Nieuwste foto's in Weesp

Laatste updates in Weesp

1. Tamara Makkinje-van Kassel's profielfoto
    Tamara Makkinje-van Kassel heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Aziatisch Weesp

Het eten is goed, maar oh wat moet je er lang op wachten. Zodra het restaurant vol zit of er een grote groep is, dan heb je pech. Al you can eat, je redt het niet. We hebben met 2 volwassenen en 2 kinderen 3,5 uur over 5 rondes gedaan. Eerst 30 min moeten wachten op patat en kroepoek en later nog een 20 min op een 2x patat voor de kids. En aangezien we tussendoor ook nog op een droogje zaten, dan duurt het wachten echt lang. Echt zo jammer, het eten is goed, maar ons zien ze er voorlopig niet meer.

2. Hans van Vlodrop's profielfoto
    Hans van Vlodrop heeft een recensie geschreven voor Thai FAA Faet

Hans van Vlodrop

Prettige bediening, heerlijk eten. Komen zeker terug!

3. Gwendy Wesseler's profielfoto
    Gwendy Wesseler heeft een recensie geschreven voor Il Bocconcino da Rimini

Wij zijn niet enthousiast over dit restaurant. De gastvrouw is nogal hittepettirerig. Het is eten hoef je het ook niet voor te doen. Sommige gerechtjes wel ok. Veel gerechtjes beneden maats. Slecht smakende pesto, biefstukjes veel te ver doorgebakken. Garnalen droog. De pasta's niet zoals het hoort in Italie. En dan moet je de dessert apart afrekenen. Prima snappen we, echter dan krijg je een tiramisu die nog minder lekker is dan b.v. een voorverpakte. Wij komen hier niet meer terug.

4. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Thai FAA Faet
    Chinees-Indisch Weesp

Wij hebben in augustus 2019 in Restaurant Thai Faa Faet te Weesp gegeten.
    De sfeer is goed en de bediening zeer vriendelijk. Leuk uitzicht over het weiland met koeien.

Echter hebben wij heel vies gegeten. Het was absoluut niet Authentiek Thais. Gewoon potjes werk. De kousenband was te gaar (bijna grijs) en de curry gewoon uit een potje. Zelf komen wij uit Amsterdam en zijn echt veel beter gewend. Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt.

Bovendien is de zaak niet schoon. Veel stof en op het toilet waren zelfs remsporen zichtbaar! Te vies! Ongelooflijk!

Nooit meer terug helaas.

Thai Faa vies!

5. JL's profielfoto
    JL heeft een recensie geschreven voor Thai FAA Faet
    Chinees-Indisch Weesp

Netjes ingericht, vriendelijke correcte bediening, eten was prima. Cappuccino helaas als afsluiter minder.

6. Aris's profielfoto
    Aris heeft een recensie geschreven voor Simran's
    Surinaams Weesp

Aris

Zeer slechte bediening ronduit asociaal te noemen zeer lange wachttijden als je van te voren besteld kan je vervolgens nog in de zaak heel lang wachten op je eten en als je daar wat van zegt (mijn eerlijke mening)wordt je vervolgens de deur gewezen want meneer heeft volgens hem toch genoeg klanten, na meerde malen dit probleem gehad haal ik daar niet meer. Het eten is niet de moeite waard om daar zo iedere keer te lang voor moeten wachten, de baras zijn niet vers en de roti is wel goed gevuld maar zit vol met oude kip.

7. Nick s's profielfoto
    Nick s heeft een recensie geschreven voor 't Heertje
    Nederlands Weesp

Over priced. Terrible service, everyone was trying to get the gossiping waitresses attention. Everyone had empty glasses and they charge 2.50 to use mastercard. Even if its a Dutch bank.

8. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Thai FAA Faet
    Chinees-Indisch Weesp

Heerlijk thais eten, voorafje Tom Kha Kai soel genomen was lekker, aan de kleine kant voor de prijs van E6. Hoofdgerecht kip massaman was ook prima mr miste nog iets extra pit. De kip met aubergine was helemaal top en op smaak gebracht zoals ik gewend. Bediening waren de zonen van de eigenaren, zo jong ze zijn, ze verstaan het vak en zijn klantgericht. Top! Zeker de moeite waard om hier nog een keer te eten.

9. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Spizzi&co
    Italiaans Weesp

Lekker gegeten in het zeer eenvoudige restaurant. Aan tafel zijn wij welkom geheten door de kok die een uitleg gaf over de gerechten op de menukaart. Uitsluitend verse producten naar Italiaans recept. Wij kozen voor pasta's met zalm en garnalen. Als afsluiting een heerlijk zelfgemaakte tiramisu en alles tegen een zeer betaalbare prijs. Wij gaan zeker nog eens terug om de pizza te proberen.

10. Miriam van Waard's profielfoto
    Miriam van Waard heeft een recensie geschreven voor Afhaalcentrum Jumbo
    Afhaal en bezorg Weesp

Miriam van Waard

Super goed restaurant. Mijn familie en ik halen er al jaren eten. Altijd erg lekker en veel voor een goede prijs. En een hele goede service. Zeker een aanrader.

11. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Niki
    Grieks Weesp

Prima avond met de broers gehad.
    Jammer dat er geen droge plek is om even een sigaretje te roken. Toch een min punt. Afdakje?

12. Spizzi&co heeft een nieuwe foto
  19. Peter Heerschop's profielfoto
    Peter Heerschop heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Aziatisch Weesp

Peter Heerschop

Eten op zich was prima, smaakt goed, vers bereid. Alleen als je twee gerechten per ronde besteld zoek je iets dat bij elkaar past. Echter tussen gerecht 1 en 2 zat ongeveer 25 min met als gevolg dat het ene koud was als het andere kwam. Kortom logistiek is niet hun beste kant. Als dat verbeterd is het wel een aanrader

20. Thro v leeuwen's profielfoto
    Thro v leeuwen heeft een recensie geschreven voor Grill Bar de Mazzel

Thro v leeuwen

Mooie en zeer hygiënische zaak. En heerlijke shoarma. Precies goed gegaard.

21. Alwine Hoeben's profielfoto
    Alwine Hoeben heeft een recensie geschreven voor Restaurant Minevitus

Alwine Hoeben

Gisteravond heerlijk gegeten (tapas menu) met goede wijn. Uitstekende service en gezellige sfeer.

22. Krop's profielfoto
    Krop heeft een recensie geschreven voor Thai FAA Faet

Beste Bryan, Jordy en Wouter,
    julllie hebben een Dikke 10 verdiend eten was uit de kunst heerlijk gegeten.
    Is echt een aanraden om bij jullie te eten vriendelijk personeel en gezellig ingericht. Bedankt voor het overheerlijke eten en gezelligheid. Met vriendelijke groet, fam. Krop.

23. Spizzi&co heeft een nieuwe foto
  24. Spizzi&co heeft een nieuwe foto