Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wemeldinge verdeeld zijn.

Komen hier geregeld, uitstekende bediening, heerlijk eten en sfeervolle locatie. Zeker een aanrader!

Gezellig ingericht. Lekker gegeten voor een goede prijs.

Leuk eet café prima sfeer en heerlijk gegeten komen zeker terug

Twan sijbers

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten voor een leuke prijs.
    Een echte aanrader

Hier kan je relatief goedkoop heel lekker eten in het voorgerecht best veel vis, hoofdgerecht meer vlees. Ook leuke menutjes zowel vlees als vis.

Het was weer heerlijk, ik had de gegratineerde mosselen, de vleesspies, en kaatje mossel. Ik moest moeite doen om het op te krijgen. Maar het smaakte allemaal prima. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was enzo (1 of 2 keer is echt wel voldoende) voor de rest was de bediening goed en bieren/wijnen en het eten heerlijk!
    De sfeer was dit keer iets minder omdat wij het zo gezellig vinden om in een vol restaurant te zitten, het zat nu niet vol, maar toch hangt er altijd een gemoedelijke sfeer. Wij komen hier zeker weer terug.

Tolles Restaurant. Sehr nette Gastgeber. Hundefreundlich.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Geweldig restaurant. Heel fijne gastheer. Hondvriendelijk.

M. Velleman

We hebben er weer heerlijk gegeten.
    De sate en spareribs zijn zeker een aanrader. De appel notencake met kaneelijs is heerlijk.
    Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

Ed sprokkel

Vroegen een glas kraanwater bij wijn. Kregen dat niet moesten spa blau of rood kopen! Wijn was niet gekoeld en hadden geen chardoney! Eten matig! Kortom ondanks vele goede recensies voor ons hoeft het niet meer

Super gezellig restaurantje, met een heel aangename bar. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Parkeerplaats net voor de deur. Aanrader.

11. Nederlands Wemeldinge

Vriendelijke ontvangst, knus en gezellig ingericht restaurant. Heerlijk gegeten, redelijke porties, schappelijke prijzen! Kortom een aanrader.

Van Himbeeck Gunther

Vriendelijke bediening en heel lekker eten. Week menu aan heel goede prijs.

Vreemd, zo weinig recensies over dit restaurant, en die er zijn dateren van lang geleden.
    Hoe dat komt? Ik kan er alleen maar naar raden: veel vaste gasten die niet willen laten weten dat het niveau van wat er ter tafel komt, telkens weer van uitstekende kwaliteit is en daarom dus maar niets melden? Dit om te voorkomen dat het te druk wordt?
    Want dat is het… een constante goede kwaliteit van vooral de vis(gerelateerde) gerechten en het enkele vleesgerecht. Ook de vlotte zeer professionele bediening is een verademing.
    Gisteren daar dus weer eens geweest (ik kom daar zo een 2 keer per jaar) en werd verrast door een zer goede vitello tonnato welk gerecht ik hier niet had verwacht, maar zelden een betere voorgeschoteld gekregen.

Een aanrader dus, maar niet allemaal tegelijk komen dineren hoor!

M.S. van Breukelen

Ons zoveelste bezoek aan Zeeland. Ook aan Bom Dia. Gisteravond. Mijn eerste internetreactie omdat het te slecht was. Sfeer. Onze setting (ongezellig en vuile ramen), kreeft te zacht. Zalm te droog, vette niet lekkere saus op mijn bord. Engels pratende meer kwam 20.45 binnen moest 3x vragen of hij een hapje kon eten. Antwoord 21.00 dicht. Restaurant bijna niet gevuld. Ben 51 jaar, geniet van culinair Holland dit nog niet meegemaakt (rekening 160 euro met zn tweetjes maar dat is onze keuze). NB ook nog zelf moeten vragen of ons kaarsje aan mocht.
    Ergste: spuitbus slagroom.
    Positief afsluiten: het brood was lekker.
    Boter kwamen we niet doorheen.
    Bom Dia een leuke plek aan het water is staat als een 'boot'.
    Bom Dia kok van gisteren en personeel weet het beste wat wij bedoelen. Daar is mijn reactie ook op gericht.

Prima gegeten en het was ruim voldoende. De zaak heeft een mooi uitzicht over de haven.

16. Nederlands Wemeldinge

Heerlijk samen geluncht salade scampis was voortreffelijk een aanrader

Voor de eerste keer in Wemeldinge gegeten en dat is prima bevallen. Gezellige sfeer, attent en het weekmenu was super lekker.

Komen zeker terug.

Voortreffelijk gegeten in een gezellige ambiance en tegen een zeer redelijke prijs. Spare ribs (waarvan we de helft meekregen in een 'doggy bag' omdat de porties heel groot waren), kipsate, varkenshaas en paling in het groen als hoofdgerechten bleken uitstekend keuzes. De frites werd apart geserveerd in puntzakken en op de borden was een zeer smakelijke salade gedrapeerd.

Voeg daaraan toe de vriendelijke bediening en alles is perfect. Kortom, een grote aanrader!

Paemen Kristel

Super lekker eten en zeer goede en vriendelijke bediening

We vonden het fantastisch. Heerlijk gegeten. Hele fijne ontvangst en bediening. 1 tipje: misschien niet de jassen bij de open voordeur ophangen. ( jas was heel koud en makkelijk mee te nemen)

H de Jongh

Altijd goed eten in een gezellige sfeer met vriendelijk personeel.

Anne Dekker

het eten was lekker ,de porties waren prima en de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    zeker voor herhaling vatbaar

Op 20 oktober zijn wij uit eten geweest bij Saigon. Zeer vriendelijke personeel en overheerlijk eten!

Ik heb een verzoek voor de eigenaar. Wil je een patat zaak beginnen in Goes. Geweldige friet stoofvlees. Er is hier geen fatsoenlijk frietje meer te krijgen.

R. Hollestelle

Super lekker gegeten, vriendelijke bediening.

Wel heel erg benauwd en warm binnen.

27. Nederlands Wemeldinge

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Heerlijke mosselen en als nagerecht het gin tonic dessert, mooi opgemaakt en de smaak was voortreffelijk!

Leuke brasserie, met heel goed eten. Verse vis is natuurlijk voorhanden, maar klaarmaken moet ook nog goed zijn. Dat zit hier wel goed, voor een heel redelijke prijs heerlijk gegeten.

Marjo doornbos

Super lekker eten goede prijs attent persooneel een echte aanrader ps ze Letten zeer goed op kleine details bv broodjes in papieren zakje heel ergoed leuk dikke duim

Leen en Erna

Wij zijn hier gisteren met z'n tweeën gaan eten en het was uitstekend. De oesters, de asperges, de kreeft, eigenlijk was alles overheerlijk. Een echte aanrader en we komen hier zeker nog eens langs. We zullen het zeker doorgeven aan iedereen die van lekker eten houdt. Prima.