Op dit adres zit nu: Misshi Sushi

• Catering

• Invalide parkeerplaats
    • Rustig
  6. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192973475 85
1203762142 74
1419535482 56
1451901483 57
1624520154 67

1. We hebben Chinees gehaald voordeel menu met de befaamde chengkiskahn, helaas is er denk ik een nieuwe kok. Het eten was ronduit slecht en we zullen dus ook echt niets meer bestellen daar.

Zonde om zo te gaan beknibbelen op eten, bah!

2. Gisteren heerlijk gegeten. Goede keuken, voortreffelijke gerechten en goede, keurige bediening. Prijs kwaliteitverhouding prima. Het restaurant is onlangs prachtig verbouwd en ziet er trendy uit. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan mij niet vinden in de mindere recensies die hier gegeven worden. Voor ons een " topper ".

3. Fam ,van kessel krijgsman

Ben met de hele familie daar gaan eten, eten was perfect, verse groenten, bami en nassie was warm. Al het vlees kip rund en varkensvlees was heel goed gaar, de garnalen waren goed en noem maar op, alles was perfect, was geweldig. Bedankt restaurant China voor alles. En goede aanbeveling als het om goed vers eten gaat

4. Vorige week was ik hier voor het eerst. Het eten is werkelijk heerlijk, hoeveelheden precies goed. De service is uitmuntend.
    De inrichting is iets te bont voor mijn smaak, het past niet allemaal bij elkaar. Verder zeker aan te bevelen, ook de afhaalgerechten zijn verlokkend en alles tegen een goede prijs. Zal niet de laatste keer zijn dat ik hier was.

5. bedankt voor het gastvrije ontvangst.

Lekker gegeten goeie keuze,

bedankt leon

6. Niet voor herhaling vatbaar, veel te weining personeel, weinig keus / bakken waren snel leeg of wat er lag was uitgedroogd. fruit was hard en niet vers. produkten van de bakplaat veel te vet. bij afrekenen werd niet gevraagd of het had gesmaakt, jammer was eerder een fijne plek om te gaan eten.

Mathijs

7. joep 47 punten

Beetje vreemd maar wel goed eten.

Vandaag was het blijkbaar paniek dag😜 De bediening liep nogal te stressen en het mooie was dat er ongeveer 10 man binnen zat. De soep was echt te dik!! Tomatensaus was een betere omschrijving. Ik wil echt hier niet eten als het druk is want dan vraag ik me echt af hoe ze alles willen bolwerken ze maken het zichzelf ook niet makkelijk door je te laten bestellen aan de wok-plaat en dan alles te komen bedienen. Normaal blijf je wachten op je eten maar hier wordt alles naar je toe gebracht!! Een extra belasting voor de bediening die volgens mij niet nodig is. wel goede service door vandaag mede omdat het rustig was geen buffet aan te bieden maar gerechten op afroep! En eerlijk is eerlijk dat was allemaal erg goed.

Enige rare was nog de muziek keus geen Chinese pling pling maar westerse moderne muziek. (Maar de keus van muziek was vreemd te noemen erg divers)

Goed eten maar ook niet uitzonderlijk. Nog een keer euh weet niet

Ming die jongemannen in je bediening zijn geen aanwinst

8. Catering mooi op tijd, voldoende eten voor iedereen.
    Compliment voor de mooie smaken en iedereen was te spreken over de kwaliteit.

9. P Smeets

Na een weekje skien in Frankrijk als afsluiting met groep van 8 all you can eat gaan eten bij China in Weert. Het restaurant ziet er na de verbouwing mooi uit. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. En voor een prijs van €22,50 inclusief drank een heerlijk maal voor weinig geld.

10. Na de verbouwing hebben ze werkelijk ALLES verbeterd! Super klasse eten, alles vers, goedkoop wokken. Kwalitatief fantastisch eten. Hele mooie sfeer en goed, vooral ook vriendelijk personeel. Ik ga hier voortaan met mijn vrienden en familie de vaste maandelijkse avond uiteten van maken.

11. Eerder veel beter. De sushi en slagroomsoesjes waren nog bevroren. Veel minder keus, zowel aan de plaat als de bijgerechten.

2,9
  12. M 11 punten

In een woord: Smerig! Het eten was ingedroogd, overgaar en de bakken waren steeds leeg. We hadden het drinken afgekocht, maar ze kwamen bijna niet vragen wat we wilden drinken. De koks lijken onervaren en de rij bij de gril was erg lang. De sushi was droog en de rijst ongaar, de gebakken banaan erg vet, maar dit was naast de spekkoek het lekkerst wat ze hadden. Wat een feestelijke gelegenheid moest zijn, was een totaal fiasco.

1,1
  13. fam. van Waas

Zeer slecht gegeten. Onervaren kok staat te wokken. De saus die ze normaal tijdens het bakken erop gooien gooit ze er achteraf op. Daardoor eet je biefstuk zonder zout of peper. Alle sauzen zijn flauw en smaken allemaal hetzelfde. Ik weet dat Limburgers niet van pittig eten houden maar er zou een keuze moeten zijn en niet allemaal even flauw. Ze komen niet langs om te vragen of je iets wilt drinken. Wij hadden geen drankjes inbegrepen. Doordat het zo stil is ligt het eten te verpieteren er zat een dikke vel over de foo yong hai. Voorheen een prima restaurant, nu zou je bang moeten zijn om geen voedselvergiftiging op te lopen.

1,6
  14. Eten was slecht: droog, smakeloos, vet. De bediening was een chaos. Het buffet werd nauwelijks bijgevuld. De grote tonnen mihoen, bami en nasi waren leeg. Lange wachttijd bij de grilplaat. Bij de grilplaat kreeg je twee garnalen, kleine stukjes vlees, te ver doorbakken zalm. Groenten bij de wok werd te lang gekookt, voordat het in de wok werd gebakken. Geen zout/peper op tafel. Kortom, wij komen er niet meer.

15. 26 december een verjaardagsfeestje finaal naar de filistijnen. Reeds bereide etenswaren ingedroogd, of uitgehard (babi-pangang). Wokken en grillen overgoten met water, dus overgaar en smakeloos. Vroeger een prima restaurant, nu een klap in je gezicht. Bij klacht geen excuus. Herman de Blijker zou de tent direct sluiten. Foei.

1,2
  16. Heerlijk gewokt, voldoende keuze, vriendelijke bediening. Interieur van restaurant is sfeervol geworden na opknapbeurt. Voor herhaling vatbaar.

17. Fijn gegeten voor een goede prijs.

18. A Reijnders

Zeer zeer slecht. Het is een bouwkeet. Bij alles moet je gaan vragen of je alsjeblieft een drankje mag. Eten zeer matig. Wij gaan niet meer terug.

19. Prima gegeten. Fijne bediening.

20. Heerlijk gegeten met het team. Het was erg gezellig en het eten was erg goed.

21. Lekker eten en erg gezellig.

6,1
  22. Super gegeten en gedronken met het team. Heerlijke ervaring.

23. Wat een bagger tent. Jammer dat het niet meer de kwaliteit is van vroeger. Ik zeg zonde van je tijd en geld.

24. Heerlijk gegeten vandaag! De gegrilde kipfilet was heel lekker klaargemaakt. Het was gezellig zoals vanouds. De chef is heel gastvrij en neemt alle tijd voor ons. We komen zeker weer terug!

25. Nu de oude eigenares terug is dacht ik laten we het maar eens proberen... Maar nee het was niks. Drinken pas na een half uur gekregen en soep na drie kwartier, terwijl er maar 3 tafels bezet waren. De bazin was zelf aan het wokken, zag er niet zo smakelijk uit allemaal. Er waren geen frikadelletjes voor de kleintjes... en alles was lauw, er was bijna niks. Voor ons was dit de laatste keer, ze snappen de all-in formule niet!!

27. M 205 punten

We hebben er heel lekker gegeten. Qua smaak de beste wok tot nu toe. Er is niet gigantisch veel keuze en het buffet is wat klein. Maar het is het waard.

28. Super behulpzame, aardige bediening en vers eten.

29. Voorheen was het altijd een prima wok, maar sinds er een nieuwe eigenaar is, is de kwaliteit erg achteruit gegaan.

Bakken vlees en vis waren lang leeg, er was gedurende de hele avond geen rundvlees (niet voor in de wok en niet op de bakplaat!), er was nog maar één salade te kiezen voor naast je vlees en groente, en mijn satéstokjes werden op een huis-tuin-en-keuken grill apparaatje gelegd (daarvoor hoef ik niet naar een restaurant te gaan he...).

Jammer deze achteruitgang, ik kies de volgende keer voor een andere.

3,7
  30. Wij kwamen altijd graag bij China om te wokken. Vandaag (tweede kerstdag) geweest. We hebben lang gewacht op het drinken, soep, het bijvullen van de bakken etc. Het wokken en bij de bakplaat ging het ook langzaam waardoor er een hele rij ontstond. Het was door de lange rij bijna onmogelijk om langs de rest van het buffet te lopen. Het leek of het personeel niet goed voorbereid was op de hoeveelheid mensen. Eigenlijk is alles er op achteruitgegaan. Erg jammer.

5,1
  31. Sinds nieuwe eigenaar bagger! Uur moeten wachten bij afhalen. Vroeg een biertje omdat het zo lang duurde... kreeg ik niet want dat mocht niet, werd me verteld. Wokken is ook zeer achteruit gegaan.

Jarenlang vaste klant geweest, maar mij zie je er niet meer!!

1,9
  32. 2 maanden geleden was het nog een onvoldoende, na onze klacht hebben hebben ze een paar veranderingen ingevoerd. Na aanleiding van onze klacht kregen we een tegoedbon voor 2 personen, deze hebben we inmiddels gebruikt. China heeft zich sterk verbeterd, we zullen maar zeggen dat er aanloop problemen waren. Het eten was nu uitstekend, niet meer lang wachten, eten was warm, gefrituurde eten kwamen ze aan aan tafel brengen. Het belangrijkste, het eten was super lekker. China ga zo door.

33. Vreselijk achteruit gegaan sinds de nieuwe eigenaar! Zowel de kwaliteit van het eten als de service (lang wachten, ook al is het niet druk).

2,7
  34. Vanavond voor het eerst hier gegeten met familie. Zij komen hier vaak dus had hoge verwachtingen. Ik hou erg van wokken maar dit is enorm tegengevallen. Het was een chaos. De bediening was best vriendelijk maar meerdere keren moesten wij vragen waar de bestelling bleef. En als je iets wilde weten van de kaart werd er steeds gezegd "dat weet ik niet, moet ik even navragen". Toen de ober zelf aanbood om nieuw bestek te halen voor ons zei hij dat het eigenlijk niet de bedoeling was om steeds met nieuw bestek te eten. Waarom stel je het dan voor? Om ons heen waren meerdere tafels hoorbaar aan het klagen waar de drankjes etc bleven en dat terwijl het helemaal niet druk was. De keuze in eten was voldoende. Veel saus, vrij vet en niet speciaal. Viel tegen. Ga hier niet eten!

1,6
  35. Vandaag sinds tijden weer een keer gaan wokken bij China. Voorheen altijd met veel plezier gaan eten, maar sinds dat er een nieuwe eigenaresse China heeft overgenomen is het niets meer.

Het soepje wat je vooraf krijgt, is nog steeds heerlijk.. Maar moet er wel dubbel zo lang op wachten. Wokken is nog steeds prima, maar de bakplaat daarin tegen is niets meer. Voorheen kon je zeggen wat je graag op de plaat zou willen hebben, nu mag je het zelf pakken (als de bakjes zijn bijgevuld) en mag je het aan de chef geven die het voor je klaar maakt.

Warme gedeelte is meer dan de helft van de tijd niet bijgevuld, waardoor geen nasi, rijst of andere warme gerechten erbij kunt eten.

Het dessert komt regel recht uit de vriezer. Slagroom soesjes, tompoesjes en mini-donuts.. Allemaal nog te hard en koud om te eten doordat het nog bevroren is.

Jammer dat de vorige eigenaresse er niet meer is, want dit was 3 keer niks.

3,6
  36. Vanavond hier gegeten, was allemaal heerlijk. Voldoende keuze, gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening.
    Is niet zo uitgebreid als de "grote" wokrestaurants, het dessertbuffet zou van mij war uitgebreider mogen, maar kwaliteit is top!

37. JP 326 punten

Niet mokken, lekker Wokken!
    All you can eat concept, maar in de praktijk zit je na 2 rondes al bommetje vol. ( Maar dat ligt ook aan jezelf, als je veel opschept hahaha ).
    Bediening is goed, eten is goed ( al is het assortiment niet al te breed of diep ).

38. Vanavond 20 mei voor de eerste keer hier gaan wokken, inclusief drankjes voor 2 uur €22,50.koffie thee fris en bier van de tap.
    Ruime keuze uit verse groenten wokvlees was ossenhaas en varkenshaas wat precies bijna dezelfde kleur had (raar).
    Diverse woksauzen zoals altijd aangegeven met pepertjes en van de plaat kon je kiezen uit zalm, slibtong en ossenhaas en nog een paar dingen.
    Verder nog sushi en een beperkte keuze uit "Chinees" zoals babi pangang, gebakken banaan enzovoort.
    Wokken was lekker wel heel veel vocht op je bord, zo ook de plaat gerechten waren lekker.
    Bediening deed goed zijn best en als je op tafel je koker omdraait met de rode dop naar boven weten ze dat ze je bestelling voor de drankjes kunnen komen opnemen en dat deden ze snel.
    Prima koffie, bier en wijnen alleen de frisdrank vond ik matig met heel weinig prik.
    Nagerechten keuze uit 6 of 7 schep ijsjes en ook slagroomsoesjes, kleine tompoezen en diverse verse en chinees blikfruit.
    Al met al houd ik niet zo van het "wok "gebeuren omdat ik het altijd rumoerig en te druk vind en dat was hier ook zo, interieur is wat gedateerd en heeft een likje verf nodig.WC,s waren smerig je plakte aan de grond vast.
    Al met al is er voor iedereen genoeg keus zo ook voor de kleintjes met een fricandelletje en friet ;-)
    Eten was geen technisch hoogstandje maar wel lekker buiten het vele vocht goed te eten.

Groetjes Bert

39. mama 46 punten

Erg vriendelijk personeel.

wij gaan daar altyd wokken Het eten is gewoon goed! En de prijs-kwaliteit-verhouding ook.

40. Het eten is gewoon goed! En de prijs-kwaliteit-verhouding is nog beter! Ik ga hier minstens 1 keer per maand wokken en we betalen met 2 personen meestal 35 euri (incl. drank).

41. Wij hebben gister avond met 4 personen heerlijk gegeten, erg goede prijs en kwaliteit verhouding en ook zeer vriendelijk personeel.

42. Ik heb veel Chinese restaurants bezocht en ik ben tot de conclusie gekomen dat het bij China in Weert heel erg goed is.

De kwaliteit is optimaal, erg vriendelijk personeel. Het buffet is misschien niet zo uitgebreid, maar de kwaliteit is nogmaals heel erg goed. Wij gaan er met heel veel plezier naar toe en zullen dat ook zeker blijven doen. Het is een aanrader.

43. Ben voor het eerst bij een ander wokrestauant geweest. Teleurgesteld in het eten. Een vriendin van me raadde me aan om eens naar Restaurant China te gaan. Dus zijn we daar samen gaan eten. Het was verrukkelijk. De bediening is daar erg vlot. En heel hygiënisch. Leuke sfeer, heel gezellig. Vooral met de kaarsen. Een heel unieke uitstraling. Ben als een tevreden klant naar huis gegaan. Mij zullen ze zeker weer eens gauw terug zien.
    Vooral van de kaart eten,... wat is het toch heerlijk.

44. Vorige week gaan wokken.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Het warme Chinese eten in de bakken was van heel goede kwaliteit, er zat niet te veel in zodat het niet meer smaakte. Er werd met regelmaat vers eten in gedaan. Variatie is heel goed. Er stond naar mijn mening een goede kok achter het vuur.

Bediening was erg vriendelijk.

Ik ga deze week terug.

45. Vroeger voordat dit een wokrestaurant was, was dit een zeer goed restaurant, met professionele bediening.

Nu werken er veel scholieren die zelfs staan te wokken, ik heb eens garnalen gehad die 10 min. op de plaat bleven liggen, was zo taai als leer. Nog eens een tweede keer geprobeerd, à la carte gegeten, maar was ook erg in kwaliteit achteruit gegaan. Jammer, ik kom er niet meer.

46. Ik ben met mijn familie gaan wokken. Het was zeker een goede prijs kwaliteit! Het restaurant heeft een zeer mooie Chinese inrichting, daardoor krijg je een vakantiegevoel. Er is nu meer variatie dan voorheen.

Het is dus zeker een aanrader!

47. Mâri Selder

48. Ik heb gisteren een Chinese rijsttafel gehaald bij dit restaurant.

Dit was zeker de laatste keer dat ik dat daar haal. Het vlees zat vol met vetranden en het ei had een verbrande smaak. Vroeger was dit een topzaak om eten af te halen. Helaas nu niet meer. Ik heb het eten weggegooid, iets wat ik normaal met eten nooit doe!

2,1
  49. Mijn ervaring met dit restaurant is goed tot zeer goed.

Mede door de mix van a la carte en wokkenl, dus ook zeer geschikt voor kinderen.

50. Ik ben met mijn familie gaan wokken. Het was zeker een goede prijs kwaliteit! We hebben voordelig kunnen wokken inclusief fris en bier. Vriendelijke bediening. Er is nu meer variatie dan voorheen.

Het is dus zeker een aanrader!

51. CM 49 punten

The restaurant looks good and tempting.....but go for takeout! The food is okay and the peanut sauce is great....however.... way too expensive for what you get.

My advice is: don't eat there just take it home with you, only then you will have an OK price/quantity ratio.

52. Trees 13561 punten

Zijn er met 25 pers. Geweest en het was oke echt goed t.o enkele jaren terug.

Alleen bij het afrekenen proberen ze je dubbel te laten betalen bij de drank en zelf de 26 persoon die er niet was.

53. Wij hebben met 4 personen lekker gegeten. Keuze was voldoende. Vriendelijke bediening.

54. Het eten viel vies tegen. We aten van de kaart aangezien er op posters voor het raam stond dat je op maandag enkel van de kaart kon eten.

Ik moet zeggen dat het vies tegen viel. Je krijgt zo weinig op je bord dat je verwacht dat er nog een schaaltje nasi en bami wordt bijgebracht maar nee hoor.....dat is alles.

Alleen de babi pangang was lekker.

4,7
  55. Dave

56. Leuke sfeer, lekker eten, goede service, gemoedelijk en erg goede prijs-kwaliteit.

We komen terug met kinderen en kleinkinderen!

57. Esther 145 punten

Wokken is lekker, keuze een beetje beperkt.

58. Geweldig restaurant. Lekker eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Een aanrader voor iedereen.

59. Je kunt hier uitstekend eten en de ambiance is zeker ok, de bediening kan een stuk beter, staan een hoop onvriendelijke mensen in de bediening

6,5
  60. In het restaurant kun je heerlijk wokken. De presentatie is goed en verzorgd van het wokbuffet. Er is ruime keus. De bediening is vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Ook de afhaalmenu's / gerechten zijn goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

61. Het eten is heerlijk. Wij hebben er diverse malen gewokt. Alles prima in orde. Alles vers. Ook hebben we diverse malen eten afgehaald. De bami ketjap is heerlijk, maar de andere gerechten zijn ook zeer goed.