Op dit adres zit nu: Restaurant Caribean

La Strada Weert in Weert

Bezorgrestaurants in de buurt van La Strada Weert

1. Grubben Boekend

We hebben heerlijk gegeten van een wowdeal bon! We hadden voor 5 personen een wowdeal, maar door ziekte kon 1 persoon niet mee, dit werd geweldig opgelost door de chef, we kregen voor die bon van €12 voor alle 4 de overige personen een verrassend lekker nagerecht geserveerd! We willen La Strada uit Weert de warme douche hiervoor geven!

2. Het was er veel te koud, nadat we 3 keer hadden geklaagd ging de verwarming aan. Dit was dus veel te laat, de hele avond met de jas aan gezeten. We zaten achter in de zaal, en iedereen die rookte ging door een schuifdeur naar buiten waardoor er veel kou naar binnen komt. Laat de rokers maar de straat op gaan aan de voorkant dan heeft de rest van de bezoekers er geen last van. Lang op het eten moeten wachten. Blijkbaar kan de keuken de capaciteit niet aan. Voordeel: het eten was goed en de dame die opdiende was vriendelijk. Baas was nors.

3. Belachelijk lang op ons eten moeten wachten terwijl er bijna niemand was toen wij er waren. Geen saus bij het eten. Bediening ronduit slecht.