Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Well gld verdeeld zijn.

1. Internationaal Well gld

Gisteren heb ik een recensie geschreven, hierop heb ik van Amadeus een reactie en een rectificatie van het te betalen bedrag gekregen. Waar ik boos om was is hiermee naar tevredenheid opgelost.

2. Internationaal Well gld

Eten was goed. Voelen ons wel opgelicht door Amadeus. Hadden een diner bon van 100 euro. Bij het afrekenen werd verteld dat er nog 10 euro over was en dat we daar geen nieuwe bon voor zouden krijgen. Er was al genoeg gesponsord. Onze berekening was minimaal 25 euro over. Jammer van de gezellige avond. Hielden er een kater aan over.

3. Internationaal Well gld

We zijn hier een paar weken gelden geweest omdat we waren uitgenodigd door vrienden. persoonlijk heb ik het niet zo op die achterhaalde rommel in een restaurant, dat is niet schoon te houden en zorgt voor een onhygiënische situatie van vuil en zo, dit bleek maar weer toen ik naar het toilet ging en oog in oog kwam te staan met een afzuiger boven het pisbakje zat wat ook niet echt fris rook hing met een verzameling stof van ongeveer tien jaar (2cm dik) belachelijk. Dit geeft voor ons al een negatieve indicatie dat ze het zover laten komen hoe is dan de rest nemen we dat ook niet zo nauw? Dan het consumeren dat begon al fout aan de bar een biertje uit een zeer verontreinigde tap Ba Ba, en ook een nieuw biertje is dan niet goed hoor, ik ga dan maar niet in discussie want dat wordt meestal niet begrepen, dan gaan de meeste in de ontkenning modus en krijg je een vervelende discussie. Het eten ja daar heb je dan eigenlijk al geen zin meer in maar goed proberen maar. Vooraf Buffalo Wings, binnenstebuiten getrokken kippen vleugeltjes van de grill, nou ja suf en zacht een hele berg en een onzinnige presentatie, hoofdgerecht een Chateau Briand een bord met daarop een enorme berg troep in het midden van ui, paprika en nog wat onzin en een klein bakje stroganoffsaus van Knorr het vlees in drie stukken gereten er bovenop nog veel te rauw want het glom nog helemaal, een heel klein bakje gebakken aardappeltjes (gelukkig) voor vier personen enorm zout en drijvend van het vet een verschrikkelijke vertoning. Over de rest van de avond zal ik maar niets meer zeggen, een enorme flop en ik begrijp dus ook niet waarom er mensen zijn die het zo geweldig vinden, dat zal een bla bla club zijn die absoluut geen verstand van eten hebben. Ik hoop dat de eigenaar hier wat mee doet, een goede tip kijk eens naar Gordon Ramsay en nodig hem eens uit voor een beetje hulp.

4. Internationaal Well gld

Ronald de Lat

5. Internationaal Well gld

Wat een leuke plek, bediening is goed, veel gelachen en het eten is heerlijk.

6. Internationaal Well gld

Bas de Kort

We waren met een groep van 10 personen. De bediening was goed, maar we kregen maar 2 menukaarten voor de hele groep. Verder duurde het lang, voordat men na het hoofdgerecht langskwam voor het dessert. We hebben het verder gezellig gehad. De 50-50 gerechten hebben de juiste prijs/kwaliteit/portie verhouding. De normale gerechten zijn aan de dure kant.

7. Internationaal Well gld

De soep leek van de vorige dag. Verder lekker gegeten, lekkere gebakken aardappels, maar wel zonder groeten en best duur.
    De bediening was heel gezellig.

8. Internationaal Well gld

Carla van de Werken

We waren voor het eerst bij Amadeus,
    heerlijk gegeten, niet lang wachten en een gezellige sfeer

9. Internationaal Well gld

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

10. Internationaal Well gld

Ruime kaart en veel gerechten kun je ook bestellen in een halve portie! Lekker gegeten!

11. Internationaal Well gld

Wij hadden van tevoren aangegeven dat we met een rolstoel zouden komen wat volgens jullie geen probleem was maar kregen een plaats waar dat eigenlijk niet kon, andere mensen die in het restaurant zaten te eten moesten van hun tafel af zodat de rolstoel over de tafel getild kon worden, was een echte tegenvaller!
    Slecht geregeld!
    Diegene die de bestellingen op kwam nemen was super aardig! 🖒🏻

12. Internationaal Well gld

H kwetters

Heerlijk gegeten en fijn dat je na het eten lekker even kunt relaxen.

13. Internationaal Well gld

Gezellig, vriendelijk personeel, leuke sfeer, heerlijk gegeten

14. Internationaal Well gld

heidi princen

Heerlijke avond gehad. Dit is nog eens een avondje uit. Alle tijd en bourgondisch genieten, wie wil dit nu niet!

15. Internationaal Well gld

Was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Internationaal Well gld

Virginie van der schee

Hele gezellige sfeervolle locatie e heeeeeerlijk eten!!

17. Internationaal Well gld

Angela van Hulst

Zoals vanouds weer super lekker gegeten.
    In gezellige omgeving.
    Met vrienden die het met ons eens zijn en ook vaker teruggaan.

Lekkere produkten met veel keuzes.
    Dus… Niets te klagen met vriendelijke bediening.

18. Internationaal Well gld

Gisteren met 12 personen er gegeten, we moesten erg lang op ons eten wachten! Gereserveerd om 18.30U en om 20.30U hadden we pas ons eten! Moesten we ook nog een bord met 3 kleine kippetjes terugsturen omdat ze niet warm waren… tja… kan gebeuren… maar toch, je zou denken: 5 kwartier nadat de bestelling opgenomen is dat 3 kippekluifjes dan wel van het bot zouden vallen van gaarheid, oh ja, en de spareribs ook… helaas, hier niet.
    Omdat we boos waren wel ter compensatie een kopje koffie en thee gekregen. Volgende keer ga ik toch liever ergens anders eten.

19. Internationaal Well gld

Anja Versteeg

Lekker gegeten. Bediening niet helemaal attent. Toch niets te kort gekomen.

20. Internationaal Well gld

Familie van Vuren

Heel lekker en gezellig gegeten met de broers ,zussen en aangetrouwde.
    Het eten was heerlijk en de bediening heel goed en gezellig.

21. Internationaal Well gld

Het was weer heerlijk! Speciale dank voor de super lieve kok, de kids vinden hem geweldig😍

22. Internationaal Well gld

Arie Kooijman

Gezellig en gemoedelijk, een bijzondere ervaring dat je in de keuken mee kunt kijken,
    Wij hebben heerlijk gegeten en zullen hier zeker terug komen

23. Internationaal Well gld

Heel gezellig en een gemoedelijke sfeer. Heel fijn dat je de keuken inkijkt en ziet dat er niets vreemds met je eten gebeurt.
    Lekker gegeten. De tonijnsteak was lekker mals en het vlees was net boter, zo mals.
    Zeker komen wij terug dus een echte aanrader voor mensen die houden van goed eten en van het thuis gevoel.

24. Internationaal Well gld

Wij hebben heerlijk gegeten....erg behulpzame bediening. Jammer dat geen glutenvrije producten aanwezig waren. Zoals broodjes. Zou dan helemaal geweldig zijn.. kan mijn dochter volwaardig mee genieten. Ze konden wel een glutenvrij menu onverwachts bereiden.

25. Internationaal Well gld

Mart

Ontvangst was goed en we werden snel naar onze tafel begeleid. Daar werd al snel onze eerste bestelling (drankjes) opgenomen. Daarna de kaart (wel wat onhandig zo'n groot geval) en het eten wat we kregen smaakte ons allemaal erg goed. Ook de sfeer is daar altijd een beetje anders dan anders en dat bedoel ik positief. Soms moesten we om drankjes vragen en ook om de dessertkaart moesten we vragen. Maar buiten deze kleine aandachtspuntjes was het een prima avond met lekker eten en drinken in een hele fijne sfeer.

Jaap en Mieke Bongers.

Toevallig bij u binnengevallen - we hebben samen heerlijk gegeten - tong Picasso / maaltijdsalade asperges / vanille ijs met aardbeien - het was prima - bediening heel lief en perfect - goede sfeer. Een echte aanrader en zeker niet duur zelfs redelijk goedkoop. We komen zeker terug!!

27. Internationaal Well gld

Alie donkersloot

Heel gezellig gegeten met ons gezin. Verassende locatie. Heel veel te zien. Verassingsmenu voor elk wat wils. Super. Levensregel geleerd: oud brood is niet hard, GEEN brood dat is hard.

Willie van Gerven

In een gezellige omgeving, genoten van het gezelschap maar zeker ook van de maaltijd. Alles keurig verzorgd en smakelijke maaltijd. Als gasten behandeld maar voelde ons totaal op ons gemak. Bedankt!

29. Internationaal Well gld

Goede sfeer en heerlijk gegeten. Goede bediening.

30. Internationaal Well gld

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, zeker een aanrader!