Hier zie je hoe de meningen over de De Eetkamer verdeeld zijn.

1. Internationaal Wernhout

vrienden uit Breda

Heel gezellige avond gehad n.a.v. tien jaar vriendschap.
    Heerlijk gegeten, fijne bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

2. Internationaal Wernhout

luc van loon

Al meerdere keren super lekker gegeten!
    Heel toffe bediening, gewoon genieten!!

3. Internationaal Wernhout

Mark Verwijmeren

Lekkere gerechten en vlotte bediening. Verrassingsmenu is zeer goed bevallen

4. Internationaal Wernhout

Verwijmeren

Prima gezellige sfeer, leuke bediening. Top.

5. Internationaal Wernhout

Paul uit Wuustwezel

Over de hele lijn prima! Wij komen hier zeker vrij regelmatig terug met ons groepje van vier.

Felicitaties voor jullie hele team!

6. Internationaal Wernhout

I.Lenaerts

Samen met een vriendin zijn wij voor het eerst komen eten en wij komen zeker terug!
    De kaart is zo gevarieerd, voor ieder wat wils. De porties zijn zeker niet te klein want ik was er niet in geslaagd om mijn bord leeg te eten. Maar het was super lekker en eens een keer wat anders als je dat wilt!
    Een absolute aanrader! Ook het dessert was verrassend! Tot binnenkort!

7. Internationaal Wernhout

Georges

Wij kwamen voor het eerst, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Wij, 4 personen, hebben heel lekker gegeten. Wij wilden meteen reserveren voor volgende week, maar dan is het gesloten. Ook de sfeer was prima. Dat de kok kwam informeren of alles naar wens was, vonden wij heel attent.
    Wij zullen de Eetkamer adviseren aan vrienden en kennissen -Tot de volgende keer.

8. Internationaal Wernhout

Jolanda van Nispen

Met een groep van 12 personen hier gegeten. Ik persoonlijk vond wel dat het in het begin nogal lang duurde voordat er iemand kwam vragen wat wij wilden drinken. Verder hadden verschillende van ons het grand dessert genomen maar wij vonden het eigenlijk allemaal een beetje tegenvallen. Er zaten volgens mij alleen maar dingen op die niet op de normale dessertkaart staan, we hadden 2 of 3 dingen met pistache, de ananas was niet rijp genoeg en de druiven waren te rijp en er waren een aantal dingen die je echt moest lusten omdat het geen alledaagse smaken waren. Heel erg jammer, want er bleef daardoor nogal wat liggen. Alle andere gangen van ons diner waren allemaal heel erg lekker dus wij komen zeker nog een keer terug - apart of met zijn 12en - maar het grand dessert nemen we dan zeker niet meer.

9. Internationaal Wernhout

A Braspenning

We hebben echt lekker gegeten bij de eetkamer. Het personeel was vriendelijk en de sfeer was warm en gezellig. Dit is voor herhaling vatbaar.

10. Internationaal Wernhout

Het eten en bediening was super goed, jammer dat je met 6 personen aan een lange tafel zit. Tip, ronde tafel voor 6 of 8 personen is gezelliger!

11. Internationaal Wernhout

ad tijssen

Was gezellig en lekker gegeten.

12. Internationaal Wernhout

j van aert

sfeer was goed,werd vriendelijk ontvangen. Eten was goed prijs kwaliteit is goed. Aanrader om eens te proberen. Ga zo door.

13. Internationaal Wernhout

F. Winter

Een hele leuke sfeervolle tent. Bediening vriendelijk, vrolijk en bekwaam. Het eten is zeer goed, zowel de kwaliteit als de bereiding. Gaan hier zeker vaker heen.

14. Internationaal Wernhout

Wij (7 vriendinnen) hebben echt een gezellige avond gehad (ook al was het midden in de week), superlekker gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde! Wij komen zeker terug!

15. Internationaal Wernhout

m. de wilde

Wij hebben een gezellige avond gehad, samen met de kinderen, heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk, het eten goed, iedereen was erg tevreden.

16. Internationaal Wernhout

Malcolm Loney

Good food, great service, exceptional value for money. Best meal in ages.

17. Internationaal Wernhout

Erika Mekes

Op 5 maart de verjaardag van mijn zoon gevierd bij De Eetkamer in Wernhout. Het personeel is supervriendelijk, het eten is fantastisch en de ambiance is prettig. Dit restaurant is zeker een aanrader!

18. Internationaal Wernhout

Frank P.

Op vrijdagavond gegeten in een gezellige drukte. Snelle en vriendelijke bediening. Het is redelijk prijzig maar daarvoor krijg je wel ruime porties, met voldoende frites en groentes. Na afloop nog een gratis likeurtje voor de hele tafel. Kortom, lekker en gezellig gegeten.

19. Internationaal Wernhout

Beyers Erwin

Zeer vriendelijke bediening en lekker eten! Prijs/kwaliteit is perfect, we hebben het restaurant verlaten met een goed en voldaan gevoel! Wij gaan zeker terug!

20. Internationaal Wernhout

Marc van Geel

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Werden snel bediend. Hoeveelheid was prima. Kortom een leuke avond en heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug!!

21. Internationaal Wernhout

Weer een enige avond beleefd. Het blijft steeds een aanrader voor een heerlijk etentje met vrienden. De kwaliteit blijft hoogstaand!

22. Internationaal Wernhout

Prima avond gehad bij de Eetkamer, super lekker en een lekkere limoncello gratis. Top avond.

23. Internationaal Wernhout

Marian van den Nouweland

Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten bij de steeds weer gastvrije Gerard, Gerda, Henk en al het overige personeel. Zeker een aanrader om toch eens zelf te gaan ontdekken wat voor lekkers er in de keuken gemaakt wordt.

24. Internationaal Wernhout

De Eetkamer

in principe lekker en gezellig gegeten, aangenaam warm, goede bediening, goede prijs/kwaliteit. Wel verbeterpunten aan u; zelf jas ophangen, het is donker hierdoor kun je bijna de menukaart niet lezen, erg droge lucht, alle drie van de bediening aan tafel gehad, waardoor soms verwarring.

25. Internationaal Wernhout

Nancy van Hassel

Was lekker en gezellig! Voor herhaling vatbaar.

26. Internationaal Wernhout

Het eten was goed, genoeg keuzes, alleen de serveersters nog onervaren. Ik kreeg de inhoud van 2 flesjes bronwater over mijn broek. Bij betaling geen excuses of een consumptie gratis. Dat was minder.

27. Internationaal Wernhout

Lekker gegeten!! Vriendelijke bediening.

28. Internationaal Wernhout

fam.de .bruijn

Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was geweldig met die kerstversiering. De service is prima en de prijs/kwaliteit kwam goed overeen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

29. Internationaal Wernhout

Geweldig!

Op vrijdagavond met 8 personen gegeten. Het hele restaurant was volgeboekt. Grote keuze op de kaart, zowel voor het voor-, hoofd en nagerecht! Er werden door ons gezelschap verschillende gerechten besteld en alle gerechten waren geweldig en zelfs overtreffend! Ook een uitstekende bediening! Met ook nog een heerlijk likeurtje van de eigenaar erbij was onze avond helemaal top!

30. Internationaal Wernhout

M. Kools-van Hoof

Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Lekker eten en niet al te duur.

31. Internationaal Wernhout

Verwachtingen waren hoog gezien de eerdere recensies. Voorgerecht was netjes, niet spannend. Hoofdgerecht getuigde van grote eenvoud. Slappe salade, blikvoer onder de gebakken vis, spareribs waren gewoon. Nagerecht niet genomen.

32. Internationaal Wernhout

Echt super lekker gegeten en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.👍🏾

33. Internationaal Wernhout

Freddy van Peer

Voor het eerst bij de Eetkamer geweest. Gereserveerd voor zaterdagavond. En dat was maar goed ook. Alles was helemaal bezet. We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Een paar lekkere tussengerechtjes van het huis gekregen. Het is gezellig en sfeervol ingericht. Ondanks de drukte zaten we toch lekker op ons gemak. Het is redelijk prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld. Een aanrader dus. Wij gaan er zeker weer een keer terug naar toe.

34. Internationaal Wernhout

Henk van Es

35. Internationaal Wernhout

Lekker gegeten voor een goede prijs en de bediening was heel vriendelijk en bekwaam

36. Internationaal Wernhout

Frank en Monic en kinderen

Huiselijke sfeer, heel gastvrij en vriendelijk personeel, eten wordt erg warm opgediend! Is zeker een pluspunt. Zeer lekkere wijn. Ook lekkere koffies en thees. De kok komt zelf even een praatje maken, staat erg kort bij de klanten. We zijn er al verschillende keren geweest en steeds zijn er andere suggesties, de kaart verandert, en ook de gezellige 'lichtjes' op de tafel waren weer anders. Gewoon een toppie/toffe en huiselijke eetkamer!!

37. Internationaal Wernhout

Elly Vriends

Het eten viel mij tegen. Soep smaakte alsof hij uit blik kwam. Ik had panna cotta als nagerecht en dat smaakte vooral naar gelatine, heb het dan ook niet opgegeten.

38. Internationaal Wernhout

Wim van den Broek

Gehoord van anderen, dat het prima is. En ja hoor, het was in een woord: Geweldig! De hele ambiance, service en vooral het eten, een dikke Plus! Wij hebben gekozen voor een wildmenu als voor- en hoofdgerecht. Geen behoefte meer voor een nagerecht, dus dan maar een kop koffie. Die was zelfs nog leuk aangekleed.
    Met andere woorden, wij komen beslist terug!!👍👍

39. Internationaal Wernhout

A. Vervuren

Super leuke gelegenheid met leuke bediening en heerlijk eten. Komen zeker gauw een keertje terug met vrienden om gezellig te tafelen.

40. Internationaal Wernhout
  41. Internationaal Wernhout

Stichting Welzijn Zundert

Zojuist heerlijk gegeten met het bestuur en personeel van Stichting Welzijn Zundert. Leuke sfeer en een fantastische bediening. Echt een aanrader.

42. Internationaal Wernhout

De Eetkamer Wernhout, weer super lekker gegeten, fantastische sfeer, vriendelijke bediening. Dit is echt aan te bevelen, dit is dineren zoals het hoort te zijn! Tot snel weer, Jef & Ria

43. Internationaal Wernhout

Erg lekker eten en goede service!

44. Internationaal Wernhout

A.Koot

Alle sterren dik verdiend, wat een belevenis. Met een drie gangen menu, in een woord geweldig. En dat alles voor €25,00. We zullen er vaak nog komen om heerlijk te eten. Tot gauw. Groeten Ab en Lien.

45. Internationaal Wernhout

Goedemiddag. Een tijdje geleden bij jullie wezen eten. Het eten was geweldig. Maar niet te vergeten het personeel verdient ook een pluim. Het was top. Ga zo verder.

Groet Ben Jochems
    Rijsbergen

46. Internationaal Wernhout

Was wel heel druk, maar wel heerlijk gegeten, super goede bediening, fijne sfeer. Kortom; waar voor je geld!

47. Internationaal Wernhout

Ali Branderhorst

Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken, een super kerstdiner.
    Het restaurant zag er ook heel mooi uit!
    Het is wel een eind rijden maar het was de moeite waard.
    Voor herhaling vatbaar.

Vorige pagina