Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Well lb verdeeld zijn.

1. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Leckeres Essen, freundlicher und aufmerksamer Service. Wir waren sehr zufrieden!

2. Beetje gedateerde zaak maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de eigenaar (?). ontzettend vriendelijke en behulpzame man, altijd in voor een praatje. Heerlijk gegeten en leuk geserveerd. Aanrader!

3. Prima kwaliteit. Luidruchtig personeelslid, wat de sfeer negatief beïnvloed.

4. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

5. Pieter Wesdoro

Gisteravond heerlijk bij Brienen aan de Maas gegeten. Gerechten perfect van smaak, mooi in balans en de combinatie met de wijn doordacht. Opvallend was de passie van het personeel voor het horecavak.👍Een verademing in deze tijd.
    Wij hebben genoten van een social 6 gangen diner wat de michelinster dik waard was.

6. B. van Naarden

Oost-Europese obers, die geen Nederlands kunnen. Ik kreeg een Duitse menukaart. Bestelde een Dame Blanche, dit bleek soft-ijs met een lading chocolade in een glas te zijn. De cola was lauw, de prijs echter niet: € 14,50. Wat een trieste bedoening. Dit was eens maar nooit meer.

1,1
  7. Anoniem

Het was lekker.

8. Chris

9. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Vor Kurzem war ich bei Lucas essen. Ich habe selten so gut und lecker wie dort gegessen. Dafür ist das Preis-Leistungs-Verhältnis vollkommen in Ordnung. Werde gerne wiederkommen.
    Besonders hervorheben möchte ich die Bedienung. Sie war nicht nur schnell sondern, ausgesprochen höflich, kompetent und zuvorkommend. Das erlebt man bei den heutigen Gastronomie Besuchen wirklich selten. Ein ganz dickes Kompliment… Wie gesagt ich komme gerne wieder.
    Beste Grüße
    Jürgen

10. Het eten was lekker!
    Maar de hortige Duitse serveerster maakte fouten door verkeerd bestelde gerechten te serveren. En dat wilde ze toch bij ons kwijt.
    Het serveren door deze serveerster ging te snel zodat we maar weer snel de deur uitmoesten…
    Serveerster is een goede voor haar baas, maar niet voor de eetgasten.
    Jammer dat het zo moest gaan 😬

11. We hadden met z'n tweetjes sate v d haas, maar het vlees was te droog, en de salade die erbij zat past niet bij sate, jammer.

12. Anna de Vries

Sfeer is lekker authentiek!
    Prijs-kwaliteit is prima voor een mooie prijs heerlijk (geg)eten!
    Service heel persoonsgericht! In deze tijd van alles haasten een verademing!

13. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr unhöfliches Personal.
    Preis-Leistungsverhältnis unter aller Sau.

15.50€ Für eine Flammkuchen mit geriebenem Käse drüber, 5 Scheiben Aldi Serrano und 5 halbierten Cocktailtomaten.

Salat mit Ziegenkäse in Filoteig angeblich selbst gemacht.
    Der Filo war ein Blätterteig, der Ziegenkäse säuerlich, die Butter, welche auf der Karte steht, kam nicht, bei Nachfrage wurde pampig reagiert und man verneinte, dass diese dazu gehöre. Man hat sie dann widerwillig gebracht. Apfelstücke war ein geachtelter Apfel… bitte?

Flammkuchen mit pulled chicken… FlammkuchenTeig, Reibekäse, fertiges chicken (das war nicht gepulled) und BBQ Sauce drauf… fertig…

Jeder Koch oder wer sich als solches bezeichnet, würde solch ein Essen nicht raus bringen, vor allem nicht zu dem Preis.
    Das Personal war völlig überfordert und unkoordiniert.

Auf alles angesprochen wurde sehr pampig und abweisend reagiert. Man hätte sowas noch nie gehört und man würde alles selbst machen… naja… vielleicht den Käse selbst in den Teig rollen und die Tomaten halbieren… Auf das Preis Leistungsverhältnis angesprochen: man wäre hier schließlich in einem Restaurant… okay… also wir kommen aus einer der teureren Gegenden Deutschlands und gehen gerne essen. Und auch in den NL waren wir 2 Wochen jeden Abend essen, Preis Leistung war immer super (auch in sehr viel teureren Restaurants) aber das… und dem Kunden bei Beschwerden ins Wort fallen, null Kritik annehmen und dann pampig werden mit den Worten: das ist ihre Meinung… Professioneller Umgang sieht anders aus…

1,5
  14. S. Beerthuizen

Het eten en drinken is voortreffelijk, ik kom wanneer ik daar in de buurt ben altijd terug, een goeie aanrader!!

15. Ik ben in Nederland nog nooit zo slecht bedient. We moesten alles aan elkaar doorgeven. Om drinken moesten we vragen of we bij konden bestellen. We moesten de tafel, die toch echt al zo stond dat we aankwamen verschuiven, ivm parasol, zodat de bediening beter door kon. Stugge bediening, geen fijne sfeer. Eten was mwah

1,8
  16. Het Lucas keuzemenu was heerlijk buiten op terras met de sfeer van Zuid-Frankrijk.

17. Weer een super gezellige avond met vrienden onder het genot van een heerlijke maaltijd! Smaakt naar meer!

18. Kamberg

Prima menu, prijs kwaliteit is goed. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

19. Vriendelijke bediening en goed eten.

20. M. Salimans

We hebben met vrienden heerlijk gegeten, het was sfeervol en gezellig en een goede prijs/kwaliteit verhouding!
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar, ook een gezellig terras om even te genieten!

21. Eten goed mannelijke bediening goed vrouwelijke bediening minder beetje kort af kan drukte niet aan.

22. Martijn

Mooi in de jachthaven gelegen.
    We waren iets eerder dan aangegeven.
    Allemaal een andere lunch leek niet zo in de smaak te vallen bij bedienend personeel.
    Tijd tussen bestellen en serveren was prima

23. Bertusv

Prima gegeten, goede sfeer, al was het hard lopen voor de bediening.

24. Ralf Muck

Sehr schöne Location… freundlicher Service.

25. Heerlijk gegeten. De locatie is super. De bediening is professioneel, maar ik miste een bepaalde gezellige sfeer. Ook onderling, allemaal vrij zakelijk. Het belangrijkste was het eten en dat was echt van begin tot eind fantastisch!

26. Wij hebben heerlijk rustig kunnen ontbijten.
    Het was een goed verzorgde tafel… smaakte allemaal prima!
    Vriendelijke bediening… super!

27. Lucas aan het water is een prima restaurant, met een even vriendelijke bediening.
    De eigenaar loopt zelf ook mee, samen met een vriendelijke duitse dame! Het eten is er goed, sfeer is prima, prachtige locatie aan een jachthaven. Prima plekje voor een hapje en een drankje!

28. Het eten was heel lekker, gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

29. Joelle

30. Uitstekende service met een lach, prima gegeten.