wel erg vriendelijk.

Jan Hofman

Alles was perfect: smaak, temperatuur en bediening!

Een herhaling waard!

Jammer dat er geen prijzen bij de dranken staan. Verder gezellig zitten en vriendelijk personeel. Snelle bediening.

Heel gezellige locatie, vriendelijke bediening. Mooie omgeving om te wandelen.

Het eten was lekker. De sfeer was prettig. Kortom we hebben lekker en gezellig gegeten.

Jacq Roumen

Heerlijk eten in een gezellige ambiance met veel persoonlijke aandacht.
    Voor herhaling zeker vatbaar.

10. Internationaal Wessem

Dennis Reijnders

Puur genieten!

Heerlijk, eerlijk eten voor een mooie prijsje. Daarbij is de bediening, locatie en sfeer echt meer dan top!
    Kortom: een echte aanrader! Niet twijfelen, gewoon doen…

Ongelooflijk dat hier neg. /Slechte recensies op staan, denk dat het meer aan de desbetreffende gasten ligt dan aan de mensen van de Beacon.

We hebben een heel gezellige avond gehad. Lekker eten, goed verzorgd, bijzonder vriendelijke bediening.

12. Internationaal Wessem

GENIETEN!

Stuk voor stuk, allemaal Heerlijke gerechten, vrolijk en attent personeel, Top bediening! Super locatie.

Onze regenachtige vakantiedag is helemaal goedgemaakt door deze mensen! Klasse!

13. Internationaal Wessem

Marjon & Erwin

Een voor ons iedere keer weer terugkerend feestje! De sfeer is erg gezellig, gemoedelijk. Lekkere achtergrondmuziek en heerlijk eten! Complimenten aan de keuken en aan het bedienend personeel!

14. Mediterraans Wessem

G. van der Heijden

Wij hebben met vrienden hier gegeten. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu.
    Dit was erg smaakvol en we hebben genoten van het heerlijke eten.Veel keus uit de bierkaart en heerlijke rode wijn.
    Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Joost Jansen

Met een vriendengroep van vijf mannen prima gegeten op het gezellige terras. De royale porties doorgespoeld met enkele speciaalbiertjes van de tap. Onverslaanbare prijs/kwaliteit/kwantiteit!

16. Mediterraans Wessem

M. Konings

Een echte aanrader! Bediening zeer aardig en goed! Eten voortreffelijk! Echt verrassend! Heerlijke avond gehad.

Jules Willems

Heerlijke maaltijdsalades en voortreffelijke broodjes. Zeer vriendelijke bediening!

Heel erg bedankt voor de heerlijke brunch en speciaal voor mijn tarwe-lactose intolerantie klaargemaakte eten met een super lekker toetje waarvan ik echt genoten heb. Petje af voor de kok en een super goede bediening.Al met al het was heel erg geslaagd. Merci en tot de volgende keer.

19. Mediterraans Wessem

Verrassend lekker gegeten. Mooie presentatie op de borden, heerlijke gerechten.
    Ook een hele vriendelijke bediening.
    Minpuntje was de huiswijn, zeker niet die prijs per glas waard.

20. Internationaal Wessem

Gisteren gegeten met AH actie. Lekker eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Zijn benieuwd naar de overige gerechten op de kaart, komen zeker terug.

Marjan en Jos

We hebben heerlijk gegeten.

Bas Snijkers

Gasterie de knip is nog steeds een gezellige dorpskroeg waar je heerlijk kan eten.

Marcel & Evy

Vandaag met Evy hier mosselen gegeten. In een woord geweldig! Nooit ergens betere en lekkerdere gegeten dan hier. Kimberley je bent geweldig!

Hannie Seijkens

Wij heerlijk buiten gezeten op het terras en onze lunch werd verzorgd door Emilie en die smaakte HEERLIJK!

25. Internationaal Wessem

Vorig jaar ben ik met mijn partner voor het eerst bij The Beacon geweest en sindsdien is dit, zelfs vanuit Zuid Limburg waar wij wonen, een vaste plek waar we graag wat extra minuten voor rijden. De menukaart bevat voldoende keuze voor een redelijke prijs, de locatie is zéér bijzonder omdat het restaurant in het water is gebouwd en zodoende onderdeel uitmaakt van de haven faciliteiten van het Comfort Parc Wessem. Regelmatig meren boten aan voor een heerlijke lunch of diner, en terecht!

Het restaurant heeft een ruim terras met diverse tafels en enkele lounge achtige zitjes waar je bij zomers weer heerlijk kunt toeven. Het interieur is sfeervol, warm en gezellig met veel aardse tinten.

De keukenbrigade levert iedere keer weer een puik gerecht af, wij zijn er meerdere keren wezen eten en de kwaliteit is altijd hetzelfde geweest. Je merkt dat er veel met verse producten wordt gewerkt en de gerechten worden met zorg bereid; iets wat je tegenwoordig niet snel meer ziet in een restaurant.

Op de woensdagavond, en dit is écht een aanrader, hebben zij onbeperkt SpareRibs op de kaart staan. Nu ben ik zelf een groot liefhebber van SpareRibs en te vaak zijn deze droog, keihard, verbrand of bevat het gewoon te weinig vlees en teveel bot. Bij The Beacon lakken zij deze zelf af met hun eigen gemaakte marinade en de SpareRibs zijn daardoor lekker mals, sappig, en het vlees valt letterlijk van de botten af, heerlijk!

Qua drinken hebben zij een ruime wijnkaart met overheerlijke witte, rode en rosé wijnen (de witte Pinot Grigio is echt een aanrader die makkelijk te combineren is met zowel vis als vlees gerechten), maar ook is er voldoende fris en bier te bestellen.

Restaurantmanager Michiel maakt het zijn klanten écht naar de zin, als een ervaren gastheer runt hij het restaurant op een dusdanige relaxte manier dat je je er altijd thuisvoelt op welk moment je ook binnenkomt.

Mocht je ooit eens in de buurt van Wessem zijn ga dan gerust eens naar The Beacon, je krijgt er waar voor je geld en zult niet teleurgesteld worden door de kwaliteit van het eten en de ambiance.

onderhoudsgroep TC Helios Heel

Het jaarlijkse uitstapje van de onderhoudsgroep (12 personen) van de tennisclub Helios, bracht ons, met de fiets, eerst naar Museum "terug in de tijd" en daarna naar Gasterie de Knip in Wessem. Het was een prachtige dag met mooi weer en dus ook super terrasweer. Bij Gasterie de Knip werden wij door gastvrouw Ellen geweldig ontvangen. Alles was perfect geregeld, een mooie terrasplek en een, van te voren besteld heerlijk en goed verzorgd, driegangenmenu (diner)!! Chapeau en eine dikke merci van ons allen!! Een geweldige ontvangst in een ontspannen ambiance.

Carlien de Kruif

Gezellig gegeten in een zeer toegankelijke ambiance. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

28. Internationaal Wessem

A. tinnemans

Heerlijke lunch aan het water, mooi uitzicht en top bediening!

29. Internationaal Wessem

Bambialtijdvrolijk

Regelmatig lunchen we hier op onze vrije dag en het is altijd genieten! Met goed weer is het heerlijk op het terras, in de winter gezellig en romantisch binnen bij de open haard. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en met een vleugje humor van de eigenaar. Het eten is goed en regelmatig een andere kaart. Iedere maand een verrassend en smakelijk maandmenu. Ook voor het diner is The Beacon een goede keus, wij hebben hier al vaker met twee, maar ook met grotere groepen gezeten en elke keer is het weer een feestje! Kortom: ga zo door en tot volgende week!

30. Internationaal Wessem

Helen

Wij zijn hier nu 2 keer geweest en nog nooit zo slecht ontvangen als hier. 1ste keer met moederdag, alles zat vol dus vroegen we of we tussen de gebouwen in, waar verschillende lounge setjes stonden, een kopje koffie mochten drinken met mijn ouders. Hij wees ons op zo een arrogante manier de deur, zo praat ik nog niet tegen mijn eigen hond.
    2de keer waren we met 8 personen en hadden met de boot aangelegd. 1 van ons had geen shirtje bij maar wel een handdoek omgeslagen. We zijn in een hoekje gaan zitten hadden ons drinken en eten besteld. Serveerster kwam ons drinken brengen en daar kwam meneer dictator weer aan. We moesten ons aan de huisregels houden en waren zo niet welkom. Nou meneer de dictator, als u nu eens zorgt dat u de huisregels duidelijk hebt hangen zodat ik niet het gevoel heb dat u eerst naar de mensen kijkt zodat u dan ter plekke uw eigen regels maakt. Mijn geld is net zoveel waard als dat van een ander!