Op dit adres zit nu: Aaltje

Spijslokaal Rubens in Weesp

1336319029 70
1351581970 68
1420265203 62
1519474317 63

1. Zonde dat dit restaurant zo is af gegleden, heb er altijd lekker gegeten.
    Twee weken geleden heb ik er voor het laatst gegeten, en ben er met nog trek weg gegaan, de rekening was 85 euro voor twee personen.
    Ik denk dat de eigenaar er geen zin meer in heeft, want het was weinig eten.
    En dat voor een restaurant dat Rubens heet.
    Ze hebben de lekkerste spareribs van het westelijk halfrond.
    En een goede kuiken, alleen het klopt niet, het kan de beste tent van NH zijn.
    Maar zij zien het niet... help!! Dit restaurant mag niet veloren gaan

2. Heerlijk gegeten op doorreis in Weesp. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Verwacht in dit restaurant geen culinaire hoogstandjes, maar wel mals vlees, goede porties, en gewoon goed, lekker eten. Service was goed, vriendelijk doch niet opdringerig personeel. Sfeervol, hoewel een grote, deze avond wat rustige zaal toch gezellig. Aanrader.

3. Ace 17 punten

Niet een goede evaring mee gehad. Het menu kaart was heel erg uit gedunt. Als je geen vlees eet, heb je eigenlijk geen keuze in het voorgerecht.

Het hoofdgerecht, was de kip niet gaar, de aardappeltjes en patat wat je er bij kreeg, waren niet gaar.

Je besteld in de 1e drankjes ronde een glaswijn. Die je uiteindelijk pas na je hoofdgerecht krijgt naar meerdere keren vragen.

Geeft aan bij reserveren dat er 2 jarige zijn, of er wat voor gedaan kan worden. Waar in het restaurant eerder op de avond een ijsje met een verjaardagskaars wordt gedaan, bij ons de 2 jarige niet.

Kortom vergeleken met een jaar of 5 geleden gaan ze steeds en steeds meer achteruit. Maar dit is nu echt de laatste keer voor ons.

4. Petra 181 punten

Aantal keren hier gegeten en ik vind het eten hier prima. Bediening is vlot en vriendelijk. Het concept vind ik ook prettig. 3 gangen menu voor 27 euro en je hebt meer dan genoeg keus van de menukaart.

5. Heerlijk eten kom hier 2 maal per maand! voor maar 27 euro heb je een 3 gangen menu echt super lekker en mooi.
    Leuke bediening erg persoonlijk altijd vrolijk! Er is ook voldoende eten naar mijn mening krijg het nooit op allemaal.
    Ook altijd heerlijk soorten bier wat je bij het eten kennen mengen! Zoals wispers blond (weesp bier) mardedsous altijd een andere soort. Prima dus! Ook bier kan je goed met eten combineren. Er zijn tegenwoordig zo veel soorten.

6. D. Veerkamp

Gisteren hier gegeten en 2 weken geleden ook. Het is weer helemaal top! Nieuwe kaart met mooie gerechten en heerlijk bereid. We voelen ons weer helemaal welkom! Dus we blijven nu weer komen met enige regelmaat.

7. Wij hebben hier gisteren weer gegeten en het eten was heerlijk!

Maar het valt ons wel op dat de porties minder worden. Kleine stukjes vlees/vis, minder extra's op tafel (patat, groente, etc.) en de toetjes zijn helemaal dramatisch klein geworden...

Dit allemaal terwijl de prijzen wel weer omhoog geschoten zijn...

Het blijft een leuke tent, met vriendelijk personeel en een lekkere kaart.. maar de prijs kwaliteit verhouding vind ik matig tot slecht.

8. Het eten is prima, niets verkeerds aan. Maar... altijd maar weer die maar.... de prijs blijft steeds omhoog gaan, terwijl je in tegenstelling tot vroeger duidelijk minder krijgt. Voorheen kreeg je een schaaltje warme groente, koude groente, een schaaltje patat en een schaaltje opgebakken aardappels. Dit is reeds geruime tijd beperkt tot slechts een schaaltje patat en salade, desalniettemin is de totaalprijs reeds meerdere malen omhoog gegaan (los van de supplementen). Terwijl je zou denken dat die juist omlaag zou gaan op het moment je de extra's weglaat. Jammer. Je betaalt absoluut flink, maar je eet wel lekker.

9. S. Zwart

Eten is matig tot slecht geworden, was in het verleden stukken beter.

We wilden hier met een grote groep, ongeveer 50 man gaan eten, maar zien hiervan af.

10. Mariska

T eten is erg lekker, maar de prijs is echt veel te veel. Ook in verhouding. Als je geen toetje wilt maar gewoon nog een glaasje wijn wilt, staat deze alsnog op je rekening. Echt te gek voor woorden, maak je ergens anders niet mee.

11. Prima eten, gezellige sfeer, goede prijs. Voor kinderen is wachten altijd moeilijk maar de aandacht die ze krijgen van het bedienend personeel is lief. Kortom, ga er graag heen! En manlief ook, helemaal sinds hij een lekker geheim kent.

12. Heerlijk gegeten bij Rubens, niet flauw, koud of uit een potje, zoals sommige recencies beweren. En onvriendelijke bediening? Niks van gemerkt. Hele attente bediening, die alles in het werk stelt om het ons naar de zin te maken. Alleen de eerste zaterdag van de maand kom ik niet meer. De muziek is te hard voor mij! Maar dan ga ik dus 's zondags! Opgelost!

13. Zoveel reacties gelezen dus ook maar even reageren...

Ben werkzaam in de bediening, reeds 7 jaar...

Wij doen ons best en zorgen voor een onbevangen sfeer. Wij zijn een leerbedrijf, waardoor het kan voorkomen dat er een leerling aan tafel komt die het nog niet helemaal snapt, jammer dat dat niet meegenomen wordt, tenslotte moeten die ook een kans krijgen om opgeleid te worden.

Over de kaart en de prijzen:

Het 3-gangenmenu (inmiddels € 26,-) heeft als functie om de gerechten precies de prijs te laten zijn die nodig is. Regelmatig de oplossing gekregen om het menu € 3,- omhoog te gooien en de supplementen te verwijderen vinden wij niet goed omdat dan de goedkope gerechten te duur worden.

Tenslotte een tournedos kan nooit evenveel als een schnitzel kosten.

Als men de menukaart bekijkt zal men zien dat er maar voor 40% een supplement is en de rest inderdaad zonder.

Ook dit jaar begonnen met onbeperkt spare-ribs op de woensdag voor maar € 15,00.

Dus iedereen bedankt voor de reactie en ik hoop iedereen toch eens terug te zien zodat men kan ontdekken dat wij echt wel ons best doen voor de gasten.

14. Erg lekker eten en goede bediening!!! Dit is echt een top Restaurant!

15. Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten.

16. R. 74 punten

Leuk om zelf je menu te verzinnen. Je kan kiezen uit verschillende voor- hoofd en nagerechten voor 1 bepaald bedrag. Jammer dat het eindbedrag dan zo tegen valt. Zelf vond ik het eten wel lekker (maar ik koos blijkbaar de goede gerechten). Mijn man vond het vreselijk (maar die had ook een oude enorme soes). De kinderen vonden het wel leuk en lekker, behalve de tomatensoep, die erg zout was. Het duurde allemaal wel erg lang, dus voor de kinderen een lange zit.

17. Afgelopen week voor het eerst bij Rubens gegeten. Gezellige ambiance en zeer attente en vriendelijke bediening. Eten viel toch wel tegen. Wel goed broodje vooraf. Een kaastaartje vooraf waar nauwelijks kaas in zat. Door extra supplementen toch wel 36 euro per persoon kwijt. Niet voor herhaling vatbaar denk ik.

18. Sandra Fronik

Kwam hier altijd heel graag, samen met de kinderen een gezellige avond voor een leuke prijs. Wat je ook in andere recensies leest zijn inderdaad de supplementen, het is op deze manier gewoon belachelijk wat je betaalt.
    Bediening altijd goed gevonden, maar ook dit gaat achteruit. Kwaliteit van het eten gaat achteruit. Jongens, raap jezelf weer bij elkaar, op deze manier verliezen jullie veel klanten, wat zonde zou zijn voor zo een leuke tent!

19. Vanavond hier gegeten.

Een vreemd soort vervanger van roomboter bij het brood.

De verse groenten, ( bloemkool/wortel/broccoli ) waren bremzout. De gebakken krieltjes idem. De knoflooksaus bij de spareribs was wel errug synthetisch.

20. Shirley

Als je even een snelle hap wilt of geen zin hebt om te koken, dan is het hier wel te doen. Maar als je, zoals ik, niet heel vaak uit eten gaat, dan zou ik hier niet gaan eten. De gerechten zijn heel eenvoudig en niet echt speciaal. Als ik uit eten ga, verwacht ik toch gerechten die je bijvoorbeeld thuis niet zo gauw zou eten. En inderdaad... er zijn maar weinig gerechten waar geen supplement voor wordt gevraagd. Conclusie: eenvoudige gerechten voor heel veel geld.... Jammer!

21. Ik kom hier ongeveer 1x per twee maanden. Het is (vrijwel) altijd erg lekker eten. Wel zonde van de suplementen, €25,- voor een 3-gangenmenu is dus een vertekend beeld aangezien je dan maar weinig keuze hebt. De kipschnitzel die mijn vriendin laatste had was slecht, erg harde korsten en redelijk taai. Voor het eerst dat we dat meemaakten eigenlijk, want verder is het eten altijd lekker.

De bediening moet je het mee treffen.

22. Zeer gezellig restaurant, goede wisselende kaart. Wij eten hier gemiddeld eens in de twee maanden, maar elke keer is het weer top!

23. Sonja Barkey

Het is een heel gezellig restaurant en de bediening is vriendelijk en voorkomend. Het eten is ook erg lekker alleen is de prijsverhouding niet helemaal eerlijk. Je denkt een menu te krijgen van ongeveer 25 euro, maar door de supplementen word je eigenlijk een oor aangenaaid. Dat us wel jammer. Ook de prijzen zijn in afgelopen periode gestegen, ik kom hier namelijk zeer regelmatig.
    Enfin, genoeg voor Rubens om over na te denken, want je verliest klanten door deze manier van aanpak en dat zou reuze zonde zijn voor een echt gezellig restaurant.

24. Eten was goed. de sfeer ook wel oke. Maar bediening dramatisch. als voorgerecht een stokbrood met boter gevraagd. Ben je rustig aan het praten met een broodje er bij komt de ober( een jonge knul) die vraagt of hij dit bood mee kan nemen. Nee laat maar staan hoor zeggen wij. Wat doet de ober hij neemt het mee en zegt zo heb ik ook wat te eten. erg onbeschoft.

25. Gister Sluis en Bruggen feest hier gegeten. Het eten was goed, de bediening erg rommelig. Wat ik echt totaal belachelijk vind, is dat ze een menu aanbieden van 3 ganen van 24,95 en dat je de zogeheten suplementen nog is apart moet betalen. Denk je lekker, voor een redelijke prijs te eten, dan komt er nog eens de helft aan kosten extra bij. Suplementen, echt SPIJLOKAAL RUBENS, dit is bij het belachelijke af. Nog nooit zoiets meegemaakt. Erg jammer. De klacht is waarschijnlijk al vaker gemeld, want de reactie v h persooneel was behoorlijk geïrriteerd (om het maar netjes te zeggen. Helaas Rubens, aan mij zal je geen klanten verdienen.

26. heerlijk gegeten en niks mis met de bediening, een echte aanrader

27. Ruud en Marga

Voor de 3e keer bij Rubens gegeten en het was weer superlekker. De prijs is het absoluut waard! Het personeel is vriendelijk en attent. Het enige minpuntje vinden we de (café)stoelen, die zitten vreselijk (maar passen wel goed in de sfeer).

28. Dramatisch slecht gegeten. De mostersoep was veel te zout en de schnitzel was een platgeslagen schoenzool, taai, veel te doorbakken, hij smaakte gewoon aangebrand en onwaarschijnlijk zout. Heb hier twee happen van genomen en heb de rest laten staan. Ondanks het feit dat we geen nagerecht namen en bij twee personen de schnitzel zeer slecht was, heeft het restaurant gemeend om toch de volle prijs van een drie-gangen menu op de rekening te zetten. Advies: gezellige tent voor een biertje of een kop koffie, maar bestel geen eten!

29. Erg gezellig en heerlijk gegeten

30. Erg lekker gegeten. Vooral de zweer was goed...

31. Wil van Nimwegen

Soep was bremzout echt niet te eten. Ober moest hier hartelijk om lachen en adviseerde maar een glaasje water extra te nemen. Bijna een uur wachten op een drankje. hier kom ik echt nooit meer

32. Mark de Jong

Ik heb daar laatst gegeten, was niet echt onder de indruk van het eten, bij één persoon was het eten koud en bij een ander persoon was het vlees niet gaar. We kwamen daar gezellig een verjaardag vieren en troffen een ploeg mensen aan die zeer onproffesioneel overkwamen. Het lijkt wel of dit restaurant draait op leerlingen en stagaires.