Nieuwste foto's in Werkendam

Laatste updates in Werkendam

1. Elise's profielfoto
    Elise heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Wat een slecht restaurant. Na een heerlijke dag in de Biesbosch gingen we hier met de kinderen eten. Het zag er wel wat kneuterig uit, maar dat vonden we juist wel charmant. Helaas werd het een hele vervelende ervaring. Mijn hamburger was bedorven en in plaats van excuses kreeg ik een onbeschofte, uit de hoogte reactie van de bediening. Volgens haar was het kalfsvlees en tja als je dat niet kende, dan kon het gek smaken. Nou zeg. In de eerste plaats eten wij wel eens kalfsvlees en weten heus hoe het smaakt. Daarnaast stond er niets over kalfsvlees op de kaart en je maakt mij niet wijs dat ze een gewone hamburger zomaar met kalfsvlees gaan maken. Wat een nare plek en wat een vervelende afsluiting van onze prachtige dag.

2. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Heerlijk gegeten, goede bediening en de prijs past goed bij het product.

3. oscar van leeuwen's profielfoto
    oscar van leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Nieuwe kaart met herkenbare verse produkten. Lekkere puree bij de zeetongfilets en wortels. Benieuwd naar de “happen van de plank”, daar komen we graag voor terug!

4. Theo Rijkers's profielfoto
    Theo Rijkers heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Theo Rijkers

Goeie friet en Hamburger en lekker warm.

5. Anoniempje's profielfoto
    Anoniempje heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Anoniempje

Vanavond bij de Waterman bij toeval gegeten. Ik was wezen wandelen met mijn man en kinderen in de Biesbosch. Eten was heerlijk! Bediening ook zeer vriendelijk al met al prima!

6. Jose goossens's profielfoto
    Jose goossens heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Jose goossens

De eigenaar verdient een warme douche. Een klein akkefietje loste hij tot volle tevredenheid op en meer 👍👍👍. TOP

7. B. K.'s profielfoto
    B. K. heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Het restaurant was leeg maar nog steeds erg lang moeten wachten op bestellingen.
    Het eten was niet naar huis te schrijven maar wel binnen te houden. Wat wel een nare nasmaak geeft is dat je er wel een premium prijs voor betaald

8. Luna's profielfoto
    Luna heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Duur voor wat je krijgt. Ik was er met 7 vrienden aan het eten, maar dit leek meer dan dat ze aankonden terwijl de rest van het restaurant leeg was. De serveerster was alleen, maar hierdoor duurde het allemaal heel lang.

9. Alda Boudewijn's profielfoto
    Alda Boudewijn heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Alda Boudewijn

Zaterdag 22-04-2017 bij De Waterman gegeten met familie mijn zus trakteerde voor haar 70 verjaardag. Wat een slecht eten alles was koud vlees was taai vis koud groente te verdoor gekookt zonde van het geld we gaan hier ook nooit meer eten .ik zou zeggen doe er wat aan.

10. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Wij hadden het hotel geboekt en bij binnenkomst werden we direct geconfronteerd met de bazin, wat een onaardig persoon, we waren blijkbaar te vroeg en zelf eten is belangrijker dan een sleutel geven. Na een uurtje komen we terug en gaan we naar de kamer die uitstekend was, dus hoop op een fijne avond en ondanks de recensies toch naar beneden om te reserveren voor het eten. Eerst was er geen plaats en later kon het ineens wel.

Vol goede moed aan tafel buiten want het was mooi weer. Mevrouw vond dat we binnen moesten zitten want die tafel was gereserveerd. Na een half uur wachten wordt eindelijk de bestelling opgenomen. Wij nemen wijn, brood vooraf en spareribs. Knoflook saus is geen optie, maar goed, we zijn liefhebbers en gaan er voor.
    Na weer vrij lang gewacht te hebben komt het brood wat nog warm is dus prima keuze. Om ons heen allerlei gasten die ontevreden mopperden, want het personeel heeft het totaal niet onder controle. Verkeerde bestellingen en bestellingen op verkeerde tafels.
    Terwijl we nog rustig met het brood bezig zijn wordt het hoofdgerecht al gereserveerd. Mijn vriendin zegt meteen, lijkt wel van de Aldi. Nou sterker nog die van de Aldi zijn lekkerder. Duidelijk warm gemaakt met de magnetron is al het vocht er uit gelopen. Droog en smakeloos doen we er maar wat barbecuesaus op voor nog een beetje smaak. We krijgen het niet weg.
    De volgende dag gaan we afrekenen en staan er drankjes op de rekening die niet van ons zijn, de bazin vind wel degelijk dat wij die moeten betalen. Gelukkig is de baas wat realistische en haalt ze eraf. Kortom, slecht eten en een eigenaresse die onvriendelijkheid heeft uitgevonden en verre van gastvrij is. Zeker geen aanrader.

11. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Wat vroeger een geweldig restaurant was is nu een afbraak pannenkoek huis waar de bediening, de sfeer en kwaliteit zo slecht is dat het totaal geen bestaansrecht heeft.

12. boelhouwer's profielfoto
    boelhouwer heeft een recensie geschreven voor De Waterman

boelhouwer

Vanmiddag geweest.klanten die later kwamen werden eerder geholpen.geen excuses.geen toiletpapier .geen zeep op beide damestoiletten.Slechte service en onvriendelijke bediening.niet voor herhaling vatbaar

13. Wil Crooijmans's profielfoto
    Wil Crooijmans heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Wil Crooijmans

Personeelsdag georganiseerd met als basis Restaurant de Waterman. Voor 35 personen eerst koffie met heerlijk eigen gemaakt appelgebak. Daarna een heerlijke lunch. Nadat we het Biesbosch museum bezocht hadden, zijn we er naar teruggaan om te borrelen en daarna een heerlijk diner. Vooraf kregen we de kans om in overleg het diner zelf samen te stellen met het hoofd van de keuken. De gastvrijheid van het personeel was super. De Waterman is een prima gelegenheid voor een super dagje uit.

14. Barend en jolanda's profielfoto
    Barend en jolanda heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Werkendam

Barend en jolanda

De dame die ons heeft bediend, werkte er net en deed het hartstikke leuk! Zeker weten! Ze wist nog niet alles maar dat geeft niet. Erg gastvrij. Het eten daarentegen was echt niet lekker. Wij hebben de tapas geprobeerd, een keer wat anders, maar hier nooit meer. Helaas...

15. oscar van leeuwen's profielfoto
    oscar van leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Nadat we hier als gezelschap beland waren na een reisje door de Biesbosch en we ons helemaal te gek los gegaan aan een budget waar maar geen eind aan kwam, zijn we afgelopen week terug gegaan. Nu was ons gezelschap een stuk kleiner, maar de sfeer en service was net zo hartelijk. Wat voelen wij ons hier thuis. Het kleine uurtje rijden meer dan waard.
    Waar je in de randstad het uit je hoofd dient te laten om iets anders te bestellen dan de kok verzonnen heeft, is het hier in De Waterman geen probleem. Onder het motto "Als we het hebben, kunnen we het maken" verschijnt een moment later ons aangepaste visvoorgerecht. Nu wonen wij in Den Haag, maar ook in Werkendam is de vis vers. Bij het heerlijk stukje haasbiefstuk wilden wij graag een wijnadvies. De gastheer gaf eerlijk aan dat zijn kennis niet bij rode wijn ligt, hetgeen het meest eerlijke antwoord is, wat wij al lang niet meer gehoord hadden. Beter een eerlijk antwoord dan een slecht verzonnen advies. Onze eigen keuze beviel uitstekend, helemaal toen wij de meer dan schappelijke prijs op de rekening zagen. Kunnen wij in Den Haag moeilijk vinden om te evenaren.
    Geen enkel minpuntje? Ja zeker de koffie kan beter, maar als je naast à la carte ook groepen bedient, snappen wij die keuze van koffie wel. Echt een eerlijke zaak met buitengewoon correcte mensen.

16. D.T.'s profielfoto
    D.T. heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Recentelijk hier bij toeval op een zondag langsgereden. Het restaurant was nog maar net open, bij de ingang werd nog gestofzuigd maar we mochten er al in. We bestelden een cappucino en een espresso; "of we er appeltaart bij lustten...". We lieten ons (helaas!) overhalen. Eerst kwam de koffie; echt niet lekker. Had niks met espresso te maken, meer een soort slechte automatenkoffie met een crema-laagje. De koffie was al lang en breed op toen na ongeveer 10 minuten de appeltaart kwam. De slechtste appeltaart ever! Twee enorme stukken die zo waanzinnig koud waren dat het nauwelijks te eten viel (deed zeer aan je tanden, alsof je op ijs kauwde). Gevuld met geraspte appel wat het geheel zo waterig maakte dat het meer appelmoes leek. De taart was hierdoor waterig en zompig, leek alsof dit al ruim een week in een dieptekoeling had gestaan. Snel weg hier! Eerst nog de aandacht zien te trekken van het jonge serveerstertje wat al die tijd verveeld aan het app-en was. Kosten: € 10,70. Ons zien ze hier nooit meer terug!

Naderhand nog wat recensies over deze zaak opgezocht; zowel op deze site als op Iens staat er weinig positiefs te lezen. Als we dit eerder hadden gedaan, waren we hier mooi aan voorbij gereden!

Ps. dit is een site waar je je mening mag geven. Zoveel mensen, zoveel smaken. We stellen dus GEEN prijs op contact over onze recensie; niet van de uitbater noch van de beheerder van deze site. Om met de woorden van de "Rijdende Rechter" te spreken... dit is onze mening en hier zult u het mee moeten doen!

17. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Vandaag kennis gemaakt met de waterman. Vaak langs gereden maar nog nooit gegeten. Helaas denk ik dat het ook de eerste en laatste keer was. Eten was goed. Maar er werd niet gevraagd of het smaakte. Ook hadden we graag meer friet besteld maar het personeel was in geen velden of wegen te zien. Ook drinken werd niet om gevraagd. Dit ook aangegeven maar er werd niet op gereageerd. Omdat het eten weinig was hebben we nog een (duur) ijsje besteld. Een bolletje was al half gesmolten en een ander bolletje ijs zat het ijs nog op. Het was geen lekker ijs. Te zoet. Jammer. Het had veel beter gekund.

18. Aafien de Bruijn's profielfoto
    Aafien de Bruijn heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Aafien de Bruijn

Best prima, goed eten, leuke bediening. Alleen jammer dat we voor onze karaffen kraanwater moesten betalen. De gerechten zijn best wel aan de prijs dus water kon er echt wel gratis bij!

19. Diana Konings 's profielfoto
    Diana Konings heeft gereageerd op een recensie van De Waterman

Wat fijn dat u zo genoten hebt!
    Hopelijk tot snel in restaurant de waterman!
    Met vriendelijke groet
    diana konings
    Chefkok restaurant de waterman

yvonne van den boom

20 augustus 2015
    Gevraagd om bij goed weer een tafel buiten te reserveren voor 6 personen.

Tot onze verbazing was er buiten en binnen een mooie tafel gedekt voor ons en konden we kiezen.

Vriendelijke en vlotte bediening.

We hebben buiten wat gedronken en daarna binnen heerlijk gegeten.

Complimenten en we komen hier zeker terug!

21. yvonne van den boom's profielfoto
    yvonne van den boom heeft een recensie geschreven voor De Waterman

yvonne van den boom

20 augustus 2015
    Gevraagd om bij goed weer een tafel buiten te reserveren voor 6 personen.

Vriendelijke en vlotte bediening.

We hebben buiten wat gedronken en daarna binnen heerlijk gegeten.

Complimenten en we komen hier zeker terug!

22. Eetcafe de Haven heeft een nieuwe foto
  23. rik's profielfoto
    rik heeft een recensie geschreven voor De Waterman

rik

Prima lokatie met uitzicht op de jachthaven. En aan de rand van de Biesbosch. Prettige bediening die je ook laat kiezen uit het lunchmenu voor het diner. Glazen vullen mag wat sneller en attenter. En Engelse gasten behoren wat uitleg te krijgen over een Nederlandse kaart. Maar het eten was prima. Vooral de vis, afkomstig van Schmidts zeevis en dat proef je. Aangenaam verbleven. En dankzij de salades voor een heel betaalbaar bedrag.

24. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft gereageerd op een recensie van De Waterman

Beste Diana

Eigenlijk heb ik deels spijt van mijn recensie, het was namelijk niet mijn bedoeling om u persoonlijk te raken. Erg jammer dat deze info zondag niet bij u terecht is gekomen, deze recensie was dan wellicht overbodig geweest.
    Ik vind uw aanbod een zeer vriendelijk gebaar en ben alsnog benieuwd naar die heerlijke steak. Ik neem binnenkort contact met u op voor een reservering.

Met vriendelijke groet,
    Mirjam

25. Diana Konings 's profielfoto
    Diana Konings heeft gereageerd op een recensie van De Waterman

Geachte mirjam,
    Wat spijtig om deze recente te lezen,
    Het doet me zeer hoe u,u uitlaat over het restaurant,en ik wou dat ik dit zondag gehoord had, het is altijd zo jammer dat dit op Internet moet,maar u mag uw mening zeker geven,ik hoop dat u binnenkort de kans ziet om geheel op onze kosten bij ons met 2 personen te komen dineren,dan zal ik voor u een heerlijke steak bereiden van 180 gram,want dat is echt het gewicht, en ik zal er voor zorgen dat het u aan niks zal ontbreken, met vriendelijke groet diana konings Restaurant de waterman

26. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Gezellig een hapje eten na een lange werkdag werd een fiasco. We zijn met een knorrende maag en een hoop geld minder vertrokken. Bij het reserveren waren ze erg vriendelijk en behulpzaam en dat is gelijk het enige pluspunt van deze tent.

Het eten was niet warm maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik te lang heb gewacht op de rest. Helaas kwam er geen rest.. De 'malse' steak was droog en amper 50 gram.
    De twee verschrompelde asperges en twee mini tomaatjes die er op het bord waren bij gesmeten waren niet het proberen waard en zeker niet maagvullend.

Na afloop hebben we duidelijk aangegeven dat we slecht hebben gegeten, nog hopende op een goede service. Maar ook de service viel tegen, geen kopje koffie van het huis of een tegemoetkoming maar alleen: "ik zal het zeker doorgeven". Thuis hebben we alsnog de frituurpan aangeslingerd.

Wil je weinig en slecht eten voor veel geld dan zeker hier gaan eten!

27. Jan Bruning's profielfoto
    Jan Bruning heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Jan Bruning

Beiden de "malse" steak besteld voor 21.50 p.p. Toen het kwam dacht ik al: "oh..is dit alles?"

Klein stukje vlees, de garnituur was zeer magertjes. De rosé was wel oké, maar geen 4,50 per glas waard.

Na onze klacht kregen we tot 4x toe te horen "ik ga het zeker doorgeven hoor, ik ga het zeker doorgeven."

Nooit meer...

28. P. de Corte's profielfoto
    P. de Corte heeft een recensie geschreven voor De Waterman

karin

Werden gastvrij ontvangen. Ben zelf wijn liefhebber, helaas erg wrang. We twijfelden om een hapje te eten. Toch om de kaart gevraagd.

Ik heb zelf een schnitzel met pepersaus besteld (Had ik gewoon ff zin in, en daar kan vrijwel niets fout aan gaan). Helaas.. als garnituur een erg klein bakje stukjes aardappel en een halve asperge. Ergste was dat de schnitzel uit de magnetron kwam. Waarschijnlijk 's middags gebakken in de frituur. Maar goed.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

29. Dick Jansen's profielfoto
    Dick Jansen heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Dick Jansen

Heerlijke lunch met Paling soep en slibtongetjes. Alles prima voor elkaar. vriendelijke bediening.

30. Debbie's profielfoto
    Debbie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Het eten is oké, de zelfgemaakte friet heerlijk, maar wat is de eigenaar vervelend! Als je niet om z'n grapjes lacht, die hijzelf hilarisch vindt, of een klein punt van kritiek levert, mag er iets minder ui op, dan is hij gelijk niet meer te genieten. Verder roddelt hij over je met andere klanten zodra je de deur uit bent, wat ik ontdekte toen ik nog even terug liep om een servetje te halen.
    Kortom; goede tent, waardeloze eigenaar. Laten we hopen dat ie op z'n nieuwe locatie zichzelf meer op de achtergrond houdt.