Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

1. Grote porties, vriendelijke en snelle bediening tegen een goede prijs. Wat wil je nog meer? Het vet is, denk ik, altijd vers want de friet is altijd lekker droog en krokant. Zaak is ook altijd schoon.

2. Nederlands Weert

Carnaval in de toerist!! Wat was het gezellig en het eten heeft ons goed gesmaakt! Het vis pannetje is een aanrader, net zoals de tournados! De sauzen lekker vers en de frietjes overheerlijk! We komen morgen met vrienden langs! Ga zo door familie dankers!

3. Nederlands Weert

Wat een mooi en gezellig restaurant! We kwamen binnen en het was meteen gezellig!
    Het eten was geweldig. Het lookpannetje was echt smullen en de crème brûlée was goddelijk!

We komen heel snel weer terug!!

4. Afgelopen zaterdag met bon 'diner voor 2' hier gegeten. Vanwege het fijne weer, wilden wij ons eerste drankje op het terras nuttigen. Ook kregen we hier de eerste hapjes. Een bekende liep voorbij, even een kort gesprek dat bruut werd onderbroken door de gastheer: 'zullen we aan tafel gaan' waarna hij 'ja, sorry' tegen onze bekende zei. Ik vond dit eigenlijk niet netjes.

Het eten vond ik ook niet heel fantastisch. Gehaktballen snel koud, vleesspiesjes vonden wij ook niet erg bijzonder.

Om kwart voor 5 zijn we begonnen, om kwart voor 8 werd ons verzocht (had mijn kopje koffie net op) om als we nog iets wilde drinken plaats te nemen in het lounge-gedeelte of te vertrekken. Hij had de tafel weer gereserveerd... Dat terwijl er nog zeker 3 tafels van 2 personen vrij waren..

Al met al voor ons een keer maar nooit weer. Wij voelden ons erg opgejaagd en door gastheer niet netjes behandeld.

5. Nederlands Weert

Prijs /kwaliteit verhouding slecht. Het enigste wat goed was, waren de service en sfeer, maar wij gaan naar een restaurant voor het eten.
    Vispannetje met veel saus en heel weinig vis. De hoeveelheid was misschien genoeg voor een kind, maar zeker niet voor een volwassen persoon.
    Jammer, het zag er zo veel belovend uit. Maar voor ons niet meer.

2,6
  6. Internationaal Weert

De tomatensoep was koud, geprobeerd het bedienend personeel te attenderen wat op een gegeven moment lukte. Deze gaf het bericht weer door aan een ander en daar bleef het bij. Zelf maar naar de keuken gelopen.

De maaltijdsalade met friet was goed v.w.b. hoeveelheid met de opmerking dat de frieten een overheersende frituurvet/oliesmaak hadden.

3,1
  7. Via wow deal een bowlen/bbq arangement gekocht. Bowlen was leuk. Eten viel vies tegen. Hoezo kolenbbq? Gaspitje voor op de camping... beef die al grijs is... kip die vastplakt aan het bord en een vreemde smaak aan de friet... oke bedankt. Niet meer. Geen aanrader!!

2,7
  8. Heerlijk om in de buurt zo'n heerlijk restaurant te hebben met allemaal verse dagproducten TOP. En heel belangrijk; een vriendelijke maar niet overdreven bediening. En wij kunnen het weten na al onze ervaringen.

9. Broodjes Weert

Lekkere broodjes, helaas wel duur... voor de rest prima service!!

10. Internationaal Weert

Woorden schieten tekort om mijn geweldige ervaring bij Archie te beschrijven. Laat ik een poging wagen: op het moment dat je binnenkomt lijkt het een stukje paradijs op aarde. De huiselijke sfeer omarmt je met veel warmte en gezelligheid. Hoe origineler kun je zijn door de tafels te decoreren met oude LP's en de menukaart aan te bieden in een oude LP-hoes, een briljante vondst!

En dan het eten: elke hap is een nieuwe smaaksensatie, waarbij je van de ene verbazing in de andere valt. Je proeft de liefde voor de Antilliaanse keuken, alles bereid met uitsluitend verse ingrediënten.

En als gastheer heeft Archie zichzelf overtroffen; zelden ben ik iemand tegengekomen die het vak volledig begrijpt. Mijn complimenten voor iedereen die daar werkt, een absolute aanrader!!

11. Internationaal Weert

Albert

12. Het eten is heerlijk. Echte aanrader.

13. Internationaal Weert

Het was echt een complete ervaring: eten, drinken, muziek, bediening... Alles gericht op persoonlijke aandacht en kwaliteit. Top!!

14. Het is een echt geölied geheel. Iedereen weet wat en wanneer hij/zij moet doen en daardoor hoeft je als klant nooit lang te wachten. Mocht je met een grote groep mensen willen eten, gewoon bellen en tijd afspreken en het staat klaar als je het komt halen.

15. Met valentijnsdag genoten van een avondje bij de Liefhebber met heerlijke hapjes en voor ieder wat wils.

Het tapasmenu is een welkome verrassing van allerlei spannende gerechtjes, mooi geserveerd en ruim voldoende. Daarna nog even relaxt zitten in de lounge. Vriendelijke attente bediening. Kortom alle ingrediënten voor een gezellig avondje uit.

16. Nederlands Weert

Lekker dineren voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

17. Chinees-Indisch Weert

Fantastisch eten! Wat is het een mooie zaak geworden! Ik denk dat dit het mooiste restaurant in de regio is. Als je echt lekker wilt eten moet je gewoon naar Azie.

18. Mevrouw Korten

Erg gezellig eten, heerlijke sushi en de service is top. Vriendelijke en beleefde meisjes in de bediening. Ik kom zeker nog eens terug, een echte aanrader!

19. Lonne Brummans

20. Chinees-Indisch Weert

Vanavond afgehaald voor het eerst en het was alles behalve een aanrader. Loempia's waren aangebrand en veel te veel deeg over de garnalen. Een waarschuwing voor het restaurant zelf om niet met oud vet/olie te bakken. Het is ontzettend ongezond en vreselijk smerig. Ondanks dat het een afhaal is vind ik dat in deze tijd toch wel iets gedaan mag worden aan de ambiance. Ik had het idee alsof ik in de huiskamer van de mensen sta. Zo goedkoop vond ik het niet en al helemaal niet voor bitter eten. Voor mij de laatste keer!!

1,2
  21. Alles vers bereid zoals ik het in een (italiaans) restaurant verwacht. Redelijk beperkte kaart, geen pizza's, maar wel pasta's. Ruime vleeskaart en alles zeer smaakvol en ruim voldoende. Het restaurant is niet groot maar daardoor wel gezellig en intiem. Pinnen in het restaurant zou wel handig zijn.

22. Rhodos is een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ik vind vooral de vis heel lekker. Ook de gastvrouw is altijd aardig en heel attent. Ze heeft aandacht voor iedere klant.

23. Jacqueline

Je wordt altijd zeer gastvrij ontvangen en de gerechten zijn superheerlijk. Absoluut geen Griekse frietkraam, maar een restaurant waar aandacht aan de gasten en het eten ten volle wordt besteed. Een echte aanrader als je van de echte Griekse keuken houdt.

24. Afhaal en bezorg Weert

Trees

Dinsdag geweest. De eigenaar is en blijft vriendelijk en behulpzaam. Geldt ook voor het personeel. Grote portie's met echt verse groente en prima vlees. Het vlees is gewoon het beste van het beste. Bij de shoarma kun je uit verschillende soorten kiezen. Prima frieten. Alles is schoon; tafels, wc vloer. Deze tent blijft goed. Oja hier bij Amon in Weert mag je wel je auto voor de zaak neerzetten.

25. Rina

26. Italiaans Weert

Ik was al fan van de Poorter, maar nu met een nieuwe keuken en mediterrane kaart ben ik helemaal verslaafd. Nu 2 x gegeten. Prego is echt fantastisch. Wat een verrijking voor Weert.

27. Italiaans Weert

gerty koppen

Een echte aanrader! Een zeebaars gegeten zoals op vakantie in Italie. Vers en prima bereid. Voor kinderen heerlijke pizza's, dunne bodem en goed van smaak. Vriendelijke bediening en goede verhouding prijs kwaliteit! Top!

28. Helma Piels

Wij zijn gisteren op de hapjesavond geweest, het was een tongstrelende belevenis. Een aanrader dus voor iedereen. Een avondvullend programma, een culinaire wereldreis. TOP.

29. Italiaans Weert

Heerlijk gegeten, gegrilde tonijn!!! Alles liep soepeltjes. Gezellig sfeertje. Mijn gasten uit andere delen van het land vonden Prego ook een aanrader!!

30. Italiaans Weert

Therese