Jachthut Op Den Hamer in Wellerlooi

1209918476 38
1265620602 63
1420348733 68

1. Henk Jan Tulner

We kwamen met twee honden van de hei en wilden graag koffie drinken. Twee gasten zaten binnen in soort serre, vrij warm. Wij gingen naar het terras waar niemand zat. Robuuste picnic tafels voorzien van ogen om de honden vast te zetten, keurig. We zochten een tafel achter op terras vanwege de schaduw. De dame van de bediening vroeg of we dichter bij wilden komen zitten. Onze bank was nat. Of binnen. We zeiden nee, beide opties te warm voor de honden. Toen was het verhaal dat te ver moest lopen voor de bestelling en dat ze geen zicht op ons had! Laat dan maar, twee klanten was haar zeker genoeg. Geen sorry of een andere vorm van motivatie.
    Geen goede zaak zo'n behandeling.

2. We waren met een gezelschap van 15 personen en voelden ons niet welkom. Eten kwam voor 7 personen. Die hadden het al op en toen kwam pas de rest en we MOESTEN geduld hebben. Er werd met tegenzin geserveerd. Voor een 2e drankje kwam niemand en hebben we dus maar achterwege gelaten. Al met al, ze zien ons daar niet meer!

3. Seriousalert51

Ontzettend slecht restaurant. Pannenkoek met kaas besteld; was helemaal hard! In plaats van geraspte kaas te gebruiken, hadden ze volledige plakken kaas gebruikt waardoor de pannenkoek steenhard was geworden. Eén klein stukje van de pannenkoek gegeten en de rest laten staan. De bediening was vervolgens erg onvriendelijk toen we hem het probleem uitlegden met de pannenkoek; hij begreep niet waarom we klaagden en hij vond het normaal dat een pannenkoek zo hard als steen is. Ook nog de volledige prijs moeten betalen. Nooit meer terug!

4. Op woensdagmiddag tijdens een stevige regenbui gegeten. De locatie is geweldig, maar de pannenkoeken waren zeer donker van buiten en niet gaar van binnen. Ze boden aan om ze opnieuw te maken,. Op zich netjes, maar als kok kun je toch zien dat je iets op tafel zet wat de toets der kritiek niet kan doorstaan. Ik denk dat bij meer gasten de tent beter draait, maar daar ga ik niet meer achter komen. Bij weinig klanten misschien gewoon ambachtelijk in de pan bakken in plaats van in de carrousel?

Verder was men vriendelijk en de koffie was prima.

5. Mart philipsen

Wafels hard en aangebrand.

6. Bediening niet echt vriendelijk of gastvrij, kon geen lachje af. Pannenkoek matig, kaaspapje bovenop overheerste nogal. Aan de prijzige kant. Tafelplanken ongelijk, koffie viel om en dat was dan jammer voor mij. Hars uit de banken vanwege de hitte, dat is dan ook jammer voor de gasten, maar blijkbaar niks aan te doen (kussen of zo?).

Kortom nooit meer! Jammer van zo een prachtplek.

7. K. Grutterink

Gezellig, maar naar verhouding erg duur.

8. Spekpannenkoeken waren aangebrand. De ham kaas omelet was ook aangebrand en de side salade bestond uit oude sla en wat komkommer met overdadige saus.

We hebben meer dan een half uur moeten wachten, omdat het druk was, maar er waren misschien 20 gasten. Tegen iedereen werd gezegd dat het een half uur kon duren, maar opeens werd iedereen tegelijk voorzien van zijn bestelde eten. Het leek alsof de kok opeens binnenkwam en alles in elkaar flanste. Ook waren er enkel jonge studenten aan het werk. Zet een goeie kok in of leid je personeel op.

Mijn rapport cijfer is een 4-. Wij gaan hier nooit meer terug.

9. Jaqueline

Zeer vriendelijk personeel. Zelfs tijdens de spits. Heerlijke pannenkoeken gegeten. Ook een gezellige plaats om te zitten. Ik kom hier nog graag een keer terug! Echt een aanrader.

10. Lekkere pannenkoeken gegeten! Prima na een lange wandeling. Zeer vriendelijk personeel.

11. Heb dit nog nooit meegemaakt. Matige pannenkoeken, nog rauw van binnen. Maar het mooiste. De rekening. Dame kwam zonder bonnetje en noemde mij het bedrag dat ik moest betalen. Ik wilde hem toch even zien dus ze ging hem even printen. Onderaan de rekening stond een onverklaarbare 1 euro extra (zonder btw) bij de rekening. Ik vroeg waar het voor was, de dame moest het navragen. Ze kwam terug met de uitleg dat het voor extra ingrediënten was. Klopte niet, stonden al op de bon. Ondertussen betaalde ik per pin maar wilde toch weten waar die euro voor was. De dame weer weg en komt terug met de zin: wij weten ook niet waar de euro voor is, maar als u het wilt weten dan moet u een maar een mailtje sturen. Pardon? Ik vroeg in ieder geval de euro terug... 'nee, het spijt me, dat kunnen we niet doen' was het antwoord dat ik kreeg!! Uiteindelijk heeft het een telefoontje met de baas(?) moeten kosten voordat ik mijn euro terug kreeg. Ben benieuwd hoe vaak de euro 'per ongeluk' in dit restaurant op de rekening belandt?!?

12. Patriciaoostveen@hotmail.com

Bediening zonder enig gevoel voor service en sfeer. Gegeten met 2 gezinnen, 7 kinderen. Niet kindvriendelijk. Geen afwijkingen van de kaart mogelijk en ook niet mee denken.

13. Martien

Vandaag dachten we lekkere pannekoeken te gaan eten, maar het was een slechte smakeloze pannenkoek. De appelpannenkoek moest je de smaak zoeken. Mijn vrouw had een spek, prei, champignon pannenkoek die was echt vreselijk slecht. Voor iets te drinken daar is het ok, maar ik had het gevoel dat ik in een kantine zat. Helaas geen volgende keer meer.

14. Na een wandeling ons verheugd op een pannenkoek. Eerst bestelden we een "verse" smoothy: ja vers gemengd van prefab-ingredienten. Maar goed, dat tot daar en toe. Een pannenkoek besteld die van buiten bijna zwart was, en van binnen nog rauw, het deeg liep over het bord. Toen we de serveerster erbij haalden kregen we een of ander verhaal te horen over dat dit normaal was omdat het vocht uit de appel was. Wat een onzin! We kregen geen nieuwe aangeboden maar ze was genegen om onze pannenkoeken nog even terug in de pan te doen. Vijf minuten later kwam dezelfde, aangesneden, pannenkoek terug, nog zwarter, maar nog steeds half rauw van binnen. En weer het verhaal dat ze eigenlijk echt wel goed waren want zo deden ze het altijd. Daarop hebben we de smoothies betaald en zijn vertrokken. Waardeloos dus, afrader.

Sfeer is redelijk: kale boel, lijkt een beetje op een kantine. Wat leuk is dat je er vogeltjes kan kijken met kijkers en kaarten van welke vogels je ziet.

15. Schellekens

Na een wandeling door de Maasduinen zijn we hier op het terras beland met mooi uitzicht. De bedoeling was voor een drankje. Het was wel etenstijd, maar door de wat mindere reacties over de pannenkoeken, wilden we dat dus maar niet doen. De serveerster vroeg nog of we niets wilden eten en dat ze lekkere pannenkoeken hebben. Toch maar voor een pannenkoek gegaan en ze waren echt hartstikke lekker!!! Ik ben een pannenkoekenliefhebber, dus kan het weten. Krokant gebakken, ingrediënten van de topping goed mee gebakken. Niets op aan te merken en dat voor een schappelijke prijs!

16. Fam. Korenblik

Vriendelijke bediening. Gegeten: salade met geitenkaas - diverse pannenkoeken. Salade werd geserveerd met vers en warm stokbrood + kruidenboter. Pannenkoeken waren lekker en zover van toepassing goed gevuld. Klein minpuntje: De bestelde Spa blauw bleek "Arcens blauw".

17. Na een aantal recensies gelezen te hebben toch wat huiverig naar dit restaurant gegaan. Maar absoluut geen spijt van. Het zag er allemaal gezellig, goed verzorgd uit. Pannenkoeken waren heerlijk. Vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht. Wat wil je nog meer?

18. Lang wachten op bestelling (ruim 1 uur nadat we plaats hadden genomen werd eindelijk de bestelling opgenomen, en dat in een pannenkoekenrestaurant!), ronduit slechte pannenkoeken (smakeloos, te lang gebakken), onvriendelijk personeel. Ik kom hier nooit meer terug.

19. PastaPipo

Schoolvoorbeeld van de teloorgang van de Nederlandse horeca; personeel loopt zonder enige structuur doelloos en ongeïnspireerd door elkaar heen, 'aangestuurd' door een al even inspiratieloze leidinggevende. Met negen (!) man personeel op vijf bezette tafeltjes slagen ze erin om je ruim een half uur te laten wachten op een paar pannenkoeken en twee salades. Salades redelijk op smaak maar véél te karige porties. Ga eens bij de concurrent kijken hoe zij hun heerlijke salades in elkaar steken.. Brood werd pas gebracht toen salade al op was. Vergeten, sorry! Je vraagt je af wat hier gebeurt bij topdrukte. Tips: vervang de passieloze scholieren door ervaren horecamensen; die moet je meer betalen maar die doen met vier man het dubbele aantal tafels. En breng de kinderpannenkoek voor het hongerende kind altijd als eerste en niet als laatste! Tenenkrommend slecht! Goh wat laten ze hier geld liggen!

20. Lekkere pannekoek na een fantasische wandeling. Miste wel een 'goededag en welkom' bij binnenkomst.

21. RP 192 punten

We gingen hier pasgeleden eten. Het was lekker maar iedereen op een persoon (van de 6) na kreeg de verkeerde pannenkoek. Dat maakt al een slechte indruk. Alle volwassenen kregen een kinderpannenkoek en we vonden het zonde van het geld om er dan nog een te kopen. We kregen ook geen andere pannenkoek aangeboden en ze zeiden ons gewoon dat het zo besteld was terwijl dat niet zo was! We kregen dus totaal geen service. Uiteindelijk bleek de rekening ook niet te kloppen, want daar werden wel de prijzen van de door ons bestelde pannenkoeken gerekend. Terwijl we kinderpannenkoeken kregen die een stuk goedkoper waren. Ik raad dit restaurant niet aan omdat er zwaar slechte service was!

22. Heerlijke dag vandaag, maar helaas viel deze helemaal in het water na een bezoekje aan dit Restaurant. Bediening was jong, onervaren, en al met al niet capabel om de bestellingen goed af te handelen. Toilet was een bende, waarbij de handdoekrol door het hele toilet getrokken lag. Toen ik een medewerkster hierop attendeerde, was haar reactie zeker niet vriendelijk.

Vééél te lang op onze bestelling moeten wachten, en met 3 jonge kinderen is dit zeker geen pretje, vooral als dan na 50 minuten de bestelling gedeeltelijk wordt uitgeserveerd, en de allerkleinsten dus moeten wachten.... dus paniek in de tent.

De bestelling wordt in 3 (!) etappes uitgeserveerd. Dit kan dus echt niet. Bij het brengen van de drankjes zet de serveerster het dienblad op tafel. Als wij haar erop attenderen dit niet te doen ivm de kleintjes (21 maanden die nog naar alles grijpen) schiet deze op een onbeleefde manier in de verdediging. Volgens mij begrijpen ze daar niet daar wij betalende klanten zijn, en dat zij daar werken omdat er klanten komen......

Eten is een aanrader: de pannenkoeken smaakten heerlijk, zalige poffertjes en het broodje kroket was perfect.

23. familie Zeegers

We wilden echt Hollands eten met onze Canadese gasten, dus pannenkoeken!

Ze en wij hebben genoten op een zonovergoten groot terras met uitzicht op Maas. Het gebouw is super en gezellig gerenoveerd. Bediening was bij ons perfect. De pannenkoeken waren heerlijk, maar de aspergepannenkoek vinden we niet zo`n suk6.

24. Anne Martens

We hebben vandaag gewandeld en pannekoeken gegeten bij de Jachthut pannenkoeken waren erg lekker. Bediening was ook goed.
    Prachtig wandelgebied.

25. Bas de riet

Hier afgelopen zondag gegeten met het gezin.
    Pannenkoeken waren heerlijk en erg vriendelijke bediening.
    Echte aanrader.

26. Pas gegeten heerlijke pannenkoeken vlotte bediening dit is een zeer mooie tent geworden ook de menukaart ziet er goed uit en een prachtig wandel gebied

27. Bediening erg traag en kijkt je niet aan.15 minuten wachten op de kaart.

28. Gerda Steegh

aspergessoep was ontzettend zout en waterdun. geen kopje asperges te bekeennen. Jammer.

29. Verheijen

Aspergesoep is te zout en te vet,en te weinig asperge.
    Dit is niet de kwaliteit van vorige jaren