Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Well gld verdeeld zijn.

1. Internationaal Well gld

Wat een super gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten bij de open haard. Top kokkies en bediening👨‍🍳👨‍🍳👍
    Tot snel weer!

2. Internationaal Well gld

Erg leuk restaurant met leuke sfeer, iets minder leuk vonden wij herrie. Het was vol en luidruchtig. Hierdoor konden wij elkaar haast niet verstaan. Volgende keer zou ik reserveren in het eerste wat rustigere gedeelte.

3. Internationaal Well gld

MF van Sterkenburg

Heerlijk gegeten, goede sfeer, prettig geholpen, ook wbtr. plaats voor kleine kinderen,
    er hangt altijd 'n prijskaartje aan, maar voor herhaling vatbaar.

4. Internationaal Well gld

Herbert vd Zalm

Lekker vertrouwd en gezellig gegeten! Lekker eten (compliment naar de chefkok nog want dat had ik nog niet gedaan), gezellige bediening en fijne service en blijft een leuke plek met eigen sfeer.

5. Internationaal Well gld

Jenny Garstman

Het was super, alleen de plek waar wij zaten was wat minder gezellig maar we konden wel alles zien wat de koks deden en dat was hard werken.

6. Internationaal Well gld

Amadeus was ons aanbevolen vanwege dat je er heerlijk vis kunt eten. Hadden we dat nu maar gedaan...Het voorgerecht van mij was de vissoep en inderdaad, die was verrukkelijk en beloofde veel goeds. Mijn partner koos de paling met toast en ook die was heerlijk.
    Bij het bestellen van een fles wijn ging het mis. De bestelde wijn was niet meer op voorraad dus werd een andere, soortgelijke aanbevolen. Met de kwaliteit van de wijn was niets mis, maar de fles werd niet, zoals dit hoort, aan tafel geopend, doch achter de bar en open weer aan tafel gebracht. Nu wist ik van tevoren al dat het allemaal niet zo hoogdravend zou zijn, maar dit soort basiselementen van de gastronomie verwacht ik desondanks wel. De latere verklaring was, dat het dan allemaal teveel tijd ging kosten (openen aan tafel + praatje met de gasten kost meer tijd) en er was niet genoeg personeel hiervoor.
    Dan het hoofdgerecht: Chateaubriand met dun gesneden ossenhaas en stroganoffsaus. Dat was de misser van de avond. Hoewel op de smaak niets viel af te dingen, was dat op de kwaliteit van het vlees zeker wel het geval. Uitsluitend door het in piepkleine stukjes te snijden was het vlees weg te krijgen. Wanneer je dat niet deed bleef je na het kauwen met een droog stuk vlees in je mond zitten, wat niet weg te krijgen was.
    Overigens mijn complimenten voor de 2 dames van de bediening die, ondanks de drukte en te weinig personeel, het allemaal onder controle hadden. Alleen dat beetje extra, daar hadden ze inderdaad geen tijd voor, maar is hen niet te verwijten.
    Het zal voor ons bij een eenmalig bezoek blijven.

7. Internationaal Well gld

Harry Van Wordragen

Goede ontvangst, heerlijk gegeten.
    Voorgerechten mooi opgediend, heerlijke gamba's, hoofdgerechten voortreffelijk en bediening was top.

8. Internationaal Well gld

Gezellige en heerlijk gegeten!

9. Internationaal Well gld

Heerlijk eten. Fijne bediening. Leuke en gezellige sfeer in het restaurant.
    Kortom een hele leuke en gezellige avond.

10. Internationaal Well gld

Heerlijk gegeten en gezellig gezeten.

11. Internationaal Well gld

Ben Krijbolder

Leuk en gezellig restaurant.
    Lekker gegeten. Open keuken geeft sfeer. Borden netjes opgemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben een leuke avond gehad, voor herhaling vatbaar! Complimenten.

12. Internationaal Well gld

Familie schaay

Eten altijd goed. Wat de kok maakt smaakt!

Sfeer is gemoedelijk en heel relaxed. Altijd is een bezoek aan Amadeus een klein feestje.

13. Internationaal Well gld

Ondanks dat ik een reserveringsbevestiging had van het restaurant zelf, plus later nóg een bevestiging én een herinnering van Eet.nu was er bij onze aankomst “chaos” wat wie waren wij in vredesnaam? Er was, ondanks ons reserveringsnummer géén belletje wat ging rinkelen.
    We kregen na veel onderling overleg tussen 3 personeelsleden bij de gratie Gods een tafeltje voor twee… ja, dat wil zeggen in de doorloop naar het toilet. Krap, tochtig en ongelukkig geposteerd… Ik zag elders in de zaak een tafel voor twee vrij. Op mijn verzoek mochten we daar plaats nemen.
    We bestelden 2× kalfslever met spek en uien voor de stevige prijs van 23,50 pp. Ik kreeg 3 stukken waarvan één stukje mooi zacht rosé was, 1 stukje al wat droger was en het derde stuk was hard en droog. De twee stukjes van mijn vrouw waren wél goed. Per couver één stripje bacon en de uien waren te zoeken. Wij vonden het ijstoetje en de huiswijnen naar verhouding te duur.
    Een normaal gesprek was, gezien de herrie van de gasten, niet mogelijk.
    Dat lag niet aan de gasten, want die probeerden ook met elkaar te praten, maar de ruimte galmde alles terug.
    Nee sorry ondanks een mooie dinerbon van de Sligro, (die voor hen kennelijk ook uit de hemel kwam vallen) waren wij teleurgesteld.
    We verbleven op een mooie minicamping in Ammerzoden en het was gepland als een bijzonder uitje na een zomer vol medische ellende…
    Jammer maar helaas…

14. Internationaal Well gld

Gezellig en heel lekker gegeten. Leuke sfeer met uitstekende bediening.

15. Internationaal Well gld

angelique

16. Internationaal Well gld

Simon Timmermans

Eten was goed / lekker .
    Alleen jammer van dat elastiekje in de soep.🤮

17. Internationaal Well gld

Het was weer top! Mijn vader meegenomen die hier nog nooit was geweest. Ook die komt zeker nog eens terug. Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, knusse sfeer en niet te duur

18. Internationaal Well gld

Sascha

19. Internationaal Well gld

Eten bij Amadeus is altijd heerlijk. Ze hebben een sfeervol restaurant en een prachtige tuin. De bediening is vriendelijk. Het eten fantastisch. Blijft een van de beste carpaccio's die ik ooit op heb. De chateaubriand is een aanrader. Als toetje de Amadeus Volcano een must have.

20. Internationaal Well gld

Van Wijngaarden

Een superleuke en geslaagde avond! Lekker eten in een meer dan bijzondere entourage. Een aanrader!

21. Internationaal Well gld

We hebben een gezellige avond gehad alleen het eten was goed gaar mar niet super luxe naar wat je betaald voor de rest een hele goede service.

22. Heerlijke gerechten en heel vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar 😋😋

23. Jolanda Theijssen

Lekker gegeten, bediening super, het restaurant mag van mij wel opgefrist worden vond het ouwbollig allemaal

6,5
  24. Internationaal Well gld

Karin Venrooij

Heerlijk gegeten! Vlotte, vriendelijke bediening. En omdat het weer het toeliet, fijn buiten. Het plaatje was weer helemaal compleet. Wij komen hier altijd graag!

25. Internationaal Well gld

Heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.

26. Internationaal Well gld

Derk & Hanneke

We hebben weer heerlijk genoten van het eten/drinken, de sfeer: altijd ongedwongen en gezellig, service: betrokken en leuk, kortom we komen gauw weer een keer eten bij Amadeus!

27. Internationaal Well gld

Amanda de Boef

Gemoedelijke sfeer, leuke inrichting, top bediening, zeer gastvrij en heerlijk eten!

28. J van den Heuvel

Mooi uitzicht, leuk terras we vonden het voor en hoofdgerecht erg weinig,
    Voorgerecht salade met vis de vis moesten we zoeken, heel veel sla, enkele kleine stukjes vis ertussen.
    Hoofdgerecht tournedos met champions.
    Het vlees was goed, maar welgeteld 7champions.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

29. Internationaal Well gld

Ik vond het helemaal top.
    Het is een heel sfeervolle locatie, het eten is heerlijk en de bediening is heel vriendelijk.
    Wij hadden vrienden uitgenodigd voor een etentje i.v.m. hun 40 jarig huwelijk.
    Ook hier werd extra aandacht aan besteed door middel van een feestelijk toetje.
    Dank je wel.

30. Internationaal Well gld

Heerlijk gegeten in een oergezellig restaurant!