Amadeus in Well

Amadeus, ongedwongen en heerlijk eten 7 dagen per week open!

Ruim parkeren op eigen parkeerplaats.

Moeilijk bereikbaar via openbaar vervoer

ma vanaf 17:00
di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Onze kaart is een combinatie tussen klassiek en modern. Wij koken nog steeds op smaak en niet op tijd! Gewoon lekker van de houtskoolgrill (geen tafelgrilletje van de Blokker!). Onze menukaart spreekt voor zich.

• Rookruimte

1405200671 72
1474193964 84
1494891952 86
1519039605 75

1. Altijd gezellig en lekker!

2. Alexandra de Weert

Prima vertoeven, heel gezellig, warme ambiance.
    Gaan zeker terug.

3. Sietske Kornet

Ik ben wezen uit eten. Al meerdere keren en goed bevallen. Echter de laatste keer een glas cola volledig over me heen gegoten (witte jurk!) door de bediende. Vanzelfsprekend gebeurt niet expres. Echter verwacht je dan goede hulp, misschien een compensatie. Echter niets van dat alles. Zelf nog moeten vragen om de vloer op te dweilen.

4. Weer heerlijk gegeten bij Amadeus met mijn gezin (6 personen). We zaten in de achterste kamer. Kwaliteit van het eten is altijd goed en personeel is super vriendelijk.

5. Leon Penders

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.
    Prettige sfeer.
    Een aanrader.

6. Heerlijke avond gehad! Leuke bediening en heerlijk eten!

7. Natasja knippels

Huiselijke gezellige sfeer, goed eten, gezellige eigenaar.

8. Helma Nuvelstijn

Weer heerlijk gegeten bij jullie!
    Genoten van de relaxte sfeer!
    Bedankt weer

9. Heerlijk gegeten! Zicht op de keuken is een belevenis. Hardwerkend personeel. Een heel klein minpuntje: we moesten lang wachten op een kopje koffie (omdat het zo druk was?).

10. Corry Sips

Ons gezelschap bestond uit 4 personen. Mooie locatie. Het eten was weer voortreffelijk.
    Ook voor mijzelf vanwege de allergieën.
    We zaten dichtbij de keuken waar we alle zicht hadden hoe kok Wim het eten bereidde.
    Subliem!
    Is een aanrader om hier te gaan eten!

11. Heerlijk buiten gegeten bij Amadeus. Wat een ontzettend leuke tent is dit toch. Gezellig, attente en vlotte bediening. Verzorgd en heerlijk eten en dan ook nog lekker buiten zitten. Waren hier lang niet geweest en het was top. Komen snel weer terug!

12. Fam. Brok

Lekker gegeten in een mooie omgeving met leuke bediening..
    Genieten dus.

13. Heerlijk eten, prima sfeer, zowel binnen als buiten. Echt een favoriet voor mij.

14. Petra van den ham

Was goed verzorgd en lekker.

15. johnny keijnemans

Heerlijk gegeten. Sfeervol. Lekker buiten gezeten onder de overkapping in de schaduw.

16. José Breeden

Super gezellig en heerlijk gegeten.

17. Eten lekker. Sfeer fijn. Service niet fijn.
    Één serveerster kan beter andere baan zoeken.
    Kijkt boos en kwakt n klein bakje gebakken aardappeltjes voor 6 personen op tafel.
    Andere serveerster deed haar best maar had t te druk.

18. Trudy van Wijnen

Er is veel te kijken! Sfeer is gezellig. Eten is prima.

19. Marion van der Mierden

Het is een gezellige sfeer daar, een open keuken en heerlijk eten!
    Wij zijn er al verschillende keren geweest en het eten is altijd ok!

20. claudia

21. ap willems

Goede bediening lekker gegeten wat wil je nog meer heerlijk gewoon.

22. Gezellig restaurant waarbij direct contact met de kok mogelijk is door de open keuken.
    Heerlijk gegeten. De bediening is fantastisch.

23. Ongedwongen sfeer. Heerlijk eten vriendelijk personeel.

Allen iets meer creativiteit op het BORD sla was super vers maar wel wat oudbollig.

24. Zoals wij gewend zijn erg gezellig lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    AANRADER.

25. Heerlijk gegeten bij Amadeus! Het sfeertje bij Amadeus is geweldig; gezellige ruimte en je kunt er lekker relaxed de hele avond vertoeven!

26. Anoniem

Heel erg lekker. Zoals vanouds.

27. Heerlijk eten in een relaxt en fijne sfeer, was een kleinigheidje niet helemaal goed werd gelijk perfect opgelost. Kortom een topavond voor 10 personen, bedankt.

28. We hebben weer heerlijk gegeten bij het altijd gezellige Amadeus. We hopen weer snel terug te komen.

29. Martin en Cora

Bijzonder restaurant waar heerlijk gegeten kan worden. Kwaliteit is prima en personeel is heel vriendelijk.

30. Gewoon een heel gezellige lokatie met vriendelijke bediening en gezellige bedrijfsleider.
    In een woord geweldig.

31. Wij zijn wezen eten bij Amadeus. We kregen een plaatsje vlak bij de keuken. Dit vonden we wel gezellig op het begin, totdat we zagen hoe er werd omgegaan met hygiëne... 😏Theedoek over de schouder gehangen en er zwaait een paardenstaart doorheen. De soeplepels en dergelijke hangen aardig hoog dus worden niet bij het handvat gepakt maar gewoon bij de bol! 😱
    Nadat we drinken hadden besteld duurde het aardig lang voordat we dat kregen. Dat tot daarentoe. Maar met het eten was het hetzelfde liedje. Super lang wachten, en zeker omdat we zagen hoe het werd klaargemaakt. Niet met handschoentjes ofzo. En vervolgens met diezelfde handen iets anders beetpakken wat niks met eten te maken heeft.
    Voor ons was dit de eerste en laatste keer dat we hier gegeten hebben...

32. Claudia en margo

Heerlijk eten, bijzondere mooie relaxte sfeer!

33. Wij vonden het eten echt niet lekker, thuis koken wij beter! Vlees was taai en droog, wat "sla" op de plank gegooid... en gebakken aardappels die zacht waren.... eens, maar nooit meer.

Glazen waren vies, tafel was niet schoon er stond een lampje op tafel die was kapot en heel erg vies. Wij vonden het sowieso erg vies binnen.

Erg tegengevallen.

34. Heel gezellig restaurant met een leuke informele sfeer. De knusse uitstraling en het simpele eten is echter meer wat je zou verwachten van een bistro. Echter de prijzen zijn meer wat je zou verwachten van een chique restaurant. Jammer want de rest is super. Minpunt... omdat je in de keuken kunt kijken zag een van onze tafelgenoten dat de kok een spare rib liet vallen en weer terug legde op de grill. Ondanks dat toch een gezellige avond gehad en dus voor herhaling vatbaar.

35. We hebben lekker gegeten het was niet heel speciaal maar gewoon lekker. Er werd goed voor ons gezorgd en de prijs was naar verhouding voor wat we kregen. Het mag alleen wel iets minder druk qua inrichting.

36. Gisteren heb ik een recensie geschreven, hierop heb ik van Amadeus een reactie en een rectificatie van het te betalen bedrag gekregen. Waar ik boos om was is hiermee naar tevredenheid opgelost.

37. We zijn hier een paar weken gelden geweest omdat we waren uitgenodigd door vrienden. persoonlijk heb ik het niet zo op die achterhaalde rommel in een restaurant, dat is niet schoon te houden en zorgt voor een onhygiënische situatie van vuil en zo, dit bleek maar weer toen ik naar het toilet ging en oog in oog kwam te staan met een afzuiger boven het pisbakje zat wat ook niet echt fris rook hing met een verzameling stof van ongeveer tien jaar (2cm dik) belachelijk. Dit geeft voor ons al een negatieve indicatie dat ze het zover laten komen hoe is dan de rest nemen we dat ook niet zo nauw? Dan het consumeren dat begon al fout aan de bar een biertje uit een zeer verontreinigde tap Ba Ba, en ook een nieuw biertje is dan niet goed hoor, ik ga dan maar niet in discussie want dat wordt meestal niet begrepen, dan gaan de meeste in de ontkenning modus en krijg je een vervelende discussie. Het eten ja daar heb je dan eigenlijk al geen zin meer in maar goed proberen maar. Vooraf Buffalo Wings, binnenstebuiten getrokken kippen vleugeltjes van de grill, nou ja suf en zacht een hele berg en een onzinnige presentatie, hoofdgerecht een Chateau Briand een bord met daarop een enorme berg troep in het midden van ui, paprika en nog wat onzin en een klein bakje stroganoffsaus van Knorr het vlees in drie stukken gereten er bovenop nog veel te rauw want het glom nog helemaal, een heel klein bakje gebakken aardappeltjes (gelukkig) voor vier personen enorm zout en drijvend van het vet een verschrikkelijke vertoning. Over de rest van de avond zal ik maar niets meer zeggen, een enorme flop en ik begrijp dus ook niet waarom er mensen zijn die het zo geweldig vinden, dat zal een bla bla club zijn die absoluut geen verstand van eten hebben. Ik hoop dat de eigenaar hier wat mee doet, een goede tip kijk eens naar Gordon Ramsay en nodig hem eens uit voor een beetje hulp.

38. Wat een leuke plek, bediening is goed, veel gelachen en het eten is heerlijk.

39. Bas de Kort

We waren met een groep van 10 personen. De bediening was goed, maar we kregen maar 2 menukaarten voor de hele groep. Verder duurde het lang, voordat men na het hoofdgerecht langskwam voor het dessert. We hebben het verder gezellig gehad. De 50-50 gerechten hebben de juiste prijs/kwaliteit/portie verhouding. De normale gerechten zijn aan de dure kant.

40. De soep leek van de vorige dag. Verder lekker gegeten, lekkere gebakken aardappels, maar wel zonder groeten en best duur.
    De bediening was heel gezellig.

41. Carla van de Werken

We waren voor het eerst bij Amadeus,
    heerlijk gegeten, niet lang wachten en een gezellige sfeer

42. Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

43. Ruime kaart en veel gerechten kun je ook bestellen in een halve portie! Lekker gegeten!

44. Wij hadden van tevoren aangegeven dat we met een rolstoel zouden komen wat volgens jullie geen probleem was maar kregen een plaats waar dat eigenlijk niet kon, andere mensen die in het restaurant zaten te eten moesten van hun tafel af zodat de rolstoel over de tafel getild kon worden, was een echte tegenvaller!
    Slecht geregeld!
    Diegene die de bestellingen op kwam nemen was super aardig! 🖒🏻

45. H kwetters

Heerlijk gegeten en fijn dat je na het eten lekker even kunt relaxen.

46. Gezellig, vriendelijk personeel, leuke sfeer, heerlijk gegeten

47. heidi princen

Heerlijke avond gehad. Dit is nog eens een avondje uit. Alle tijd en bourgondisch genieten, wie wil dit nu niet!

48. Was top. Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Virginie van der schee

Hele gezellige sfeervolle locatie e heeeeeerlijk eten!!

50. Gisteren met 12 personen er gegeten, we moesten erg lang op ons eten wachten! Gereserveerd om 18.30U en om 20.30U hadden we pas ons eten! Moesten we ook nog een bord met 3 kleine kippetjes terugsturen omdat ze niet warm waren… tja… kan gebeuren… maar toch, je zou denken: 5 kwartier nadat de bestelling opgenomen is dat 3 kippekluifjes dan wel van het bot zouden vallen van gaarheid, oh ja, en de spareribs ook… helaas, hier niet.
    Omdat we boos waren wel ter compensatie een kopje koffie en thee gekregen. Volgende keer ga ik toch liever ergens anders eten.

51. Anja Versteeg

Lekker gegeten. Bediening niet helemaal attent. Toch niets te kort gekomen.

52. Familie van Vuren

Heel lekker en gezellig gegeten met de broers ,zussen en aangetrouwde.
    Het eten was heerlijk en de bediening heel goed en gezellig.

53. Het was weer heerlijk! Speciale dank voor de super lieve kok, de kids vinden hem geweldig😍

54. Arie Kooijman

Gezellig en gemoedelijk, een bijzondere ervaring dat je in de keuken mee kunt kijken,
    Wij hebben heerlijk gegeten en zullen hier zeker terug komen

55. Heel gezellig en een gemoedelijke sfeer. Heel fijn dat je de keuken inkijkt en ziet dat er niets vreemds met je eten gebeurt.
    Lekker gegeten. De tonijnsteak was lekker mals en het vlees was net boter, zo mals.
    Zeker komen wij terug dus een echte aanrader voor mensen die houden van goed eten en van het thuis gevoel.

56. Wij hebben heerlijk gegeten....erg behulpzame bediening. Jammer dat geen glutenvrije producten aanwezig waren. Zoals broodjes. Zou dan helemaal geweldig zijn.. kan mijn dochter volwaardig mee genieten. Ze konden wel een glutenvrij menu onverwachts bereiden.

57. Mart 25 punten

Ontvangst was goed en we werden snel naar onze tafel begeleid. Daar werd al snel onze eerste bestelling (drankjes) opgenomen. Daarna de kaart (wel wat onhandig zo'n groot geval) en het eten wat we kregen smaakte ons allemaal erg goed. Ook de sfeer is daar altijd een beetje anders dan anders en dat bedoel ik positief. Soms moesten we om drankjes vragen en ook om de dessertkaart moesten we vragen. Maar buiten deze kleine aandachtspuntjes was het een prima avond met lekker eten en drinken in een hele fijne sfeer.

58. Alie donkersloot

Heel gezellig gegeten met ons gezin. Verassende locatie. Heel veel te zien. Verassingsmenu voor elk wat wils. Super. Levensregel geleerd: oud brood is niet hard, GEEN brood dat is hard.

59. Goede sfeer en heerlijk gegeten. Goede bediening.

60. Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, zeker een aanrader!

61. Wim van loon

Was erg lekker en was erg leuk om de koks aan het werk te zien maar de keuze op dessert kaart vonden we wat tegenvallen

62. Diane Visser

Eten heerlijk vers en wordt met zicht op de kok bereidt. Gezellige sfeer. Een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

63. Ruud Deege

64. Ontzettend lekker gegeten en wat is het toch een geweldig restaurant! Toffe sfeer en een leuke open keuken die bij de kinderen goed in smaak viel! Aanrader? Absoluut!

65. Omdat het valentijnsdag was had men er nog wat extra werk van gemaakt om het gezellige restaurant nog wat meer in de sfeer te brengen. Het eten was in een woord top. Wij gaan zeker nog eens terug

66. Gezellig en lekker gegeten in ontspannen sfeer bij Amadeus!

67. Wij hebben samen met kinderen en aanhang weer een heerlijke avond gehad bij Amadeus. Vooraf reserveren was nodig om in de gezellige voorkamer bij het open haard vuur met zijn allen te genieten van een voortreffelijke vier-gangen diner. Dank voor de avond en tot de volgende keer!!!

68. Het was een zeer geslaagde avond. Het eten, de sfeer en de bediening zijn goed!

69. Carola brands

Super knus restaurant, super bediening en super gegeten.

70. Jan Roeters

Wij hebben super heerlijk gegeten. Een fijne avond gehad.

71. Mireille Wibier

Wat hebben we een heerlijke avond gehad!!
    Het eten is echt top!! Wat knap dat die kok dat allemaal alleen doet!!
    De service is super!! Wij vonden het heerlijk dat we lekker lang konden tafelen, anderen zullen daar misschien niet zo van houden.
    Wij gaan zeker nog een keer terug, echt een aanrader!!

Gr Mireille en Leroy

72. Erg lekker gegeten! Uitstekende service.

73. We hebben met 6 personen een heerlijke avond gehad, lekker gegeten en gedronken.
    Personeel werk hard en is aardig, een aanrader voor iedereen met een ruimere beurs.
    Plastic tafelkleed is niet meer van deze tijd en mogen vervangen worden voor doek.
    Wij gaan zeker nog eens terug naar Amadeus.

74. We hebben weer lekker gegeten, de ambiance is top. De hartelijkheid van het personeel is super... Gewoon een gezellig avondje weg bij Amadeus, bevalt ons super.

75. Het is daar kei gezellig en de sfeer is goed... Fijn en leuk personeel en eigenaar.
    We hebben weer genoten!!

76. Mieke van der Wal

Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Complimenten voor de kok en zeer vriendelijk personeel.

77. Relaxte sfeer, fantastich personeel en niet onbelangrijk heerlijk eten!

78. Mirjam Van Son Gillis

Blijft genieten, aardige mensen, heerlijk eten. We gaan snel weer eens terug.

79. Het eten is super, de sfeer is goed, het personeel is Amadeus trouw. Betaal daar graag ietsjes meer voor.

80. Gastvrij, heerlijk eten vol humor! Mijn favoriet!

81. Ben er al een aantal keren geweest! Ten eerste de sfeer die er hangt is erg gezellig en lekker ontspannen. Ten tweede het eten is gewoon goed, ik neem bijna nooit ergens biefstuk omdat ik daar erg kritisch in ben. Maar hier weet ik zeker dat ie heerlijk is! Qua prijs is het wel duur, ik ga er dan ook alleen naar toe met speciale gelegenheden. Maar zeker een aanrader als je van gewoon (simpel) goed eten houdt!

82. Buiten gegeten op een heel sfeervol terras. Helaas vielen er wel heel veel blaadjes in onze drankjes en eten. (Idee: parasol) de Poolse aardige dame die ons hielp had waarschijnlijk geen tijd gehad de aarde van haar handen te schrobben, dit zag er wel erg onverzorgd uit. Wij vroegen haar naar de dagsoep. Antwoord: geen idee (ze ging het ook niet vragen)...
    Het eten werd onhandig maar aardig uitgeserveerd, de relatie prijs/kwaliteit was helaas niet terug te vinden. Vooral de op de borden geserveerde salades waren wel heel erg gedateerd. Op zich niks mis met het eten maar dit kan ikzelf wellicht beter, in ieder geval een stuk voordeliger. Mocht je een dessert bestellen dan wel met slagroom, anders gaat het personeel de discussie aan dat je dit voor de calorieën niet hoeft te laten...