Brasserie Gotcha! in Weert

U kunt vanaf 18.00 uur gratis parkeren op parkeerplaats 'Stadhuis'.

ma lunch 12:00 - 15:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 15:00 diner 17:00 - 21:00

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma lunch 12:00 - 15:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 15:00 diner 17:00 - 21:00

1432198532 43
1491998095 39

1. Mijn vrouw en ik zitten voor een midweek op vakantiepark de Weerterbergen. Via de receptie zijn we verwezen naar Gotcha in het centrum. We hadden op de website gezien dat ze een diner bios arrangement aanbieden voor 27,50 per persoon. Hiervoor hebben we gekozen. Mijn vrouw heeft gekozen voor de pomodori soep en ik voor de carpaccio. Als hoofdgerecht hebben we beide gekozen voor de saté. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren zeer naar wens. En als toetje nog een heerlijke oreo cheesecake. De aardige jongedame in de bediening heeft ons geadviseerd om naar de film Wonder te gaan. Deze was zeker de moeite waard. Mochten we nog een keer terug komen in Weert dan gaan we hier zeker nog een keer terugkomen.

2. Gisteravond samen met mijn vriend genoten van het diner-bios arrangement bij Gotcha. We konden zelf kiezen hoeveel gangen we wensten. We hebben gekozen voor een voor- en hoofdgerecht. Het was gezellig druk en er hing een leuke sfeer. De serveerster wist ons goed te adviseren met de wijnkeuze. Als voorgerecht hadden we de carpaccio van lam en de steak tartaar. Als hoofdgerecht hadden we beide de hazenpeper van de wildkaart.. Daarbij hebben we een heerlijke Primitivo gedronken. We kwamen om 19.00 uur binnen en we hadden de film om 21.00 uur. De ervaring met Gotcha was zeer prettig en is dan ook voor herhaling vatbaar.

3. Erg lang moeten wachten terwijl in het restaurant gedeelte maar twee tafels naast ons bezet waren. Brood kwam pas na het voorgerecht, frietjes kwamen pas na het hoofdgerecht! Ondanks excuses van de serveerster die alles na moest vragen en niks zelf mocht/kon beslissen… te duur voor zoveel fouten! Voorlopig geen gotcha voor ons… met zoveel missers op 1 avond!

4. Van lierop

Vandaag daar gegeten. Zeer lang moeten wachten op simpel tweegangen menue, terwijl er weinig eters waren.
    Voorgerecht was heel klein hapje. Hoofdgerecht kip met?? Enkele veegjes puree op bord, en en een paar sliertjes courgette, waarvan de meeste schil!
    Veel te duur voor wat we geserveerd kregen.
    Slecht! Eens maar nooit weer..

5. Heb het een keer geprobeerd, maar viel mij echt tegen. De schnitzel die ik besteld had zag er niet uit en smaakte niet zoals het hoort. Geen aanrader om daar te gaan eten.
    Dus GOTCHA er is werk aan de winkel.

6. Prijs/kwaliteit ligt ver van elkaar vandaan. De kaart is leuk en de uitvoering slordig. De bediening is meer geïnteresseerd in zichzelf en de naaste collega dan de gast. Het feit dat je langs een café zit is ook niet aantrekkelijk. Om te zitten en een drankje te drinken zal dit best oké zijn, maar om te eten absoluut niet.

7. Johnny 111 punten

Om te borrelen is het prima, om te eten echter niet! Je proeft geen liefde, passie en enthousiasme..

8. Heel slecht. Garnalen en het vlees waren kurkdroog.. zeer kleine porties. Toen we er wat van zeiden werden we niet serieus genomen. Zonde van het geld. Zelfs mijn nichtje van 8 kan beter koken.

9. R. Joosten

Gisteren gegeten bij Gotcha. Teleurstellend. Ten eerste vond ik het raar dat ze om 17u al geen erwtensoep meer hadden. Toen we vroegen om rijst of gebakken aardappels i.p.v. friet was dat niet mogelijk.

Had vispannetje voor 19,50. Drie kleine stukjes vis in een ongeïnspireerd plasje saus moest het doen. Erg weinig dus.
    Ook de garnalen salade was flut. Slappe sla uit kant en klaar zakje (Aldi?) met paar verdwaalde garnalen voor €13,-. Toen de jongedame me vroeg of alles naar wens was en ik aangaf dat we niet helemaal tevreden waren reageerde ze met "Oh". En dat was het dan.

Ga daar niet meer terug. Ging met honger van tafel

10. men. 10147 punten

Gisteren daar geweest met een groep, eerst wat gedronken aan de bar.

Maar na het toilet bezoek was de honger over. Vieze wc's zonder brillen overal spetters en de vloer was goor. Wat een vetzooi, een openbaar toilet is schoner. Veel personeel achter de bar die niet van elkaar kon afblijven en niet opletten. Na deze ellende gezien te hebben toch maar besloten om naar een normale eettent te gaan. Ook geen gezellig sfeer binnen.. rommelig.

11. Elise mertens

Geen gastvrijheid en vriendelijkheid voor de klant. Iemand had een grote mond, zo iets kan niet tegenover een klant. Erg onaangenaam!

12. Om 18.00 gereserveerd, na anderhalf uur eindelijk het bestelde hoofdgerecht gekregen. Was het druk!? Met onze tafel 5 tafels bezet, al al met al 16 mensen 1 meisje om te bedienen veel te weinig. Aan een van de tafels zat een persoon die daar blijkbaar werkte en zich met van alles bemoeide zelfs met de bediening spaarde hij niet van ongevraagde opmerkingen. Het eten op zich was goed maar niet samen naar de tafel gebracht de een zat al te eten en de ander moest nog krijgen. Na het hoofdgerecht thee en koffie besteld dat duurde maar drie kwartier voor het werd opgediend.
    Zondag de 17e.

13. Afgelopen zaterdag gegeten, als voorgerecht Vitello tonnato, heerlijk. Hoofdgerecht een noordzee vis-pannetje en voor mij een hertenbief, botermals met een heerlijke passende saus. Als nagerecht chocolade- espresso tiramisu en voor mijn vrouw een vanille créme brûlee. De passende wijn was een duitse weisbugunder. Om het feest af te sluiten een speciale kop koffie. Dit hadden wij niet verwacht in deze accommodatie met vriendelijk, attent personeel. Voor herhaling vatbaar.

14. Gisteravond bij Gotcha! brasserie geweest. Wij wilden 3 gangen eten. Vooraf de scampi’s en als hoofdgerecht de tournedos. Tussen het voor- en hoofdgerecht moesten we even wachten doch dat was zeker acceptabel gezien de drukte. De scampi’s en de tounedos waren zo toereikend, dat we geen dessert hebben genomen maar een mooi aangeklede Irish koffie. Personeel en entourage een ruime voldoende. Kwaliteit eten: top! Wij gaan zeker vaker naar Gotcha! Groetjes, Karel en Mieke

15. Vandaag met 4 personen gedineerd aangezien we nog 2 cadeaubonnen te verzilveren hadden. We kozen alle 4 voor het menu Gotcha! a €36 pp. Drie maal kozen we de carpaccio rollade en eenmaal de eendenborst.
    De eendenborst was lekker. Echter de carpaccio was de 11 euro niet waard. Het bord was verre van mooi opgemaakt en er lag meer mesclun op het bord dan carpaccio.
    Als hoofdgerecht kozen we alle 4 kalfsmedaillon. Deze waren lekker maar de gestoofde bosuitjes zaten niet bij het gerecht, en de portionering van het vlees klopte niet tussen de 4 verschillende borden. Verder was de saus erg hoog op smaak en de ham bij het kool/ parmahamrolletje was veeeel te zout, omdat de ham veel te dik was gesneden. Niet lekker dus. Tevens zwom het vlees in de saus, zelfs zo veel dat de ober van het cafe moeite had met serveren. Ober ja, bedienend personeel nee.
    Als nagerecht kozen we met 3 personen voor de espressovariaties. Een persoon had een aanpassing aangezien hij geen ijs lust. Hier werd geen alternatief voor geboden door de keuken, maar het ijs werd gewoon weggelaten. Jammer voor een "toegift" zoals ze dat noemen, a €9. Verder werd er zeker geen cafe glace gebracht. Er was namelijk geen espresso koffie te bekennen. Tevens was de keuken vergeten om suiker in de slagroom te verwerken, en de espressomousse was mousse zonder espresso, en zonder karamelsaus. De coupe advocaat was lekker.
    Vreemd vonden we dat er in februari aardbeien op de kaart staan en dat de site nog wild promoot terwijl het wild seizoen al gesloten is.
    Dhr. E. Mertens heeft als voormalig sterren kok de keuken van adviezen voorzien (hij schrijft zelfs een recensie hieronder), maar hij is zeker nog niet klaar met zijn taak. Er zijn nog veel verbeterpunten waarmee hij aan de slag kan.
    Er was veel omgevingslawaai. Mede veroorzaakt door de eigenaar die even bij familie aan tafel kwam schreeuwen. Maar ook doordat de tafels gewoon bezet waren. Schijnbaar accepteren de Weertenaren hetgeen wat er - en hoe het gebracht wordt, gewoon.
    Gotcha!, we komen over een tijd eens terug om te kijken of jullie meer een brasserie zijn geworden dan een cafe. We gaan in ieder geval in de tussentijd geen cadeaubonnen aan iemand geven voor een verjaardag.
    Met vastelaovundj was het overigens erg gezellig.

16. Een paar dagen geleden bij Gotcha, een Schotse roodpoot patrijs besteld. Heb zelden wilde patrijzen in eetcafé's op de kaart gezien dus afwachten. Alvast een glas rode huiswijn besteld. Mooi groot glas, keurig gevuld met een rode Merlot uit Chili. De neus nog wat gesloten maar een wijn met een vrouwelijke elegantie en een mannelijke stoerheid. Zeer goed glas huiswijn bij Gotcha. De patrijs werd geserveerd. Mooi gedrapeerd op het bord. De borstjes (gebraden op het karkas) rosé en zeer sappig van smaak, de pootjes waren net gaar gesmoord in eigen jus, compote van zuurkool, citroen en appel afgewerkt met mosterdzaadjes, torentje van 3 vergeten groenten en een patrijzenjus om op te lepelen....zo lekker. Complimenten aan de keuken en ook aan de bediening. Zelden zo iets moois beleefd in een brasserie/eetcafé. Vandaar de hoge cijfers. Ga zo door !!

17. Je zit niet heel gezellig achter een paar schermen gescheiden van het cafe-gedeelte. Maar het eten maakt veel goed, het is allemaal erg smaakvol.
    En dat is dan ook gelijk het enige pluspunt!
    Je moet lang wachten, bediening is jong en er is niemand die de algemene leiding heeft om die jonge mensen aan te sturen!
    En als je ze dan melkschuim op een kopje koffie ziet lepelen om het te verkopen als cappuccino, en vervolgens krijg je aan de bar een bedroevend slecht Sligro wijntje ingeschonken dan ben ik er weer klaar mee!

18. Je kunt er gezellig zitten maar de service vind ik slecht.
    Je besteld een drankje en er blijkt geen koolzuur meer in te zitten.
    Heb dit aangegeven en ik kreeg een nieuwe zonder excuses.
    Ook in dit glas bleek geen koolzuur te zitten, heb hem niet opgedronken.
    Bij afrekenen weer aangegeven dat ook dit glas niet smaakte
    Het antwoord was '' Nou mevrouw, dit is een nieuwe fles''.
    Wederom geen excuses, nou dat noem ik geen service!!

19. Afgelopen zaterdagmiddag hebben we hier geluncht. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen door een medewerker, na een keuze gemaakt te hebben uit de uitgebreide lunchkaart heerlijk gegeten. Jammer dat de locatie niet top is. Ga zo door gotcha!

20. A. v/d Parkhof

Ik eet hier wel eens een heerlijke kop soep. 's Avonds nog nooit gegeten. Je proeft wel dat er met aandacht wordt gekookt.

21. Prima sfeer, altijd gezellig maar wat een slechte bediening. Altijd lang wachten en anti-enthausiast personeel!! Zeer jammer voor een zaak als deze.

22. We komen geregeld bij deze zaak, de sfeer is er goed en altijd gezellig. Het is er ook altijd lekker druk.

Er is alleen 1 groot minpunt en dat is de bediening! Het duurt lang voordat je iets kunt bestellen en het duurt nog veel langer voor ze om een tweede, derde, vierde.. drankje komen vragen.

Laatst een avond daar geweest, toch wel een uurtje of 5 binnen gezeten. En met pijn en moeite 4 drankjes kunnen bestellen. Zo zonde dat de bediening niet iets actiever is.

Wij hopen dat hier verbetering in kan komen, dat maakt een avondje Gotcha! Nog gezelliger!

23. Slechte bediening, erg lang wachten op het eten, prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Ga hier voorlopig niet meer terug!