De Eetkamer in Wernhout

de Eetkamer, waar uiteten gaan thuis komen is

Vrij parkeren

1422044998 89
1472072851 88
1545190483 88

1. Jolanda Braspenning

Het eten was heerlijk, alleen vaker aan tafel komen om te kijken of ze nog wat willen drinken, verder perfect.

2. Heerlijk gegeten, zaak in prachtige kerstsfeer. Heerlijke wijn, aparte gerechtjes, lekkere amuse en tussendoortje. Hebben gezellig nagetafeld, was super relax. 🌲👍

3. In 1 woord GEWELDIG! Zoveel extra, geweldig eten en de bediening is echt perfect. Aanrader!

4. R.Janssens

Afgelopen zaterdag 1 december gegeten bij "de Eetkamer", sfeer en het eten is prima.
    Maar de bediening is echt jammer, lopen in hun eigen vrijtijdskleding. Het zou de zaak ten goede komen als iedereen in een nette blouse met een schort o.i.d. zouden lopen.
    Wij bestelde als aperitief ricard en een witte marini, maar kregen dit in een cocktailglas.We kregen een amuse vooraf stukje paté met een broodje, maar we kregen maar gelijk ook de soep die we hadden besteld. Ik maakte de opmerking nog dat het wel erg snel gaat, maar werd weinig gehoor aan gegeven. Bij het afrekenen kregen we een likeurtje, maar ja die ging over tafel met het neerzetten. De gastheer nauwelijks in de zaak gezien. Na het afrekenen gingen we weg en werden we begroet met de woorden "ja doei he".
    Sorry maar dat kan echt niet. Advies is dus kleding, instrueren personeel.

5. Noëlle Nazir

Gezellige kerstsfeer Heerlijk gegeten Top bediening en .....sorry voor de troep die we achter hebben gelaten op de tafel🙈

6. Lekker gegeten in een sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en alle wensen voldaan of suggesties voor een evt volgende keer.

7. Jeannine Pemen

Super gezellige avond sfeervol restaurant… personeel heeft oog voor klanten en pikken hints op… top wij komen zeker terug 😊

8. Lisette Blok

Lekker gegeten vriendelijk personeel.

9. Martin & Jeanette van der CINGEL , Scharendijke

We kwamen tijdens een rit met de motor hier voorbij en werden zonder meer bijzonder hartelijk en gastvrij ontvangen. De lunch was uit louter verse ingrediënten bereid en meer dan voldoende qua hoeveelheid en bijzonder goed van smaak. De bediening was zeer correct maar toch informeel genoeg om ons meteen op ons gemak te laten voelen. Dit restaurant kunnen we zondermeer aan een ieder aanraden. Aram en Gerard, hartelijk bedankt voor de genoten gastvrijheid en de heerlijke maaltijd. Tot hopelijk binnenkort.

10. Weer heel lekker gegeten. Ook een mooi wild menu, heerlijk.

11. Vanavond super heerlijk gegeten vriendelijk personeel en de eigenaren zijn TOPPERS.
    Een echte aanrader we komen er graag.

12. Fam. Van Eynde

Heerlijk gegeten met ons gezinnetje. Aperitiefje op het gezellige terras en daarna lekker binnen gegeten.
    We komen zeker terug naar het terrasje met de heerlijke herfst kussentjes.

13. Arie Graafland

Met familie heerlijk gegeten en wederom was de bediening weer prima!

14. Michel van den Broek

De Eetkamer in Wernhout is een mooi restaurant. Buiten kun je ook heerlijk rustig zitten
    Zeer leuke kaart en grote keuze. Bediening was goed. Vriendelijke uitbaters.
    Kregen tussen hoofdgerecht en dessert nog apperatief. En na het dessert nog een likeurtje.
    Kortom mooi gelegen restaurant en zeker aanrader !!

15. Een echte aanrader, we hebben heerlijk gegeten en gezellig genoten.
    Groetjes Herman en Lia, John en Anita.

16. Goed eten in een leuke sfeer.
    Prijs kwaliteit is goed.

17. Heb het zeer goe ervaren.
    Bediening was zeer goed.

18. Lekker gegeten en gedronken. Prettige sfeer, leuk restaurant, mooie kaart. Kortom, prima eetgelegenheid.

19. Lekker op tetra’s gegeten. Nu ook maaltijdsalades op het hoofdmenu. Heerlijk zeker met de temperatuur buiten. Amuse vooraf, toetje tussendoor, toppie👍

20. Mooie en gezellige eetgelegenheid met goed eten en goede en vriendelijke bediening als ook de eigenaren. Vooraf krijg je een kleine traktatie op een lepel op een schaal. En na het toetje krijg je nog een klein lekker borreltje. Dat geeft net dat extra beetje meer. Zeker een bezoek waard.

21. A.Eskes

Heerlijk op terras gezeten. Fijne sfeer en eten is goed! Je krijgt extra hapjes en als afsluiting een likeurtje

22. Met 14 personen heerlijk gegeten, je hebt het gevoel alsof je in een huiskamer lekker zit te tafelen. Super!

23. jack hendrickx

Gewoon alles prima zoals het hoort, en niet overdreven.

24. elly jansen

Wij hebben een gezellige en goed verzorgde avond gehad. We waren met een grote groep.
    Maar ondanks dat was de service prima. Tussen door wordt je ook nog verrast met allerlei lekkere hapjes/drankje. De kaart is ook zeer uitgebreid. Voor ieder zijn smaak.

25. M. De Wilde

Beste allemaal,

Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten weer bij jullie in het restaurant.
    Leuke vlotte bediening,
    Alles was zeker naar wens. Dat is het fijne van vooral de kok ook, die het eten naar je wensen klaar kan maken. Mijn complimenten het was heerlijk,
    Alle lof voor iedereen en jullie zien ons zeker terug!

Vriendelijke groeten, Marga en Ed De Wilde

26. vd maagdenberg

Heerlijk gegeten was meer dan genoeg.
    Vriendelijke en leuke gastheer.

27. fam.van uijthoven

Helaas moesten wij plotseling weg i.v.m. familie omstandigheden, zodat we niet van het nagerecht hebben kunnen genieten.
    Maar komen zeker nog een keer terug, het hoofdgerecht was in iedergeval heerlijk.

28. Ron Schijfs

Heerlijk ontspannen sfeer.
    Goede ontvangst met goed verzorgde amuse.
    Lekkerste aspergesoep ooit.
    Hele menu was perfect.

29. Robbert peter

Heerlijk gegeten goede bediening gezellig.

30. Te duur voor wat het was.
    Lawaaierig.
    Vriendelijke bediening.

31. Familie van Dun

Heerlijk gegeten met broers en zussen en aanhang bij de Eetkamer!
    Iedereen was enthousiast over de ruime keuze en mooi opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar.

32. Ton & Jenny

Tevreden. Hebben lekker gegeten. Komen beslist nog een keer terug.

33. Edmond Briels

Wij komen al jaren met veel plezier in dit warme restaurantje. Na wat mindere jaren (naar mijn beleving) hebben ze inmiddels de zaak volledig overgenomen en is het gewoon weer heerlijk genieten en zoals ze zelf zeggen "thuiskomen". Thx Aram en Gerard, het was weer heerlijk, tot de volgende keer. Grtjs Edmond en Esther.

34. Trudy Traa

Het is er altijd 100% goed: het eten, de sfeer, de bediening en de service. Nog nooit is er iets geweest wat ik zou willen veranderen.

35. Eten bij Gerard en Aram voelt echt als thuiskomen. Vriendelijk personeel. Heel Sfeervol ingericht en bovenal heerlijk eten 🥂

36. Fam. Verpalen

Heel lekker gegeten in een huiselijke sfeer. Het bedienend personeel was heel vriendelijk.
    Ons zien ze er zeker nog een keer terug.

37. Arinda Abeling

Met recht is het thuiskomen bij De Eetkamer. We komen er geregeld en kunnen goed vergelijken omdat we graag een hapje gaan eten. Gerard is altijd gastvrij en in voor een babbeltje. Het eten is heerlijk. We hebben al heel wat van de kaart geprobeerd en het is altijd perfect. De kleine aandacht in de extra amuse en een digestiefje achteraf geeft net die extra attentie en maakt het altijd af.

38. frans van der mark

Het eten was perfect ook de bediening was heel goed. Veel persoonlijke aandacht. We hadden vrienden bij ons die ook zeker terug gaan komen. (Wonen in Barendrecht) maar ze waren erg enthousiast.

39. Diana idenburg

Zeer sfeervol restaurant.
    De bediening erg lief en aardig.
    Het eten echt super.
    Alles bij elkaar geweldig ☺

40. Leuke bediening, lekker eten en een gezellige uitstraling. Is voor herhaling vatbaar.

41. Fam Willemsen

Vriendelijke bediening smakelijke voorgerechten 2x vis en 1 x soep hoofdgerechten 3x flink stuk vlees je komt er niets te kort 👍🏻🥂

42. Aram

43. Het was weer super! Tot de volgende keer! De speciale koffie ook👍

44. En weer heerlijk gegeten. Verrast door de nieuwe gerechten op de kaart, dus weer uitproberen. Zo blijft het leuk hier te komen omdat je nooit hetzelfde hoeft te nemen. Tenzij je er zo gek op ben, dat je niet anders wil. Complimenten weer voor Gerard en Aram!

45. Wat een tegenvaller! Het eten was bijzonder smakeloos en veel te duur voor het gebodene. Een kale pasta voor bijna 20 euro en drijvend in de olijfolie. De bediening zou de klacht aan de keuken doorgeven maar daarna niets meer gehoord. Ook de voorgerechten waren niet om over naar huis te schrijven. Bijzonder slecht is ook dat het personeel geen passende reactie kan geven als je aangeeft dat het NIET gesmaakt heeft. Dan nog tot ziens zeggen bij het weggaan! Wat denk je nu zelf? Wij komen in ieder geval nooit meer terug en zullen ook iedereen afraden hier te gaan eten.

46. Goetschalckx Guido

Lekker gegeten mooi opgediend.

47. We komen al vele jaren maar deze keer merkte we dat de kwaliteit en bediening achter uitgaat en ook de prijs wordt steeds hoger dus prijs / kwaliteit klopt ook niet meer.
    Dit kon je ook merken aan het aantal personen die aanwezig waren ook stukken minder dan voorheen.
    Hopen dat hier wat aangedaan wordt want we hebben er altijd graag gekomen ook omdat het en sfeer volle zaak is.

48. Gezellig met het hele gezin gegeten, het eten was lekker en de bediening goed.

49. Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Luisteren naar de wens van de klant.

50. Heerlijk gegeten verrassend lekker amuse hapjes aanbeveling echt fijne rustige omgeving sfeervol uitgebreide menukaart

51. Echt een leuk restaurant. Leuke bediening en een leuke gezellige sfeer. Gaan we zeker nog eens naar toe.

52. De bediening mag wat sneller, we moesten best lang wachten tussen de gerechten.

53. Super lekker gegeten, goede service en er wordt al eens een grapje gemaakt. Heerlijk gewoon. Voelde echt als thuiskomen voor mij.

54. julia billet

Lekker gegeten zoals gewoonlijk, bediening was niet allemaal op de hoogte wat de kaart inhield.

55. Janny Mathijssen

Op 2e paasdag heerlijk gegeten, 4 gangen menu met asperges. Dit was helemaal top!!

56. Altijd erg gezellig, en heerlijk eten. Het is echt bijna "thuiskomen"! , gemoedelijk en warm.

57. Lilian Verdaasdonk

Het eten was heerlijk en we hebben genoten.

58. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie tent waar je lekker op je gemak zit. Een lekkere amuse gehad. Op het laatst een soort pudding en toen we weg gingen nog een lekker glaasje sinaasappel-likeur. Gaan we meer naar toe.

59. Peter Bruntink

Zeer leuke en gezellige ambiance. Heel fijne bediening en heerlijk gegeten. Je kunt er echt een hele avond doorbrengen voor Brabantse gezelligheid.

60. Nicole van Gils

Wij hebben lekker gegeten en de bediening was prima!

61. 08-01-2017 vanavond bij de eetkamer gegeten. Voorgerecht ging al mis. Hoofdgerecht zeetong, de bediening gaf zeetong door maar iemand anders zei sliptong, zei tegen mijn man dat ik dat gehoord had dus ik wachtte maar af wat ik zou krijgen. Ze kwamen met het eten en het was sliptong, ik zei dat het zeetong moest zijn. Dan zou ik 20 min moeten wachten, dan was mijn man al klaar met eten. Toen heb ik maar die sliptong genomen. We kregen nog wel een drankje van de zaak. Het was geen leuke avond, jammer.

62. Zeer gastvrij, een uitgebreid menu. Goede kwaliteit.

63. Sylvia van Gastel

Aantal keer gaan eten met 2 of met familie. Super gezellig, leuke bediening en heel lekker eten op mooie manier gepresenteerd. We komen er graag.

64. Fam. Van Aert

Lekker gegeten en prijs/kwaliteit is goed. Jammer dat het een beetje donker was. Hadden moeite met het lezen van de kaart.

65. Leo Schrauwen

Onlangs gezellig met vier onverwacht hier gaan zitten en wat blijkt!! Het was echt heerlijk en de bediening was zo heerlijk onbedwongen vriendelijk en de limoncello was super heerlijk, en zomaar gratis aangeboden. Dat is weer eens wat anders, zeker voor herhaling vatbaar. Doe zo voort.

66. Guust en Anja

Goede bediening, ongedwongen sfeer en lekker en ruim voldoende eten.

67. Heerlijk gegeten. Het was super. Complimenten aan de koks.

68. Fam. Verwijmeren

Lekker gegeten, het was weer goed.

69. Zeer lekker gegeten, onze vierde keer en nog nooit teleurgesteld. Groentjes heerlijk gegaard, net lekker beetgaar, zeer lekker voorgerecht (visserspalet) en zalig dessertje. Prijs kwaliteit zeker dik in orde. Zeer gezellige sfeer.

70. Lekker eten, maar wel de nodige verbeterpuntjes. Voorgerechten relatief klein, wel smakelijk. Hoofdgerechten flink aan de prijs, en de groente was zo goed als rauw. Met ons gezelschap gegeten, weinig gedronken en uiteindelijk ruim 50 euro p.p. betaald. Dat vind ik toch aan de dure kant, vooral voor een in Wernhout gelegen restaurant.

71. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

72. Kan geen mening geven. Als klant komen we meermaals eten bij de Eetkamer. Er was nog plaats op vrijdagavond totdat we melding maakte dat het met de AH actiebon was.
    Toen kregen we als antwoord dat het toch volzet was?

Zeer jammer.

73. Rian Schrauwen

Helaas stonden wij niet geregistreerd. We werden niet herkend. Ze hadden ons niet aangemeld.
    Dus zijn we maar weer rechts omgekeerd.
    Vandaar dat ik geen mening kan geven. Het viel wel tegen.

74. Uitstekend.
    Gezellige avond.
    EXCELLENT eten.
    Prima bediening.
    Uitermate vriendelijke chef en personeel.
    Een aanrader voor iedereen die een fijne avond uit wil.

75. vrienden uit Breda

Heel gezellige avond gehad n.a.v. tien jaar vriendschap.
    Heerlijk gegeten, fijne bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

76. luc van loon

Al meerdere keren super lekker gegeten!
    Heel toffe bediening, gewoon genieten!!

77. Mark Verwijmeren

Lekkere gerechten en vlotte bediening. Verrassingsmenu is zeer goed bevallen

78. Verwijmeren

Prima gezellige sfeer, leuke bediening. Top.

79. Paul uit Wuustwezel

Over de hele lijn prima! Wij komen hier zeker vrij regelmatig terug met ons groepje van vier.

Felicitaties voor jullie hele team!

80. I.Lenaerts

Samen met een vriendin zijn wij voor het eerst komen eten en wij komen zeker terug!
    De kaart is zo gevarieerd, voor ieder wat wils. De porties zijn zeker niet te klein want ik was er niet in geslaagd om mijn bord leeg te eten. Maar het was super lekker en eens een keer wat anders als je dat wilt!
    Een absolute aanrader! Ook het dessert was verrassend! Tot binnenkort!

81. Georges

Wij kwamen voor het eerst, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Wij, 4 personen, hebben heel lekker gegeten. Wij wilden meteen reserveren voor volgende week, maar dan is het gesloten. Ook de sfeer was prima. Dat de kok kwam informeren of alles naar wens was, vonden wij heel attent.
    Wij zullen de Eetkamer adviseren aan vrienden en kennissen -Tot de volgende keer.

82. Jolanda van Nispen

Met een groep van 12 personen hier gegeten. Ik persoonlijk vond wel dat het in het begin nogal lang duurde voordat er iemand kwam vragen wat wij wilden drinken. Verder hadden verschillende van ons het grand dessert genomen maar wij vonden het eigenlijk allemaal een beetje tegenvallen. Er zaten volgens mij alleen maar dingen op die niet op de normale dessertkaart staan, we hadden 2 of 3 dingen met pistache, de ananas was niet rijp genoeg en de druiven waren te rijp en er waren een aantal dingen die je echt moest lusten omdat het geen alledaagse smaken waren. Heel erg jammer, want er bleef daardoor nogal wat liggen. Alle andere gangen van ons diner waren allemaal heel erg lekker dus wij komen zeker nog een keer terug - apart of met zijn 12en - maar het grand dessert nemen we dan zeker niet meer.

83. A Braspenning

We hebben echt lekker gegeten bij de eetkamer. Het personeel was vriendelijk en de sfeer was warm en gezellig. Dit is voor herhaling vatbaar.

84. Het eten en bediening was super goed, jammer dat je met 6 personen aan een lange tafel zit. Tip, ronde tafel voor 6 of 8 personen is gezelliger!

85. ad tijssen

Was gezellig en lekker gegeten.

86. j van aert

sfeer was goed,werd vriendelijk ontvangen. Eten was goed prijs kwaliteit is goed. Aanrader om eens te proberen. Ga zo door.

87. F. Winter

Een hele leuke sfeervolle tent. Bediening vriendelijk, vrolijk en bekwaam. Het eten is zeer goed, zowel de kwaliteit als de bereiding. Gaan hier zeker vaker heen.

88. Wij (7 vriendinnen) hebben echt een gezellige avond gehad (ook al was het midden in de week), superlekker gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde! Wij komen zeker terug!

89. m. de wilde

Wij hebben een gezellige avond gehad, samen met de kinderen, heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk, het eten goed, iedereen was erg tevreden.

90. Malcolm Loney

Good food, great service, exceptional value for money. Best meal in ages.

91. Erika Mekes

Op 5 maart de verjaardag van mijn zoon gevierd bij De Eetkamer in Wernhout. Het personeel is supervriendelijk, het eten is fantastisch en de ambiance is prettig. Dit restaurant is zeker een aanrader!

92. Frank P.

Op vrijdagavond gegeten in een gezellige drukte. Snelle en vriendelijke bediening. Het is redelijk prijzig maar daarvoor krijg je wel ruime porties, met voldoende frites en groentes. Na afloop nog een gratis likeurtje voor de hele tafel. Kortom, lekker en gezellig gegeten.

93. Beyers Erwin

Zeer vriendelijke bediening en lekker eten! Prijs/kwaliteit is perfect, we hebben het restaurant verlaten met een goed en voldaan gevoel! Wij gaan zeker terug!

94. Marc van Geel

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Werden snel bediend. Hoeveelheid was prima. Kortom een leuke avond en heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug!!

95. Weer een enige avond beleefd. Het blijft steeds een aanrader voor een heerlijk etentje met vrienden. De kwaliteit blijft hoogstaand!

96. Prima avond gehad bij de Eetkamer, super lekker en een lekkere limoncello gratis. Top avond.

97. Marian van den Nouweland

Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten bij de steeds weer gastvrije Gerard, Gerda, Henk en al het overige personeel. Zeker een aanrader om toch eens zelf te gaan ontdekken wat voor lekkers er in de keuken gemaakt wordt.

98. De Eetkamer

in principe lekker en gezellig gegeten, aangenaam warm, goede bediening, goede prijs/kwaliteit. Wel verbeterpunten aan u; zelf jas ophangen, het is donker hierdoor kun je bijna de menukaart niet lezen, erg droge lucht, alle drie van de bediening aan tafel gehad, waardoor soms verwarring.

99. Nancy van Hassel

Was lekker en gezellig! Voor herhaling vatbaar.

100. Het eten was goed, genoeg keuzes, alleen de serveersters nog onervaren. Ik kreeg de inhoud van 2 flesjes bronwater over mijn broek. Bij betaling geen excuses of een consumptie gratis. Dat was minder.

Volgende pagina