De Eetkamer in Wernhout

de Eetkamer, waar uiteten gaan thuis komen is

Vrij parkeren

1388197889 89
1419771820 89
1482919681 89

1. Het was weer super! Tot de volgende keer! De speciale koffie ook👍

2. En weer heerlijk gegeten. Verrast door de nieuwe gerechten op de kaart, dus weer uitproberen. Zo blijft het leuk hier te komen omdat je nooit hetzelfde hoeft te nemen. Tenzij je er zo gek op ben, dat je niet anders wil. Complimenten weer voor Gerard en Aram!

3. Wat een tegenvaller! Het eten was bijzonder smakeloos en veel te duur voor het gebodene. Een kale pasta voor bijna 20 euro en drijvend in de olijfolie. De bediening zou de klacht aan de keuken doorgeven maar daarna niets meer gehoord. Ook de voorgerechten waren niet om over naar huis te schrijven. Bijzonder slecht is ook dat het personeel geen passende reactie kan geven als je aangeeft dat het NIET gesmaakt heeft. Dan nog tot ziens zeggen bij het weggaan! Wat denk je nu zelf? Wij komen in ieder geval nooit meer terug en zullen ook iedereen afraden hier te gaan eten.

4. Goetschalckx Guido

Lekker gegeten mooi opgediend.

5. John en Petra Oostvogels

Wederom heetlijk gegeten, dagsoep prima, garnalen overheerlijk. Hoofdgerecht ook heerlijk, porties voldoende. Crème brulee was super lekker, beter dan in het verleden. Amuses tussendoor en na afloop prima. Prijs prima voor een heerlijk etentje met volop drankjes. Gerard is een fijne gastheer, als iets niet naar wens is komt hij met een oplossing. Sfeer restaurant is fijn, heerlijk open, mooi ingericht zowel binnen als buiten. Voor ons een goed restaurant met een fijne sfeer👍😀

6. We komen al vele jaren maar deze keer merkte we dat de kwaliteit en bediening achter uitgaat en ook de prijs wordt steeds hoger dus prijs / kwaliteit klopt ook niet meer.
    Dit kon je ook merken aan het aantal personen die aanwezig waren ook stukken minder dan voorheen.
    Hopen dat hier wat aangedaan wordt want we hebben er altijd graag gekomen ook omdat het en sfeer volle zaak is.

7. Gezellig met het hele gezin gegeten, het eten was lekker en de bediening goed.

8. Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Luisteren naar de wens van de klant.

9. Heerlijk gegeten verrassend lekker amuse hapjes aanbeveling echt fijne rustige omgeving sfeervol uitgebreide menukaart

10. Echt een leuk restaurant. Leuke bediening en een leuke gezellige sfeer. Gaan we zeker nog eens naar toe.

11. We hebben het verrassingsmenu genomen en was erg lekker en gevarieerd.

12. De bediening mag wat sneller, we moesten best lang wachten tussen de gerechten.

13. Petra Oostvogels

Wederom heerlijk gegeten, heerlijke amuse en broodjes vooraf, ook na het diner werd een heerlijk toetje aangeboden. Veel keuze, goede sfeer, prima bediening. Voor ons was het top👍😀

14. Super lekker gegeten, goede service en er wordt al eens een grapje gemaakt. Heerlijk gewoon. Voelde echt als thuiskomen voor mij.

15. julia billet

Lekker gegeten zoals gewoonlijk, bediening was niet allemaal op de hoogte wat de kaart inhield.

16. Janny Mathijssen

Op 2e paasdag heerlijk gegeten, 4 gangen menu met asperges. Dit was helemaal top!!

17. Altijd erg gezellig, en heerlijk eten. Het is echt bijna "thuiskomen"! , gemoedelijk en warm.

18. Het was weer voortreffelijk. De sfeer, de bediening en het eten.
    De sfeer blijft geweldig en het eten blijft dezelfde kwaliteit, samen met de afwisseling maakt dat je hier wel elke maand kan gaan eten.

19. Lilian Verdaasdonk

Het eten was heerlijk en we hebben genoten.

20. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie tent waar je lekker op je gemak zit. Een lekkere amuse gehad. Op het laatst een soort pudding en toen we weg gingen nog een lekker glaasje sinaasappel-likeur. Gaan we meer naar toe.

21. Peter Bruntink

Zeer leuke en gezellige ambiance. Heel fijne bediening en heerlijk gegeten. Je kunt er echt een hele avond doorbrengen voor Brabantse gezelligheid.

22. Nicole van Gils

Wij hebben lekker gegeten en de bediening was prima!

23. 08-01-2017 vanavond bij de eetkamer gegeten. Voorgerecht ging al mis. Hoofdgerecht zeetong, de bediening gaf zeetong door maar iemand anders zei sliptong, zei tegen mijn man dat ik dat gehoord had dus ik wachtte maar af wat ik zou krijgen. Ze kwamen met het eten en het was sliptong, ik zei dat het zeetong moest zijn. Dan zou ik 20 min moeten wachten, dan was mijn man al klaar met eten. Toen heb ik maar die sliptong genomen. We kregen nog wel een drankje van de zaak. Het was geen leuke avond, jammer.

24. Zeer gastvrij, een uitgebreid menu. Goede kwaliteit.

25. Sylvia van Gastel

Aantal keer gaan eten met 2 of met familie. Super gezellig, leuke bediening en heel lekker eten op mooie manier gepresenteerd. We komen er graag.

26. Fam. Van Aert

Lekker gegeten en prijs/kwaliteit is goed. Jammer dat het een beetje donker was. Hadden moeite met het lezen van de kaart.

27. Leo Schrauwen

Onlangs gezellig met vier onverwacht hier gaan zitten en wat blijkt!! Het was echt heerlijk en de bediening was zo heerlijk onbedwongen vriendelijk en de limoncello was super heerlijk, en zomaar gratis aangeboden. Dat is weer eens wat anders, zeker voor herhaling vatbaar. Doe zo voort.

28. Guust en Anja

Goede bediening, ongedwongen sfeer en lekker en ruim voldoende eten.

29. Heerlijk gegeten. Het was super. Complimenten aan de koks.

30. Fam. Verwijmeren

Lekker gegeten, het was weer goed.

31. Zeer lekker gegeten, onze vierde keer en nog nooit teleurgesteld. Groentjes heerlijk gegaard, net lekker beetgaar, zeer lekker voorgerecht (visserspalet) en zalig dessertje. Prijs kwaliteit zeker dik in orde. Zeer gezellige sfeer.

32. Lekker eten, maar wel de nodige verbeterpuntjes. Voorgerechten relatief klein, wel smakelijk. Hoofdgerechten flink aan de prijs, en de groente was zo goed als rauw. Met ons gezelschap gegeten, weinig gedronken en uiteindelijk ruim 50 euro p.p. betaald. Dat vind ik toch aan de dure kant, vooral voor een in Wernhout gelegen restaurant.

33. Weer heerlijk gegeten, super service en een mooi rustiek restaurant.

34. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

35. Kan geen mening geven. Als klant komen we meermaals eten bij de Eetkamer. Er was nog plaats op vrijdagavond totdat we melding maakte dat het met de AH actiebon was.
    Toen kregen we als antwoord dat het toch volzet was?

Zeer jammer.

36. Rian Schrauwen

Helaas stonden wij niet geregistreerd. We werden niet herkend. Ze hadden ons niet aangemeld.
    Dus zijn we maar weer rechts omgekeerd.
    Vandaar dat ik geen mening kan geven. Het viel wel tegen.

37. Uitstekend.
    Gezellige avond.
    EXCELLENT eten.
    Prima bediening.
    Uitermate vriendelijke chef en personeel.
    Een aanrader voor iedereen die een fijne avond uit wil.

38. vrienden uit Breda

Heel gezellige avond gehad n.a.v. tien jaar vriendschap.
    Heerlijk gegeten, fijne bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

39. luc van loon

Al meerdere keren super lekker gegeten!
    Heel toffe bediening, gewoon genieten!!

40. Mark Verwijmeren

Lekkere gerechten en vlotte bediening. Verrassingsmenu is zeer goed bevallen

41. Verwijmeren

Prima gezellige sfeer, leuke bediening. Top.

42. Paul uit Wuustwezel

Over de hele lijn prima! Wij komen hier zeker vrij regelmatig terug met ons groepje van vier.

Felicitaties voor jullie hele team!

43. I.Lenaerts

Samen met een vriendin zijn wij voor het eerst komen eten en wij komen zeker terug!
    De kaart is zo gevarieerd, voor ieder wat wils. De porties zijn zeker niet te klein want ik was er niet in geslaagd om mijn bord leeg te eten. Maar het was super lekker en eens een keer wat anders als je dat wilt!
    Een absolute aanrader! Ook het dessert was verrassend! Tot binnenkort!

44. Georges

Wij kwamen voor het eerst, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Wij, 4 personen, hebben heel lekker gegeten. Wij wilden meteen reserveren voor volgende week, maar dan is het gesloten. Ook de sfeer was prima. Dat de kok kwam informeren of alles naar wens was, vonden wij heel attent.
    Wij zullen de Eetkamer adviseren aan vrienden en kennissen -Tot de volgende keer.

45. Jolanda van Nispen

Met een groep van 12 personen hier gegeten. Ik persoonlijk vond wel dat het in het begin nogal lang duurde voordat er iemand kwam vragen wat wij wilden drinken. Verder hadden verschillende van ons het grand dessert genomen maar wij vonden het eigenlijk allemaal een beetje tegenvallen. Er zaten volgens mij alleen maar dingen op die niet op de normale dessertkaart staan, we hadden 2 of 3 dingen met pistache, de ananas was niet rijp genoeg en de druiven waren te rijp en er waren een aantal dingen die je echt moest lusten omdat het geen alledaagse smaken waren. Heel erg jammer, want er bleef daardoor nogal wat liggen. Alle andere gangen van ons diner waren allemaal heel erg lekker dus wij komen zeker nog een keer terug - apart of met zijn 12en - maar het grand dessert nemen we dan zeker niet meer.

46. A Braspenning

We hebben echt lekker gegeten bij de eetkamer. Het personeel was vriendelijk en de sfeer was warm en gezellig. Dit is voor herhaling vatbaar.

47. Het eten en bediening was super goed, jammer dat je met 6 personen aan een lange tafel zit. Tip, ronde tafel voor 6 of 8 personen is gezelliger!

48. ad tijssen

Was gezellig en lekker gegeten.

49. j van aert

sfeer was goed,werd vriendelijk ontvangen. Eten was goed prijs kwaliteit is goed. Aanrader om eens te proberen. Ga zo door.

50. F. Winter

Een hele leuke sfeervolle tent. Bediening vriendelijk, vrolijk en bekwaam. Het eten is zeer goed, zowel de kwaliteit als de bereiding. Gaan hier zeker vaker heen.

51. Wij (7 vriendinnen) hebben echt een gezellige avond gehad (ook al was het midden in de week), superlekker gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde! Wij komen zeker terug!

52. m. de wilde

Wij hebben een gezellige avond gehad, samen met de kinderen, heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk, het eten goed, iedereen was erg tevreden.

53. Malcolm Loney

Good food, great service, exceptional value for money. Best meal in ages.

54. Erika Mekes

Op 5 maart de verjaardag van mijn zoon gevierd bij De Eetkamer in Wernhout. Het personeel is supervriendelijk, het eten is fantastisch en de ambiance is prettig. Dit restaurant is zeker een aanrader!

55. Frank P.

Op vrijdagavond gegeten in een gezellige drukte. Snelle en vriendelijke bediening. Het is redelijk prijzig maar daarvoor krijg je wel ruime porties, met voldoende frites en groentes. Na afloop nog een gratis likeurtje voor de hele tafel. Kortom, lekker en gezellig gegeten.

56. Beyers Erwin

Zeer vriendelijke bediening en lekker eten! Prijs/kwaliteit is perfect, we hebben het restaurant verlaten met een goed en voldaan gevoel! Wij gaan zeker terug!

57. Marc van Geel

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van het eten. Werden snel bediend. Hoeveelheid was prima. Kortom een leuke avond en heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug!!

58. Weer een enige avond beleefd. Het blijft steeds een aanrader voor een heerlijk etentje met vrienden. De kwaliteit blijft hoogstaand!

59. Prima avond gehad bij de Eetkamer, super lekker en een lekkere limoncello gratis. Top avond.

60. Marian van den Nouweland

Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten bij de steeds weer gastvrije Gerard, Gerda, Henk en al het overige personeel. Zeker een aanrader om toch eens zelf te gaan ontdekken wat voor lekkers er in de keuken gemaakt wordt.

61. De Eetkamer

in principe lekker en gezellig gegeten, aangenaam warm, goede bediening, goede prijs/kwaliteit. Wel verbeterpunten aan u; zelf jas ophangen, het is donker hierdoor kun je bijna de menukaart niet lezen, erg droge lucht, alle drie van de bediening aan tafel gehad, waardoor soms verwarring.

62. Nancy van Hassel

Was lekker en gezellig! Voor herhaling vatbaar.

63. Het eten was goed, genoeg keuzes, alleen de serveersters nog onervaren. Ik kreeg de inhoud van 2 flesjes bronwater over mijn broek. Bij betaling geen excuses of een consumptie gratis. Dat was minder.

64. Lekker gegeten!! Vriendelijke bediening.

65. fam.de .bruijn

Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was geweldig met die kerstversiering. De service is prima en de prijs/kwaliteit kwam goed overeen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

66. Geweldig!

Op vrijdagavond met 8 personen gegeten. Het hele restaurant was volgeboekt. Grote keuze op de kaart, zowel voor het voor-, hoofd en nagerecht! Er werden door ons gezelschap verschillende gerechten besteld en alle gerechten waren geweldig en zelfs overtreffend! Ook een uitstekende bediening! Met ook nog een heerlijk likeurtje van de eigenaar erbij was onze avond helemaal top!

67. We hadden met ons vieren een verrassingsmenu genomen en deze was heerlijk. Dit restaurant is een aanrader. We gaan zeker nog eens terug.

68. M. Kools-van Hoof

Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Lekker eten en niet al te duur.

69. Verwachtingen waren hoog gezien de eerdere recensies. Voorgerecht was netjes, niet spannend. Hoofdgerecht getuigde van grote eenvoud. Slappe salade, blikvoer onder de gebakken vis, spareribs waren gewoon. Nagerecht niet genomen.

70. Lekker gegeten!! Vriendelijke bediening.

71. Echt super lekker gegeten en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.👍🏾

72. Freddy van Peer

Voor het eerst bij de Eetkamer geweest. Gereserveerd voor zaterdagavond. En dat was maar goed ook. Alles was helemaal bezet. We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Een paar lekkere tussengerechtjes van het huis gekregen. Het is gezellig en sfeervol ingericht. Ondanks de drukte zaten we toch lekker op ons gemak. Het is redelijk prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld. Een aanrader dus. Wij gaan er zeker weer een keer terug naar toe.

73. Henk van Es

74. Lekker gegeten voor een goede prijs en de bediening was heel vriendelijk en bekwaam

75. Frans Broos - Jean-Marie Declercq

We hebben op een drukbezochte vrijdagavond weer eens heerlijk kunnen eten bij "De Eetkamer". De ideale plek voor een goede maaltijd in een aangename ambiance. Uitstekende keuken en vlotte en vriendelijke bediening zijn de echte troef voor dit restaurant die zijn plaats in Zundert zeker heeft verdiend. We blijven komen hoor!

76. Frank en Monic en kinderen

Huiselijke sfeer, heel gastvrij en vriendelijk personeel, eten wordt erg warm opgediend! Is zeker een pluspunt. Zeer lekkere wijn. Ook lekkere koffies en thees. De kok komt zelf even een praatje maken, staat erg kort bij de klanten. We zijn er al verschillende keren geweest en steeds zijn er andere suggesties, de kaart verandert, en ook de gezellige 'lichtjes' op de tafel waren weer anders. Gewoon een toppie/toffe en huiselijke eetkamer!!

77. Elly Vriends

Het eten viel mij tegen. Soep smaakte alsof hij uit blik kwam. Ik had panna cotta als nagerecht en dat smaakte vooral naar gelatine, heb het dan ook niet opgegeten.

78. Wim van den Broek

Gehoord van anderen, dat het prima is. En ja hoor, het was in een woord: Geweldig! De hele ambiance, service en vooral het eten, een dikke Plus! Wij hebben gekozen voor een wildmenu als voor- en hoofdgerecht. Geen behoefte meer voor een nagerecht, dus dan maar een kop koffie. Die was zelfs nog leuk aangekleed.
    Met andere woorden, wij komen beslist terug!!👍👍

79. A. Vervuren

Super leuke gelegenheid met leuke bediening en heerlijk eten. Komen zeker gauw een keertje terug met vrienden om gezellig te tafelen.

80. In één woord: Geweldig. Heerlijk eten, veel variatie. En de bediening is ook echt super. Dit allemaal tezamen met de huiselijke sfeer die het restaurant uitademt maakt dat het ons favoriete restaurant is.

81. Stichting Welzijn Zundert

Zojuist heerlijk gegeten met het bestuur en personeel van Stichting Welzijn Zundert. Leuke sfeer en een fantastische bediening. Echt een aanrader.

82. R Snepvangers

83. De Eetkamer Wernhout, weer super lekker gegeten, fantastische sfeer, vriendelijke bediening. Dit is echt aan te bevelen, dit is dineren zoals het hoort te zijn! Tot snel weer, Jef & Ria

84. Erg lekker eten en goede service!

85. A.Koot

Alle sterren dik verdiend, wat een belevenis. Met een drie gangen menu, in een woord geweldig. En dat alles voor €25,00. We zullen er vaak nog komen om heerlijk te eten. Tot gauw. Groeten Ab en Lien.

86. Goedemiddag. Een tijdje geleden bij jullie wezen eten. Het eten was geweldig. Maar niet te vergeten het personeel verdient ook een pluim. Het was top. Ga zo verder.

Groet Ben Jochems
    Rijsbergen

87. Was wel heel druk, maar wel heerlijk gegeten, super goede bediening, fijne sfeer. Kortom; waar voor je geld!

88. Ali Branderhorst

Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken, een super kerstdiner.
    Het restaurant zag er ook heel mooi uit!
    Het is wel een eind rijden maar het was de moeite waard.
    Voor herhaling vatbaar.