De Gelagkamer in Weesp

do lunch vanaf 11:00 diner tot 21:30
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 21:30
za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:30
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:30

1. Ik vind het decor gezellig, maar ik heb hier nu twee keer gegeten en er zijn toch een aantal dingen die me storen:
    * De bediening: bestelde drankjes worden vergeten, vuile glazen worden niet weggehaald, de rekening laat op zich wachten... Dit is allemaal niet erg, maar als je er op een vriendelijke manier iets van zegt, kan er nog geen sorry af en krijg je een korzelige reactie.
    * Ik vind de porties erg klein, terwijl de prijs aanzienlijk is... Je hebt met deze hoeveelheden echt niet voldoende aan alleen een hoofdgerecht, wat betekent dat het alles bij elkaar een behoorlijk duur restaurant is. Ook kwam er - beide keren dat ik er was - voor een groep van zes personen maar één schaaltje groente en één schaaltje aardappels op tafel, terwijl er bij de hoofdgerechten niets dergelijks zat inbegrepen. En voor extra groente en aardappels moest je natuurlijk bijbetalen... Een beetje jammer: je moet bij een gerecht gewoon een normale hoeveelheid groente en aardappels krijgen.

2. Trees Hulst

Woensdag 15/10 heerlijk gegeten, slib tong en koele witte wijn, jammie. De bediening was vriendelijk en snel. Een fijne sfeer met mooie aankleding.

Tot snel weer. Treesy.