Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wehl verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Wehl

Gisteren gegeten met 6 personen w.v 2 kinderen. Na drie kwartier pas een drankje op tafel. Een niet op elkaar afgestemde bediening omdat iedereen maar wat lijkt te doen en moeilijk te herkennen zijn. Vooraf al excuus dat de hoofdmaaltijd lang kan duren omdat er twee GEEN pannenkoek bestellen. Lauwe weinig smakende sate en pindasaus (in een melkkannetje) met lauwe frietjes. Half uur na het eten maar eens gevraagd of er kon worden afgeruimd en dit werd tot de helft gedaan en de rest bleef staan. Nog maar eens verzocht en nagerecht besteld. Na twee uur en een kwartier afgerekend waarbij niemand vroeg hoe het was of had gesmaakt huiswaarts gegaan om nooit meer terug te komen. Afrader als het blijkbaar erg druk is en waar gebrek aan leiding de boventoon voert. Jammer!

2. Pannenkoekenhuis Wehl

Denise Hartjes

Vandaag heerlijk gegeten.
    Echt een aanrader voor iedereen.
    En wat een top team!
    Wij komen zeker nog een keer terug.

3. Pannenkoekenhuis Wehl

R.Rutjes

93ste verjaardag van Oma met de hele familie hier willen vieren. Volledig in het water gevallen, slechte service, niet willen aanpassen met eten, te weinig eten opgediend voor het geld dat er moest worden betaald. Vooral veel drinken willen schenken om meer te kunnen afrekenen.

4. Chinees-Indisch Wehl

Lekker gegeten voor een goeie prijs!

Nicolette

Laatst met de familie daar geweest. Het eten was weer heerlijk. Erg gastvriendelijke zaak en goede kwaliteit.

Henriette

Heerlijk eten veel voor weinig geld leuke mensen goede bediening uitstekende service

7. Pannenkoekenhuis Wehl

Ria Scheerder

Prima gegeten, lekkere luchtige goed gevulde pannenkoeken. Het is buiten goed vertoeven, jammer van her verkeerslawaai

Derk jan Teunissen

Fijne bediening en vriendelijk.
    Eten is erg goed en genoeg.
    Kom zeker terug.

9. Chinees-Indisch Wehl

Fam Scholten

Gezellige sfeer, buffet wordt steeds aangevuld, zeer hoge kwaliteit! Echt een aanrader

10. Shoarma Wehl

Zondagschotel gehad was erg lekker en heel veel bedankt.

11. Shoarma Wehl

We komen al jaren bij Dilok in Wehl en het is voor ons de beste zaak in deze omgeving. Shoarma, pizza of doner het smaakt er allemaal even lekker. Als je iets niet lekker vindt geef het even aan en ze houden er rekening mee. Ook zijn ze altijd erg lief voor onze kinderen. Service is echt heel goed en ze zijn zeer vriendelijk. Ruime porties en mooi formaat pizza's. We komen snel weer langs!

12. Pannenkoekenhuis Wehl

chris Rutjes

Prima restaurant, vriendelijk personeel! Top!

13. Shoarma Wehl

Wij hebben zojuist heerlijk een hozat-schotel en calzone met feta gehad. Het was goed en niet te vet met veel lekkere groentes en sausen ernaast! Een aanrader met goede vriendelijke bediening!

14. Pannenkoekenhuis Wehl

Heusinkveld

Alles was prima in orde, pannenkoek was lekker en groot en lekker knapperig. Service was ook prima, vriendelijk en gastvrij, alleen je kon niet zien of de gastvrouw nu in dienst was of niet.

15. Shoarma Wehl

Zelfs 's avonds na een avondje hard werken wordt er om 23.00 uur nog wat voor je gemaakt. En het smaakt zoals altijd voortreffelijk.

16. Shoarma Wehl

Besteld voor een bepaalde tijd. Met iets aangepaste pizza's.

Daar aangekomen word je niet geholpen, moet je ruim een kwartier wachten na de bestelde tijd. En bij het afrekenen wordt er ineens een veel hoger bedrag gerekend. En met veel bedoel ik meer dan de helft. Kom je thuis blijkt er zelfs geen tomatensaus op te zitten. Nog na gebeld maar er had echt wel tomatensaus op gezeten volgens hun. Nou ik heb niks gevonden.

Eerder kwamen we hier met veel plezier en smaak. Nu kom ik er niet meer. Sterk er op achteruit gegaan daar. Rij ik liever naar de concurrent in Didam....

17. Shoarma Wehl

De shoarma was niet te eten, wat een vieze smaak, vet. Zure knoflooksaus niet zelf gemaakt. De sla was vies met worteltjes. Echt veel was het ook niet. Ze rekenen de sausjes. Geen service. Friet was ook niet lekker.

18. Shoarma Wehl

Heel erg goed eten! Super vriendelijk personeel.

19. Pannenkoekenhuis Wehl

Vanavond eerste keer hier pannenkoek gegeten. Was heerlijk, lekker dun met krokant randje. Bediening erg vriendelijk en prima prijs. Aanrader!

Sfeer

Bij binnenkomst is de sfeer agv de gebruikte materialen en de inrichting aardig; hierdoor een redelijke eerste indruk. Dit zorgde ervoor dat we (3 volwassenen en 2 kinderen) besloten hier wat te gaan eten en drinken. Na installeren aan een tafeltje bij het raam even naar het toilet; helaas niet schoon icm achterstallig onderhoud..

Eten & drinken

Drankjes waren ok; standaard en niks bijzonders. Het eten was echter slecht te noemen; 2 volwassenen hadden zalm met uitjes, paprika en champignons waarbij de zalm veel te lang gebakken was; erg droog. Na 1 hap de zalm laten staan; alleen de geserveerde frietjes waren wel lekker. Verder; groenten veel uit potjes en vriezer; amper verse spullen gebruikt. Bij thuiskomst maar een boterham gesmeerd..

Een aardige man maar nadat we onze volle borden van ons af hadden gezet en alleen nog wat friet hebben gegeten geen enkele vraag mbt het al dan niet smaken van het eten (dhr stond achter de bar en had prima direct zicht op onze tafel; rest vh restaurant was leeg). Ook geen extra vraag of we nog iets wilden drinken of niet.

Prijs kwaliteit

Tsja.. Als de prijzen nou te laag waren geweest had ik argwaan kunnen krijgen over de kwaliteit van het te ontvangen eten maar de prijzen zagen er normaal uit waardoor ik hieraan in eerste instantie niet twijfelde.

Hier kom ik nooit meer terug.

21. Pannenkoekenhuis Wehl

Heerlijk met ons zoontje gegeten! De pannenkoeken waren heerlijk van smaak met een knapperig randje! Uitgebreide kaart, leuke kinderspeelhoek, goede service! De kinderpannenkoek was net zo groot als die van ons maar liever teveel dan te weinig ;). Echt een aanrader, wij gaan hier vaker naartoe!

22. Shoarma Wehl

Goed eten, snel bereid. Redelijk aan de dure kant.

23. Eetcafé Wehl

Heerlijk gegeten in het nieuwe kip restaurant van Olde Beth. Zeer tevreden over de kwaliteit van de kip, tevens waren we blij met de kinderhoek die ze hebben neergezet; met in de weekenden ook nog een oppas voor de kinderen!

Zeker herhaling vatbaar!!

24. Shoarma Wehl

Vandaag ons verheugd op een lekker broodje shoarma met friet. Wij zijn net verhuisd en wonen nog maar net in dit gebied. Dit zou een goede shoarma zaak zijn. Wat een grote teleurstelling is het geworden.

Wat was er niet goed? Het broodje shoarma was echt niet lekker. het vlees zag er wel lekker uit, lekkere grote stukken, maar als je het in je mond neemt dan blijkt al snel dat het helemaal niet mals en lekker vlees is maar grote harde brokken vet vlees. De rauwkost die bij het vlees zat leek nergens op. Niet zoals gebruikelijk sla, komkommer, tomaat en ui maar een zure rauwkost met geraspte wortelen erin. Gewoon niet lekker. De friet was ook niet lekker. Te kort gebakken, niet mooi van kleur en geen lekkere smaak. Als laatste de knoflooksaus, ook deze smaakte niet lekker en was zuur van smaak.

Wat ons betreft een afrader en wij gaan op zoek naar een andere, betere, shoarma zaak in de buurt. Het zal wel Doetinchem gaan worden. Jammer als het wel goed was geweest dan had Dilok zeker een goede klant aan ons kunnen krijgen!

25. Pannenkoekenhuis Wehl

Bart

Uitstekend restaurant! Verse ingrediënten en lekker! Kids hebben daarbij heerlijk gespeeld! Prima service, schoon restaurant, deels open keuken kortom een restaurant dat begrijpt wat een klant wil! Keurig!

26. Pannenkoekenhuis Wehl

Pannenkoeken afgehaald. Een pannenkoek verbrand. Erg jammer. Voorlopig geen pannenkoeken meer. Misschien in de toekomst.

27. Chinees-Indisch Wehl

Afgelopen zondag heerlijk gegeten samen met familie en vrienden. Veel keus en met de nieuwe verbouwing erg stijlvol.

28. Pannenkoekenhuis Wehl

Heidi

Gisteren hier pannenkoeken gegeten. Vriendelijke ontvangst, was alleen slecht te zien dat degene die ons ontving daar werkte. Netjes geholpen en geen probleem om iets te veranderen aan de pannenkoek.

29. Chinees-Indisch Wehl

Slecht, weinig keus en ongezellig.

Tijdens een familieuitje (15man) allemaal heerlijk genoten van het eten en de zeer prettige service. Veel gegeten voor weinig geld! Zeker een aanrader!!!