Bij de Gebroeders in Wesepe

1452819218 82
1583352058 82
1601999607 82
1620647156 82

1. Heb hier zaterdagavond met mijn dochter gegeten, het was super goed. De biefstuk lekker mals, heerlijke saus en warme groenten, toppie we komen hier zeker weer.

2. karin 21 punten

Zoals velen met ons zijn ook wij via vakantieveiling hier terecht gekomen.Het restaurant zou wat meer uitstraling mogen hebben en het plaatsen van opvallende reclame aan de toegangswegen zal zeker nog meer gasten opleveren.De ontvangst is zeer vriendelijk.Wij vinden na een paar keer hier geweest te zijn een tafel in de serre leuker zitten dan in de rest van de zaak.Lekker brood maar i.p.v het sausje toch liever roomboter en voor de liefhebber knoflook-kruidenboter erbij.Het eten is heerlijk en de eigen gemaakte appelcompote is een hit! Storend is het veelvuldig vragen of men nog wat wil drinken.Frisdrank uit een flesje heeft de voorkeur,nu is niet duidelijk of het echt merkdranken zijn. Leuk is de enthousiaste en persoonlijke bediening van het vrij jonge personeel.

Wij hebben inmiddels een aantal keren mogen genieten van al het lekkers van de uitgebreide menukaart en komen zeker nog eens terug om ook de pannenkoeken te gaan proeven!

3. Afgelopen vrijdag hebben we hier gegeten met een bon van Vakantieveilingen. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooraf lekkere carpaccio en als hoofdgerecht biefstuk. We hebben zelden zo'n malse biestuk gegeten. Bijgerechten ook prima, vooral de appelcompote en de gebakken aardappeltjes. Afgesloten met koffie met lekkers. De bediening was ook erg vriendelijk.

4. gegeten met een bon van vakantieveilingen.
    lekker eten, service prima.
    moesten alleen wat lang op het eten wachten.
    niet echt gezellig aangekleed, kan beter.

verder prima restaurant voor een nette prijs!

5. Zeker een aanrader, personeel is vriendelijk, het eten smaakt goed, prijs kwaliteit verhouding top. Gewoon doen!

6. Via via, zijn wij doorverwezen naar dit restaurant in wesepe, al meerdere malen overwogen en niet doorgezet, maar uiteindelijk vorige week toch maar de knoop doorgehakt... En blij toe ook! Bij aankomst werden wij vriendelijk, met ons vieren, doorverwezen naar een mooi tafeltje aan het raam. Onze drankjes werden snel geserveerd, evenals het overheerlijke broodje vooraf... (Wij zijn nog steeds benieuwd naar de ingrediënten van de sausen ;) ) Zowel ons voorgerecht, alsmede ons hoofdgerecht hebben ons voortreffelijk gesmaakt! Ivm de drukte hebben we wel ietwat langer moeten wachten, maar wat wij uiteindelijk uitgeserveerd kregen, maakte het wachten meer dan goed! I.p.v. het dessert hebben wij gekozen voor een "koffie met een tik", dus helaas kunnen wij u niet informeren over de kwaliteit hiervan, maar een volgende keer zullen wij dit zeker gaan proberen! Want dat we terugkomen is een vaststaand feit! Prijs/ kwaliteit verhouding=Subliem! Jonge bediening, maar wel zeer spontaan en correct. Al met al hebben wij enorm genoten!

7. Afgelopen woensdag zijn we wezen eten met een bon van vakantieveilingen. Wat hebben we genoten. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk door alle medewerkers ontvangen. We hadden een 3 gangen keuzemenu en de keus was echt heel groot. Uiteindelijk konden we toch een keus maken uit al het lekkers. Van het soepje tot en met het ijs hebben we genoten. Bijna nergens zo lekker gegeten en wat een leuke vriendelijke bediening. Een dikke 10 waard en ons zien ze gauw weer terug. Nogmaals bedankt voor de "heerlijke "avond".

Fam. Geurts.

8. vrijdag de 13e gegeten bij de Gebroeders.
    Zelden zulke aardige jonge mensen in de bediening meegemaakt, die ook nog eens professioneel de gasten bedienden, en lieten ze eens een steekje vallen dan vergeef je hen dat graag met een smile op je gezicht.
    Tel daarbij op het smakelijke 3-gangen keuzemenu en je kunt je voorstellen dat wij graag hier nog eens terug zullen komen, ook al komen wij van verre.

9. Dit restaurant moet nog veel leren. Vooral het op smaak brengen van het eten. Vers brood? Goedkoop afbakbrood. Als ik om mij heen keek, waren er veel gasten die niet helemaal tevreden waren. Soep lauw en smakeloos, voorgerecht belachelijk kleine portie. Hoofdgerecht redelijk, dessert slechte kwaliteit. Waarom geen betere kwaliteit ijs en bonbons? Nee, wij komen niet meer terug. Gelukkig was het via vakantieveilingen, dus niet te veel betaald.
    Personeel was wel vriendelijk, maar te jong en onervaren. Dit restaurant kan veel beter worden. Betere kwaliteit leveren, dan kan het ook zonder groupon en vakantieveilingen.

10. Lia 236 punten

Ook wij hebben gegeten via een bon van vakveilingen op 01/06/12. Je verwachtingen zijn niet zo hoog, zal wel ergens een addertje onder het gras zitten? Integendeel!! We waren echt uit. Wat op viel was de klantvriendelijkheid van het personeel. Alles was mogelijk, ook dieet wensen. Men kwam erg beleefd en vriendelijk vragen of het naar wens was of er nog iets nodig was (ja op tijd) wat in zo veel restaurants bewust wel "te laat" gedaan wordt.
    Het eten was heerlijk. Je merkt dat hier verse producten gebruikt worden.. de appelcompote is een regelrechte aanrader! Aandachtspuntje; de lekkere carpaccio kan iets beter door verse kaaskrullen. Na het dessert werden onze wensen vervuld om nog iets van andere desserts te proeven bij de thee (in leuk servies geserveerd).
    We komen heel graag weer terug.

11. Gisteren gegeten met vakantieveilingbon. Het eten was smakelijk, goed gaar, er was genoeg en ook werd het warm opgediend.
    Zachte prijzen. Natuurlijk kan het altijd beter, bij de Carpaccio teveel strooikaas ipv echte oude kaas, maar ja, je zit niet in een sterrenrestaurant.
    Wat wij heel belangrijk vinden, is dat de medewerkers heel authentiek vriendelijk zijn en oprecht overkomen.
    Ga zo door.

12. Irma 25 punten

Gisteravond met vrienden gereserveerd (met bonnen van Vakantieveilingen). Mochten zelf een tafeltje uitzoeken (+!) en daarna begon het wachten op de eerste drankjes, de kaart, het opnemen van de bestelling. Bestelling voorgerecht ging goed, wel weer lang wachten op uitserveren. Bestelling hoofdgerecht: 1 gerecht verkeerd, dus de keukenbrigade met een noodvaart weer in actie, waardoor entrecote en biefstuk nagenoeg "rare" op het bord belandde.. Omdat tafelgenoten al zaten te eten dit maar voor lief genomen. Excuus: te weinig personeel. Jammer, maar daar kom ik (en mijn werkgever) ook niet mee weg als ik mijn werk niet goed doe. Er zit weinig structuur in de bediening, als drankjes en gerechten in drie (lange) etappes worden uitgeserveerd, gerechten verkeerd worden opgenomen en een bestelling volledig de mist ingaat tussen onze tafel en de keuken, dan mis je gastheerschap, overzicht, leiding/aansturing. Als dit allemaal zo moeilijk loopt zou je ervoor kunnen kiezen om alleen op reservering gasten te ontvangen: daar kun je het aantal personeelsleden op afstemmen. Dit kost klanten: wij zijn al enkele malen eerder geweest, toen liet men zo hier en daar al een steekje vallen. Gisteravond was het echter bar en boos. Daar maakt een drankje van het huis het niet beter op...! Eén troost: het eten dat uiteindelijk opgediend werd was wel smakelijk..!

13. Hallo, gisteravond heerlijk gegeten, echt nog een keer een plek om naar terug te gaan. Ik had een bon van vakantieveilingen en we hadden op de site al wat gekozen uit de menukaart. Had je nog meer groente of aardappels nodig dan werd dat zo - na een vraag - weer aangevuld.
    Een heerlijke afsluiter is; een oude bekende.
    De slagroom was wel heel lekker en ik kreeg spontaan zin aan warme chocolademelk met slagroom maar dat maar voor de volgende keer bewaard, dus ik kom zeker nog een keer terug. Groetjes
    oh ja, miste een heel klein beetje het restaurantmuziekje, maar er was voor een grote groep een buffet dus misschien daarom.

14. R. Twilhaar

Snelle beniening
    Klant vriendelijk
    GOED ETEN
    alles komt al snel na de bestelling op tafel voor gerecht hoofd gerecht en na gerecht komt helemaal getimed

Het is niet duur vergeleken met andere restaurants

Al met al een goed en vriendelijk restaurant waar je goed en gezellig kunt eten

Bedankt!

15. Fam. Vlaskamp

Beste Gebroeders,

Gisteravond weer heerlijk en gezellig met de familie bij jullie in het restaurant gegeten! De kinderen vermaken zich met alle speel mogelijkheden prima. De dag ervoor hebben jullie een fantastisch warm en koud buffet bij mijn ouders bezorgd, iedereen was het er over eens dat het heerlijk smaakte! Wij komen zeker weer, en voor anderen, het is echt een aanrader om hier heen te gaan!!

16. Mooi restaurant.
    Leuk personeel.
    En lekker eten.
    Ook van de snackbar.

17. Mevr. Slag

Vrijdag de dertiende uit eten gaan dat is de goden verzoeken, maar niets is minder waar dit keer. Het eten was verrukkelijk en de bediening was ook goed tot zeer goed. Het enige minpuntje was de broccoli maar daar stond weer een heerlijk rauwkost en verse appelmoes tegenover. Het broodje als voorafje was ook heerlijk. Kort en krachtig nu 4 uur later zitten we nog steeds heerlijk vol.
    O nee nog een minpuntje maar daar kunnen hun niets aan doen en dat is de afstand tussen Borne en Wesepe, is iets te ver om er regelmatig te komen maar als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs.

18. Nog nooit zoiets beleefd. Oneindige wachttijden, diverse gerechten en stokbrood op. Later kregen andere gasten te horen dat ook de gewenste soep op was. Het dessert zou ook nog weer lang op zich laten wachten vandaar dat we zijn vertrokken. Men kon het gewoon niet aan, geen structuur.
    Kwaliteit van het eten is prima. Jammer van de service.

6,1
  19. Geertruida F

Wij zijn gisteravond onaangekondigd met ons zessen komen dineren. Na binnenkomst zijn we naar een mooie plek aan het raam gewezen.De bediening was erg vlot en vriendelijk, leuke muziek op de achtergrond, niet te luid, zodat we elkaar nog fatsoenlijk konden verstaan..We hebben voortreffelijk genoten van de gerechten, het smaakte niet alleen goed, de aankleding was ook prachtig. Ook het versgebakken broodje dat ons vooraf werd geserveerd smaakte naar meer!! Onze complimenten aan de kok. U zult ons zeker weer zien verschijnen.

20. Gisteravond wezen eten met 6 volwassen en 2 kinderen. En het viel vies tegen. De bediening had duidelijk een goede leiding nodig en die ontbrak. Als je een koffie van de gebroeders besteld (volgens de kaart een aangeklede koffie) dan moeten ze niet eerst de aankleding op tafel zetten en dat je na een 10 minuten wachten zelf nog om de koffie moet vragen. Daarbij kwam dat delen van het hoofd gerecht nog gewoon op tafel stonden. Het eten zelf viel ook tegen. Als je vraagt om een varkenhaasje met de saus apart en je krijgt de saus er gewoon over heen dan vraag ik me toch echt af wat ze daar niet aan begrepen hebben. De varkenshaas was trouwens ook erg droog.

21. Schrijver

Gisteravond uit eten geweest met de bon van vakantieveiling!
    De eerste keer, dus wat konden we verwachten????

Het is niet zo'n knus restaurant, maar het eten wat echt prima!
    Voorgerecht carpaccio. Heerlijk.
    Een goed stuk vlees als hoofdgerecht en zonder bij te betalen kregen we zo extra bakjes groente/salades/aardappeltjes etc.
    Tot slot nog een heerlijk toetje; de strooppot!
    Kortom het eten was prima en de bediening erg vriendelijk.

22. 07-09-2011 weer hier wezen eten , de vorige keer waren wij erg enthousiast nu wat minder helaas.
    ik had vooraf aan de bediening ( erg aardig en vriendelijk ) gevraagd of de spare-ribs wel mals zouden zijn en lekker van het bot af zouden vallen. Bij navraag werd mij door de kok beloofd dat dat het geval zou zijn. Helaas niet dus. De smaak was prima (wel wat weinig saus), maar het vlees zat toch echt muurvast aan het bot en als ik ergens van baal. Hakken en snijden met spare-ribs (ik neem ze dus niet weer in dit restaurant).
    Ik kreeg excuses en gratis koffie na, netjes.
    Het brood vooraf was wel erg goed, net zoals het voorgerecht (carpaccio) en het nagerecht (ijs met caramel)

23. Al drie keer geweest via vakantieveiling en altijd goed eten gehad.

Ze hebben elke keer andere kaart en je word niets anders behandeld omdat je een veilingbon hebt.

24. Ik kan mij niet vinden in de vorige beoordeling. Wij vonden het eten heerlijk en de bediening erg aardig.

25. Wij zijn afgelopen vrijdag met 6 volwassenen geweest waarvan 4 een bon hadden van vakantieveiling en daar werd ook vooraf naar gevraagd. Nadat we na een klein half uur nog geen drinken hadden hebben we maar eens gevraagd waar de bestelling bleef. Jonge meisjes in de bediening die geen overzicht hebben en spullen laten vallen, wat nogal te wensen over liet. Ook het eten was niet je van het. Vrij smaakloos en de vis als hoofdgerecht was een aanfluiting want die was net iets groter dan een visstick met weinig smaak. Daarentegen de schnitzel die weer erg groot was dus een enorm verschil in grootte van de vlees- en visgerechten.

Wel hebben we allemaal enorm genoten van de toetjes.

Vond het wel jammer want wij waren een keer met de kinderen geweest, ook met een bon, waar niet van tevoren naar gevraagd werd, en toen was het eten echt top. Dus nu had ik dit restaurant aanbevolen aan anderen en de verwachtingen waren groot, maar deze keer was het absoluut niet goed.

Ik weet niet of die bon daar mee te maken heeft en dat ze nu mensen met een bon wel anders behandelen, maar dit zou ik niet netjes vinden want we betalen bijna gewoon de volle mep en het was 2x totaal anders. Misschien een andere kok?

Jammer want de locatie is wel leuk.

26. Leuk restaurant echt wel een aanrader. Goed eten voor een goede prijs.

De bediening kon beter. Die jongen had niet helemaal het overzicht in de bediening.

27. Wij hebben hier gegeten met een Grouponbon.

Wij werden daardoor niet anders behandeld, er was een prima keuze uit het 3 gangendiner. De sfeer in het restaurant is goed, helaas waren er wel erg weinig bezoekers toen wij er waren.

Ook waren niet alle borden even heel, en lag er geen placemat op tafel. Wel een super lekker vers gebakken brood vooraf!

Complimenten!

Doch was het eten prima, voor een prima prijs.

Bediening was net nieuw, geen probleem want bood netjes excuses aan als iets niet helemaal goed ging. Dat is pas service!

28. Geweldig, fijne bediening, heerlijk en relaxed buiten gezeten.

Het is een echte aanrader.

Leuk en zeer vriendelijk jong personeel.

29. Fabienne

We hebben hier vanavond met 4 personen gegeten.

Fantastisch gegeten. Heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Mooi opgediend. Komen zeker een keer terug.

30. We werden vriendelijk ontvangen.

Kregen rustig de tijd om eerst even te borrelen zoals was afgespoken.

Het eten was voortreffelijk echt goed.

Maar de bediening heeft toch echt wel een goede leiding nodig, na 2 keer opname van een drankje dat nog steeds niet kwam zagen we al een tijdje het drankje op de bar staan maar het wilde maar steeds niet komen.

Zijn er maar even heen gegaan want er stond genoeg personeel bij te kijken, dit is toch niet bedoeling.

Hoe drukker het word des te langer duurt alles.

Probeer hier iets aan te doen.

Want het is toch een voortreffelijke zaak die jullie hebben.

We komen zeker nog wel een keer weer terug, want verder is het goed toefen bij jullie.

31. Mijn man en ik hebben hier gegeten toen we onze trouwdag vierden.

We hebben heerlijk gegeten alles werd zeer mooi opgediend.

De bediening zeer vriendelijk en attent. De eigenaar een leuke, gezellige man.

We hadden dit menu geveild van de vakantieveilingen.

Jammer dat we in Uden wonen anders kwamen we zeker vaker hier.

Bedankt voor het heerlijke diner.

32. Wij hebben vanavond gegeten bij de Gebroeders.

Het was rustig ( niet te druk ) en we konden zelf een tafeltje uitkiezen! Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk.

We hebben genoten en komen zeker snel weer!

Dames van de bediening top, ga zo door!

33. Carla en Marco

Hebben hier 1 keer eerder gegeten en toen een fooi gegeven van 15 euro, zo perfect was alles. Voor een 50e verjaardag met schoonouders hier natuurlijk weer naar toe. Helaas, er was een grote groep en verder ong. 16 individuele gasten. Dit kon de keuken en de bediening niet aan. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat 45 minuten. Tussen hoofdgerecht en nagerecht weer bijna 45 minuten. Na een opmerking over de tijd tussen voor- en hoofdgerecht kregen we na 10 minuten het garnituur. Warme (!) gebakken aardappelen, warme boontjes en salade en appelcompote. Na weer ettelijke minuten kwam dan het hoofdgerecht, vier vleesschotels door. Nagerecht van mijn schoonouders, twee koffiespecialiteiten, kwam eerst. Mijn vrouw had Koffie De Gebroeders, want dit had ik de vorige keer en dat was heel bijzonder. Helaas, nu is dit dessert uitgekleed tot een bodempje likeur en veel spuitslagroom in een glaasje en drie bonbons met een kopje espresso. Ik had ijs. Gelukkig lagen er veel stukjes caramel (toffee?) omheen, want anders had ik niet geproefd dat het caramelijs had moeten zijn. Vier streepjes caramelsaus als decoratie op je bord is m.i. geen ijs met caramelsaus. Als excuus bij het voldoen van de rekening werd aangevoerd dat één persoon uit de bediening ziek was. Hoewel er drankjes van het huis waren aangeboden ter compensatie van het lange wachten werd hier niet meer naar gevraagd. Op mijn verzoek om dan maar de fles huiswijn ter compensatie te "schenken" was het antwoord dat alleen de baas hierover kon beslissen. Die was echter niet aanwezig! Uiteindelijk heeft een ander personeelslid de fles van de rekening gehaald.

Conclusie: hoofdgerechten zijn fantastisch van smaak en kwaliteit, de huiswijn is prima. De bediening vriendelijk maar absoluut niet adequaat en op haar taak berekend als de leiding wegvalt. De keuken/bediening kan een half vol restaurant niet aan. Heeft u tijd en/of is het rustig in dit restaurant dan is Bij de Gebroeders een absolute aanrader. Een tip voor de gebroeders Postma; laat een horeca coach uw personeel een training geven. Uit eten gaan is een totaal beleving en met alleen goede gerechten red je het niet meer tegenwoordig.

34. We hebben erg lekker gegeten.

Het voorgerecht was leuk aangekleed en goed van smaak.

Als hoofdgerecht hadden we de mixed grill, alle vlees soorten waren lekker en mals.

De kinderen waren zeer te spreken over de pannenkoeken.

35. Op 28 - 10 - 2010 in dit restaurant gegeten.

Het was in één woord perfect. De porties waren ruim voldoende en konden, indien nodig aangevuld worden.

Het vlees (hazenpeper) heerlijk mals. Het toetje (met de naam Een van de Gebroeders) was overheerlijk, niet zomaar een kopje koffie met een bonbon maar een complete verrassing. Bediening zeer vriendelijk en deskundig. O ja, ook de wijn was erg lekker!

36. De groentesoep vooraf had weinig smaak, de kip salade was super.

Maar voor vier personen kregen wij kleine bakjes met groente en aardappeltjes, eigenlijk te weinig voor vier man.

Van het trio vlees was de varkens haas wat droog en de biefstuk taai. Deze hebben ze niet laten rusten, had ook iets rauwer gemogen. Hier werd ook niet naar gevraagd.

6,3
  37. Ria van der Zanden

Mooie zaak, een goed 3 gangen menu. Als hoofdgerecht had ik zalm en die was erg goed gebakken, niet te droog en niet te rauw. Precies goed.

We werden geholpen door een blonde vrouw midden 40, was zeer aardig maar vroeg te vaak of alles naar wens was en stond te lang aan de tafel te praten waardoor ons eten afkoelde.

Komen snel weer terug.

38. leopold

We zijn al een paar keer geweest, zowel pannenkoeken als van de menu kaart gegeten, het was erg lekker.

We komen zeker nog terug.

39. Al een paar keer geweest. Lekkere pannenkoeken en de kaart elke keer anders. Leuk en lekker.

Goeie prijs/kwaliteit.

Leuk met kinderen.

40. Erg leuk restaurant voor klein en groot.

Lekker gegeten en gedronken, prima bediening!