Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weesp verdeeld zijn.

Eenvoudig restaurant, niet heel vernieuwend. Prijzen liggen hoog voor de kwaliteit van het eten. Zou graag wat meer biologische producten op de menukaart zien en geen aangelengde jus d'orange krijgen. Service kan ook beter. Ik had bijvoorbeeld een klacht over de carpaccio salade en hiervoor lieten ze de serveerster constant berichten tussen ons en de keuken over en weer brengen, in plaats van dat de kok of manager het zelf kwam oplossen.

Een pizza en een halve kip besteld via thuisbezorgd. Kip was niet te eten! Zelfs nu hij buiten staat ruiken we hem nog! Bedorven?
    Weg gegooid geld en bestellen hier nooit meer!

Annelies

Zeer slecht gegeten. De vis was droog, 6 frietjes, 5 gebakken aardappeltjes en 2 blaadjes sla voor 2 personen voor 50,00 euro. Wordt het niet tijd dat dit restaurant de deuren gaat sluiten?

1,3
  4. Aziatisch Weesp

Mizzy

Geen aanrader! De prijzen zien er goedkoop uit op de kaart, alles gaat per schaaltje einde van de rit schrik je je rot van de totale prijs bij mekaar. Hier werken ze met een kaart systeem 1ste ronde, 2de ronde, 3de ronde etc. en per persoon mag je 2 gerechten per ronde bestellen. Onzin gedoe dus!
    Wij waren simpelweg vergeten, onze 2de ronde kwam niet, na een uur gewacht te hebben en hun geattendeerd te hebben kregen we onze 2de ronde. Nah, voor ons geen 3de ronde meer en zeker nooit meer bij Tong Ah. Het is niet de moeite waard en zeker je geld niet waard. Je kan maar beter bij de McDonalds gaan, lekker en betaalbaar en goed service.

5. Nederlands Weesp

Heerlijk glutenvrij gegeten

Afgelopen zaterdag 4 x spareribs afgehaald (2 x pittig en 2 x zoet). Wonen al ruim 30 jaar in Weesp en hier eigenlijk nog nooit iets gehaald. Heel vriendelijk personeel en het eten was echt boven verwachting goed! Hele malse spareribs, niet droog en veel vlees, Hele grote porties ook (kregen het niet op met 4 volwassenen!) en lekkere patatjes (niet slap of vet). De salade (waar je zoals nergens veel van moet verwachten) was ook goed vers en bestaat uit een bakje knapperige ijsbergsla, een plakje komkommer en tomaat. Voor deze prijs echt ongelooflijk goed, een aanrader! Wij gaan hier vanaf nu vaker spareribs halen.

Matig, falafel was te droog en de bediening had het vooral druk met zichzelf. Niet erg uitnodigend.

Eet hier nu voor de derde keer. Prima en vriendelijke service en bediening. Kaart voldoende keuze. We hadden alle 4 iets anders besteld en het werd op hetzelfde moment geserveerd en iedereen was zeer tevreden.

Een aanrader voor als je in Weesp goed en betaalbaar uit eten wil gaan.

9. Nederlands Weesp

P. De jong

Afgelopen vrijdag gereserveerd voor 2 personen. Ongeïnteresseerd personeel. Geitenkaas als voorgerecht, totaal smakeloos. Zou met compote zijn, dit was ongeveer 1 theelepel. Partner uiensoep, was bouillon blokje met kaas, te zout zo uit een pak of zak. Geen enkele eigen toevoeging van de kok. (Kan je geen kok noemen). Hoofdgerecht zalm vreselijk! Saus erbij gekwakt en totaal doorgegaard. Lever met wat verbrande spekjes en de beloofde ui was bijna niet te vinden. Koude friet! Kortom ga daar nooit eten! Zonde van je geld.

10. Nederlands Weesp

Achterste ruimte rook niet fris, rioollucht. We moesten lang wachten op voorgerecht/drankjes/ aandacht personeel. Eten prima. Feestje bij de buren zorgde voor slechte akoestiek. Jammer, leek alsof keuken en bediening het vanavond niet aan kon. Alle eerdere ervaringen waren altijd positief.

Als je cheeseburger besteld let dan op. 2 keer cheeseburger besteld en wat denk je? 2 keer zonder kaas.

12. Nederlands Weesp

Cora Nelis

Genoten, perfecte bediening.

13. Kleine eetwaren Weesp

Na pizza afgeleverd te hebben is de bezorger bij het wegrijden tegen mijn auto aangereden! Schade aan bumper/lakschade. Ciao Italia wijst naar de bezorger; het enige wat de bezorger weet te zeggen is dat hij zelf geen schade heeft en dus niet verantwoordelijk is. Met bezorger afgesproken dat hij even langs zou komen om een en ander te bespreken; wacht nog steeds.
    Dat is wel een hele zure nasmaak toch?

14. Grill Weesp

Altijd lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding en lekkere pizza's. Vorige week besteld, koude pizza en een incomplete bestelling. Erg jammer. Tot ik vandaag terug werd gebeld door de eigenaar. Er waren wat problemen op de zaak en hij wilde graag zijn excuses aanbieden. Daarom krijgen we vandaag dezelfde bestelling van het huis. Prima service! Een aanrader!
    **Ik heb een negatieve recensie geplaatst op thuisbezorgd.nl Dat gaat dus over deze bestelling, Ik kan alleen de recensie niet meer aanpassen of aanvullen.

15. Chinees-Indisch Weesp

Pierre van den Berg

Goed restaurant waar ik graag kwam eten of het kwam ophalen. Mensen zijn vriendelijk. Zitten heel weinig mensen binnen zodat er weinig sfeer is. Het eten is echter bijzonder goed en de prijs is goedkoop.

16. Nederlands Weesp

We hebben een hele gezellige avond gehad bij Aaltje. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Alleen het team bij de bar heeft af en toe wel een steekje laten liggen.

17. Nederlands Weesp

Was weer prima hebben genoten van het kerst dineer.

18. Nederlands Weesp

Geweldig gegeten zoals altijd. Ik vind het wel eens jammer dat je met kerst gebonden bent aan het menu, maar wij waren met vier personen en er was voor ieder wat wils. Kortom, eten en bediening en verhouding prijs/kwaliteit een dikke 10.

19. Nederlands Weesp

Gezellige sfeer, goede bediening én vooral heel lekker gegeten!
    Attentie én kleurplaat voor de kleine.
    Top! Tot de volgende keer!

20. Nederlands Weesp

Alma van Kassel

We hadden gereserveerd voor een groep van 22 pers., netjes geregeld, vlotte behulpzame bediening, goeie sfeer, heerlijke gerechten, fantastische avond gehad..

21. Nederlands Weesp

Gezellig, informeel en lekker eten voor een goeie prijs.

22. Nederlands Weesp

Greet Sinkeler

Wat gezellig en wat heerlijk!👍

23. Nederlands Weesp

Mineke Feijen-Blaauw

We waren er met een ploeg van 18 mensen. Hebben heerlijk gegeten, uitstekende bediening en een heel gezellige sfeer.

24. Chinees-Indisch Weesp

Patrick Nigtevecht

Alles van de kaart is lekker en ruime porties. Hebben er nog nooit binnen gegeten (en het is ook niet echt een restaurant om binnen gezellig te eten), maar wij komen hier al wel heel wat jaren regelmatig afhalen. Onze favorieten zijn de Kipsaté, Chowmein Jumbo, babi Pangang of een Happy menu (van alles wat, voor nog geen 25 euro en kun je met 4 personen lekker eten). Als wij lekker Chinees willen eten, bel ik even vooraf en het staat altijd op de afgesproken tijd keurig verpakt klaar. En Pinnen kun je er idd wel (sinds dit jaar). Kortom gewoon lekker afhalen en thuis genieten voor een zeer nette prijs.

25. Nederlands Weesp

Robert van Rems

Heerlijk gegeten! Graag een ruimere keuze bij de hoofdgerechten!

26. Nederlands Weesp

Zoals altijd bij Aaltje was het eten heerlijk, de service uitmuntend met een gezellige, luchtige sfeer!

27. Nederlands Weesp

Annemieke

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en gastheer. Voor de kinderen een aparte filmzaal op zondag. Top!

28. Nederlands Weesp

We waren met een groep van 8 personen en hebben heerlijk gegeten. Was best druk voor de woensdag. Goede vriendelijke gastheer. Aanrader

29. Nederlands Weesp

Anton Poelstra

Heerlijk gegeten bij Aaltje, waren er al eerder geweest. Ondanks dat het maandag was waren er toch nog vrij veel gasten, wat het erg gezellig maakte. Het eten en ook de wijn was erg lekker.

30. Nederlands Weesp

Gertia Zwart

Wij hebben heerlijk gegeten, was voor ons de eerste keer, en hebben ontzettend genoten van het eten hoe het bereid was. De ruimte was erg rumoerig, had op een gegeven moment het idee dat je tegen elkaar aan het schreeuwen was om boven de herrie uit te komen.