Dit is 't in Well

Café Restaurant Dit is 't, Jachthaven well

Ons restaurant telt zo'n 65 zitplaatsen binnen en in de warmere maanden buiten nog eens circa 120 zitplaatsen op ons terras. Ook kun U terrecht in onze comfortabele Loungebanken voor een drankje en een hapje.

Wij wisselen ongeveer 4 keer per jaar met bepaalde gerechten op de kaart, en werken we met seizoensgebonden producten.

niet getreurd als u iets niet meer ziet op de kaart sommige gerechten komen ieder seizoen weer terug.

Wij reserveren helaas geen plaatsen buiten omdat wij dit niet vrij kunnen houden, maar u mag natuurlijk als er plek is wel buiten eten.

• High tea: € 16,95

1317202554 81
1321947196 78
1412095394 84
1478520381 76
1540200727 85

1. Jolanda Rademakers

Heel gezellige avond gehad met heerlijk eten.

2. Gisteravond heerlijk gegeten super service zeker een aanrader voor iedereen!

3. Tapas essen war wieder lecker. Die Auswahl der einzelnen Gerichte war sehr gut. Es war für jeden etwas dabei.

4. Marlies Janssen Rutten

We hebben heerlijke tapas geeten.

5. Het was lekker, verder gezellig en vriendelijk personeel.

6. Mirjam Janssen

Tapas was weer heerlijk, vriendelijke bediening.

7. Hagenstein

Heerlijk gegeten! Gezellig, sfeervol restaurant met heerlijke tapas!

8. Stinissen

We hebben genoten van de tapa’s! Ut was heerlijk en voor elk wat wils👍🏻

9. G van rensch

Lekker gegeten in een lekker tempo.

10. Fijne ontvangst en lekker tapas gegeten kwaliteit en service was heel goed,
    we waren met vier personen en waren allemaal tevreden.
    Ga zo door is best een pluim waard!

11. Lekker gegeten en een vlotte service.

12. Werner van Gisteren

Sehr schöne Location mit Blick auf den Hafen. Guter und freundlicher Service. Leckeres Essen.

13. Molendijk

Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

14. Thea Boskamp

Nou het was weer goed e mijn 2 zussen hebben er ontzettend van genoten. Beide wareb nog niet bekend met de tapas zoals ze bij jullie worden geserveerd. Ik had ze uitgenodigd voor hun verjaardag een mooier kado had ik niet kunnen geven. Jullie zien ons dan ook in het nieuwe seizoen weer terug. Voor de zomer wens ik jullie veel gasten en mooi weer

15. Mariëlle

We hebben weer heerlijk Tapas gegeten!!..😋😋😋😋

16. Heerlijke gerechtjes… prima prijs… en mooie locatie.

17. Gerry Hendriks v. Pinxteren

De vierde keer voor tapa's, weer heerlijk.

18. Heerlijk gegeten op een top locatie en top bediening.

19. Marian de Mulder

Heerlijke tapas gegeten. Leuk en gezellig personeel!

20. Wir sind extra wegen der Tapas gekommen. Sehr lecker! Wir kommen gerne wieder.

Vrije vertaling redactie Eet.nu: We zijn speciaal voor de tapas gekomen. Zeer lekker! We komen er graag terug.

21. Mark hermans

Lekker tapas gegeten en ook voor onze kids netjes afgerekend(aten de helft ongeveer dus werd een 1/2 gerekend)

22. We hebben gezellig en lekker tapas gegeten. We vonden het wel heel erg jammer dat we meer dan een half uur op de gerechtjes moesten wachten. Zeer zeker een aanrader maar als ze zo vol zitten zouden ze of meer personeel voor het eten aan moeten nemen of minder vol laten boeken want dit vonden we erg zonde om uren te zitten en nog niet zo heel veel gegeten te hebben.

23. Net zoals vorige bezoeken weer uitstekend gegeten!

24. Leuk eettentje, mooi gelegen aan een jachthaven. Heerlijk gegeten! De ijskoffie was ook heerlijk maar na alleen het hoofdgerecht zat ik erg vol. Zeker een aanrader om gezellig hapje te gaan eten.

25. Hanneke klomp

Het eten bij "Dit is 't" was weer heerlijk, we hebben er met een groep van 12 personen gegeten van vleesliefhebbers tot vegetariërs! De sfeer was prima en de vriendelijkheid van het personeel ook!

Kort om, tot de volgende keer!!!

26. Het eten was erg goed, we hebben tapas gegeten!! Was veel keus en moet gewoon het hele jaar kunnen!!
    De aankleding , toilet was erg gedateerd... dat viel erg tegen.... kan wel een binnenhuisarchitect gebruiken!!
    Een meisje in de bedienig met donkerbruin haar in de een lage staart.... wat was die chagrijnig. Die mag wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen.
    Hoop dat jullie hier wat mee kunnen!!

27. Charlotte

Wij hebben heerlijk tapas gegeten. Eten was heerlijk, bediening heel goed, netjes, vriendelijk. Alles ging heel vlot ook al was het vrij druk. 1e keer tapas eten maar we gaan zeker nog een keer terug. Gezellig met een grotere groep, lekker bij kunnen kletsen en ondertussen heerlijk gegeten. Ik kan mij voorstellen dat je hier in de zomer ook heerlijk kunt zitten, buiten uitkijkend over het water en de boten.

28. Hoera de zomer komt er weer aan en waar is het dan beter vertoeven dan bij restaurant Dit is 't
    Heerlijk aan het leukermeer met een briesje door je haren al genietend van het geweldige uitzicht van de haven met een heerlijke huiswijn en genoeg keuze uit een heerlijke betaalbare menukaart. Bediening is vriendelijk en kundig je ziet duidelijk dat ze hier met plezier werken.
    Heerlijk ontspannen in een van de loungebanken al kijkende naar je spelende kids waar genoeg voor geregeld is. Even glijden van de glijbaan? Of spelen op het piratenschip... aan alle leeftijden is gedacht.
    Heerlijk even bijkomen na een fietsroute en of wandeling met je hond (welke hier ook welkom is) liever geen hele maaltijd ze beschikken ook over een heerlijke ijssalon! ik raad het iedereen aan! Wij komen er regelmatig en genieten telkens opnieuw.
    De naam zegt het al dit is 't

29. Varkenshaas was niet gaar. Probleem werd bij mij gelegd. Slechte service dus. Hier komen we niet meer terug.

30. Super! Heerlijke tapas in kerstsfeer! Genoten van vele zaligheden! Ook de 'gewone' tapas 'n aanrader, 'n streling voor je tong!

31. Afgelopen zaterdag met vrienden van ons heerlijk gegeten, het kan niet beter.
    Onze vrienden waren vol lof. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Martens en fam. Van der Leeden

32. Afgelopen avond heerlijk gegeten bij Dit is 't. Vriendelijke en gastvrije gastvrouw/bediening en het eten was voortreffelijk! Er hing een gezellige sfeer, wij komen hier zeker nog eens terug.

33. Net bedrijfsetentje gehad, heerlijke runder carpaccio en tournedos. En vooral heerlijk grand dessert. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

34. Toprestaurant. Aanrader; de tapas avond op vrijdag.

35. Bijna elke maandag vaste prik.. Salade met gamba's & tournedos. Altijd prima, niets op aan te merken. Lekker biertje of wijntje erbij & prima bediening.

36. Jack sanders

Vorig jaar hier al geweldig gegeten. Dit jaar nog beter, zeer goede bediening, ze weten wat er moet gebeuren ook als t zo druk is als deze avond. De keuken had blijkbaar ook geen last van een bomvol terras, geweldig en snel gegeten. Aan beide kanten een zeer goede organisatie waar aan alles word gedacht. En het nieuwe terras in een woord top!

37. Wij hebben heerlijk gegeten.
    De beste prijs/kwaliteit verhouding van onze gehele vakantie en maanden daar voor.
    Ga zo door!

38. Slechte kwaliteit eten, oud frituurvet voor frites, spekjes op schnitzel aangebrand (zwart geblakerd). Volgens de bediening worden de spekjes zo altijd opgediend..... Dus voor diegenen die van aangebrand voedsel houden.....

39. Al meerdere keren geweest in dit leuke restaurant. Mooie locatie om te zitten en een lekker menu om uit te kiezen. Alles is aan te raden! Vooral de limburgse mosterdsoep is lekker, goed gebonden en heerlijke spekjes. De salades zijn ook heerlijk, geen bakje groenvoer zoals in veel restaurants, maar echt een goed gevulde salade met vis / vlees of warme geitenkaas. De kok is duidelijk ervaren en zorgt er dan ook voor dat je geen spijt krijgt van je keuze, want zowel het gerecht als de side-dishes zijn heerlijk. De zelfgemaakte fritten (erg belangrijk) zijn ook vers en heerlijk! De bediening is vriendelijk. Ik kom zelf helemaal van de Veluwe en Dit Is 't is de reden dat ik nog verkering heb met mijn vriendin uit Limburg!

40. MiaTerburgRutten

We hebben heerlijk gegeten in"Dit is't".
    We werden vriendelijk, gastvrij ontvangen door, ('k ben z'n naam vergeten, timmerman) 'n jonge Man, heel jong nog denk ik, maar zo aardig. Ook de verdere bediening was zo goed. En..we hebben heerlijk gegeten, dus.. ook een een grote pluim voor de kok.

41. Sterrenkok

Ik ben hier afgelopen week geweest. Binnen mooi met het seizoen gespeeld. Een ruime keus aan eten. Ik heb voor de schnitzel gekozen, in twee woorden : GROOT en HEERLIJK. Aan de kinderen wordt ook gedacht met een leuke speelhoek. En om niet te vergeten het ijs. Hmmm heerlijk. Het personeel ook heel vriendelijk en goed oplettend. Ben ik nogmaals in de buurt dan kom ik zeker weer.

TOP!!!!!!

42. Rik laanstra

Gegeten met 8 personen de zaak zat weer lekker bom vol. Ben hier nu 3 keer geweest het eten is gewoon top zelfs met de enorme drukte bediening zeer vriendelijk en weet waar ze mee bezig zijn en werken met plezier.. ijsje moet je hier ook zeker niet vergeten. Ga zo door. Topzaak

43. Ik heb nog nergens zo'n heerlijke varkenshaas gegeten als bij Dit Is't en zal binnenkort nog eens terugkomen. De Tongfilet was ook overheerlijk volgens mijn vrouw. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Voor mij een aanrader!

44. Restaurant mooi gelegen aan de haven.
    Wij hebben binnen gegeten waar het niet echt sfeervol was.
    Patat had een oude frituursmaak en de spareribs waren een beetje flauwtjes. De salade die erbij werd geserveerd was lekker. Ruime keus voor een leuke prijs

45. Bourgondier

We gaan zometeen weer voor de 3e keer eens eten bij ditist, zegt toch genoeg?? Echt een aanrader!!

46. G.Vervoort

Je kan er lekker (heerlijk) eten en over de prijs hoef je niet te vallen voor wat je krijgt want die is betaalbaar.
    De bediening is vlot en zeer vriendelijk, wij hebben ons stekkie hier nu wel gevonden en komen er graag.
    Ook de wijnen zijn van top kwaliteit en betaalbaar.
    Ook hebben ze nu overheerlijk Italiaans ijs dit is echt een aanrader.
    Ga zo door Femke, Danny, en Werner

47. Heb mijn verjaardag hier gevierd en het was super.
    Heerlijk eten, goede en correcte bediening in een gezellig restaurant in een mooie omgeving.
    Zeer zeker een aanrader en een aanwinst voor de regio Maasduinen.
    Femke en team, niets dan lof voor jullie!

48. Het was super! Ziet er netjes en verzorgd uit. Eten was super, hoefde nergens lang op te wachten.. zit nu echt vol.. heerlijk!! Nu na genieten.. Netjes Femke ga zo door!

49. Uitstekende salades! Frietjes echter veel te hard gebakken. Veel waar voor je geld hier. Sfeer buiten super, als je binnen moet eten stukken minder.

50. Je kan hier echt lekker eten voor een betaalbare prijs. Enigste min punt was de bediening. Bij binnen komst konden we niemand vinden en moesten iedere keer lang wachten om een drankje te bestellen. Voor de rest een echte aanrader!

51. Een echte aanrader heerlijk gegeten en na geborreld. We zijn er nu 2 maal geweest. Bediening is vlot en scherp en de prijs is ook goed.