Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wesepe verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Wesepe

Voor het eerst sinds tijden weer eens Chinees eten opgehaald hier: 1 loempia speciaal met rundvlees, 1 bami met ei en ham, en huismenu nummer 1 met nasi.
    De nasi, bami, tjapjoy en Fou Yong Hai konden ermee door.
    De loempia was niet knapperig/krokant en het soppige rundvlees was er middenin gekwakt waardoor het eruit zag als één grote baggerbende.
    De 4 stuks pisang goreng (gebakken banaan) waren niet goed gebakken, bananenstukken hingen eruit en waren niet half gaar.
    Bij het afhalen een hoop gemopper van andere klanten omdat bestellingen te lang klaarstonden en koud werden. Ook van het personeel wordt je niet echt vrolijk.
    Heel erg jammer. Wij komen hier niet meer terug.

2. Chinees-Indisch Wesepe

Lang niet meer zoals het was. Enige vernieuwing, zowel qua eten als inrichting zou niet overbodig zijn. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

3. Chinees-Indisch Wesepe

Tweede kerstdag met de familie gewokt. Er zou ook sushi zijn stond op de site, maar de sushi was op, net als de fristi en het tapbier. De mensen aan de "lange tafel" zouden de sushi hebben opgegeten, toevallig waren dat onze buren en bij navraag bleek dat zij maar 4 stukjes sushi hebben gezien en die zijn door een kleinzoon opgegeten. Er was dus gewoon geen sushi. Een vlotte zakenman(vrouw) zou iets van de rekening hebben gedaan of bijvoorbeeld een tegoedbon hebben gegeven, maar niets van dat! Het buffet was net als anders, maar wel 2,50 euro per persoon duurder. Slechte zaak!! Ook de bediening laat te wensen over, niet klantvriendelijk. De gloriedagen van onze plaatselijke Chinees zijn verleden tijd.

4. Chinees-Indisch Wesepe

Wij gingen in het verleden hier vaak wokken. Belde ik 2 dagen geleden, kan hier niet meer wokken met 2 of 3 personen, alleen in grote gezelschappen. Vond het belachelijk en de hoorn werd er opgegooid. Kom hier nooit weer.

5. Chinees-Indisch Wesepe

Bestelling afgehaald. Eten was redelijk, verschilt nogal eens van dag tot dag. Bediening was ronduit onbeschoft. Na een discussie over het plastic tasje kregen wij als klant eerst de middelvinger en daarna nog scheldwoorden als toetje. Niet erg netjes vonden wij.

6. Chinees-Indisch Wesepe

Wij gaan er regelmatig wokken, de bediening is aardig, de kok is goed en vriendelijk. Wij moeten er een stukje voor rijden maar hebben het er zeker voor over: het is de beste chinees bij ons in de regio! Wij nemen bij elke chinees waar we eten tomatensoep, maar in Hong Kong City is de tomatensoep echt het lekkerst! Vergeleken met andere wokrestaurants, is deze wok echt goedkoop!

7. Chinees-Indisch Wesepe

Bestellingen worden verkeerd opgenomen en een passende oplossing komt er niet, voor mij nooit weer!

8. Chinees-Indisch Wesepe

jan adema

prima restaurant met een prima kwaliteit-prijs verhouding.

9. Chinees-Indisch Wesepe

Kunnen nog geen bestelling fatsoenlijk aannemen daar. Eten is niet warm, de loempia lijkt wel karton. Krijgt het verkeerde mee en een fatsoenlijke oplossing ho maar.

10. Chinees-Indisch Wesepe

Op aanraden van derden hier gegeten, het was er erg rustig maar dat kwam wellicht door St Nicolaasvieringen in Nederland. We waren met zes personen en wilden eigenlijk dat de kok iets lekkers zou koken naar eigen goeddunken maar dat konden we de, overigens zeer vriendelijke chinese dame niet duidelijk maken. We hebben vervolgens gekozen voor 1 chinese rijsttafel, 1 indische rijsttafel en 1 kantonese rijsttafel, elk voor twee personen zodat we toch een keuze uit " van alles wat" hadden. Heb al in veel chinese restaurants gegeten maar kan me geen restaurant meer herinneren waar het beter smaakte. Complimenten aan de kok.

Heb hier zaterdagavond met mijn dochter gegeten, het was super goed. De biefstuk lekker mals, heerlijke saus en warme groenten, toppie we komen hier zeker weer.

karin

Zoals velen met ons zijn ook wij via vakantieveiling hier terecht gekomen.Het restaurant zou wat meer uitstraling mogen hebben en het plaatsen van opvallende reclame aan de toegangswegen zal zeker nog meer gasten opleveren.De ontvangst is zeer vriendelijk.Wij vinden na een paar keer hier geweest te zijn een tafel in de serre leuker zitten dan in de rest van de zaak.Lekker brood maar i.p.v het sausje toch liever roomboter en voor de liefhebber knoflook-kruidenboter erbij.Het eten is heerlijk en de eigen gemaakte appelcompote is een hit! Storend is het veelvuldig vragen of men nog wat wil drinken.Frisdrank uit een flesje heeft de voorkeur,nu is niet duidelijk of het echt merkdranken zijn. Leuk is de enthousiaste en persoonlijke bediening van het vrij jonge personeel.

Wij hebben inmiddels een aantal keren mogen genieten van al het lekkers van de uitgebreide menukaart en komen zeker nog eens terug om ook de pannenkoeken te gaan proeven!

Afgelopen vrijdag hebben we hier gegeten met een bon van Vakantieveilingen. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooraf lekkere carpaccio en als hoofdgerecht biefstuk. We hebben zelden zo'n malse biestuk gegeten. Bijgerechten ook prima, vooral de appelcompote en de gebakken aardappeltjes. Afgesloten met koffie met lekkers. De bediening was ook erg vriendelijk.

gegeten met een bon van vakantieveilingen.
    lekker eten, service prima.
    moesten alleen wat lang op het eten wachten.
    niet echt gezellig aangekleed, kan beter.

verder prima restaurant voor een nette prijs!

Zeker een aanrader, personeel is vriendelijk, het eten smaakt goed, prijs kwaliteit verhouding top. Gewoon doen!

Via via, zijn wij doorverwezen naar dit restaurant in wesepe, al meerdere malen overwogen en niet doorgezet, maar uiteindelijk vorige week toch maar de knoop doorgehakt... En blij toe ook! Bij aankomst werden wij vriendelijk, met ons vieren, doorverwezen naar een mooi tafeltje aan het raam. Onze drankjes werden snel geserveerd, evenals het overheerlijke broodje vooraf... (Wij zijn nog steeds benieuwd naar de ingrediënten van de sausen ;) ) Zowel ons voorgerecht, alsmede ons hoofdgerecht hebben ons voortreffelijk gesmaakt! Ivm de drukte hebben we wel ietwat langer moeten wachten, maar wat wij uiteindelijk uitgeserveerd kregen, maakte het wachten meer dan goed! I.p.v. het dessert hebben wij gekozen voor een "koffie met een tik", dus helaas kunnen wij u niet informeren over de kwaliteit hiervan, maar een volgende keer zullen wij dit zeker gaan proberen! Want dat we terugkomen is een vaststaand feit! Prijs/ kwaliteit verhouding=Subliem! Jonge bediening, maar wel zeer spontaan en correct. Al met al hebben wij enorm genoten!

Afgelopen woensdag zijn we wezen eten met een bon van vakantieveilingen. Wat hebben we genoten. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk door alle medewerkers ontvangen. We hadden een 3 gangen keuzemenu en de keus was echt heel groot. Uiteindelijk konden we toch een keus maken uit al het lekkers. Van het soepje tot en met het ijs hebben we genoten. Bijna nergens zo lekker gegeten en wat een leuke vriendelijke bediening. Een dikke 10 waard en ons zien ze gauw weer terug. Nogmaals bedankt voor de "heerlijke "avond".

Fam. Geurts.

vrijdag de 13e gegeten bij de Gebroeders.
    Zelden zulke aardige jonge mensen in de bediening meegemaakt, die ook nog eens professioneel de gasten bedienden, en lieten ze eens een steekje vallen dan vergeef je hen dat graag met een smile op je gezicht.
    Tel daarbij op het smakelijke 3-gangen keuzemenu en je kunt je voorstellen dat wij graag hier nog eens terug zullen komen, ook al komen wij van verre.

Dit restaurant moet nog veel leren. Vooral het op smaak brengen van het eten. Vers brood? Goedkoop afbakbrood. Als ik om mij heen keek, waren er veel gasten die niet helemaal tevreden waren. Soep lauw en smakeloos, voorgerecht belachelijk kleine portie. Hoofdgerecht redelijk, dessert slechte kwaliteit. Waarom geen betere kwaliteit ijs en bonbons? Nee, wij komen niet meer terug. Gelukkig was het via vakantieveilingen, dus niet te veel betaald.
    Personeel was wel vriendelijk, maar te jong en onervaren. Dit restaurant kan veel beter worden. Betere kwaliteit leveren, dan kan het ook zonder groupon en vakantieveilingen.

Lia

Ook wij hebben gegeten via een bon van vakveilingen op 01/06/12. Je verwachtingen zijn niet zo hoog, zal wel ergens een addertje onder het gras zitten? Integendeel!! We waren echt uit. Wat op viel was de klantvriendelijkheid van het personeel. Alles was mogelijk, ook dieet wensen. Men kwam erg beleefd en vriendelijk vragen of het naar wens was of er nog iets nodig was (ja op tijd) wat in zo veel restaurants bewust wel "te laat" gedaan wordt.
    Het eten was heerlijk. Je merkt dat hier verse producten gebruikt worden.. de appelcompote is een regelrechte aanrader! Aandachtspuntje; de lekkere carpaccio kan iets beter door verse kaaskrullen. Na het dessert werden onze wensen vervuld om nog iets van andere desserts te proeven bij de thee (in leuk servies geserveerd).
    We komen heel graag weer terug.

Gisteren gegeten met vakantieveilingbon. Het eten was smakelijk, goed gaar, er was genoeg en ook werd het warm opgediend.
    Zachte prijzen. Natuurlijk kan het altijd beter, bij de Carpaccio teveel strooikaas ipv echte oude kaas, maar ja, je zit niet in een sterrenrestaurant.
    Wat wij heel belangrijk vinden, is dat de medewerkers heel authentiek vriendelijk zijn en oprecht overkomen.
    Ga zo door.

Irma

Gisteravond met vrienden gereserveerd (met bonnen van Vakantieveilingen). Mochten zelf een tafeltje uitzoeken (+!) en daarna begon het wachten op de eerste drankjes, de kaart, het opnemen van de bestelling. Bestelling voorgerecht ging goed, wel weer lang wachten op uitserveren. Bestelling hoofdgerecht: 1 gerecht verkeerd, dus de keukenbrigade met een noodvaart weer in actie, waardoor entrecote en biefstuk nagenoeg "rare" op het bord belandde.. Omdat tafelgenoten al zaten te eten dit maar voor lief genomen. Excuus: te weinig personeel. Jammer, maar daar kom ik (en mijn werkgever) ook niet mee weg als ik mijn werk niet goed doe. Er zit weinig structuur in de bediening, als drankjes en gerechten in drie (lange) etappes worden uitgeserveerd, gerechten verkeerd worden opgenomen en een bestelling volledig de mist ingaat tussen onze tafel en de keuken, dan mis je gastheerschap, overzicht, leiding/aansturing. Als dit allemaal zo moeilijk loopt zou je ervoor kunnen kiezen om alleen op reservering gasten te ontvangen: daar kun je het aantal personeelsleden op afstemmen. Dit kost klanten: wij zijn al enkele malen eerder geweest, toen liet men zo hier en daar al een steekje vallen. Gisteravond was het echter bar en boos. Daar maakt een drankje van het huis het niet beter op...! Eén troost: het eten dat uiteindelijk opgediend werd was wel smakelijk..!

Hallo, gisteravond heerlijk gegeten, echt nog een keer een plek om naar terug te gaan. Ik had een bon van vakantieveilingen en we hadden op de site al wat gekozen uit de menukaart. Had je nog meer groente of aardappels nodig dan werd dat zo - na een vraag - weer aangevuld.
    Een heerlijke afsluiter is; een oude bekende.
    De slagroom was wel heel lekker en ik kreeg spontaan zin aan warme chocolademelk met slagroom maar dat maar voor de volgende keer bewaard, dus ik kom zeker nog een keer terug. Groetjes
    oh ja, miste een heel klein beetje het restaurantmuziekje, maar er was voor een grote groep een buffet dus misschien daarom.

R. Twilhaar

Snelle beniening
    Klant vriendelijk
    GOED ETEN
    alles komt al snel na de bestelling op tafel voor gerecht hoofd gerecht en na gerecht komt helemaal getimed

Het is niet duur vergeleken met andere restaurants

Al met al een goed en vriendelijk restaurant waar je goed en gezellig kunt eten

Bedankt!

25. Chinees-Indisch Wesepe

Weer eens heerlijk gegeten in het restaurant. Het was zeker de moeite waard en zeker niet de laatste keer.

Fam. Vlaskamp

Beste Gebroeders,

Gisteravond weer heerlijk en gezellig met de familie bij jullie in het restaurant gegeten! De kinderen vermaken zich met alle speel mogelijkheden prima. De dag ervoor hebben jullie een fantastisch warm en koud buffet bij mijn ouders bezorgd, iedereen was het er over eens dat het heerlijk smaakte! Wij komen zeker weer, en voor anderen, het is echt een aanrader om hier heen te gaan!!

Mooi restaurant.
    Leuk personeel.
    En lekker eten.
    Ook van de snackbar.

Mevr. Slag

Vrijdag de dertiende uit eten gaan dat is de goden verzoeken, maar niets is minder waar dit keer. Het eten was verrukkelijk en de bediening was ook goed tot zeer goed. Het enige minpuntje was de broccoli maar daar stond weer een heerlijk rauwkost en verse appelmoes tegenover. Het broodje als voorafje was ook heerlijk. Kort en krachtig nu 4 uur later zitten we nog steeds heerlijk vol.
    O nee nog een minpuntje maar daar kunnen hun niets aan doen en dat is de afstand tussen Borne en Wesepe, is iets te ver om er regelmatig te komen maar als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs.

Nog nooit zoiets beleefd. Oneindige wachttijden, diverse gerechten en stokbrood op. Later kregen andere gasten te horen dat ook de gewenste soep op was. Het dessert zou ook nog weer lang op zich laten wachten vandaar dat we zijn vertrokken. Men kon het gewoon niet aan, geen structuur.
    Kwaliteit van het eten is prima. Jammer van de service.

Geertruida F

Wij zijn gisteravond onaangekondigd met ons zessen komen dineren. Na binnenkomst zijn we naar een mooie plek aan het raam gewezen.De bediening was erg vlot en vriendelijk, leuke muziek op de achtergrond, niet te luid, zodat we elkaar nog fatsoenlijk konden verstaan..We hebben voortreffelijk genoten van de gerechten, het smaakte niet alleen goed, de aankleding was ook prachtig. Ook het versgebakken broodje dat ons vooraf werd geserveerd smaakte naar meer!! Onze complimenten aan de kok. U zult ons zeker weer zien verschijnen.