Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Well lb verdeeld zijn.

Wellschehut

Gerry Hendriks v. Pinxteren

De vierde keer voor tapa's, weer heerlijk.

Heerlijk gegeten op een top locatie en top bediening.

Marian de Mulder

Heerlijke tapas gegeten. Leuk en gezellig personeel!

Wij hebben hier met vrienden een lunch genuttigd: prima verzorgd met overheerlijke vers bereide producten en vele smaaksensaties. Uitstekende bediening en prachtig uitzicht op de Maas. Een aanrader.

Heerlijk wild trio gehad met top saus, helemaal prima

Wir sind extra wegen der Tapas gekommen. Sehr lecker! Wir kommen gerne wieder.

Vrije vertaling redactie Eet.nu: We zijn speciaal voor de tapas gekomen. Zeer lekker! We komen er graag terug.

Mark hermans

Lekker tapas gegeten en ook voor onze kids netjes afgerekend(aten de helft ongeveer dus werd een 1/2 gerekend)

We hebben gezellig en lekker tapas gegeten. We vonden het wel heel erg jammer dat we meer dan een half uur op de gerechtjes moesten wachten. Zeer zeker een aanrader maar als ze zo vol zitten zouden ze of meer personeel voor het eten aan moeten nemen of minder vol laten boeken want dit vonden we erg zonde om uren te zitten en nog niet zo heel veel gegeten te hebben.

Grijpstra

Heerlijk gegeten fijne bediening mooie omgeving.

Na een wandeling heerlijk tot rust gekomen in restaurant. De Wellsche Hut .
    Na een lekker stukje vlaai en een paar drankjes toch maar besloten om ook te gaan eten.
    We hebben gekozen voor een salade met warme kip en spekjes.
    De salade was heerlijk met veel kip en spek en een lekker warm broodje met kruidenboter.
    Echt een aanrader, bediening was erg vriendelijk ondanks alle drukte.
    Wij komen hier zeker terug.

Zeer goed gegeten, voor goede prijs!!
    Gezellige sfeer. Zeker gaan we daar weer een keer eten.

Net zoals vorige bezoeken weer uitstekend gegeten!

José Brauer

Super lekker gegeten. Een goede deal die we zeker vaker gaan aanschaffen.
    Vriendelijke bediening.
    En meer dan grote porties,
    Lekkere rosé.
    Alles bij elkaar SUPER.

15. Nederlands Well lb

Lekker gegeten voor weinig geld. Wel 7 soorten warme groenten, frites, aardappelblokjes en sla.

16. Nederlands Well lb

Heel lekker gegeten en het was heel erg goed. Veel groenten en leuke bediening. De kleinkinderen vonden alles lekker. Kom beslist nog terug.

Gisteravond met vijf mensen wezen dineren bij De Huiskamer. En ondanks de behoorlijke drukte, geweldig bediend en heerlijk gegeten. Wat een feest om hier gast te mogen zijn!

A.remmen

Wij kwamen langs dit mooie terras met drie personen.
    We dachten. Eerst even wat drinken en misschien ook 'n hapje eten.

We vroegen aan de rondlopende bediende kunnen we op 't terras wat drinken. Wil u ook wat eten zei hij. Ik zei nu nog niet. Misschien later. Sorry zei hij… dan gaat t niet. U moet dan wel eten. Alleen n drankje gaat niet.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Zo onklantvriendelijk.
    Zo respectloos. Op het terras was zaten slechts 6 personen.
    Was achteraf met deze mededeling van de bediende niet zo verwonderlijk.

Zeeeer slechte service.

Leuk eettentje, mooi gelegen aan een jachthaven. Heerlijk gegeten! De ijskoffie was ook heerlijk maar na alleen het hoofdgerecht zat ik erg vol. Zeker een aanrader om gezellig hapje te gaan eten.

Heerlijk avondje uit, het eten was zeer lekker en de prijs kwaliteit verhouding klopt. Voor onze kinderen was het ook super, buitenspeeltuin en de bediening zeer vriendelijk! Echt een aanrader om eens heen te gaan, ons zien ze zeker terug.

Bij afrekening keek ik op mijn neus! Dacht dat we 't dagmenu hadden, maar de prijzen waren gewoon a la carte.
    De bediening zei, dat ik e.e.a. niet goed zou hebben gecommuniceerd.
    Ik heb van te voren nog gevraagd of er een menu is.
    Men wees mij op 't dagmenu: soep, hoofdgerecht en nagerecht. Kon dit uit de kaart uitzoeken.
    Bij betaling zei men, dat ik dan uit een andere kaart had moeten bestellen.
    Men was niet bereid een of andere tegemoetkoming te doen. Dat vind teleurstellend en totaal niet klantvriendelijk!

Ik heb met mijn gezin bij Beachclub Leukermeer gegeten.Eten was lekker ook voor de kinderen. Personeel is erg vriendelijk. Je zit daar heerlijk bij het water en de kinderen hebben daar fijn gespeeld wij gaan zeker terug.

Ben met de kinderen bij beachclub gaan eten was erg lekker de bediening is erg vriendelijk..de kinderen hebben daar lekker gespeeld en gezwommen erg mooi daar wij komen zeker terug...

Super lekker gegeten hier afgelopen weekend en vlotte service. Een vriendelijke jongeman stond ons te woord en het overige personeel was ook netjes. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. De witte huiswijn is lekker fris en daar hebben we lekker van genoten. Ik had de spareribs, ook een aanrader. Kortom heerlijk genieten hier!

Ik ken dit restaurant al langere tijd, maar de laatste jaren ga ik er ook steeds vaker even op het terras zitten. Het is prachtig gelegen met het mooiste uitzicht dat je je maar kunt voorstellen. En dat zo dicht in onze eigen omgeving. Op het terras zit je echt heerlijk en kun je genieten van wat er te zien en te beleven valt om je heen. Heerlijke cappuccino en het eten is ook van prima kwaliteit. Soms eet ik een salade maar de ijscoupes die ze nu hebben zijn ook aantrekkelijk. De service is goed, ze hebben er echt een terras en restaurant van gemaakt waar het goed toeven is. In de zomervakantieperiode is het erg druk! Maar ook buiten vakantieperiodes om is het prima om hier te komen. Zeker een aanrader.

Mooie lokatie, prima eten.
    Min punt is dat de club en serveerster nog geen weet / kennis hebben van werkelijke "latte machiatto 2017". Kwalitatief geen schuimlaag, sterke koffie, opgeklopte melk etc wat toch synoniem staat voor zo'n degelijke koffie.
    bij deze aantekening werd er onvriendelijk medegedeeld dat dit altijd al hun "latte" was dus maw syndroom: "doen we altijd al zo" dus, totaal geen zelfreflectie, wens voor leren / kennis vergroten, compensatie voor zoiets kleins etc..meer dan jammer anno 2017. Dus voor koffie rij een stukje verder of terug naar een zaak waar ze wel verstand en kennis hebben van een goede "pauze-drank"! Bij deze zelf maar een machiatto thuis genuttigd (zie foto en vergelijk met daar) want ook wij weten wel wat dat inhoudt 😍

Verder alles oké.

We hebben erg lekker gegeten. Ze hebben een kleine kaart wat het overzichtelijk houd en lekker.
    Geen apart kindermenu, maar iets maken met bv een kroketje of frikandel was geen enkel probleem. Uiteindelijk kozen de kids samen voor het schnitzel menu wat ze keurig hadden verdeeld over 2 bord. Ook kregen ze kleurplaten dus ook de kinderen waren helemaal blij.
    We hebben lekker ontspannen genoten op het terras. We komen zeker nog eens terug 😊

G.Reinink

Goed en vriendelijk personeel.
    Eten was helemaal top. Alle vier heerlijk de buikjes rond gegeten. Komen hier zeker weer.

29. Nederlands Well lb

De goede ervaringen van eerdere schrijvers deden ons besluiten hier ook te gaan eten, vooral ook vanwege de groenten. Alles smaakt zoals men vroeger kookte. Doorgekookt en nogal vlak van smaak. Service wel goed, entourage oubollig, net als het eten dus.

Grad Aerts

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs. Deze zaak kan ik echt aanbevelen.