ma vanaf 17:00

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant Bobby’s is gevestigd in de historische Dorpsstraat van Wemeldinge. De straat met de imposante rij leilinden.

Al sinds 1997 zijn Ben en Carola de trotse eigenaren van dit gezellige café-restaurant. In het begin was Bobby’s veel meer op het cafégedeelte gericht.

Dit met de reden dat het in vroegere tijden altijd een café is geweest. Ben en Carola zagen dat er ook wel potentie in een eetgelegenheid zou zijn. Ze zijn zich vervolgens in de loop der jaren steeds meer op het restaurantgedeelte gaan richten, met als resultaat een gezellige eetgelegenheid.

Een etablissement dat staat voor een ontspannen sfeer met hartelijke bediening en een aangename huiselijke ambiance.

Het restaurantgedeelte is warm en huiselijk ingericht met een kastenwand waarin Ben en Carola een hele collectie boeken, encyclopedieën en kleine snuisterijen hebben uitgestald. Dit geeft een gemoedelijke maar vooral ook een zeer warme sfeer. De prachtige kroonluchters maken de ambiance in het restaurant compleet.

De eye catcher van de zaak is te zien in het café gedeelte. Deze wordt gesierd door een prachtige flessenwand. De wand is een jarenlange verzameling van Ben. De collectie is gevuld met eigen aankopen, maar ook veel flessen zijn attenties van gasten die Bobby’s hebben bezocht.

ma vanaf 17:00

1198025808 85
1204886187 86
1342093767 80
1458720210 88

1. Voor mijn verjaardag lekker met ons gezin uit eten bij Bobby’s. Wij zijn op zich geen kleine eters maar dit konden we niet op! Heerlijk gegeten!

2. Jacques Destrooper

We waren aangenaam verrast door zowel het interieur van Bar Grill Bobby's als de vriendelijke bediening, de uitgebreide menukaart (vispannetje, spare ribs etc zijn zeer bijzonder lekker) en de verhouding kwaliteit/prijs. Een aanrader! Verdient zeker een 8,4.

3. Annick, Philippe en Retriever Paco

Zoals steeds wanneer we in Wemeldinge verblijven, is een bezoek aan Bobby's op het programma.
    Opnieuw prima ontvangst, tafel met plaats voor hond, zonder dat we personeel en andere gasten storen - eind november is dan ook geen drukke periode en dat vinden wij prima.
    Lamskoteletjes en ribbetjes (je krijgt nog steeds een grote portie) om vingers en duimen van af te likken - met correct gebakken frietjes en salade.
    Prijs / kwaliteit : TOP.
    Vriendelijk, attent personeel - Doe zo voort - we komen zeker nog terug!

4. Gezellig ingericht. Lekker gegeten voor een goede prijs.

5. Leuk eet café prima sfeer en heerlijk gegeten komen zeker terug

6. Twan sijbers

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten voor een leuke prijs.
    Een echte aanrader

7. Hier kan je relatief goedkoop heel lekker eten in het voorgerecht best veel vis, hoofdgerecht meer vlees. Ook leuke menutjes zowel vlees als vis.

8. Het was weer heerlijk, ik had de gegratineerde mosselen, de vleesspies, en kaatje mossel. Ik moest moeite doen om het op te krijgen. Maar het smaakte allemaal prima. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was enzo (1 of 2 keer is echt wel voldoende) voor de rest was de bediening goed en bieren/wijnen en het eten heerlijk!
    De sfeer was dit keer iets minder omdat wij het zo gezellig vinden om in een vol restaurant te zitten, het zat nu niet vol, maar toch hangt er altijd een gemoedelijke sfeer. Wij komen hier zeker weer terug.

9. Tolles Restaurant. Sehr nette Gastgeber. Hundefreundlich.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Geweldig restaurant. Heel fijne gastheer. Hondvriendelijk.

10. M. Velleman

We hebben er weer heerlijk gegeten.
    De sate en spareribs zijn zeker een aanrader. De appel notencake met kaneelijs is heerlijk.
    Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

11. Ed sprokkel

Vroegen een glas kraanwater bij wijn. Kregen dat niet moesten spa blau of rood kopen! Wijn was niet gekoeld en hadden geen chardoney! Eten matig! Kortom ondanks vele goede recensies voor ons hoeft het niet meer

12. Super gezellig restaurantje, met een heel aangename bar. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Parkeerplaats net voor de deur. Aanrader.

13. Voortreffelijk gegeten in een gezellige ambiance en tegen een zeer redelijke prijs. Spare ribs (waarvan we de helft meekregen in een 'doggy bag' omdat de porties heel groot waren), kipsate, varkenshaas en paling in het groen als hoofdgerechten bleken uitstekend keuzes. De frites werd apart geserveerd in puntzakken en op de borden was een zeer smakelijke salade gedrapeerd.

Voeg daaraan toe de vriendelijke bediening en alles is perfect. Kortom, een grote aanrader!

14. H de Jongh

Altijd goed eten in een gezellige sfeer met vriendelijk personeel.

15. Anne Dekker

16. Carla van Eijsden

Hebben heerlijk gegeten! Gastvrijheid is top, we voelden ons heel welkom. Het plaatje is goed. Bedankt Renate.

17. Je kan er gezellig zitten maar we hadden een mandje stokbrood besteld. Dit is volgens mij een afbakbroodje van de supermarkt, doordrenkt met knoflookboter. Al vrij snel daarna kwam het hoofd gerecht. Spareribs had ik gepakt en mijn vriendin saté.

Wat ze met de spareribs gedaan hebben weet ik niet, maar ze waren ontzettend droog. Tuurlijk, aan de buitenkant lijkt het heel wat, maar moest het vlees er aftrekken met mijn tanden. Het vlees slierde niet van het bot zoals het hoort te zijn.

Hoop dat het een incident was want we hadden gehoord dat juist de spareribs bij Bobby's zo lekker zijn.

18. W.Zuijddijk

Heerlijk gegeten met onze 2 kinderen. Prijs/kwalitiet dik in orde. Bediening vriendelijk. Kortom komen zeker nog een keer terug.

19. Heerlijk!! Sinds we dit restaurant ontdekt hebben zijn we nog nooit zo vaak uit eten geweest.
    We komen er regelmatig en telkens is het er weer heerlijk tegen een goede prijs. Zelfs toen ik vroeg of ze van de dame blanche een kinderversie konden maken omdat ik na een voor- en hoofdgerecht al redelijk vol zat was dat geen enkel probleem (en rekende ze de helft van de prijs).
    Uiteindelijk hadden ze per ongelijk toch een grote gemaakt. Ik mocht deze gewoon volledig opeten en alsnog rekende ze de prijs voor een kinderijsje.
    Personeel is ook erg vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.
    Van binnen ziet het er ook erg mooi uit, het is erg knus en sfeervol.
    Enige kleine minpuntje is denk ik dat toen ik het voorgerecht bestelde van de paling (wat een van de duurste is) ik vond dat er vrij weinig paling op lag en meer groente. Maar de paling smaakte heerlijk en is in andere restaurants ook erg duur dus ik zou hem zeker weer nemen.
    Overal kregen we ook ruim voldoende brood en friet bij.
    We zijn nog andere restaurants gaan proberen afgelopen maanden maar nog niks tipt bij dit restaurant, zeker niet als je de prijs mee in rekening brengt.

20. We hadden beide uiensoep besteld, had het idee dat deze al een poos in de oven stond, de 'gesmolten' kaas op het stukje brood was loeihard... Jammer; maar verder smaakte de soep wel. De saté was echter prima en ook de frietjes in de puntzak waren heerlijk. Ook de rode wijn was lekker. Kortom, op de harde gesmolten kaas na, was het prima.

21. Rob Ina v/der Veer

Wij waren hier voor de eerste keer en hebben heerlijk met vier personen gegeten. Super, een aanrader. Komen zeker terug.

22. Warm onthaal en vriendelijk welkom. Ondanks drukte toch tafeltje gekregen. Uitstekend gegeten. Begonnen met stokbrood en kruidenboter (een beetje veel per persoon , voor 2 kan 1 portie ook wel) . Slib tongetjes uitstekend, biefstuk Stroganoff uitstekend. Jammer dat de frietjes niet zelf gemaakt waren. Goede huiswijn. Toen we afrekenden bleek dat dit met Chip of Pin niet kon . Vervelend dat dit van te voren niet bekend wordt gemaakt. Even naar een Pin-automaat lopen dus ( 1 kilometer heen- en terug) Wel een wat koude douche na een uitstekende maaltijd. Vandaar service een 7.

23. Weer een keertje Bobby's gekozen, een beetje tegen beter weten in. Calamares-deeg aan de taaie kant, waarschijnlijk gefrituurd op te lage temperatuur. Vleesspies, tja, niet vies of zo, maar alles zo gaar dat de voornamelijk de bief erg taai werd. De sausen hebben een hoog Knorr Caterplan gehalte, niet per definitie fout, maar geeft een beetje gaarkeuken karakter.
    Wonderlijke samenstelling van 'salade' dressuur op het bord.
    Al met al, meer kwantiteit dan kwaliteit, smaken en bereiding missen absoluut vaardigheden in de keuken en worden geen smaaknuances aangebracht. En vergeet niet : pinnen kan daar dus (nog steeds) niet he..

24. susanne smets

Elk jaar komen wij voor een weekeindje naar Wemeldinge en gaan we met een groep eten bij Bobby's. Elke keer zijn we verzekerd van lekker eten en een aangename bediening in een aangenaam kader.

25. Uit Middelburg komen wij speciaal naar Bobby's in Wemeldinge om gezellig te eten. Prima bediening en waar voor je geld. Nog steeds voor herhaling vatbaar!

26. Lekker gegeten voor een heel klein prijsje! Leuke ambiance.

27. Uitstekend, mooie bediening, gezellige sfeer en zeer lekker eten.

De uitbaters mogen erg trots zijn op hun zaak. Proficiat aan de kokkin.

Alleen jammer dat ik in Vlaanderen woon! 125 km van Wemeldinge, 't is wa ver om er alle dagen te gaan eten. Maar steeds als ik in de omtrek ben, twijfel ik niet. Eten bij Bobby's resto!

Thx voor zondag geleden, (3/10/'10)'t was alweer dik in orde.

Jiepie the flemich diver.

28. Piet Hollestelle

We hebben een geweldige avond gehad.

Het eten was uit de kunst en de bediening was uitstekend, een dikke pluim van ons!

We komen zeker een keer terug.

Afdeling Fin. Gemeente Reimerswaal.

29. Gezellig restaurant, echt huiskamersfeer.

De uiensoep kwam razendsnel op tafel, ik denk dat de soep al in de oven stond, want het stukje brood met kaas wat altijd in uiensoep zit was keihard, maar verder was de smaak goed. Het hoofdgerecht kwam pas ruim een uur later, ondanks dat het helemaal niet druk was (± 12 gasten). Het hoofdgerecht was prima, jammer dat ze de frietjes niet zelf maken. Na afloop bestelde ik nog een koffie, het was een echte Haagse bak, maar na een opmerking, kreeg ik direct een nieuw kopje koffie.

30. Kirsten

Hele leuke spontane bediening, gezellig om te zitten en eten is toppio!

31. Absoluut een leuk restaurantje voor als je op zondagavond geen zin hebt om te koken! Perfecte prijs/kwaliteit. Er hangt ook een zeer gezellige sfeer.

32. Leuk restaurantje om te eten, maar het zijn te grote porties. En je moet lang wachten op het eten. Prijs/kwaliteit is in orde.

33. Paar keer wezen eten, altijd goede ervaring en altijd goede bediening gehad (Renate is denk ik 1 van de beste serveersters die ik ken). Niets op aan te merken, binnenkort komen we weer een keertje eten...

34. Perfektttt.

35. Prima restaurantje, gezellig, lekker en vooral perfecte prijs/kwaliteit. Aanrader!

36. inge knulst

leuke gezellige sfeer met vriendelijke bediening. het eten is heerlijk en de wijnen zijn ook altijd lekker. en voor de prijs hoef je het niet telaten we gaan er regelmatig uit eten of we halen het eten op en eten gezellig thuis.

37. Supper, zo lekker gegeten met al me nichten en neven, een zeer geslaagde avond.

38. vond het er super gezellig,lekker en erg knus.Prijs vond ik ook erg aantrekkelijk.

39. Paul van de Bovenkamp

Bijzonder vriendelijke bediening. Ik had geen leesbril bij me. maar geen nood, de serveerster kwam een hele kist met brillen. Klasse!

40. Vriendelijke bediening, en goede prijs/kwaliteidsverhouding, altijd een aardigheidje voor de kinderen, kortom een aanrader voor iedereen die in het gezellige Wemeldinge uit eten wil.