Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Well gld verdeeld zijn.

1. Internationaal Well gld

Gewoon een heel gezellige lokatie met vriendelijke bediening en gezellige bedrijfsleider.
    In een woord geweldig.

2. Internationaal Well gld

Wij zijn wezen eten bij Amadeus. We kregen een plaatsje vlak bij de keuken. Dit vonden we wel gezellig op het begin, totdat we zagen hoe er werd omgegaan met hygiëne... 😏Theedoek over de schouder gehangen en er zwaait een paardenstaart doorheen. De soeplepels en dergelijke hangen aardig hoog dus worden niet bij het handvat gepakt maar gewoon bij de bol! 😱
    Nadat we drinken hadden besteld duurde het aardig lang voordat we dat kregen. Dat tot daarentoe. Maar met het eten was het hetzelfde liedje. Super lang wachten, en zeker omdat we zagen hoe het werd klaargemaakt. Niet met handschoentjes ofzo. En vervolgens met diezelfde handen iets anders beetpakken wat niks met eten te maken heeft.
    Voor ons was dit de eerste en laatste keer dat we hier gegeten hebben...

3. Internationaal Well gld

Claudia en margo

Heerlijk eten, bijzondere mooie relaxte sfeer!

4. Internationaal Well gld

Wij vonden het eten echt niet lekker, thuis koken wij beter! Vlees was taai en droog, wat "sla" op de plank gegooid... en gebakken aardappels die zacht waren.... eens, maar nooit meer.

Glazen waren vies, tafel was niet schoon er stond een lampje op tafel die was kapot en heel erg vies. Wij vonden het sowieso erg vies binnen.

Erg tegengevallen.

5. Internationaal Well gld

Heel gezellig restaurant met een leuke informele sfeer. De knusse uitstraling en het simpele eten is echter meer wat je zou verwachten van een bistro. Echter de prijzen zijn meer wat je zou verwachten van een chique restaurant. Jammer want de rest is super. Minpunt... omdat je in de keuken kunt kijken zag een van onze tafelgenoten dat de kok een spare rib liet vallen en weer terug legde op de grill. Ondanks dat toch een gezellige avond gehad en dus voor herhaling vatbaar.

6. Internationaal Well gld

We hebben lekker gegeten het was niet heel speciaal maar gewoon lekker. Er werd goed voor ons gezorgd en de prijs was naar verhouding voor wat we kregen. Het mag alleen wel iets minder druk qua inrichting.

7. Internationaal Well gld

We hebben weer heerlijk gegeten in het gezellige restaurant en genoten van de gezellige sfeer. Gelachen om de prachtige spreuken die overal geschreven staan. Wij verheugen ons al op de volgende keer.

8. Internationaal Well gld

Gisteren heb ik een recensie geschreven, hierop heb ik van Amadeus een reactie en een rectificatie van het te betalen bedrag gekregen. Waar ik boos om was is hiermee naar tevredenheid opgelost.

9. Internationaal Well gld

Eten was goed. Voelen ons wel opgelicht door Amadeus. Hadden een diner bon van 100 euro. Bij het afrekenen werd verteld dat er nog 10 euro over was en dat we daar geen nieuwe bon voor zouden krijgen. Er was al genoeg gesponsord. Onze berekening was minimaal 25 euro over. Jammer van de gezellige avond. Hielden er een kater aan over.

10. Internationaal Well gld

We zijn hier een paar weken gelden geweest omdat we waren uitgenodigd door vrienden. persoonlijk heb ik het niet zo op die achterhaalde rommel in een restaurant, dat is niet schoon te houden en zorgt voor een onhygiënische situatie van vuil en zo, dit bleek maar weer toen ik naar het toilet ging en oog in oog kwam te staan met een afzuiger boven het pisbakje zat wat ook niet echt fris rook hing met een verzameling stof van ongeveer tien jaar (2cm dik) belachelijk. Dit geeft voor ons al een negatieve indicatie dat ze het zover laten komen hoe is dan de rest nemen we dat ook niet zo nauw? Dan het consumeren dat begon al fout aan de bar een biertje uit een zeer verontreinigde tap Ba Ba, en ook een nieuw biertje is dan niet goed hoor, ik ga dan maar niet in discussie want dat wordt meestal niet begrepen, dan gaan de meeste in de ontkenning modus en krijg je een vervelende discussie. Het eten ja daar heb je dan eigenlijk al geen zin meer in maar goed proberen maar. Vooraf Buffalo Wings, binnenstebuiten getrokken kippen vleugeltjes van de grill, nou ja suf en zacht een hele berg en een onzinnige presentatie, hoofdgerecht een Chateau Briand een bord met daarop een enorme berg troep in het midden van ui, paprika en nog wat onzin en een klein bakje stroganoffsaus van Knorr het vlees in drie stukken gereten er bovenop nog veel te rauw want het glom nog helemaal, een heel klein bakje gebakken aardappeltjes (gelukkig) voor vier personen enorm zout en drijvend van het vet een verschrikkelijke vertoning. Over de rest van de avond zal ik maar niets meer zeggen, een enorme flop en ik begrijp dus ook niet waarom er mensen zijn die het zo geweldig vinden, dat zal een bla bla club zijn die absoluut geen verstand van eten hebben. Ik hoop dat de eigenaar hier wat mee doet, een goede tip kijk eens naar Gordon Ramsay en nodig hem eens uit voor een beetje hulp.

11. Internationaal Well gld

Ronald de Lat

12. Internationaal Well gld

Wat een leuke plek, bediening is goed, veel gelachen en het eten is heerlijk.

13. Internationaal Well gld

Bas de Kort

We waren met een groep van 10 personen. De bediening was goed, maar we kregen maar 2 menukaarten voor de hele groep. Verder duurde het lang, voordat men na het hoofdgerecht langskwam voor het dessert. We hebben het verder gezellig gehad. De 50-50 gerechten hebben de juiste prijs/kwaliteit/portie verhouding. De normale gerechten zijn aan de dure kant.

14. Internationaal Well gld

De soep leek van de vorige dag. Verder lekker gegeten, lekkere gebakken aardappels, maar wel zonder groeten en best duur.
    De bediening was heel gezellig.

15. Internationaal Well gld

Carla van de Werken

We waren voor het eerst bij Amadeus,
    heerlijk gegeten, niet lang wachten en een gezellige sfeer

16. Internationaal Well gld

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

17. Internationaal Well gld

Ruime kaart en veel gerechten kun je ook bestellen in een halve portie! Lekker gegeten!

18. Internationaal Well gld

Wij hadden van tevoren aangegeven dat we met een rolstoel zouden komen wat volgens jullie geen probleem was maar kregen een plaats waar dat eigenlijk niet kon, andere mensen die in het restaurant zaten te eten moesten van hun tafel af zodat de rolstoel over de tafel getild kon worden, was een echte tegenvaller!
    Slecht geregeld!
    Diegene die de bestellingen op kwam nemen was super aardig! 🖒🏻

19. Internationaal Well gld

H kwetters

Heerlijk gegeten en fijn dat je na het eten lekker even kunt relaxen.

20. Internationaal Well gld

Gezellig, vriendelijk personeel, leuke sfeer, heerlijk gegeten

21. Internationaal Well gld

heidi princen

Heerlijke avond gehad. Dit is nog eens een avondje uit. Alle tijd en bourgondisch genieten, wie wil dit nu niet!

22. Internationaal Well gld

Was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Internationaal Well gld

Virginie van der schee

Hele gezellige sfeervolle locatie e heeeeeerlijk eten!!

24. Internationaal Well gld

Angela van Hulst

Zoals vanouds weer super lekker gegeten.
    In gezellige omgeving.
    Met vrienden die het met ons eens zijn en ook vaker teruggaan.

Lekkere produkten met veel keuzes.
    Dus… Niets te klagen met vriendelijke bediening.

25. Internationaal Well gld

Gisteren met 12 personen er gegeten, we moesten erg lang op ons eten wachten! Gereserveerd om 18.30U en om 20.30U hadden we pas ons eten! Moesten we ook nog een bord met 3 kleine kippetjes terugsturen omdat ze niet warm waren… tja… kan gebeuren… maar toch, je zou denken: 5 kwartier nadat de bestelling opgenomen is dat 3 kippekluifjes dan wel van het bot zouden vallen van gaarheid, oh ja, en de spareribs ook… helaas, hier niet.
    Omdat we boos waren wel ter compensatie een kopje koffie en thee gekregen. Volgende keer ga ik toch liever ergens anders eten.

26. Internationaal Well gld

Anja Versteeg

Lekker gegeten. Bediening niet helemaal attent. Toch niets te kort gekomen.

27. Internationaal Well gld

Familie van Vuren

Heel lekker en gezellig gegeten met de broers ,zussen en aangetrouwde.
    Het eten was heerlijk en de bediening heel goed en gezellig.

28. Internationaal Well gld

Het was weer heerlijk! Speciale dank voor de super lieve kok, de kids vinden hem geweldig😍

29. Internationaal Well gld

Arie Kooijman

Gezellig en gemoedelijk, een bijzondere ervaring dat je in de keuken mee kunt kijken,
    Wij hebben heerlijk gegeten en zullen hier zeker terug komen

30. Internationaal Well gld

Heel gezellig en een gemoedelijke sfeer. Heel fijn dat je de keuken inkijkt en ziet dat er niets vreemds met je eten gebeurt.
    Lekker gegeten. De tonijnsteak was lekker mals en het vlees was net boter, zo mals.
    Zeker komen wij terug dus een echte aanrader voor mensen die houden van goed eten en van het thuis gevoel.