Eetgelegenheid gesloten

1420313375 83
1529992042 77

1. Ad van Den Bogaart

04-01-2017
    3 gangenmenu besteld. Heerlijke maaltijd, prima warm en dat alles geserveerd door vriendelijke dames. Goed gewerkt door de dienstdoende kok.groeten

2. Overheerlijk gegeten. Geen gefriemel en liflafjes, maar gewoon lekker bereidt en smaakvol eten. Erg gezellig zitten. Leuke bediening. Een goede maaltijd en de wijnen waren fantastisch!

We komen snel terug... voor een maaltijd of om gewoon lekker te borrelen met een goed glas wijn

3. zaterdag 25 juni met 21 man in dit restaurant gegeten. Een enkel detail kon wellicht iets beter, maar verder prima gegeten in een gezellige zaak. Met name het vispotje is een aanrader!!. Men was goed voorbereid op zo'n groot gezelschap.Het gelijktijdig uitserveren van 21 voorgerechten én 21 hoofdgerechten is een compliment waard!! Het personeel is vriendelijk en vakbekwaam!!
    Kortom: een zéér geslaagde avond!!!

4. Christel Lohuis

Is lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb, biefstuk was taai en niets anders als aardappel, friet, gebakken aardappel, aardappelkroket en als toppunt aardappelsalade boven op mijn sla, heb de sla nog net kunnen redden van de kwak johma.

1,7
  5. Ton Hoogstraaten

Al ongeveer een jaar eens per week de lunch gebruikt met een klein gezelschap. In het algemeen tot volle tevredenheid. De laatste keren vonden we het duidelijk minder (nieuwe kok?).
    Ook een keer een vriendelijke opmerking gemaakt over de koffie die we duidelijk minder en slapper vonden dan anders. We werden daarna onvriendelijk behandeld. Eigenlijk hebben we geen zin meer om teerug te gaan.

6. Gewoon goed en ongecompliceerd eten in een knusse ambiance met zeer vriendelijke bediening. Dat alles voor een goed betaalbare prijs, wat moet een mens nog meer! Ook gewoon een zaak om lekker te zitten, de krant(en) te lezen of gezellig te kletsen (bijv. met mensen die je nooit eerder zag)! Mijn partner en ik vinden het een echte aanrader. Voor duur en deftig moet je ergens anders zijn!

7. Eten was niet vers. Wrap met kip besteld. De kip was niet mals en krokant en de groente waren slap. Had het idee dat er "oude" soepkip in verwerkt was en dat de wrap opgewarmd was in de magnetron. Dit gemeld aan de bediening. Werd niet op gereageerd. Heel jammer. Wat mij betreft geen aanrader.

8. Hier regelmatig gegeten. Eten is altijd goed, niet heel apart, maar gewoon goed en vooral lekker. Personeel is altijd vriendelijk.

9. Eugenie en Rob

Goed eten voor een betaalbare prijs met zeer vriendelijke service.

10. Jos dB

11. Duur restaurantje in een oude huiselijke stijl. De biefstukjes waren lekker en de frietjes ook! Alles werd opgediend in oude schaaltjes enz. Wat ik er niet netjes vond uitzien. Ook is dit een tent voor 35 plussers en niet voor mijn leeftijd... Eigenaresse *tenminste dat denk ik* had het te druk met zichzelf en een barman...

Op de menukaart vond ik niet veel naar keus... veel met groenten en paddestoelen.

12. Macchiato Butterscotch en warme chocomelk met slagroom en zelfgemaakt appelgebak met slagroom genuttigd in deze sfeervolle zaak op de Markt in Weert. Appelgebak was luchtig en erg lekker. Voor een warme chocolademelk heb je de keuze uit melk-, pure- of witte chocola die je apart als cacaoboontjes krijgt geserveerd.

Ook eerder hier a la carte gegeten en dat was toen ook goed bevallen. Prijzen zijn wat aan de hoge kant.

13. Ans Verburg

Heerlijke gegeten, met name de asperges waren zeer goed bereid! De enthousiaste dame die ons serveerde maakte onze avond compleet. We zullen er de volgende keer weer eens voor om rijden om hier een lunch of diner te nuttigen. Helaas was het erg rustig, Weert is niet echt heel bruisend.....jammer genoeg...

14. Op zoek naar een goede vegetarische maaltijd kwamen we bij dit restaurant uit. Het verrassingsdiner van de kok verraste ons door de veelheid van de gerechtjes. Samen met de salade was het meer dan genoeg. Wel was het jammer dat er eieren in verwerkt waren. De smaak van het geheel was overigens prima...
    De prijs kwaliteit verhouding was goed, ofschoon het triple Trappistje wat aan de hoge kant was. De vriendelijke bediening en de leuke ambiance maken dat we een volgende keer zeker terug zullen komen.

15. Werkelijk subliem gegeten, echt een aanrader. Prijs/kwaliteit perfect, 3 gangen maandmenu voor slechts 25 euro, en deze maand was dat een wild menu, echt overheerlijk. De bediening is super vriendelijk, en de sfeer is adembenemend, bij binnenkomst heb je daadwerkelijk een thuis gevoel. Kom niet zo vaak in deze omgeving, maar zal zeker bij een volgende gelegenheid, dit restaurant wederom bezoeken.

16. Vaak ben ik bij het bruine paard gaan eten en nog nooit ben ik teleurgesteld! het eten is altijd zeer goed en bereid met verse ingredienten.de samenstelling van ingredienten is verrassend en creatief. een zeer terechtewinnaar van de meest gastvrije horeca gelegenheid van weert! de appeltaart wordt meermaaldaags met veel liefde zelf bereid door de eigenaresse en de warme chocomelk wordt bereid met verse chocolade. het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. Hier wordt gewerkt met passie. Gelegen in een van de prachtige oude panden in weert , naast de kerk, waar de sfeer van toen nog goed voelbaar is. Een echte aanrader!

17. Prima gelegenheid om te lunchen of dineren. We zitten regelmatig op het terras, weliswaar niet het drukste terras in de omgeving maar wel het meest intieme. Naast de kerk en waar nodig, beschut onder de bomen. O.a de rose smaakt erg goed, fruitig en fris. Zeker een aanrader!

18. Perfect diner gehad met valentijn, niet alleen het eten was goed maar ook de aankleding was top.

19. In het verleden prima plek. Alleen begin januari vreselijk teleurgesteld. Na erg lang gewacht te hebben (de bediening ging ons al steeds meer uit de weg en vermeed oogcontact), kregen we onze gerechten. Koud, aangebrande randjes, smakeloos, van een kwaliteit die ik mijn familie thuis nog niet voor zou durven schotelen. Jammer, maar voor ons hoeft het even niet meer...

20. We wilden effe lekker eten, het zag er allemaal zeer belovend uit maar het eten viel vies tegen. Bediening, dat ging wel. Maar als ik kenbaar maak dat iets niet smaakt dan verwacht ik dat de kok zelf effe komt informeren (wat hij niet deed) en zeker als het niet druk is in de zaak. Voor ons was dat de eerste maar ook de laatste keer dat we daar zijn geweest.

21. We zijn met zijn zessen hier gaan eten en zijn echt de hele avond in de watten gelegd. Het eten was super en de bediening erg goed en heel erg gastvrij! Wij gaan hier zeker nog een keertje terug.

22. Relaxed en lekker gegeten en prettige omgeving!

Goede kaas uit de nabije omgeving van Weert!

Bediening erg vriendelijk!

23. Met z'n vijven lekker gegeten. De forel en het duo van de grill zijn aanraders! Onze Gijs, van anderhalf, heeft zich het merendeel van de tijd die we in het Paard hebben doorgebracht vermaakt met het bewonderen van het kermispaard bij de ingang en het verkennen van het restaurant.

Fijn dat werd aangegeven dat dat geen probleem was.

Door dit alles en door een vriendelijke en correcte bediening zullen we deze eetgelegenheid zeker nog eens bezoeken.

24. M.Hendriks

In het verleden al vaker teleurgesteld, maar goed, een kopje soep kan toch niet fout gaan.

Soep lekker, helaas niet warm!

Verder was het er vies binnen, wilde mijn sjaal op de vensterbank leggen, slecht plan!

Over de tegelvloer maar niet te spreken die was ronduit smerig, op zijn tijd eens dweilen zou geen kwaad kunnen...

25. Trees 13335 punten

Bedankt voor de goede oplossing zo is ons vrijgezellig feest oke geworden.

Genoeg, eerlijke prijs, leuk volk.

26. Gister heerlijk gegeten bij het Bruine Paard.

De gewokte gamba's zijn echt een aanrader.

Prima bediening, correct en vriendelijk.

Super!

27. Fam. Lindmakers

Tijdens de zaterdagmarkt zijn we uitgekomen bij deze eetgelegenheid in het centrum. Wat een ambiance straalt deze zaak uit! Zeer nette bediening en lekker gelunched. Met name het brood is vooruitstrevend. Voor de kids een lekker kroketje met frites, prima!