Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wernhout verdeeld zijn.

1. Internationaal Wernhout

Adrie Rombouts

Goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben genoten van het eten maar zeker ook van de sfeer.

2. Internationaal Wernhout

Het was weer super! Tot de volgende keer! De speciale koffie ook👍

3. Internationaal Wernhout

En weer heerlijk gegeten. Verrast door de nieuwe gerechten op de kaart, dus weer uitproberen. Zo blijft het leuk hier te komen omdat je nooit hetzelfde hoeft te nemen. Tenzij je er zo gek op ben, dat je niet anders wil. Complimenten weer voor Gerard en Aram!

4. Internationaal Wernhout

Wat een tegenvaller! Het eten was bijzonder smakeloos en veel te duur voor het gebodene. Een kale pasta voor bijna 20 euro en drijvend in de olijfolie. De bediening zou de klacht aan de keuken doorgeven maar daarna niets meer gehoord. Ook de voorgerechten waren niet om over naar huis te schrijven. Bijzonder slecht is ook dat het personeel geen passende reactie kan geven als je aangeeft dat het NIET gesmaakt heeft. Dan nog tot ziens zeggen bij het weggaan! Wat denk je nu zelf? Wij komen in ieder geval nooit meer terug en zullen ook iedereen afraden hier te gaan eten.

5. Internationaal Wernhout

Goetschalckx Guido

Lekker gegeten mooi opgediend.

6. Internationaal Wernhout

John en Petra Oostvogels

Wederom heetlijk gegeten, dagsoep prima, garnalen overheerlijk. Hoofdgerecht ook heerlijk, porties voldoende. Crème brulee was super lekker, beter dan in het verleden. Amuses tussendoor en na afloop prima. Prijs prima voor een heerlijk etentje met volop drankjes. Gerard is een fijne gastheer, als iets niet naar wens is komt hij met een oplossing. Sfeer restaurant is fijn, heerlijk open, mooi ingericht zowel binnen als buiten. Voor ons een goed restaurant met een fijne sfeer👍😀

7. Internationaal Wernhout

We komen al vele jaren maar deze keer merkte we dat de kwaliteit en bediening achter uitgaat en ook de prijs wordt steeds hoger dus prijs / kwaliteit klopt ook niet meer.
    Dit kon je ook merken aan het aantal personen die aanwezig waren ook stukken minder dan voorheen.
    Hopen dat hier wat aangedaan wordt want we hebben er altijd graag gekomen ook omdat het en sfeer volle zaak is.

8. Internationaal Wernhout

Gezellig met het hele gezin gegeten, het eten was lekker en de bediening goed.

9. Internationaal Wernhout

Lekker gegeten en ook volop groente erbij. Mooie uitzicht een zaak om nog eens terug te komen. Vriendelijk personeel.

10. Internationaal Wernhout

Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Luisteren naar de wens van de klant.

11. Internationaal Wernhout

Frans Straver

Lekker gegeten op een prachtig terras goede bediening en betaalbaar. Een mooi restaurant en alles zuiver en netjes.

12. Internationaal Wernhout

Prachtige zaak, mooie locatie. Heerlijk op het terras gezeten je waant je echt op een vakantieterras ergens aan de Cote d' Azur. De clubsandwich is top en smaakt voortreffelijk. Bediening meer dan okay en gastvrij.
    Ruime bierkaart en menu kaart. Komen hier op zeker nog een keer terug om te dineren.

13. Internationaal Wernhout

Heerlijk gegeten!

14. Internationaal Wernhout

Heerlijk gegeten verrassend lekker amuse hapjes aanbeveling echt fijne rustige omgeving sfeervol uitgebreide menukaart

15. Internationaal Wernhout

Adrie Frijters

Een prachtige locatie met een even mooi restaurant. Jonge, prettige en vooral nette bediening, niet ervaren maar dat is geen probleem in deze ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten en gedronken met vrienden en onze kinderen, prijs kwaliteit was in de juiste verhouding. Ons bezoek gaat zeker een vervolg krijgen,zeker op een heerlijke zomerdag the place to be. Ga zo door !

16. Internationaal Wernhout

Prachtig restaurant met geweldig terras. Eten was zeer goed, bediening erg vriendelijk, kortom een heerlijke avond! Zeker aan te raden…

17. Internationaal Wernhout

Prachtige locatie, echt top. Zeer sfeervol interieur prachtig terras (aan ven) zeer rustiek allemaal. Eten erg goed, eigenlijk alles wel erg goed. Aanrader.

Dennis

18. Internationaal Wernhout

Toplocatie .
    Mooi terras met uitzicht over vijver.
    Sfeervol restaurant
    Lekker eten.
    Goeie bediening.

19. Internationaal Wernhout

Echt een leuk restaurant. Leuke bediening en een leuke gezellige sfeer. Gaan we zeker nog eens naar toe.

20. Internationaal Wernhout

We hebben het verrassingsmenu genomen en was erg lekker en gevarieerd.

21. Internationaal Wernhout

Voor de 2de keer gegeten en voor de 2de keer een dikke voldoende. Sfeer: fantastisch, warme zaak, neutrale kleuren en prachtig zicht over het ven. Bediening: jong en (nog) niet op het niveau dat past bij de sfeer en uitstraling, echter is het wel ongedwongen. Keuken: geen fouten, mooie opmaak van de borden en alles vers en dat proef je. Aan ieder bord is aandacht besteed. Prijzen: gezien de kwaliteit is het zeker niet duur. Komen zeker nog een keer terug omdat het in potentie een zeer goede zaak kan worden waar je graag naar toe rijdt, ook via een omweg.

22. Internationaal Wernhout

De bediening mag wat sneller, we moesten best lang wachten tussen de gerechten.

23. Internationaal Wernhout

Petra Oostvogels

Wederom heerlijk gegeten, heerlijke amuse en broodjes vooraf, ook na het diner werd een heerlijk toetje aangeboden. Veel keuze, goede sfeer, prima bediening. Voor ons was het top👍😀

24. Internationaal Wernhout

Super lekker gegeten, goede service en er wordt al eens een grapje gemaakt. Heerlijk gewoon. Voelde echt als thuiskomen voor mij.

25. Internationaal Wernhout

julia billet

Lekker gegeten zoals gewoonlijk, bediening was niet allemaal op de hoogte wat de kaart inhield.

26. Internationaal Wernhout

Janny Mathijssen

Op 2e paasdag heerlijk gegeten, 4 gangen menu met asperges. Dit was helemaal top!!

27. Internationaal Wernhout

Altijd erg gezellig, en heerlijk eten. Het is echt bijna "thuiskomen"! , gemoedelijk en warm.

28. Internationaal Wernhout

Het was weer voortreffelijk. De sfeer, de bediening en het eten.
    De sfeer blijft geweldig en het eten blijft dezelfde kwaliteit, samen met de afwisseling maakt dat je hier wel elke maand kan gaan eten.

29. Internationaal Wernhout

Lilian Verdaasdonk

Het eten was heerlijk en we hebben genoten.

30. Internationaal Wernhout

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie tent waar je lekker op je gemak zit. Een lekkere amuse gehad. Op het laatst een soort pudding en toen we weg gingen nog een lekker glaasje sinaasappel-likeur. Gaan we meer naar toe.