Hier zie je hoe de meningen over de De Eetkamer verdeeld zijn.

1. Internationaal Wernhout

Lekker gegeten!! Vriendelijke bediening.

2. Internationaal Wernhout

fam.de .bruijn

Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was geweldig met die kerstversiering. De service is prima en de prijs/kwaliteit kwam goed overeen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

3. Internationaal Wernhout

Geweldig!

Op vrijdagavond met 8 personen gegeten. Het hele restaurant was volgeboekt. Grote keuze op de kaart, zowel voor het voor-, hoofd en nagerecht! Er werden door ons gezelschap verschillende gerechten besteld en alle gerechten waren geweldig en zelfs overtreffend! Ook een uitstekende bediening! Met ook nog een heerlijk likeurtje van de eigenaar erbij was onze avond helemaal top!

4. Internationaal Wernhout

We hadden met ons vieren een verrassingsmenu genomen en deze was heerlijk. Dit restaurant is een aanrader. We gaan zeker nog eens terug.

5. Internationaal Wernhout

M. Kools-van Hoof

Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Lekker eten en niet al te duur.

6. Internationaal Wernhout

Verwachtingen waren hoog gezien de eerdere recensies. Voorgerecht was netjes, niet spannend. Hoofdgerecht getuigde van grote eenvoud. Slappe salade, blikvoer onder de gebakken vis, spareribs waren gewoon. Nagerecht niet genomen.

7. Internationaal Wernhout

Echt super lekker gegeten en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.👍🏾

8. Internationaal Wernhout

Freddy van Peer

Voor het eerst bij de Eetkamer geweest. Gereserveerd voor zaterdagavond. En dat was maar goed ook. Alles was helemaal bezet. We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Een paar lekkere tussengerechtjes van het huis gekregen. Het is gezellig en sfeervol ingericht. Ondanks de drukte zaten we toch lekker op ons gemak. Het is redelijk prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld. Een aanrader dus. Wij gaan er zeker weer een keer terug naar toe.

9. Internationaal Wernhout

Henk van Es

10. Internationaal Wernhout

Lekker gegeten voor een goede prijs en de bediening was heel vriendelijk en bekwaam

11. Internationaal Wernhout

Frank en Monic en kinderen

Huiselijke sfeer, heel gastvrij en vriendelijk personeel, eten wordt erg warm opgediend! Is zeker een pluspunt. Zeer lekkere wijn. Ook lekkere koffies en thees. De kok komt zelf even een praatje maken, staat erg kort bij de klanten. We zijn er al verschillende keren geweest en steeds zijn er andere suggesties, de kaart verandert, en ook de gezellige 'lichtjes' op de tafel waren weer anders. Gewoon een toppie/toffe en huiselijke eetkamer!!

12. Internationaal Wernhout

Elly Vriends

Het eten viel mij tegen. Soep smaakte alsof hij uit blik kwam. Ik had panna cotta als nagerecht en dat smaakte vooral naar gelatine, heb het dan ook niet opgegeten.

13. Internationaal Wernhout

Wim van den Broek

Gehoord van anderen, dat het prima is. En ja hoor, het was in een woord: Geweldig! De hele ambiance, service en vooral het eten, een dikke Plus! Wij hebben gekozen voor een wildmenu als voor- en hoofdgerecht. Geen behoefte meer voor een nagerecht, dus dan maar een kop koffie. Die was zelfs nog leuk aangekleed.
    Met andere woorden, wij komen beslist terug!!👍👍

14. Internationaal Wernhout

A. Vervuren

Super leuke gelegenheid met leuke bediening en heerlijk eten. Komen zeker gauw een keertje terug met vrienden om gezellig te tafelen.

15. Internationaal Wernhout
  16. Internationaal Wernhout

Stichting Welzijn Zundert

Zojuist heerlijk gegeten met het bestuur en personeel van Stichting Welzijn Zundert. Leuke sfeer en een fantastische bediening. Echt een aanrader.

17. Internationaal Wernhout

De Eetkamer Wernhout, weer super lekker gegeten, fantastische sfeer, vriendelijke bediening. Dit is echt aan te bevelen, dit is dineren zoals het hoort te zijn! Tot snel weer, Jef & Ria

18. Internationaal Wernhout

Erg lekker eten en goede service!

19. Internationaal Wernhout

A.Koot

Alle sterren dik verdiend, wat een belevenis. Met een drie gangen menu, in een woord geweldig. En dat alles voor €25,00. We zullen er vaak nog komen om heerlijk te eten. Tot gauw. Groeten Ab en Lien.

20. Internationaal Wernhout

Goedemiddag. Een tijdje geleden bij jullie wezen eten. Het eten was geweldig. Maar niet te vergeten het personeel verdient ook een pluim. Het was top. Ga zo verder.

Groet Ben Jochems
    Rijsbergen

21. Internationaal Wernhout

Was wel heel druk, maar wel heerlijk gegeten, super goede bediening, fijne sfeer. Kortom; waar voor je geld!

22. Internationaal Wernhout

Ali Branderhorst

Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken, een super kerstdiner.
    Het restaurant zag er ook heel mooi uit!
    Het is wel een eind rijden maar het was de moeite waard.
    Voor herhaling vatbaar.

Vorige pagina