Op dit adres zit nu: Richard's Bar

1484919507 52
1620033391 52
1640820142 52
1672000269 52

1. Als afsluiting van een vakantie wezen eten.

Zoals eerder gezegd: GEEN italiaan met bergen vol pizza's en andere pasta gerechten.
    Er is ook keuze uit vis en vlees.
    Wij waren erg tevreden over de kwaliteit en de smaken. Lekker gekruid, bovendien goed gegaard en prima klaar gemaakt.
    De prijs vonden wij wat aan de dure kant, maar dat is persoonlijk.

De tafeldame was wat aan de kille kant, niet erg persoonlijk. Maar dit deerde ons niet, ze hielp prima en snel.
    Het was erg rustig toen wij er waren, maar fijne Italiaanse muziek maakte alsnog een leuke sfeer!

2. Wij hebben met de gehele familie hier meerdere malen gegeten. Prima.

3. Mooie inrichting, heerlijk voorgerecht, prima en goed gepresenteerd hoofgerecht en uiterst nette en vriendelijke bediening. Speciaal menu genomen voor nog geen 17,00 p.p. Ik raad het andere zeker aan.

4. Als afsluiting van onze vakantie de intensie gehad om de laatste avond nog eens lekker Italiaans te gaan eten.

Aangezien we goed bekend zijn met de Italiaanse keuken , heb ik met verbijstering moeten constateren dat alles wat er geserveerd werd niet veel met de Italiaanse keuken te maken had.
    Pasta gerecht met verse truffel ? Geen truffel geproefd of kunnen waarnemen. Argument was dat truffel nogal duur was.! Alsof ik gek ben.
    Hoofdgerecht zalm gambas in rode saus , de bijgeleverde groente meer Hollandse keuken met een neiging naar tjap tjoi (bloemkool en aanverwante gebruikt een echte Italiaan niet). Conclusie, een echt wannabe Italiaans restaurant maar niet heus. Nooit meer.

1,2
  5. De ontvangst door de gastvrouw was uiterst koel en onpersoonlijk. We voelden ons niet welkom.

Menukaart was slordige portfoliomap. Voorgerecht was erg lekker en grote portie (wij zijn grote eters). Hoofdgerecht (3 pasta's) was zonder liefde bereid. Lasagne had te lang in de oven gestaan en was keihard van boven. 30 euro voor een fles huiswijn is te duur.

De vriendelijke jongedame die ons ook geserveerd heeft kon de avond niet meer redden.... voor ons toetje zijn we naar een echte Italiaan gegaan.

Dit restaurant is 'willen maar niet kunnen'. Erg jammer.

6. Henk 15 punten

Géén Italiaan! Er worden wel Italiaanse gerechten geserveerd, 'that's it'.

Pizza's niet zoals men gewend is bij een échte Italiaan (Hollandse fabrieksbodem).

Lasagne (was even misgegaan in de keuken, kwam men zich voor verontschuldigen - 'nog even geduld') was niet te eten. Teveel saus en weinig vlees en de onderkant was koud! Leek wel een maaltijd van een supermarkt. Een opmerking hierover aan de bedienster zou direct doorgegeven worden, maar niets van gehoord!

De bedienster was professioneel en zeer aardig, de vrouwelijke 'manager' was, laten we zeggen wat 'ongezelliger'. Géén aanrader!

5,3
  7. Op aanraden van mijn schoonzus hier naar toe gegaan, zou een heel goed restaurant moeten zijn.

Gereserveerd voor 6 personen om 19:30, we kregen een plaatsje voor in het restaurant, aangezien de voordeur in dit vertrek zit kwam er bij binnenkomst van anderen een hele fijne koude wind binnen! Deze deur is dan wel van het vertrek gescheiden door een mooi zwart zwaar gordijn, maar dat maakte niks uit. (2 mensen die net achter het gordijn zaten hadden zelfs hun jassen al over hun benen gelegd.)

Afijn, om 19:30 aan tafel en direct werd ons gevraagd of we iets te drinken wensten. Dit werd ook lekker vlot gebracht.

Na het menu grondig bestudeerd te hebben en een keuze te hebben gemaakt, wachtte we geduldig op wat komen zou, "de voorgerechten" en die kwamen ook redelijk vlot!... zo een 2 uur later, zo rond 21:30. En dit waren ook nog eens flinke voorgerechten, je kon er je holle kies net mee vullen. Dat was natuurlijk niet het enige:

Koude uien soep, deze weer terug, werd opnieuw geserveerd nu wel lekker heet, echter zonder smaak en zonder uien, maar wel met een verbrand stuk stokbrood er in.

De salade van champignons zonder salade: bij navraag kregen we voor 2 personen een bakje sla "on the side".

Nadat de voorgerechten uitgehaald waren, vloeide de drank weer rijkelijk en ook het stokbrood werd nog tot 2 keer toe aangevuld.

6 stukjes per keer voor 6 personen (1 per persoon)! Zo werd het wachten toch wat aangenamer en lachwekkender.

Het liep ondertussen stil aan tegen 22:30 en nog steeds geen hoofdgerecht gezien.

Maar daar verscheen plots de kok, laat ons raden: er is vast iets fout gegaan? Ja, zijn laatste portie ravioli met tomaat was op de grond gevallen of hij iets anders mocht serveren? Ach, als het maar iets meer is dan die 5 champignons die we zojuist hadden gekregen, zeiden we.

23:00, uur daar verschenen onze hoofdgerechten.
    3x steak medium/well done, 1x Scampi's, 1x Lasagne en 1x Het alternatief van de chef!
    Het alternatief van de chef was ravioli met spinazie en champignons. Ja, hij bleek dus nog ergens wat extra champignons gevonden te hebben. "De ravioli" was helaas niet gaar of laat ik zeggen: gewoon nog hard).

"De lasagne" zo uit het vries vak van de AH (nog net niet geserveerd in het aluminium bakje).

"De steaks": alle 3 niet medium/well done? Laten we zeggen rauw is niks te veel gezegd, dus terug de keuken in. 2de keer geserveerd, wederom hetzelfde. Ja oké, ze waren ietsje gaarder! 2 mensen hadden het wel gehad en aten om het rauwe heen en 1 steak ging wederom terug. Dit keer kwam de steak terug en de parmezaanse kaas die de steak bedekte was al redelijk zwart aan het worden en wederom liep het bloed uit de steak!

Ondertussen de rekening gevraagd, echter de eigenaresse meldde luidruchtig dat we niet hoefden te betalen als we maar zouden oprotten!

Nou, het behoeft geen verdere uitleg waarom ik dit restaurant aan niemand zou aanraden!

8. Onder de maat! We waren met 10 personen en gingen allemaal met honger van tafel! Zelfs de dames! Prijs veel te hoog voor de mini porties! Eens maar nooit meer voor ons!

9. Onze ervaring met dit restaurant is zeer slecht.

We hebben er met 6 personen geëten, maar nooit meer!

We zaten vooraan, waar het zeer koud was doordat de deur steeds open en dicht ging van met name personeel wat van het ene naar het andere restaurant ging.

We hebben zeer lang op het eten moeten wachten, uiensoep was eerst lauw en daarna smaakte het naar water met een bouillon blok. Met 2 personen hadden we paddestoelen met kruidenboter met een kleine salade met een broodje, dit gerecht kost €12,50. Er lagen misschien 5 of zoals de kok beweerde 6 paddestoelen op een groot bord, de salade en de broodjes hebben we bij moeten vragen. Er werd toen 1 klein schaaltje sla geserveerd wat we ook nog met zijn tweeën hebben moeten delen. Vervolgens uren gewacht voordat de tafel werd afgeruimd en tegen half 11 kwam de kok uit de keuken dat hij het eten van een van ons op de grond had laten vallen en dat hij nu niet meer genoeg had en of hij 2 gerechten op 1 bord mocht serveren.

Zij kreeg 4 stukjes pasta van wat ze besteld had en nog een andere pasta met een rode saus. (pasta was niet gaar)

Ook de ossenhaas van de andere was niet om over naar huis te schrijven, rauw van binnen, 1 ossenhaas is 3x terug gegaan naar de keuken omdat het steeds weer rauw geserveerd werd, de kleur van de gorgonzola, veranderde van wit/gele kleur naar bruin, toen deze de laaste keer geserveerd werd. We hebben de "manager", eigenaresse erop aangesproken en de ossenhaas laten zien, deze was rauw, maar vervolgens haar medium, zij is met het bord naar buiten gelopen, de deur werd zo hard dicht gesmeten, dat de ramen er bijna uitvlogen. Even later kwam ze weer terug met het bord en beweerde dat 4 koks van het andere restaurant alle 4 beweerden dat de ossehaas medium was.

We hoefden de hele rekening niet te betalen, als we maar meteen ophoepelden.

Wij zijn dan ook van mening dat er altijd iets fout kan gaan, maar los het dan netjes op, maar de manier waarop wij behandeld zijn, duid duidelijk op mismanagement en het niet kunnen omgaan met kritiek!

Jammer want dit restaurant was ons aanbevolen, door kennissen die er regelmatig met zakenrelaties gingen eten!

10. De bediening was zeer vriendelijk. Italiaanse muziek op de achtergrond. Het eten was perfect. Met een voorgerecht en hoofdgerecht was het meer dan voldoende.

De prijs van spijs en drank mag wel iets lager, wil je het voor iedereen betaalbaar houden.

11. Herma van Vliet

Heel fijn restaurant. Mooie uitstraling. Zeer vriendelijke bediening. Werkelijk aan alles wordt gedacht en je bent er echt gast. Een zeer warm onthaal, maar niet overdadig. De sfeer is prima, gezellige muziek maar niet overheersend. Werkelijk alles is in balans. Het eten is voortreffelijk en bovendien een lust voor het oog. Duidelijk veel meer dan een gemiddelde Italiaan, terwijl de prijs daar maar ietsje boven ligt. Echt een avond uit!

12. Dit restaurant is echt een aanrader. Het eten is top, de bediening is vriendelijk en het restaurant heeft een leuke sfeer. Zeer gezellig. De porties zijn niet te groot, maar ook niet te klein. Dus wat mij betreft een echte aanrader voor de liefhebber van Italiaanse gerechten.

13. Mensen, dit is geen authentieke Italiaan!
    Er is gewoon een Italiaanse naam aan gegeven, maar alles komt uit "Hollandse keuken".
    Veel te duur, super kleine porties, smakeloos, arrogant gebracht.
    Er zijn veel betere adressen met originele Italiaanse gerechten.

14. We hebben drie soorten paste gegeten en deze waren alle drie erg lekker en je kon goed proeven dat de paste vers was. Enig nadeeltje was dat het te weinig was.
    Er was veel keus op de kaart, daarom hebben we ook voor deze combinatie gekozen omdat we niet voor een gerecht konden kiezen! Wel waren er wat weinig pizza`s dus als je specifiek trek hebt in pizza dan zou ik voor een ander Italiaans restaurant gaan.

15. Fam. Munten heeft hier een prima zaak gemaakt. Helaas vind ik de prijs wel over de top. Prima service en persoonlijke aandacht.

6,5
  16. M.Hendriks

Bedroevend!
    1e keer huiswijn die ijs en ijskoud was dat je hem gewoon moest laten staan, gekozen voor Italiaanse specialiteit, te weten 3 soorten pasta's als je dan vervolgens de 3 meest voor de hand liggende pasta's krijgt! Goed geef ze nog een kans, 2e keer weet de ober/gastheer niet wat een lambrusco is?? Eten wederom teleurstellend prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken, jammer...

2,7
  17. Een aanwinst voor Weert en omgeving. Uitstekende keuken, vriendelijke bediening en mooi ingericht.Lekkere huiswijn ook!
    En dat alles zonder overdreven poespas: lekker ontspannen tafelen!
    Voorgerechten: heerlijke vissoep met malse stukken inktvis en een lasgne van gerookte zalm. Hoofdgerechten:eendenborstfilet en gebakken tongfilet. allemall heel vakkundig klaargemaakt en prima bijgerechten!

Wij komen zeker terug!