Brasserie d'Oude Markt in Weert

1. Ambiance
    • Kindvriendelijk
    • Rustig

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1200085914 97
1209686846 97
1219287778 52
1420907351 65
1468912011 70
1545719467 62
1555320399 62

1. Wat een teleurstelling! Op de menukaart stond een Portobelloburger met salade. Bovenaan de lijst met dinerdingen stond dat bij alle gerechten een bijpassende garnituur en aardappeltjes/frites werd geserveerd.
    De aardappeltjes gingen inderdaad naast de burger, echter de enige groenten die ik kon vinden was een kleine salade (een paar schijfjes komkommer, twee schijfjes tomaat en twee blaadjes sla) onder de burger en toen ik er naar vroeg bleef de serveerster volhouden dat de bijpassende groentengarnituur erbij zat, onder de burger… (dus ze vermelden het apart en zeggen vervolgens dat het het bijpassende is wat beschreven wordt bij het gerecht zelf, terwijl de aardappeltjes ook apart beschreven worden en wel apart bijgeserveerd worden. Misleiding noem ik dat. En dat voor 16,95: ik ging met honger van tafel. En het smaakte ook naar supermarkt tomaat en komkommer, liefdeloos. Bovendien was de bediening amateuristisch, in mijn beleving echt geen horecahart.

2. Eten was erg slecht en weinig waar voor je geld zelfs de frieten waren niet gaar en de garnering waren een paar stukjes rouwe peen..... absoluut geen aanrader.

3. Janneke van de boom

Eten is goed, bediening heel erg slecht. Je wacht heel erg lang voordat je wat mag bestellen, ze komen ook niet uit zich zelf naar je toe… erg slecht.

4. 2 Keer op het terras gegeten, de eerste keer saté, deze was heel goed en een leuk opgemaakt bord!
    De tweede keer duivelse kip geprobeerd, deze was echt niet te eten, werd geservereerd in een aluminium bakje en er zat 1 blaadje sla en 1 blaadje witlof bij… dat vind ik garnering en niet zoals op de kaart vermeld staat bijpassende groenten of salade!
    Kortom heel veel geld betaald voor een gerecht wat de prijs zeker niet waard is!

5. Annette Meufels

Met de Braderie op het terras gezeten en ondanks de drukte een super vriendelijke en vlotte bediening. De smeerplank en de tapas is een echte aanrader.

6. Elly Saive

Vanmiddag heerlijk gegeten met 2 personen. Wij namen de weekaanbieding mixed grill met friet en salade en 2 sausjes voor 12,95 euro p.p. Het smaakte erg lekker. En dat voor die prijs. Gezellige zaak, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

7. Sanne Feenstra

Afgelopen week samen met vriendinnen gaan uiteten. Er is een ruim aanbod: voor ieder wat wils! De sfeer is gezellig en de bediening is zeer oplettend en vriendelijk. Erg genoten met z'n allen en we komen zeker een keer terug!

8. Genieten in huiselijke sfeer! Hier nemen ze nog de tijd voor je.

9. Super lekker gegeten van het weekend. Vlotte en snelle persoonlijke bediening. Lekker Bourgondisch. Een echte aanrader!

10. Edward Kalders

Hebben van het weekend heerlijke tapas gegeten, moet zeggen dat ze daar grote vooruitgang in hebben geboekt! Veel lof voor de keuken en de bediening! Zeker een aanrader voor diegene die van echt lekkere tapas houdt!

11. Gereserveerd voor high wine/beer. Geweldig verwend met heerlijke hapjes en bijpassende wijnen en biersoorten. Fijne bediening.

12. toos steijvers

Vrijdagavond heerlijk tapas gegeten met familie. Mooi terras midden op de markt. Super attente bediening. Aanrader voor een avondje uit.

13. Sandra koopmans

Mijn man en ik hebben hier zondagavond met vrienden van ons gegeten en het was voor ons een verschrikkelijke ervaring. Wanneer mijn man om de menukaart vroeg om een dessert uit te kiezen werd ons verteld dat wij alleen het 'dessert van de chef' konden bestellen. Vervolgens ontstond er hier een discussie over en stonden wij op het punt om weg te gaan vanwege de brutale bediening.

Al met al een zeer vervelende ervaring wat deze eetgelegenheid geen aanrader maakt!

14. Trees 13452 punten

Het was niet bepaald druk op het terras, na de bestelling was opgenomen hebben we een drie kwartier gewacht op de drank. De extra nootjes kwamen helemaal niet. Dus hebben we hier ook maar niks te eten besteld want het ging
    hier echt veel te langzaam. Een grote groep achter ons wilde ook niks meer. De prijzen van de dranken zijn akelig hoog hier. Het bier was totaal kapot in het glas.

1,3
  15. Afgelopen zaterdagavond voor het eerst hier gegeten. Personeel erg vriendelijk viel ons gelijk op. Naar mijn mening een goede prijs-kwaliteit verhouding, het eten smaakte ons heel goed. Komen hier zeker vaker terug!

16. MiepMiep

Ik heb hier al heel vaak gegeten (toch wel een keer of twintig, schat ik) en de enige keer dat het me echt niet smaakte was toen mijn pasta uitgedroogd was. Dat heb ik welgeteld één keer meegemaakt; die andere twintig keren was er niets op aan te merken. Voor wat je hier betaalt kun je prima eten. Als je luxeproducten en urenlang tafelen wil zul je er ook voor moeten betalen.

Enige minpuntje is dat het personeel er lang over doet om te vragen of je nog iets te drinken lust; dat moet je vrijwel altijd zelf vragen.

17. Je krijgt één drankje en vervolgens komt er niemand meer vragen of je nog iets te drinken wil, terwijl bediening aan de bar staat te praten met elkaar. Eten is niets mis mee, maar ook absoluut niets bijzonders. Ik vond de bediening wel dermate slecht dat ik hier nooit meer ga eten.

18. Heerlijk gegeten met een hele familie. Zowel vis als vleesgerechten supergoed verzorgd en heerlijk bereid. Zelf Red Snapper gegeten en al sinds lange tijd niet zo een heerlijk visgerecht meer geproefd. Bediening supervriendelijk en attent. Zeker een aanrader die je beurs niet onnodig opkosten jaagt!

19. Nicole 404 punten

Geen culinair hoogstandje, maar ook zeker niet slecht. Ik heb hier twee keer gegeten. Eén keer 'gewoon' (dus voor-, hoofd- en nagerecht) en één keer tapas. Beide keren waren wel prima.

20. Ongeveer 10 minuten na bestelling werd het eten al geserveerd. Naar onze mening veel te snel, alsof het niet vers was en al klaarstond.
    Er zat weinig/geen smaak aan het eten. Het vlees bij de mixed grill was niet gekruid en heel vettig. De groenten die erbij zaten waren te lang gekookt, waardoor het heel slap was. Ook de friet was slap.
    De serveerster vroeg bij betaling of het ons gesmaakt had, maar voordat we konden antwoorden draaide ze zich om naar haar collega. Uiteindelijk zijn we erop teruggekomen en het enige wat ze zei was 'ik zal het aan de keuken doorgeven'. De bediening vonden wij dus erg onvriendelijk. We waren binnen een half uur het restaurant uit. Er hing geen gezellige sfeer en de prijzen waren erg duur.
    Dit restaurant zullen we niemand aanraden!

21. maya de groot

Het eten was zo slecht dat ik me schaamde voor de gasten die ik naar dit restaurant had meegenomen.
    Geen aanrader.

22. Wederom zeer goed gegeten afgelopen week! Absoluut het beste terras om te vertoeven. Vriendelijke bediening en zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor zowel lunch als diner.

Het is hier altijd druk dus dat zegt genoeg. Voor wat ze serveren als brasserie is het gewoon goed!

Ook met een vol terras gaat de service van bediening en keuken altijd vlot! Top!

23. R vd B

Op 4 mei hier met een gezelschap van 15 personen (waaronder 7 kinderen) gegeten. Haast 45 min moeten wachten op het eten. Bij het uitserveren gewoonweg 1 gerecht vergeten. De clubsandwich Martinus werd 10 minuten later bezorgd. Deze sandwich zou moeten bestaan uit : uien, tomaat, komkommer, champignon, toast, carpaccio en sla.

Dit is zeker geen aanradar, mede door het late uitserveren was het vlees te doorbakken, de sla en tomaat plat, de bijgeleverde champignons waren even door de frituur gehaald. De toast was door de champignons compleet week geworden.

De prijs is redelijk fors.

24. Leuk, gezellige lunchroom met een mega terras.

Een aanrader...

Een salade.. Vooral nu met het warme weer.

Heerlijk.........

Smakelijk.

25. We werden in een ander restaurant teleurgesteld, dus met z'n zessen op zoek naar een restaurant waar we wel terecht konden.

Met enthousiasme werden we ontvangen en we hebben heerlijk gegeten zonder ook maar 1 misstap, geweldig.

26. B. Onbekend

Wát een leuke plek! Goed, vriendelijk personeel. Het eten is goed, zeker in deze prijscategorie! En als de zon dan ook nog schijnt...Helemaal top!

27. Gezellige tent met goede bediening. Goed eten voor een leuke prijs en vaak lekkere weekmenu's. Ons lievelingsrestaurant!!

28. A. Onbekend

Wij hebben er met de kermis gegeten en het eten was ronduit slecht, wij hebben zelf het voorgerecht teruggestuurd, je kunt proeven dat er instant wordt gekookt----- een afrader dus!!

1,3
  29. Fam. Buren

Brasserie D'oude Markt is gewoon een supergezellige tent met leuk personeel en lekker eten. Ik snap die reacties hier niet, het is er namelijk ook gewoon altijd druk! Ik blijf in iedr geval gewoon komen..Ook superleuke bediening altijd hoor!

30. Het is jammer dat somigge mensen eacties geven over eten maar er zelf geen kaas van hebben gegeten,laat staan verstand van tapas hebben.vele tapas wordt wel degelijk zelf bereid.dus doe niet of jullie re verstand van hebben.

31. De zaak is leuk maar het eten ronduit slecht.Je verwacht lekkerder eten als je de zaak in ogenschouw neemt.

32. emilia marie queres

Als spaanse klant stond ik versteld van de tapas,zeer slecht,niets origineels zo uit het boekje enkel het verkeerde tapas boekje.Wil je zoiets verkopen moet je je best ervoor doen..TAPAS IS PASSIE!!!

33. p. van vossen

Het viel ons helaas erg tegen. Een huisgemaakte tonijnsalade is in mijn ogen geen tonijn uit blik met tomatenpuree en uitjes.

34. zus vossen

wij hebben heerlijk gegeten wij waanden ons helemaal in spanje. De bediening was super, een heerlijk glas wijn,in een woord geweldig. Voor herhaling vatbaar.
    Wil en Zus geweldig. Alles naar wens

35. alles komt hier uit een pakje of uit de frituur,het eten kijkt in de verste verte niet op tapas,deze zaak zet de Spaanse keuken in een kwaad daglicht.Er zijn rond Weert betere tapas zaken.bv.Condor in Geldrop en Pedro's tapasbar in Someren

36. In deze brasserie eten wij regelmatig. Het eten is er voorteffelijk tegen een redelijke prijs !
    Een aardige bediening! Je kunt merken aan het eten dat ze er hun "ziel en zaligheid"ingelegd hebben !

miny en dolf

De nieuwste recensie