Nieuwste foto's in Werkendam

Laatste updates in Werkendam

1. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Kwaliteit van de friet was erg slecht, snack (kroket en nasihap) niet krokant gebakken heel klef en vet.
    Entourage zag er smoezelig uit, overal lag friet op de grond, medewerkers slipte door de keuken.
    Heel veel last van erg luide jeugd, grote mond ook tegen bezoekers zowel binnen als buiten.
    Eigenaar zou hier zeker iets aan mogen doen.

2. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Ellen

Als je geen gast bent van het hotel, dan zien ze je liever gaan dan komen. Ze negeren je eerst 20 tot 25 minuten waarna er onvriendelijk en uit de hoogte je bestelling wordt opgenomen. De oudste van de bediening spant de kroon.

3. Coby's profielfoto
    Coby heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

1e ervaring een bestelling van een biertje met bittergarnituur. T werd aan tafel gebracht met de mededeling dat wij over 15 minuten moesten vertrekken ivm een reservering.
    2e ervaring sorry geen plaats... geen reserveringen of volle tafels.
    3e ervaring wederom een lege boel
    Voor ons nooit meer een poging

4. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Eerst cappuccino besteld, bijna geen schuim erop. Toen een uitsmijter geserveerd op zwarte plastic borden vol krassen en plekken, andere klanten hadden normale witte, ik gevraagd waarom wij zwarte hadden, het antwoord was dat vinden wij leuk en daar moest ik het mee doen. Dit voelt niet lekker, groet Wim

5. Anita Hartog-Mackay's profielfoto
    Anita Hartog-Mackay heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Gisteren familiedag daar gehad ter ere van 55ste trouwdag ouders/grootouders. Erg zoeken onduidelijk waar de ingang was staat andere naam op. Ontvangst was goed met koffie/ gebak daarna wandeling gedaan (pittig voor senioren) na lunchbuffet oud hollandse spelletjes erg leuk! Maar toen we even op het terras in het zonnetje wilden zitten voordat het pannekoekenbuffet begon kon dat niet. Slechte service niet klantvriendelijk! Je laat 2 oudere mensen van 75 jaar niet op een houten picknickbankje zitten. Terras was niet toegestaan dat was voor de gasten! Dus als je daar de hele dag verblijft en ze flink aan je verdienen ben je geen gast?

2,7
  6. Marja van der vlies's profielfoto
    Marja van der vlies heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Marja van der vlies

Hoi,

Het eten was echt super. Zo goed van smaak. En de diamantbiefstuk nou zachter ken hij niet denk ik zo mals is het super! We hebben er van genoten. Gelukkig dat het zo ook allemaal mogelijk werd gemaakt. Als alles weer normaal is komen we gauw een keer lekker eten.

Je hebt goed je best gedaan. Dat mag gezegd worden. Echt geslaagd.

Gr Marja

7. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Anoniem

Tot drie maal toe compleet genegeerd toen we wat wilden bestellen. Mensen die later binnenkwamen werden eerst geholpen.
    Geen idee dus of het eten lekker is. We zijn weggegaan.

8. J en l  Vd stelt's profielfoto
    J en l Vd stelt heeft een recensie geschreven voor De Waterman

J en l Vd stelt

Heerlijk gegeten fish and chips mijn vrouw.
    Slibtong.
    Mooie gerechten mooi opgemaakt.
    Eerlijke smaak.
    Goede ambiance.
    Snelle bediening.
    Tot de volgende keer.

9. M&W's profielfoto
    M&W heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Werkendam

Een tegenvaller... We hadden gedacht dat het enige Chinees-Indische restaurant in Werkendam een naam zou hooghouden. Helaas. Bij binnenkomst rook het doordringend naar sigarettenrook, ook in het restaurant zelf. Een opmerking hierover werd niet herkend. De bestelde pekingsoep was zoetig in plaats van pittig. Het leek wel de bekende Chinese tomatensoep. De bestelde tongfilet met ananas was goed van smaak. De nasi rames was qua hoeveelheid veel, maar helaas te veel saus. De saus voor de babi pangang was vlak en leek wel vele dagen oud. De bestelde Spa-rood bleek niet aanwezig en werd als Spa-blauw - een koud glas water dus - geserveerd. De opmerking hierover werd niet herkend. De bediening was vriendelijk, maar niet echt persoonlijk. Denk niet dat we nog een keer er gaan eten....

4,7
  10. T. Hausmann's profielfoto
    T. Hausmann heeft een recensie geschreven voor De Waterman

T. Hausmann

Gisterenavond gegeten met vrienden in de Waterman. Een borreltje als aperatief was niet meer op voorraad op een half glaasje na. (Glaasje stond ook niet op de bon.) Het voorgerecht was een "Schmidtje" met garnalen en zalm op toast. Sommige kozen de vissoep, deze waren minder te spreken, kwa smaak de vissoep aangemerkt als onbestendig. Voor het hoofdgerecht zeetong besteld.
    Nou daar was het volgende op gevonden. Zonder blikken of blozen kregen we pangasiusfilet voorgeschoteld. In verband met de aard van het avondje gezellig uit hebben we het maar gezellig gehouden. Waterman doe u voordeel met deze recensie!

11. Peter Kuijlaars's profielfoto
    Peter Kuijlaars heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Peter Kuijlaars

De lunch werd gebruikt tijdens een fietstocht door/rond de Biesbosch.

In 1e instantie werd vergeten om de kaart uit te reiken. Hier moesten wij 2 keer om vragen.

De zeevissalade zou o.a. bevatten gamba's en gekookt ei. Bij het uitserveren waren de gamba's vervangen door jumbo-garnalen (uit de diepvries) en het gekookt ei bestond uit 1 plakje.

Wij vonden de salade te weinig aangekleed en niet voldoen aan hetgeen op de lunchkaart staat vermeld.

4,9
  12. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Lachende Gans

We zijn hier met een groep gaan eten. Erg warm, geen airco. Carpaccio taai, fantasieloos en uit de vriezer. Hoofdgerecht was uitstekend (black angus) heerlijke frieten. Salade kregen we pas toen we uitgegeten waren… Vriendelijke bediening maar lange wachttijden. Aardbeien Romanov (goed) maar met spuitbus slagroom… Vrij prijzig.

6,3
  13. Geen 2de keer meer in dit restaurant. Onze mannen waren nog met de boot bezig. Een tafel vrij houden kon voor hooguit 10 minuten niet terwijl de serveerster bij een andere tafel een bordje gereserveerd er op zette. Dus het kon blijkbaar wel. Omdat wij van tafel veranderde vanwege de zon werd er keihard over het terras geschreeuwd waar wij waren. Ook mijn man werd als een klein kind behandeld omdat hij een menukaart pakte van een andere tafel. Vervolgens werd de mevrouw die daar poetst luidkeels aangesproken omdat ze iets vergeten was te doen. Het hele terras kon ook nu weer mee genieten. Het eten was slecht. Oud en kleine porties voor het geld. Klantvriendelijkheid is er niet. Kortom nooit meer!

14. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Heerlijk omtbijt en heerlijk gegeten. Kamers schoon en fijn personeel. Echt een aanrader.

15. Elise's profielfoto
    Elise heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Biesbosch

Wat een slecht restaurant. Na een heerlijke dag in de Biesbosch gingen we hier met de kinderen eten. Het zag er wel wat kneuterig uit, maar dat vonden we juist wel charmant. Helaas werd het een hele vervelende ervaring. Mijn hamburger was bedorven en in plaats van excuses kreeg ik een onbeschofte, uit de hoogte reactie van de bediening. Volgens haar was het kalfsvlees en tja als je dat niet kende, dan kon het gek smaken. Nou zeg. In de eerste plaats eten wij wel eens kalfsvlees en weten heus hoe het smaakt. Daarnaast stond er niets over kalfsvlees op de kaart en je maakt mij niet wijs dat ze een gewone hamburger zomaar met kalfsvlees gaan maken. Wat een nare plek en wat een vervelende afsluiting van onze prachtige dag.

1,4
  16. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Heerlijk gegeten, goede bediening en de prijs past goed bij het product.

17. oscar van leeuwen's profielfoto
    oscar van leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Nieuwe kaart met herkenbare verse produkten. Lekkere puree bij de zeetongfilets en wortels. Benieuwd naar de “happen van de plank”, daar komen we graag voor terug!

18. Theo Rijkers's profielfoto
    Theo Rijkers heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marco

Theo Rijkers

Goeie friet en Hamburger en lekker warm.

19. Anoniempje's profielfoto
    Anoniempje heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Anoniempje

Vanavond bij de Waterman bij toeval gegeten. Ik was wezen wandelen met mijn man en kinderen in de Biesbosch. Eten was heerlijk! Bediening ook zeer vriendelijk al met al prima!

20. Jose goossens's profielfoto
    Jose goossens heeft een recensie geschreven voor De Waterman

Jose goossens

De eigenaar verdient een warme douche. Een klein akkefietje loste hij tot volle tevredenheid op en meer 👍👍👍. TOP